WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه هدایای تبلیغاتی را به‌صورت تکی می‌توانید تهیه کنید؟

چه هدایای تبلیغاتی را به‌صورت تکی می‌توانید تهیه کنید؟

22/ دی/1399

هدایای تبلیغاتی دارای تنوع گسترده‌ای هستند و بنا بر کیفیت بالای محصولات تولیدشده برای هدیه دادن، بسیاری از افراد علاقه زیادی برای سفارش دادن این نوع محصولات دارند. در کنار آن افراد خاصی نیز وجود دارند که مایل به استفاده و سفارش محصولی با آرم و لوگوی خاص ولو به تعداد اندک می‌باشند.


هر مجموعه بنا بر ارتباطات درون و بیرون سازمانی خود، دارای روابط ویژه‌ای با افراد خاص است. این موضوع نیاز به هدیه‌ای خاص و با نام و نشان منحصربه‌فرد شما را می‌طلبد. این هدایا می‌توانند در ردیف هدایای تبلیغاتی نیز قرار بگیرند. زیرا علاوه بر پیشکش تحفه‌ای ویژه به فرد موردنظر، نام مجموعه خود را نیز برای او یادآوری می‌کنید.

انتخاب تعداد هدایای تبلیغاتی، انتخابی حساس و مهم است که به مقدار بودجه در نظر گرفته‌شده و تعداد افراد دریافت‌کننده هدایا بستگی دارد. گاهی شما نیاز به هدایای تبلیغاتی به صورت تکی دارید اما اکثر هدایای تبلیغاتی را فقط باید در تیراژ بالا سفارش دهید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با حداقل تعداد سفارش انواع هدایای تبلیغاتی آشنا شویم.

 

انواع هدایای تبلیغاتی

 

اکثر برندهای موفق هر ساله مبلغ قابل‌توجهی را برای محصولات تبلیغاتی هزینه می‌کنند تا با این کار نام خود را به معروفیت و فراگیری برسانند. طیف گسترده‌ای از محصولات تبلیغاتی وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیاز تبلیغاتی تمام برندها باشد. اما برخی از این محصولات از محبوبیت فراوانی بین مصرف‌کنندگان برخوردار هستند و عموم مردم تمایل بیشتری برای دریافت آن‌ها دارند. از قدیمی‌ترین اقلام تبلیغاتی می‌توان به خودکارهای تبلیغاتی اشاره کرد که حتماً شما هم جزو دریافت‌کنندگان آن بوده‌اید. در کنار خودکار، فلش، پاوربانک، فلاسک، لیوان و ست‌های مدیریتی نیز از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند. با کمی هوشمندی و انتخاب کالاهای پرطرفدار، می‌توان یک بازاریابی هوشمندانه را شکل داد. با مراجعه به سایت پیشکش می‌توانید از بین محصولات محبوب زیر، هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید:

  • فلاسک
  • تی‌شرت
  • کلاه
  • موس پد تبلیغاتی
  • ابزار تبلیغاتی و چراغ‌قوه
  • ست خودکار روان‌نویس
  • ست مانیکور
  • جاکارتی
  • آفتاب‌گیر
  • فولدر
  • جاکلیدی
  • ساک دستی
  • اسپیکر
  • کتب نفیس
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • ست مدیریتی
  • چراغ مطالعه
  • شارژر فندکی و کابل
  • فلش مموری
  • لیوان
  • خودکار

 لیوان تبلیغاتی

لیوان یکی از محصولاتی است که سفارش آن در تعداد بالا مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌باشد

 

 

 

 

انتخاب تعداد سفارش‌ها

 

انتخاب تعداد هدایای تبلیغاتی گاهی اوقات تعیین‌کننده نوع و محصول موردنظر برای سفارش دادن است. به همین منظور آگاهی از حداقل تعداد سفارش در مورد هر نوع هدیه تبلیغاتی، کمک شایان توجهی به انتخاب هدیه بر اساس بودجه در نظر گرفته‌شده می‌کند. البته لازم به یادآوری است که انتخاب نوع شیوه چاپ نیز بر حداقل تعداد سفارش تأثیرگذار است. به‌عنوان‌مثال حداقل تعداد تیراژ برای چاپ بر روی انواع خودکار پلاستیکی برابر با 1 هزار عدد خودکار است درحالی‌که حداقل تعداد تیراژ برای حک لیزری بر روی خودکار فلزی 200 عدد می‌باشد.

 

آیا امکان سفارش به‌صورت محدود وجود ندارد؟

 

سفارش دادن هدایای تبلیغاتی با تیراژهای بالا برای برندها اقدامی مقرون‌به‌صرفه است تا قدردانی و تلاش بازاریابی خود را بر روی طیف وسیعی از افراد با هدایای خود اعمال نمایند. بدین ترتیب نام خود را در برابر چشمان بیشتری قرار می‌دهند و بیش‌ازپیش دیده می‌شوند. به همین دلیل است که برندها اقدام به خرید عمده هدایای تبلیغاتی از تولیدکنندگان می‌نمایند. بااین‌حال، برندها و افرادی وجود دارند که تمایل دارند هدایایی منحصربه‌فرد و با طرح و نشانی خاص را تنها به صورت تکی و به تعداد اندکی از افراد هدیه دهند. یا بر حسب تعداد دریافت‌کنندگان و بودجه بازاریابی کوچک‌تر خود مایل به سفارش با تعداد کمتر از حداقل تیراژ هستند. در این صورت بازاریابان می‌توانند با دفاتر تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی تماس گرفته و در این خصوص با آن‌ها مشورت نمایند.

در این میان شاید افرادی نیز وجود داشته باشند که برای مناسبتی خاص و یا ابراز تشکر و قدردانی و حتی بازاریابی به دنبال هدایای تبلیغاتی تکی با تعداد بسیار اندک و بسیار کمتر از مقدار حداقل تیراژ مثلاً پنج عدد می‌باشند. برخی از شرکت‌های تبلیغاتی به فکر این افراد هم بوده‌اند و امکان سفارش و خرید برخی از محصولات تبلیغاتی خود را با تعداد محدود در اختیار این افراد قرار می‌دهد.

از جمله هدایای تبلیغاتی که امکان سفارش به تعداد محدود و به‌صورت تکی آن وجود دارد می‌توان به ست مدیریتی، اسپیکر هولدر و کتب نفیس اشاره کرد.

 

ست مدیریتی

 

ست مدیریتی ازجمله هدایای تبلیغاتی است که در مناسبت­ها و رویدادهای خاص و مهم می‌توان به افراد عالی‌رتبه به‌عنوان هدیه پیشکش شود. ست مدیریتی در حقیقت مجموعه‌ای از وسایل تزیینی و پرکاربرد است که افراد می‌توانند از آن در محیط‌های گوناگون استفاده نمایند. از مهم‌ترین علل محبوبیت ست مدیریتی می‌توان به بسته‌بندی خاص آن اشاره کرد که بسیاری از افراد همیشه آن را به‌عنوان اولین هدیه در نظر می‌گیرند. انواع متفاوتی از ست‌های مدیریتی وجود دارد که از جعبه‌های چوبی با نقش و نگار خارق‌العاده گرفته تا بسته‌بندی‌های مقوایی، همگی وقار و عظمت محصول اهدایی را نشان می‌دهد. بسته به نوع هدایایی که داخل ست مدیریتی قرار می‌گیرند می‌توان آن را در دسته زنانه، مردانه و نفیس قرار داد که هرکدام بودجه متفاوتی را می‌طلبند. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت خرید به‌صورت تکی، تنها می‌توانید از میان گزینه‌های موجود انتخاب نمایید اما اگر تعداد سفارش‌های خود را افزایش دهید می‌توانید اقلام داخل ست را نیز خودتان تعیین کنید.

هدایای تبلیغاتی تکی

خرید ست مدیریتی به صورت تکی امکان‌پذیر است

 

 

کتب نفیس

 

در میان انبوه هدایای تبلیغاتی متفاوت و رنگارنگ، کتب نفیس تبلیغاتی از جایگاه ویژه‌ای برای هدیه دادن برخوردار هستند تا علاوه بر آنکه کادویی اهدا شده؛ به ارتقا فرهنگ و هنر نیز کمک شده باشد. کتب نفیس از به‌یادماندنی‌ترین یادگاری‌های اهدایی است که همیشه دل دریافت‌کننده آن را ربوده و همیشه در ذهن آن‌ها جای می‌گیرد. قرآن کریم، غزلیات حافظ، نقاشی‌های مینیاتور و شاهنامه فردوسی از جمله کتب نفیس و باارزشی هستند که جلد آن با چوب‌های منبت‌کاری شده، جیر، مس منقش شده و چرم طبیعی آراسته می‌شود و صفحات آن نیز با ورق‌های باکیفیت گلاسه طراحی می‌شود.

 

هدایای تکی تبلیغاتی کتب نفیس

خرید کتب نفیس به صورت تکی امکان پذیر است

 

 

 

سخن آخر

 

انتخاب تعداد سفارش می‌تواند عامل مؤثری در انتخاب هدیه و هزینه چاپ باشد. انتخاب بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها چاپ با تیراژ بالا و به‌صورت عمده است تا در هزینه‌های تبلیغاتی خود بکاهند و تأثیرگذاری خود را افزایش دهند. با این‌وجود امکان سفارش برخی محصولات به‌صورت تکی نیز برای افراد وجود دارد تا محصول مورد علاقه خود را به افراد خاص و انگشت‌شمار هدیه دهند.

 


22/ دی/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف