WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
7 ایده ‌عالی برای هدیه قدردانی از داوطلبان امور خیریه

7 ایده ‌عالی برای هدیه قدردانی از داوطلبان امور خیریه

4/ اسفند/1399

زمانی که صحبت از ابراز تشکر و قدردانی می‌شود، نمی‌توان تنها به بیان یک کلمه "تشکر" اکتفا کرد. این موضوع به ویژه در خصوص سازمان‌هایی که ارائه دهنده و اداره کننده داوطلبان خیریه می‌باشند، صادق است. سازمان‌های خیریه بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که برای تحقق اهداف خود به اعضای جامعه کمک می‌کنند؛ از پناهگاه‌های حیوانات گرفته تا سازمان‌های خیریه مربوط به نگهداری از سالمندان. بیشتر اوقات، این گروه از افراد بدون دریافت کوچک‌ترین حقوق و مزایایی، کارهای خیر خود را انجام می‌دهند؛ به همین دلیل آن‌ها شایسته بهترین و مناسب‌ترین شیوه بیان قدردانی هستند.


ارائه یک هدیه هوشمندانه که فکری در پشت آن قرار دارد، به داوطلبان امور خیریه می‌تواند تا حدود زیادی نشان‌دهنده میزان سپاس و ارزشی است که برای آن‌ها قائل هستید. تنها  ارائه کردن یک هدیه کوچک که بیانگر قدردانی است، باعث می‌شود تا افراد احساس مهم بودن داشته باشند و خود نیز بیش‌ازپیش از کار خیر و داوطلبانه خود خوشحال شوند؛ هر چند این دسته از افراد برای دریافت هدیه و حقوق این کارها را انجام نمی‌دهند.

با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا 7 ایده عالی برای بیان تشکر و قدردانی از افراد داوطلب امور خیریه را بررسی کنیم.

 

 

 

شماره 1- لوازم آبخوری

 

معمولاً داوطلبان امور خیریه سرشان بسیار شلوغ است. آن‌ها تمام ‌وقت و تلاش خود را معطوف محقق ساختن اهداف شما می‌کنند که حتی به اندازه یک شغل تمام‌وقت زمان‌بر و نیازمند صرف انرژی زیاد است. هدیه دادن وسیله‌ای کارآمد و مناسب مانند فلاسک آب قابل استفاده مجدد به آن‌ها نشان می‌دهد که شما به سلامتی آن‌ها اهمیت می‌دهید. همین موضوع باعث می‌شود تا آن‌ها ترغیب شوند کمی وقت برای تجدید قوا و آماده سازی خود برای شروع فعالیت‌هایشان در نظر بگیرند. علاوه بر این، اگر شما این وسایل را با آرم و نشان تجاری خود سفارشی کنید و هدیه دهید، نام تجاری شما همراه داوطلبان امور خیریه شما شروع به سفر در جامعه می‌کند. درنهایت این یک بازی برد برد برای همه خواهد بود.

نکته حرفه‌ای: اگر واقعاً می‌خواهید که پا را فراتر بگذارید و اقدامی تأثیرگذار انجام دهید، می‌توانید برای هر داوطلب یک یادداشت دست‌نویس بنویسید و آن را روی بطری آب اهدایی خود بچسبانید. حتی می‌توانید به کمک یک روبان و بند زیبا، این پیام را به دور دهانه بطری بیاندازید تا کاری فوق‌العاده شگفت‌انگیز و تأثیرگذار انجام داده باشید!

فلاسک تبلیغاتی

فلاسک‌ تبلیغاتی یک هدیه مناسب برای تمام فصول است

 

 

 

 

شماره 2- ساک تبلیغاتی سفارشی

 

آیا تا به حال تلاش کرده‌اید تا تمام وسایل خود را درون یک ساک دستی بگذارید و آن را با یک دست حمل کنید؟ ساک‌های تبلیغاتی بزرگ و جادار یکی از متفکرانه‌ترین و هوشمندانه‌ترین هدایایی است که می‌توانید به داوطلبان امور خیریه خود هدیه دهید. زیرا آن‌ها به معنای واقعی کلمه بار زیادی را بر دوش‌های خود می‌کشند. چه آن‌ها بخواهند داخل این ساک‌ها کتاب‌های کتابخانه خود را قرار دهند و چه بخواهند بروشورهای آموزشی را داخل آن بگذارند، مطمئناً آن‌ها از این حرکت محبت‌آمیز شما برای کم کردن بار روی دوش آن‌ها و کمک به‌ آن‌ها در انجام کار خیر، قدردانی می‌کنند.

نکته حرفه‌ای: یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه تأثیرگذار ساک دستی تبلیغاتی پارچه‌ای این است که می‌توانید داخل این ساک‌ها را با هر وسیله مناسب برای هر داوطلب پر کنید. به عنوان مثال، اگر می‌دانید یکی از اعضای تیم شما عاشق پاپ کورن یا آب نبات است، می‌توانید داخل آن را با این مواد یا هر وسیله دلخواه دیگری پر کنید. این کار به آن‌ها نشان می‌دهد که شما در مورد هدیه‌ای که به آن‌ها داده‌اید، حسابی فکر کرده‌اید و همان‌طور که همه ما می‌دانیم، این نوع فکر کردن بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 

 

 

شماره 3- پاوربانک

 

همان‌طور که می‌دانید، داوطلبان امور خیریه به طور دائم در حال حرکت و جابه‌جایی از مکانی به مکان دیگر هستند. مسلماً آن‌ها نیز بیش از هر موضوعی از خالی شدن شارژ باطری گوشی‌های خود متنفر هستند. از این گذشته، اگر باطری آن‌ها تمام شود و نتوانند از گوشی خود استفاده کنند، چگونه می‌خواهند به ایمیل‌های خود پاسخ دهند یا تماس‌های تلفنی فوری را جوابگو باشند؟ ارائه وسیله‌ای به سادگی یک پاوربانک تبلیغاتی به آن‌ها احساس ارزشمندی می‌دهد و زندگی را برای آن‌ها کمی آسان‌تر می‌کند. هیچ چیز بدتر از دیدن اعلان "کمبود باطری" بر روی وسایل الکترونیکی ضروری همچون گوشی موبایل نیست. با قرار دادن یکی از این ابزارهای مفید در کنار آن‌ها، داوطلبان دیگر هرگز نگران کمبود شارژ خود نخواهند بود و علاوه بر این، در شبکه‌های اجتماعی از این حرکت سخاوتمندانه شما قدردانی خواهند کرد.

نکته حرفه‌ای: اگر تنها ارائه یک پاوربانک تبلیغاتی برای بیان تشکر و قدردانی شما کافی نیست، می‌توانید آن را در یک جعبه هدیه کوچک قرار داده و در داخل آن وسایل دیگری همچون کابل شارژ، قاب گوشی و حتی لوازم‌التحریر قرار دهید. اضافه کردن این وسایل به بسته هدیه شما، هزینه زیادی برای شما در بر نخواهد داشت و حتی می‌توانید در بودجه کلی خود صرفه‌جویی کنید. تنها کافی است کمی خلاقانه عمل کنید.

 

پاوربانک تبلیغاتی

حتما از پاوربانک‌هایی با جنس با کیفیت استفاده کنید

 

 

 

 

شماره 4- گلدان‌های کوچک

 

انجام کار داوطلبانه کار راحتی نیست. کارهای بسیاری وجود دارد که این افراد باید برای مراقبت از سازمان و اهداف مورد نظر خود انجام دهند. اختصاص دادن زمانی برای تمرین مراقبت از خود به ویژه در زمان‌هایی که در ازای دستمزد بسیار کم و حتی بدون هزینه می‌بایست کارهای زیادی را انجام دهند، بسیار مهم است. داوطلبان خود را با هدیه دادن گلدان‌های کوچک تشویق کنید تا کمی برای خودشان وقت بگذارند. ناگفته نماند اگر شما یک سازمان دوستدار محیط‌زیست را اداره می‌کنید، هیچ هدیه‌ای بهتر از ارائه گل و گلدان وجود ندارد! مطالعات نشان داده‌اند که افزودن فضای سبز به فضای زندگی افراد می‌تواند میزان اضطراب و افسردگی آن‌ها را کاهش دهد.

نکته حرفه‌ای: با ارائه یک گلدان سفارشی به آن‌ها به همراه یک پیام روحیه‌بخش بر روی آن، نقش خود را در تشویق آن‌ها به داشتن یک سبک زندگی متعادل انجام دهید. حتی می‌توانید هدیه خود را به همراه وسایل باغبانی و گل‌های تزیینی زیبا نیز ارائه دهید تا ارزش هدیه خود را چند برابر کنید.

 

 

 

شماره 5- شکلات سفارشی

 

بیایید صادق باشیم. هیچ چیزی خوشمزه‌تر از شکلات وجود ندارد و هر چیزی در کنار شکلات بهتر می‌شود. از روزهای پرتنش گرفته تا اینکه برای یک میان وعده به دنبال یک خوراکی خوشمزه باشیم، گاهی اوقات تنها به چیزی که کمی شیرین باشد نیاز داریم تا بتوانیم تمام روز خود را تغییر دهیم. شکلات می‌تواند باعث ترشح اندورفین در مغز شود. بنابراین وقتی داوطلبان امور خیریه شما در حال انجام کارهای خود و سر و کله زدن با امور استرس‌زا هستند، استفاده از شکلاتی که به آن‌ها هدیه داده‌اید، قدردانی ویژه آن‌ها را به دنبال خواهد داشت.

نکته حرفه‌ای: آیا به دنبال این هستید تا هدیه خاص‌تر و با ارزش‌تری ارائه کنید؟ می‌توانید شکلات‌های هدیه خود را در یک جعبه پذیرایی زیبا قرار دهید و آن را به همراه یک پیام قدردانی به این افراد هدیه کنید. مطمئناً این اقدام توجه و تلاش شما را برای قدردانی از آن‌ها به خوبی نشان می‌دهد و تا مدت طولانی در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند.

 

شکلات سفارشی

شکلات همیشه در زمره یک هدیه تبلیغاتی شیک و مناسب است

 

 

شماره 6- ابزارهای چندکاره

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که زمانی که از میز کاری خود دور بوده‌اید، به یک وسیله مانند قیچی نیاز داشته باشید؟ پس حتماً می‌دانید که نداشتن ابزار مورد نیاز برای انجام کار چقدر می‌تواند آزاردهنده باشد. خوشبختانه یک‌راه حل طلایی برای این موضوع وجود دارد که می‌تواند به همه ما کمک کند تا کمی مجهزتر باشیم؛ یک ابزار چندکاره. این ابزارها مانند چاقوهای سوئیسی می‌مانند که در گذشته پدربزرگ و پدران ما در جیب‌های خود می‌گذاشتند و از آن استفاده می‌کردند. شما می‌توانید پیامی یا نشان تجاری خود را بر روی بدنه این ابزار چاپ کنید تا همیشه همراه داوطلبان شما بماند.

نکته حرفه‌ای: فارغ از اینکه داوطلبان شما برای سازمان چه کاری انجام می‌دهند، یقیناً می‌توان گفت که همه افراد قدردان گرفتن چنین هدیه‌ای هستند که روزانه می‌توانند با خود حمل کنند. از باز کردن درب پاکت و جعبه‌ها گرفته تا انجام تعمیرات کوچک در محیط کاری، این وسیله‌های کوچک تقریباً می‌توانند هر کاری را انجام دهند.

 

 

 

 

شماره 7- پاپ سوکت‌های مد روز

 

سخت است که باور کنیم چگونه قبلاً بدون استفاده از پاپ سوکت‌هایی که به گوشی موبایلمان وصل می‌شود، زندگی می‌کردیم و از گوشی‌های خود استفاده می‌کردیم. حتی تصور اینکه چگونه بدون داشتن یکی از این وسایل مفید و کاربردی می‌توان به گشت‌وگذار در اینستاگرام پرداخت و یا فیلم تماشا کرد، بسیار سخت است. به داوطلبان خیریه خود پاپ سوکتی با آرم تجاری خود هدیه دهید. بدین ترتیب، آن‌ها به هر کجا که بروند، نام و نشان شما را با خود به آنجا خواهند برد.

نکته حرفه‌ای: یکی از راه‌های ارزشمندتر کردن هدیه‌ این است که پاپ سوکت را به یک کارت متصل کنید که پیام قشنگی را در آن نوشته‌اید. همچنین می‌توانید آن را به همراه یک جعبه پذیرایی که داخل آن را با شیرینی و شکلات پر کرده‌اید، با پست به خانه داوطلبان خود بفرستید. با این کار آن‌ها را متعجب خواهید کرد که شما برای تشکر و ابراز سپاسگزاری خود، بسیار فراتر از توقع آن‌ها پیش رفته‌اید. این اقدام کوچک بسیار تأثیرگذار و شیرین خواهد بود.

 

پاپ سوکت

پاپ سوک‌ها این روزها طرفداران زیادی دارند

 

 

سخن آخر

 

چه بودجه کمی را در نظر داشته باشید و چه بودجه کلان، به صورت کلی روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از داوطلبان امور خیریه تشکر کنید. اگر تیم بزرگی دارید می‌توانید کالاهای تبلیغاتی را به صورت عمده تهیه کنید تا در هزینه خود صرفه‌جویی نمایید. اما اگر تنها برای یک گروه کوچک می‌خواهید هدیه تهیه کنید، از هدایای سفارشی ویژه استفاده نمایید. فراموش نکنید برای بیان قدردانی خود از صمیم قلب، یک پیام محبت‌آمیز را نیز به همراه هدیه خود ارائه کنید.

زمانی که صحبت از کمک‌های عام‌المنفعه و غیرانتفاعی می‌شود، داوطلبان امور خیریه فراتر از تصور همه عمل می‌کنند. وقت گذاشتن برای شناخت و بررسی روش‌های قدردانی از این افراد، همیشه ارزشمند است. این کار به اندازه یک قطره در مقایسه با دریای وقت و تلاشی است که تیم داوطلبان برای تحقق اهداف سازمان‌ها در جامعه انجام می‌دهند.


4/ اسفند/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف