WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
9 هدیه برتر تبلیغاتی در سال 2020: ترندها و پرفروش‌ترین‌ها

9 هدیه برتر تبلیغاتی در سال 2020: ترندها و پرفروش‌ترین‌ها

14/ بهمن/1399

هنوز بیش از یک ماه تا پایان سال شمسی 1399 زمان باقی‌مانده است. معمولاً هرچقدر که به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم صحبت در مورد بهترین فیلم‌ها، شاهکارترین کنسرت‌ها و خواننده‌ها و هیجان‌انگیزترین لحظات، بیشتر داغ می‌شود. مطمئناً همه ما سالی متفاوت را پشت سر گذاشته‌ایم! برای برخی از ما این سال پر از رویدادهای فوق‌العاده و ترقی و تغییر در کسب‌وکار بوده است.


با وجود تلخی‌هایی که در این سال از سر گذراندیم، لحظات عجیبی را هم تجربه کرده‌ایم. مطمئناً هیچ‌گاه تصورش را هم نمی‌کردیم که درحالی‌که لباس راحت خانگی خود را به تن داریم با شروع روزی نو کارهای اداری خود را در خانه انجام دهیم. بسیاری از اعضای خانواده در مدت قرنطینه بیشتر در کنار همدیگر بودند و باهم اوقات فراغت خود را سپری کردند. شاید باورش کمی سخت باشد، اما بسیاری از اتفاقات سال جاری برای افراد زیادی یک تجربه جدید و متفاوت بوده است. 

صاحبان مشاغل توانستند یک راه مؤثر برای التیام زخم فروش خود پیدا کنند؛ آن‌هم چیزی جز محصولات تبلیغاتی نیست که به رونق و دیده شدن آن‌ها کمک می‌کند. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با برترین و پرفروش‌ترین محصولات تبلیغاتی سال 2020 میلادی آشنا شویم. امیدواریم با به خاطر نگه‌داشتن این محصولات، سال جدید و پررونقی داشته باشید.

 

شماره 1 – ماسک صورت

 

جای تعجبی و شگفتی نیست که با شیوع همه‌گیری کرونا در دنیا و الزام به استفاده از ماسک در اکثر مکان‌ها، ماسک‌های صورت قابل‌استفاده مجدد (ماسک‌های قابل‌شست‌وشو) محبوبیت زیادی پیداکرده‌اند. در حقیقت پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار ماسک‌های صورت تا سال آینده از 74.9 میلیارد دلار نیز فراتر رود. تنها گذر زمان است که نشان می‌دهد آیا این اقلام تبلیغاتی می‌توانند همچنان به‌عنوان برترین محصولات تبلیغاتی ارائه شوند یا خیر. اما نکته‌ای که هنوز هم حائز اهمیت است این است که در حال حاضر، اهدا ماسک‌های قابل‌شست‌وشو ایده خوبی است. پس زمان را از دست ندهید و به‌صورت عمده اقدام به سفارش ماسک برای تمام اعضای تیم خود کنید.

پرفروش‌ترین نوع ماسک: ماسک‌های قابل‌شست‌وشو استرچ مشکی‌رنگ هستند.

به‌عنوان مثال شرکت آمریکایی بیمه هومنا برای هر یک از دارندگان بیمه‌نامه‌های خود، 2 عدد ماسک به رنگ سبز روشن ارسال کرد. در قسمت پایینی این ماسک‌ها نام شرکت نقش بسته است و درست در زمانی که تقاضا برای ماسک‌های قابل شست‌وشو به بالاترین حد خود رسیده بود، آن‌ها را وارد بازار کرد.

ماسک صورت

ماسک صورت یکی از برترین هدایای سال 2020 است

 

 

شماره 2- ژل ضدعفونی‌کننده و شست‌وشوی دست

 

ماسک صورت و ضدعفونی‌کننده‌های دست ترکیبی فوق‌العاده زیبا و کاربردی را خلق می‌کنند که دریافت‌کننده این هدایای تبلیغاتی قدردان این هدیه باارزش خواهد بود. ارائه هم‌زمان ماسک صورت و ژل ضدعفونی‌کننده به افراد از تأثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی امسال بوده است. با گسترش میکروب‌ها، استفاده از یک ضدعفونی‌کننده خوب با حداقل 60 درصد الکل یک موضوع ضروری به نظر می‌رسد. طبق گزارش‌ها، فروش ضدعفونی‌کننده‌های دست تنها در بهمن‌ماه گذشته افزایش 255 درصدی را نشان می‌دهد و حتی برای برهه‌ای این محصول نایاب شده بود. هنوز هم در برخی از فروشگاه‌ها کمبود این محصول وجود دارد.

پرفروش‌ترین نوع ژل‌های شست‌وشو: پک‌های کوچک و جیبی هستند.

 

شماره 3- خودکار شخصی

 

بدون اندک مقداری تأمل، هرگاه کسی از ما خودکار بخواهد، خودکارمان را در اختیارش قرار می‌دهیم. اکنون با شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن، بهتر است در تهیه و به اشترک گذاری لوازم‌التحریر‌های خودمان کمی خسیس‌تر عمل کنیم. این موضوع چیز خوبی است. زیرا خودکارهای موجود در مطب‌های پزشکان به‌تنهایی 46 هزار برابر میکروب بیشتری نسبت به صندلی توالت فرنگی دارند. خودکارهای شخصی ضد میکروبی گزینه ایمن‌تری هستند. به همین دلیل در لیست پرفروش‌ترین‌های امسال قرارگرفته‌اند.

 

شماره 4- جاکلیدی‌های درب بازکن

 

افرادی که  فوبیا میکروب دارند، سال‌هاست که از دست زدن به دستگیره‌ها و کلیدها اجتناب می‌ورزند. با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، اکنون با استفاده از جاکلیدی‌های درب بازکن، این کار آسان‌تر شده است. بحران شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن باعث شده است تا حدود 89 درصد افراد آگاهی بیشتری در خصوص میکروب‌ها داشته باشند و این روندی است که احتمالاً ادامه‌دار خواهد بود. شما می‌توانید از جاکلیدی‌های ایمنی مانند همین جاکلیدی‌های درب بازکن استفاده کنید. این محصولات همیشه منحصربه‌فرد بوده و هدیه‌ای هستند که افراد از دریافت آن استقبال خواهند کرد.

پرفروش‌ترین کالا در این زمینه جاکلیدی‌های درب بازکن لمسی هستند.

جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی‌های درباز کن از برترین ترندهای سال 2020 است

 

 

شماره 5 – ساک دستی

 

بسیاری از نمایشگاه‌ها و رویدادهای نمایشگاهی و تجاری امسال برگزار نشدند و یا حداقل به‌صورت حضوری نبوده‌اند. بااین‌وجود، این موضوع نتوانسته است مانع قرار گرفتن ساک‌های دستی در لیست 9 هدیه برتر و پرفروش سال 2020 شود. این ساک‌ دستی در طول همه‌گیری کرونا به روشی معنادار مورد استفاده قرار گرفتند. این ساک‌ها راه‌حل مناسبی برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک هستند تا در زمان‌هایی که بیشتر به آن نیاز دارند (همچون زمان حال که بسیاری از کسب‌وکارها از رونق افتاده‌اند) برای تبلیغات خود و فروش بیشتر از آن بهره ببرند.

پرفروش‌ترین نوع ساک‌های دستی: ساک‌های دستی پارچه‌ای با قابلیت شست و شوی مجدد هستند.

استفاده از این ساک‌های دستی برای جلب‌توجه افراد به موسسه‌های خیریه و دریافت کمک‌های مالی از آن‌ها نیز ایده مؤثر و خوبی است.

 

شماره 6 – قلم‌های استایلوس

 

قلم‌های استایلوس وسیله کاربردی و کارآمد در دنیای مدرن و دیجیتالی امروز هستند. این وسیله که به‌عنوان ابزاری در کنار تبلت­های گرافیکی، گوشی‌های هوشمند و یا صفحه‌های لمسی مانیتور به کار می‌روند، امکان کار کردن با دقت بالاتر و نیز طراحی را برای کاربران آن فراهم می‌کند. پیامک، ایمیل، برقراری تماس با اعضای خانواده و یا هرگونه استفاده دیگری از گوشی هوشمند تنها با لمس کردن صفحه گوشی امکان‌پذیر است. مطابق با تحقیقات صورت گرفته مشخص‌شده است که در طی شیوع ویروس کرونا، افراد به‌صورت متوسط روزانه 23 دقیقه بیشتر از تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. قلم‌های استایلوس سفارشی در سال 2020 یکی از اقلام بسیار محبوب بوده‌اند که امکان استفاده از صفحه گوشی بدون تماس دست را فراهم می‌کنند.

 

شماره 7- توپ‌های ضد استرس

 

شاید مرتبط‌ترین و پرتکرارترین کلمه در سال 2020، شنیدن کلمه "استرس" بوده باشد. انجمن روانشناسان آمریکا گزارش داده است که 78 درصد از بزرگ‌سالان آمریکایی معتقد هستند که همه‌گیری ویروس کرونا دلیل اصلی استرس در زندگی آن‌ها می‌باشد. توپ‌های ضد استرس با آرم تجاری برند شما قطعاً چاره کامل این مشکل نخواهد بود اما این موضوع از محبوبیت آن‌ها نمی‌کاهد. همین محبوبیت و تقاضای زیاد باعث شده است تا توپ‌های ضد استرس در لیست 9 هدیه پرفروش سال 2020 قرار بگیرد.

پرفروش‌ترین توپ‌های ضد استرس: نوع ساده و گرد توپ‌های ضد استرس نسبت به سایر اشکال بوده است.

توپ‌های ضد استرس

توپ‌های ضد استرس به شکل‌های گوناگونی وجود دارند

 

 

 

شماره 8- کوله‌های بندی

 

کوله‌های بندی سبک در سالی که مردم تنها جایی که برای رفتن داشتند، قدم زدن در پارک‌ها و پیاده‌روی در مسیرهای عمومی بوده است، فروش بالایی داشتند. در حقیقت، خستگی از قرنطینه و ماندن در خانه باعث شده است تا مردم بیش از هر زمان دیگری دوست داشته باشند بیرون بروند. تنفس هوای آزاد و تازه همیشه برای سلامتی مفید خواهد بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این کیف‌ها همیشه به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی خوب عمل کنند. زیرا حمل آن‌ها بسیار آسان است و وزن کمی دارند.

 

شماره 9 – ماگ

 

از خواب بیدار شدن و شروع روزی دیگر، تنها با نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه، دل‌نشین‌تر آغاز می‌شود. بعد از آن می‌توانید برای انجام دادن امور اداری، تحصیلی و یا کارهای خانه آماده شوید. این کار با استفاده از لیوان شخصی سفارشی شما آسان‌تر می‌شود. یک مطالعه تحقیقاتی از سوی انجمن ملی قهوه آمریکا نشان داده است که 64 درصد از مردم حداقل روزانه یک فنجان قهوه می‌نوشند. البته در مورد ایرانی‌ها نوشیدن روزانه چند لیوان چای برای رفع خستگی مؤثرتر است. این موضوع باعث شده است تا ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی به هدایای سفارشی شگفت‌انگیزی که مناسب ارائه در هر رویدادی است، تبدیل شوند.

پرفروش‌ترین ماگ­‌های تبلیغاتی: ماگ­‌های تبلیغاتی ساده هستند.

ماگ تبلیغاتی

نمونه‌ای از ماگ‌های ساده تبلیغاتی

 

 

سخن آخر

 

لیست 9 هدیه برتر و پرفروش ممکن است سال‌به‌سال تغییر کند؛ اما یک نکته همیشه ثابت باقی خواهند ماند و آن‌هم بازگشت سرمایه محصولات تبلیغاتی است. وسایل بسیار دیگری نیز هستند که برای تبلیغ کسب‌وکار شما و یا ارائه در رویداد منحصربه‌فردی که در نظر دارید می‌تواند مؤثر باشد. وسایلی همچون کتب نفیس، تی‌شرت تبلیغاتی، ست مانیکور تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و بسیاری وسایل دیگر بسته به بودجه و نظر شما می‌تواند به‌عنوان هدیه تبلیغاتی ارائه شود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده از سوی موسسه تخصصی تبلیغات، 40 درصد از مصرف‌کنندگان، محصولات تبلیغاتی دریافتی خود را برای بیش از 10 سال نگه می‌دارند. بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که لوگو یا نام تجاری شما به مدت یک دهه بارها و بارها دیده می‌شود؛ بدون اینکه آن‌ها را مجبور به این کار کرده باشید.

بنابراین چه با استفاده از کالاهای تبلیغاتی که در این لیست ارائه‌شده و چه با هر هدیه تبلیغاتی متفاوت دیگری می‌توانید استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی جدیدی را امتحان کنید و مطمئن باشید که قطعاً برنده این بازی شما هستید.


14/ بهمن/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف