WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
10 هدیه تبلیغاتی ارزان که همه با دریافتشان هیجان‌زده می‌شوند

10 هدیه تبلیغاتی ارزان که همه با دریافتشان هیجان‌زده می‌شوند

3/ بهمن/1399

آیا برای خود یک بودجه بازاریابی تعریف کرده‌اید؟ بسیار خوب، بنابراین احتمالاً اکنون به دنبال کالاهای تبلیغاتی ارزان‌قیمت هستید. مطمئن باشید نیازی نیست تا بودجه کلانی را صرف خرید کالا کنید. اما این موضوع بدین معنی نیست که می‌توانید هر نوع کالایی را اهدا کنید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی با بودجه اقتصادی آشنا شوید.


با اهدا 10 هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت زیر به مخاطبان خود آن‌ها را هیجان‌زده کرده و نام تجاری‌تان را برتر از رقبا خود کنید. این هدایای تبلیغاتی چه در نمایشگاه ارائه شود و چه به عنوان هدیه برای هر رویداد خاص دیگری، هر کسی با دریافت این اقلام خوشحال می‌شود.

 

بهترین کالاهای تبلیغاتی ارزان‌قیمت کدام موارد هستند؟

 

بهترین هدایای تبلیغاتی اقلامی هستند که:

1) اقلام خاص و منحصربه‌فردی که در مقابل دریافتشان نتوان صبر کرد

2) کالاهای کاربردی که از موردنیاز بودن آن اطلاعی ندارند اما دریافتش باعث خوشحالی آن‌ها می‌شود.

 

بر همین اساس اقلام زیر می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند:

  • فلاسک و لیوان تبلیغاتی
  •  قلم‌های نوآورانه
  •  لوازم جانبی گوشی و لپ‌تاپ
  •  کیف و ساک دستی
  •  ژل شست­و­شوی دست
  •  لوازم آشپزخانه
  •  برچسب یادداشت
  •  خوراکی
  •  تگ چمدان
  •  توپ‌های ضد استرس

 

شماره یک- فلاسک و لیوان تبلیغاتی

 

هر کسی دوست دارد انواع وسایل آبخوری را در کابینت خانه و یا محل کار خود داشته باشد. حال این وسایل آبخوری می‌تواند فلاسک آب برای روزهای پرمشغله باشد یا لیوان‌های طرحدار برای نوشیدن چای و قهوه برای کسب آرامش. این نوع اقلام می‌توانند با قیمتی بسیار پایین به‌صورت سفارشی تولید شوند و درعین‌حال بسیار شیک و منحصربه‌فرد دیده شوند تا حتی افراد حاضر به پرداخت هزینه برای خرید آن باشند.

مطابق آمار 70 درصد افراد لوازم آبخوری تبلیغاتی را که کیفیت خوب و ماندگاری قابل قبولی داشته باشند را برای چندین سال نگه می‌دارند.

لیوان و ماگ ارزان قیمت

یک لیوان مناسب در هر مکانی همراه افراد است

 

 

شماره دو- قلم‌های نوآورانه

 

درحالی‌که ارائه قلم‌های معمولی نیز یک هدیه تبلیغاتی خوب به شمار می‌آیند، قلم‌های نوآورانه در یک‌مرتبه بالاتر قرار می‌گیرند. این نوع قلم‌ها بسیار خاص هستند و باعث تفاوت آن‌ها با سایر اقلام می‌شود. مطمئناً شما هم اگر به مخاطبانتان قلمی شبیه قلم‌مو و یا دارای سری به شکل جواهرات اهدا کنید، چهره متعجب و درعین‌حال هیجان‌زده و خوشحال آن‌ها را خواهید دید.

مطابق آمار 89 درصد مصرف‌کنندگان از لوازم‌التحریر شخصی مانند خودکار یا مداد شخصی استفاده می‌کنند. گزینه انتخابی بسیاری برای شما وجود دارد و ارائه قلم‌های نوآورانه یک انتخاب منحصربه‌فرد خواهد بود.

 

شماره سه- لوازم جانبی گوشی و لپ‌تاپ

 

با شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در دنیا نحوه ارتباطات و تعاملات تغییر یافته است. در دنیای دیجیتال امروزی و با افزایش چشمگیر قیمت لوازم دیجیتالی همچون گوشی موبایل و کامپیوترهای شخصی، این وسایل دیگر یک کالای جانبی و کم‌اهمیت به‌حساب نمی‌آیند. افراد از این وسایل تنها برای گذراندن وقت و سرکشی به فضای مجازی استفاده نمی‌کنند. این وسایل حتی وارد زندگی کودکان و سالمندان نیز شده‌اند. بنابراین ارائه لوازم جانبی گوشی و لپ‌تاپ در عصر حاضر انتخابی بسیار هوشمندانه است که هیچ‌گاه شما را مأیوس نخواهد کرد. اقلامی همچون کاور گوشی، کاور لپ‌تاپ، پاپ سوکت، انواع شارژر و پاوربانک از بهترین هدایای تبلیغاتی برای جلب نظر و هیجان‌زده کردن افراد است.

مطابق آمار 69 درصد ایرانی‌ها از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند. همچنین ایرانی‌ها حدود 3 ساعت از وقت خود را روزانه صرف استفاده از گوشی تلفن همراه می‌کنند. در این میان 20 درصد افراد علاوه بر استفاده بیش از حد از موبایل، مدت زمان طولانی را نیز پشت لپ‌تاپ و یا تبلت­های خود می‌گذرانند.

 

شماره چهار- کیف و ساک دستی

 

ارائه کیف‌های دوشی و یا ساک دستی تبلیغاتی با نام تجاری شرکت خود به افراد از گزینه‌های تبلیغاتی خوب و مقرون‌به‌صرفه برای هر رویدادی به شمار می‌رود. گزینه‌های ارزان‌قیمت بسیاری با رنگ‌های متنوع و جنس‌های گوناگون برای سفارش دادن وجود دارد. کیف‌های آرم­دار از گزینه‌های مطمئنی هستند که خیال شما را برای استفاده مخاطبانتان از آن راحت می‌کند. افراد این کیف‌ها را با خود به هر جایی که فکر کنید از باشگاه ورزشی گرفته تا برای خرید مایحتاج منزل و حتی برای قرار دادن وسایل سفر، می‌برند. بدین ترتیب نام تجاری شما در برابر چشمان افراد بی‌شماری قرار می‌گیرد و بهتر شناخته می‌شوید.

مطابق آمار حدود 38.68 درصد جوانان برای حمل وسایل خرید خود از کیف‌های قابل‌استفاده مجدد استفاده می‌کنند.

 

شماره پنج- ژل شست و شوی دست

 

افراد بسیاری وجود دارند که به دلیل مشغله بسیار زیاد خود فرصت شست­و­شوی دست‌هایشان را با آب و صابون ندارند. به همین دلیل ژل‌های شست­و­شوی دست هدیه‌ای بسیار عالی برای تبلیغ کسب‌وکار شما می‌باشد. ژل شست‌وشویی را انتخاب کنید که دارای حداقل 70 درصد الکل باشد. (این مقدار الکل از طرف سازمان کنترل بیماری‌ها برای شست‌وشوی دست‌ها توصیه شده است.)

با شیوع ویروس کرونا در دنیا، نگرش افراد نسبت به رعایت بهداشت و شست و شوی دست‌هایشان تغییر پیدا کرده است. با شیوع ویروس کرونا استفاده از محلول‌های ضدعفونی‌کننده الکلی و ژل‌های شست‌وشوی دست به‌طور چشمگیر و سرسام‌آوری افزایش یافته است. به همین دلیل اهدای این هدیه تبلیغاتی در این دوران پاندمی کووید 19، انتخابی بسیار هوشمندانه و کارآمد است.

ژل ضدعفونی کننده تبلیغاتی

ژل‌های ضدعفونی یک هدیه بی‌نظیر در ایام کرونا است

 

 

شماره شش- لوازم آشپزخانه

 

به‌احتمال‌زیاد بودجه بزرگی را برای تبلیغات و افزایش نام تجاری خود بر روی کالاهای گران‌قیمت آشپزخانه همچون ست چاقوی حرفه‌ای آشپزی یا قابلمه‌های گرانیتی در نظر نگرفته‌اید. نیازی نیست که ناامید شوید. کالاهای پراستفاده بسیاری در محیط آشپزخانه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بازاریابی تبلیغات خود استفاده کنید. کفگیر و ملاقه، دستگیره‌های پارچه‌ای، زیر لیوانی، پیشبند آشپزی و بسیاری موارد دیگر از کالاهای مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال بسیار پرکاربرد هستند که برای تبلیغات خود می‌توانید استفاده کنید.

با گسترش کرونا آشپزی کردن در خانه نسبت به زمان‌های گذشته افزایش یافته است. طبق آمار در کشور آمریکا، 82 درصد وعده‌های غذایی که آمریکایی‌ها می‌خورند در خانه تهیه می‌شود که نسبت به مقدار وعده‌های غذایی خورده شده در رستوران‌ها و فست فودهای زنجیره‌ای بسیار بیشتر است.

 

شماره هفت- برچسب‌های یادداشت

 

چه برای یادداشت کردن نکات درسی در محیط‌های آموزشی باشد و چه برای یادآوری انجام کاری در محیط اداری، افراد بسیاری از برچسب‌های یادداشت استفاده می‌کنند. شرکت شما می‌تواند بسته‌های برچسب یادداشتی را که شبیه آرم تجاری شما برش خورده است و یا لوگوی کسب‌وکارتان بر روی آن درج‌شده است را در رویدادهای تبلیغاتی مانند نمایشگاه‌های تجاری به افراد اهدا کند.

 

شماره هشت- خوراکی

 

مطمئن باشید اگر شرکت شما برای تبلیغات و بازاریابی نام تجاری‌اش اقدام به ارائه انواع خوراکی‌ها مانند پاپ کورن در یک محیط عمومی کند، صف‌های بسیاری در مقابل آن تشکیل می‌شود. حتی ممکن است در روزهای بعدی نیز افراد بسیاری برای بررسی مجدد به آنجا سر بزنند تا ببینند آیا شانس خوردن یک پاپ کورن تبلیغاتی عایدشان می‌شود یا خیر.

راه ورود به قلب افراد با اهدا خوراکی­‌های خوشمزه آسان­‌تر است. بیش از نیمی از ایرانی‌ها عاشق خوراکی و تنقلات هستند. از تنقلات محبوب ایرانی‌ها می‌توان به چیپس، پفک، انواع مغز آجیل و تخمه، بیسکوئیت و شیرکاکائو اشاره کرد.

شکلات تبلیغاتی

مزه خوراکی‌ها هیچگاه از ذهن شخصی پاک نمی‌شود

 

 

شماره نه- تگ چمدان

 

سفرهای هوایی بدون نصب تگ اسم بر روی چمدان می‌تواند به یک کابوس بزرگ تبدیل شود. حال اگر شرکت شما تگ چمدان سفارشی را به افراد اهدا کرده باشد، آن‌ها در تمام طول سفر با به یادآوردن این هدیه باارزش، آسوده‌خاطر خواهند بود. بدین ترتیب دیگر افراد نگرانی برای مفقود شدن و یا سردرگم شدن در زمان تحویل چمدان‌هایشان نخواهند داشت.

25 میلیون چمدان سالانه در فرودگاه‌های مختلف گم می‌شوند. تگ چمدان خیال افراد را از برگشت چمدانشان راحت می‌کند.

 

شماره ده- توپ‌های ضد استرس

 

توپ‌های ضد استرس یکی از وسایل کاربردی و درعین‌حال مد روز به شمار می‌روند. با سفارشی‌سازی این توپ‌ها و درج نام تجاری خود بر روی آن‌ها می‌توانید کمک بزرگی به مخاطبانتان در این دوران سراسر استرس‌زا کنید. توپ‌های ضد استرس در شکل‌های مختلف و منحصربه‌فردی تولید می‌شوند و می‌توانند به شکل ستاره، قلب، توپ فوتبال و حتی به شکل مغز انسان باشند.

طبق تحقیقاتی که در سال 2016 انجام شده است فعالیت‌هایی همچون فشار دادن توپ‌های ضد استرس می‌تواند تمرکز افراد را تا حدود 33 درصد افزایش دهد.

 

آیا می‌توان کالای تبلیغاتی خاصی با بودجه اقتصادی پیدا کرد؟

 

شرکت‌ها و بازاریابان بسیاری تصور می‌کنند که به دلیل بودجه تبلیغاتی اندک خود، گزینه‌های محدودی برای سفارش خواهند داشت. اما مطمئن باشید که این‌طور نیست. به‌راحتی می‌توان انواع محصولات تبلیغاتی منحصربه‌فرد و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه را یافت که هزینه زیادی را برای جیب شما در بر نخواهد داشت.

 

از میان گزینه‌های زیر می‌توانید برای تهیه هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت و درعین‌حال خاص انتخاب نمایید:

لیوان، ماگ، فلاسک، خودکار، مداد، نظم‌دهنده کابل، لوازم جانبی گوشی، ساک دستی، کیف خرید، ژل شست و شوی دست، کفگیر و ملاقه، زیرلیوانی، برچسب یادداشت، دفترچه یادداشت، بیسکوئیت با چاپ لوگو، تگ چمدان، توپ ضد استرس

 

نکات کاهش هزینه در خرید محصولات تبلیغاتی چیست؟

 

اکنون‌که می‌دانید چه هدیه تبلیغاتی ارزان قیمتی را تهیه کنید، مرحله بعدی این است که چگونه می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. اگر از موارد زیر تبعیت کنید می‌توانید از صرف هزینه اضافی بپرهیزید:

 

  •  به حداقل توجه کنید

آیا همیشه محصولات تبلیغاتی خریداری می‌کنید؟ اگر جواب شما مثبت است، پس بهتر است یک‌مرتبه و به مقدار زیاد خریداری کنید. بدین ترتیب شما از قیمت هر قلم کالا می‌کاهید که در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

 

  • طراحی خود را با یک رنگ جوهر چاپ کنید

اکثر محصولات سفارشی معمولاً در چاپ تک‌رنگ تخفیف دریافت می‌کنند. طراحی خود را تا جایی که ممکن است ساده کنید تا هزینه اضافی برای استفاده از رنگ‌های بیشتر نپردازید.

 

  •  حواستان به هزینه‌های پنهان باشد

ممکن است خرید خود را بر اساس بودجه مدنظرتان انجام داده باشید اما در آخر متوجه شوید که هزینه‌ای بیش از بودجه مصرف نموده‌اید؛ هزینه‌هایی که از بودجه برآورده شده نیز بیشتر است. بهتر است برای سفارش از وب‌سایت‌های معتبر و مطمئن که قیمت محصولات خود را به‌درستی بیان می‌کنند، خریداری کنید.

 

  •  از تخفیفات استفاده کنید

بهتر است پیش از سفارش، از شرکت تبلیغاتی خود در مورد بهره‌مندی از تخفیفات سؤال کنید تا در صورت امکان از هزینه‌های خود بکاهید.

 

سخن آخر

 

شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، از کالاهای تبلیغاتی گوناگونی برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کنند. هر محصول تبلیغاتی مزیت‌های خاص خود را دارد. ارزان بودن برخی از محصولات تبلیغاتی به معنی بی‌مصرف بودن و یا عدم موفقیت آن‌ها در جلب نظر مخاطبان نخواهد بود. بدین ترتیب شما برای هیجان‌زده کردن افراد نیازی به‌صرف هزینه بسیار نخواهید داشت.

 


3/ بهمن/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف