WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
9 نوع ماگ تصویری که هدیه‌ای عالی برای هدیه دادن به هر مناسبتی هستند

9 نوع ماگ تصویری که هدیه‌ای عالی برای هدیه دادن به هر مناسبتی هستند

29/ بهمن/1399

یافتن هدیه‌ای معنادار برای هدیه دادن به دوستان و خانواده می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز و سخت باشد. همیشه نمی‌توان از فروشگاه‌ها وسیله‌ای را که مدنظر ما است پیدا کنیم و گاهی اوقات بسیار ساده‌تر و راحت‌تر است که تنها پول هدیه را به‌صورت نقدی یا کارت هدیه بدهیم.


اما این ایده همیشه مناسب نیست و افراد بسیاری هستند که از دریافت پول به‌جای هدیه خوشحال نمی‌شوند! پس بهتر است که به دنبال راه‌حلی درست بود. ارائه ماگ تصویری به‌عنوان هدیه انتخابی درست است. این ماگ ها، خاص و منحصربه‌فرد هستند و تقریباً برای هر مناسبتی می‌تواند هدیه مناسبی باشد؛ چه به‌عنوان هدیه عید نوروز، چه برای روز مادر، چه برای هدیه تشکر و چه به‌عنوان یادگاری در مراسم و رویدادها.

با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 9 نوع ماگ تصویری آشنا کنیم. تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که تصویر درست و موردنظر خود را انتخاب کنید تا بر روی آن چاپ شود!

 

 

 

 

شماره 1- ماگ تصویری براق

 

لیوان سرامیکی سفیدرنگ با رنگ درخشان و براق خود باعث می‌شود تا استفاده از هر عکسی بر روی آن جلا و چشم‌نوازی بیشتری داشته باشد! بدین ترتیب یک هدیه چشمگیر را به دست خواهید آورد. می‌توانید یک عکس با رنگ‌های اشباع و یا تصویری سیاه‌وسفید نیز بر روی آن چاپ کنید تا حال و هوای قدیمی داشته باشد و بیش‌ازپیش جذاب شود.

 

ماگ با عکس

نمونه‌ای از ماگ با عکس براق

 

 

 

 

 

شماره 2- ماگ‌های تصویری جادویی

 

ریختن نوشیدنی داغ داخل لیوان و لذت بردن از طعم آن به‌خودی‌خود جذاب است. حال اگر تصویر روی لیوان تبلیغاتی در مقابل چشمان شما زنده شود و شروع به تغییر کند، جلوه‌ای جادویی به لیوان شما می‌بخشد و آن را به هدیه‌ای ارزشمندتر تبدیل می‌کند. این لیوان‌های جادویی از بهترین و خاص‌ترین هدایا برای ارائه به عزیزانتان در نزدیکی ایام تعطیلات همچون عید نوروز است. به این ترتیب نوید سالی شگفت‌انگیز را به دوستان و خانواده خود خواهید داد تا منتظر اتفاقات جادویی و رؤیایی سال جدید باشند.

 

 

 

 

شماره 3- ماگ‌های دو رنگ

 

یک رنگ روشن درخشان می‌تواند حتی بزرگ‌ترین و منحصربه‌فردترین رویدادها را شادی‌آورتر و خاص‌تر کند. لیوان‌های دو رنگ که تصویر موردنظر شما بر روی لیوان چاپ می‌شود، دارای کمی رنگ روشن (یا رنگ پایه‌ای موردنظر برای سفارش لیوان) در قسمت داخل لیوان و دسته آن می‌باشد.

 

ماگ دو رنگ

ماگ دو رنگ

 

 

 

 

 

شماره 4- ماگ‌های سفری

 

مردم این روزها سرگرم مشغله‌های روزمره خود هستند و سرشان بسیار شلوغ است. به همین دلیل یک لیوان سفری تصویری با عکس سفارشی می‌تواند یک هدیه عالی برای ارائه به آن‌ها باشد! عزیزان شما می‌توانند درحالی‌که در حال حرکت و در ماشین خود هستند، نوشیدنی موردعلاقه خود را در این لیوان‌ها بنوشند و با دیدن تصویری که در مقابل آن‌ها قرار دارد، انرژی مضاعفی بگیرند؛ زیرا به خاطر خواهند آورد که شما همیشه به فکر آن‌ها هستید. بدین ترتیب شاید بیشتر در زمان رانندگی احتیاط کنند تا با آرامش به‌سوی عزیزان خود برگردند.

 

 

 

 

 

شماره 5- ماگ به همراه شکلات

 

در روزهای سختی که پشت سر گذاشتیم و روزهای پیش رو، لحظات لذت‌بخش بسیاری وجود داشته است که باعث دلگرمی بوده‌اند. دلگرمی نوشیدن یک لیوان نوشیدنی گرم به همراه شکلات‌های هدیه‌شده، هدیه‌ای ارزشمند از جانب شخصی است که همیشه به فکر ما بوده است و هیچ‌گاه این لحظه فراموش نمی‌شود. هدیه دادن لیوانی که تصویر مورد نظر و خوشحال‌کننده شما بر روی آن چاپ شده است به همراه جعبه‌ای از شکلات، هدیه‌ای عالی و دل‌نشین است. این هدیه ویژه و فراموش‌نشدنی می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند از سوی والدین به فرزندانشان در این روزهای خاص باشد تا شادی و نشاط را برای آن‌ها به ارمغان آورد و همراه بازی کودکانه آن‌ها شود.

 

ماگ همراه شکلات

ماگ با قهوه و شکلات

 

 

 

 

 

شماره 6- ماگ چاپ تصویر رنگی سابلیمیشن (پایه سفید)

 

چاپ سابلیمیشن که به آن چاپ حرارتی هم گفته می‌شود یکی از بهترین روش‌های چاپ تصویر بر روی هر نوع وسیله‌ای است. در این شیوه چاپی، رنگ یا جوهر از کاغذ مخصوص که طرح بر روی آن چاپ و قرار داده شده است بر اساس تصعید مواد به روی وسیله موردنظر منتقل می‌شود. محصول نهایی این شیوه چاپی، هدیه‌ای بی‌نظیر خواهد بود که کیفیت بالایی دارد و طرح آن پاک نمی‌شود و در نهایت طرحی رنگارنگ با وضوح‌بالا تولید می‌شود. استفاده از چاپ سابلیمیشن در ماگ‌های تصویری باعث می‌شود تا لیوان هدیه شما همچون یک اثر هنری به نظر برسد. در سفارش این ماگ‌ها می‌توانید از لیوان‌های سفیدرنگ استفاده کنید تا با کلاژهای رنگارنگ از تصویر موردعلاقه شما، هدیه‌ای منحصربه‌فرد خلق شود.

 

 

 

 

 

شماره 7- ماگ چاپ تصویر رنگی سابلیمیشن (پایه مشکی)

 

این نوع لیوان‌ها نیز دقیقاً مشابه لیوان‌های قبلی هستند اما اگر دوست دارید پایه طرح مشکی‌رنگ باشد، می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید. معمولاً لیوان‌ها با پایه رنگی مشکی، حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسند و چاپ تصویر بر روی آن‌ها، جلوه‌ای خاص‌تر و شکیل‌تر به آن‌ها می‌بخشد. بنابراین در زمان انتخاب هدیه برای دوستان متخصص و حرفه‌ای خود این گزینه را همیشه مدنظر داشته باشید.

 

 

ماگ سابلیمیشن

نمونه‌ای از ماگ با طرح سابلیمیشن

 

 

 

 

 

 

 

شماره 8- ماگ با دسته رنگی

 

مناسبت‌های بسیاری در تقویم وجود دارند که ما دوست داریم هدیه‌ای را در آن روزها به عزیزانمان اهدا کنیم. این لیوان‌های شیک و خاص از بهترین هدایا برای ارائه به دوستان و خانواده هستند. با انتخاب این نوع لیوان می‌توانید هر رنگی را که دوست دارید برای دسته انتخاب کنید تا جلوه‌ای خاص‌تر به آن ببخشید و در عین حال تصویری مناسب نیز بر روی آن چاپ کنید تا توجه و قدردانی شما را به خوبی منتقل کند.

 

 

 

 

 

شماره 9- ماگ تصویری قاشق دار

 

آشامیدن یک نوشیدنی دوست‌داشتنی در لیوانی که هدیه گرفته‌ایم و تصویر آن ما را به یاد هدیه دهنده آن می‌اندازد، به‌خودی‌خود بسیار باارزش و دوست‌داشتنی است. حال اگر این لیوان به همراه قاشق باشد تا شیرینی نهفته در آن را هم بزند، لذتی مضاعف را به همراه خواهد داشت.

 

 

ماگ با قاشق

نمونه‌ای از ماگ با قاشق

 

 

 

 

 

 

سخن آخر

 

در حالی که هدیه دادن تصویر موردعلاقه ما بر روی یک بوم و یا داخل قاب به عزیزانمان می‌تواند هدیه‌ای باارزش و زیبا باشد، هدیه دادن لیوانی با همان طرح نیز می‌تواند هدیه‌ای بسیار مفید و خارق‌العاده‌ باشد. این نوع ماگها نیز می‌توانند هدیه ارزشمند دیگری باشند که از جانب شما دریافت می‌کنند و همیشه در جایگاهی والا در خانه آن‌ها قرار خواهد داشت.

ماگ‌های تصویری به‌عنوان هدیه می‌تواند احساس صمیمیت را بین شما ایجاد کند و به اندازه نوشیدن یک لیوان نوشیدنی گرم، گرمابخش روابط بین شما باشد. بنابراین ماگ‌های تصویری، هدیه‌ای عالی هستند که نباید از آن غافل شد. می‌توانید با یکی از پیشنهادهای بالا هدیه‌ای فوق‌العاده را به عزیزانتان در سال نو هدیه دهید. شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش آماده است تا به شما برای خوشحال کردن خانواده و دوستانتان کمک کند.


29/ بهمن/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف