WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
14 ایده هدیه تبلیغاتی در رستوران‌ها برای جذب مشتریان

14 ایده هدیه تبلیغاتی در رستوران‌ها برای جذب مشتریان

14/ اسفند/1399

بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها مدتی است به دلیل همه‌گیری بیماری کووید 19 بسته ‌شده‌اند. در این میان افرادی نیز هستند که آماده‌اند تا همه‌چیز را به‌جای اول خود برگردانند. شاید ایده شما این باشد که برای پنج‌شنبه و جمعه‌شب، رزرو بام رستوران یا کافه خود را پیشنهاد دهید. فرقی نمی‌کند که دقیقاً چه کاری انجام خواهید داد؛ اما مطمئن باشید که از هر وسیله تبلیغاتی مانند لیوان، نگه‌دارنده دستمال و تی‌شرت تبلیغاتی که استفاده کنید، اشتیاق قابل‌توجهی را به دست خواهید آورد.


مطمئناً شما هم دوست ندارید که تنها یکی از هزاران غذاخوری یا رستوران و کافه‌های معمولی شهر خود باشید. حتماً دوست دارید شما هم جزو یکی از برترین‌ها باشید تا اسم‌ورسم شما زبانزد خاص و عام باشد. تمام این‌ها با قرار دادن نام تجاری و آرم شما در هر گوشه و کنار و بر روی هر وسیله‌ای، آغاز می‌شود.

 

 

 

شماره 1- قاب‌دستمال کاغذی

 

شاید این مورد زیاد پر زرق‌وبرق نباشد اما مطمئن باشید که یک قاب‌دستمال کاغذی کوچک هم می‌تواند کار تبلیغات شما را به‌درستی به سرانجام برساند. قرار دادن و یا اهدای بسته‌های دستمال‌کاغذی با نام تجاری شما به همه مشتریان کمک می‌کند تا کارمندان شما نیز نیاز نباشد هر بار در حین آماده کردن میز، دستمال‌ها را چک کنند. این موضوع به‌خصوص در زمان‌هایی که رستوران یا کافه شلوغ است می‌تواند در صرفه‌جویی وقت مؤثر باشد.

جا دستمالی

شاید مشتریان مهم‌ترین ملاک ارزیابیشان از برند شما بر مبنای دستمال کاغذی باشد

 

 

 

 

 

شماره 2- لیوان شیشه‌ای

 

به‌طورقطع می‌توان گفت که افراد بسیاری هستند که دوست دارند یک لیوان با آرم کوکاکولا بر روی دسته آن داشته باشند. بنابراین به نظر شما بهتر نیست که این نوع لیوان‌های طرح دار را به‌صورت سفارشی تولید و به‌عنوان هدیه تبلیغاتی و منحصربه‌فرد به مشتریان خود بدهید؟ حتی اگر نمی‌خواهید این وسایل را به آن‌ها اهدا کنید تا با خود به منزل ببرند، می‌توانید با این لیوان‌های سفارشی بر روی میزهای خود از آن‌ها پذیرایی کنید. بدین ترتیب مشتریان شما در هر وعده غذایی، نوشیدنی خود را در این لیوان‌های خاص می‌نوشند. علاوه بر این، می‌توانید در هر وعده غذایی، با پیشنهاد دادن این لیوان‌ها به همراه یک نوشیدنی خاص، این لیوان‌های تبلیغاتی را به آن‌ها اهدا کنید.

 

 

 

 

شماره 3- زیرلیوانی

 

با قرار دادن زیرلیوانی‌های زیبا بر روی هر میز، یک فضای دنج و راحت همچون خانه را در رستوران خود ایجاد کنید. زیرلیوانی تبلیغاتی می‌تواند یک ایده عالی به‌خصوص برای کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها باشد. در فضایی که به شکل کم‌نور آراسته شده و در آن صندلی‌های راحت قرار داده شده، استفاده از این زیرلیوانی‌ها همچون یک مکان قرار به سبک قدیمی خواهد بود که آرامشی خاص را برای ذهن‌های پیچیده و آشفته امروزی پدید می‌آورد. علاوه بر این، شما می‌توانید این زیرلیوانی‌های تبلیغاتی را به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خاص خود در یک رویداد خاص همچون عید نوروز، اهدا کنید.

 

 

 

 

شماره 4- درب بازکن

 

برخی از رستوران‌ها و کافه‌ها هنوز هم بطری‌های نوشیدنی را به‌صورت دربسته بر روی میز مشتریان قرار می‌دهند. استفاده از درب بازکن‌هایی که نام تجاری و لوگو شما بر روی آن حک‌شده است، ایده عالی برای میزهای شما و نیز هدیه تبلیغاتی برای ارائه به مشتریان وفادار و همیشگی است.

درب باز کن

ایده جالب برای درب‌بازکن

 

 

 

 

شماره 5- آب‌نبات نعنایی

 

بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها که وعده صبحانه ارائه می‌دهند، ظرفی از آب‌نبات و یا شکلات نیز بر روی میزهای سرو قرار می‌دهند. یکی از بهترین ایده‌ها به‌عنوان هدیه تبلیغاتی و نیز توسعه بازاریابی این است که بسته‌هایی از آب‌نبات‌های نعنایی با آرم و نشان تجاری خود را به هر فرد ارائه کنید تا بعد از خوردن غذا، طعم نعنا باعث تازه شدن طعم دهان آن‌ها شود. علاوه بر این، می‌توانید این بسته‌ها را در زمان ارائه صورتحساب به‌عنوان هدیه تبلیغاتی اهدا کنید. این گزینه از نظر بهداشتی نیز مقبول‌تر است. شما می‌توانید از شرکت‌های تبلیغاتی بخواهید تا شکلات یا آب‌نباتی مخصوص شما بسته‌بندی کنند تا به‌این‌ترتیب در سطحی بالاتر از رستوران‌های هم‌تراز خود قرار بگیرید.

 

 

 

 

شماره 6- دستکش فر

 

دستکش فر با آرم و نشان تجاری شما، راهی عالی برای تبلیغ رستوران شما است. افرادی که در رستوران شما غذا خورده‌اند، هر بار که در آشپزخانه مشغول آشپزی هستند و یا دستکش اهدایی شما را در آشپزخانه ببینند، به یاد تجربه عالی که شما برای آن‌ها خلق کرده‌اید، خواهند افتاد. اگر شما پیک ارسال غذا دارید، این گزینه بسیار ایده­آل شما است! در روزهایی که نزدیک به عید است و افراد شاید درگیر خانه‌تکانی هستند، فرصتی برای آشپزی نخواهند داشت. بدین ترتیب تنها کافی است که نگاهشان به این دستکش‌ها بیافتد؛ فوراً با شما تماس می‌گیرند و سفارش غذا می‌دهند.

 

شماره 7- لیوان‌های پلاستیکی با قابلیت استفاده مجدد

 

لیوان‌های پلاستیکی درب دار یکی از ایده‌های عالی بازاریابی است که می‌تواند به همراه وعده‌های غذایی کودکان اهدا شود. در آینده که مدارس باز شدند و یا حتی همین حالا در خانه، بچه‌ها زمانی که در این لیوان‌ها نوشیدنی موردعلاقه خود را می‌نوشند، با خود می‌گویند " اوه واقعاً دلم می‌خواست آنجا غذا بخورم". درست به همین سادگی! شما توانسته‌اید درهای بازاریابی و جذب مشتری را به روی خود بگشایید.

 

شماره 8- بسته‌های خنک‌کننده مواد غذایی

 

احتمالاً رستوران‌های بسیاری هستند که دوست دارند افراد در هر مناسبتی حتی در زمان پیک‌نیک و یا کباب درست کردن در دل طبیعت نیز یادشان به همراه مشتریانشان باشد. به همین دلیل، این رستوران‌ها می‌توانند آرم و نشان خود را به‌صورت بزرگ بر روی بسته‌های قابل‌حمل خنک‌کننده مواد غذایی چاپ کنند. به‌این‌ترتیب، افراد می‌توانند شانس خود را برای به دست آوردن یکی از این هدایای تبلیغاتی فوق‌العاده در رستوران شما، امتحان کنند.

 

شماره 9- پوشاک تبلیغاتی

 

یک تی‌شرت شیک به همراه کلاه تبلیغاتی چشم‌نواز می‌تواند یک راه عالی برای تبلیغات شما باشد. مشتریان شما این پوشاک تبلیغاتی را چه در محیط خانه و چه در بیرون از خانه می‌پوشند. بدین ترتیب چشمان بی‌شماری نظاره‌گر این تی‌شرت و کلاه تبلیغاتی با آرم تجاری شما خواهد بود و با خود خواهند گفت شاید بهتر است من هم یک‌بار به آنجا بروم و غذای آن را امتحان کنم. به خاطر داشته باشید که نوع لباس یا کلاهی که انتخاب می‌کنید بسیار شیک و چشم‌گیر باشد؛ مطمئناً شما هم دوست ندارید که این پوشاک در نهایت تنها در داخل کمد یا قفسه لباس افراد خاک بخورد.

 

 

 

شماره 10- ماگ

 

ماگ­‌های قهوه سفارشی، کالایی ضروری برای هر رستوران و کافه هستند؛ به‌خصوص اگر شما ارائه‌دهنده صبحانه، قهوه لاته یا هات چاکلت­‌های خوشمزه هستید. هنگام سرو وعده‌های غذایی از این ماگ­های سفارشی استفاده کنید؛ اما این ایده را به خاطر داشته باشید که می‌توانید این ماگ­ها را با قیمت کمی نیز به افراد پیشنهاد دهید تا به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی آن را دریافت کنند. مطمئن باشید که ماگ­های تبلیغاتی با یک طراحی شیک و منحصربه‌فرد به‌سرعت به فروش خواهند رسید.

 

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی همیشه برای مشتریان جالب توجه است

 

 

 

 

شماره 11- سینی نوشیدنی

 

گاهی اوقات بسیار سخت است که بخواهید از میان چندین نوشیدنی خوشمزه، یکی را انتخاب کنید. به همین دلیل میهمانان شما عاشق سینی نوشیدنی سفارشی و سینی مزه‌های شما می‌شوند. شما می‌توانید هر ماه مدل‌های محدود و خاصی از سینی‌های نوشیدنی را با نوشیدنی‌های متفاوت به مشتریان خود پیشنهاد دهید. یا می‌توانید این سینی‌ها را به همراه نوشیدنی‌های خاص به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریانی که برای رویدادهای خاصی همچون جشن تولد یا سالگرد ازدواج رستوران یا کافه شما را انتخاب می‌کنند، اهدا کنید.

 

 

 

شماره 12- جاسوئیچی

 

در مورد این گزینه خوب فکر کنید. زمانی که مشتریان شما بیرون از خانه هستند، خواه در محیط کار و مشغول انجام وظایف روزمره خود باشند، خواه از یک باشگاه ورزشی به خانه برمی‌گردند؛ شاید به این موضوع فکر کنند که دلشان یک لقمه از غذای رستوران شما را بخواهد. در همین لحظه نگاه کردن به آرم شما بر روی جاسوئیچی اهدایی‌تان، یادآور خوبی است تا آن‌ها بدانند باید به کجا بروند!

 

 

 

شماره 13- مگنت

 

شاید برای بسیاری از ما اتفاق بیافتد، زمانی که تصمیم می‌گیرید به فروشگاه مواد غذایی بروید اما گرسنه هستید. مگنت‌های با طرح رستوران می‌توانند برگه یادداشت‌های خرید را بر روی یخچال مشتریان نگه دارند و علاوه بر این یادآور خوبی برای انتخاب رستوران شما باشند. تنها کافی است که آن‌ها نگاهی سریع به روی یخچال بیندازند. به‌این‌ترتیب آن‌ها شماره تماس شما را بر روی آن خواهند دید و شما را برای لذت بردن از غذا در محیطی عالی انتخاب خواهند کرد.

 

 

 

شماره 14- دستمال مرطوب‌کننده و ضدعفونی‌کننده

 

رستوران‌های باربیکیو، مرغ سوخاری، غذاهای دریایی، غذاهای سرخ‌شده، سوخاری و سوشی، این‌ها تنها برخی از غذاهای خوشمزه و لذیذی هستند که باید با دست خورده شوند و معمولاً خوردن آن‌ها کثیف کاری دارد. این غذاها از لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاهای روی کره زمین هستند که طرفداران بی‌شماری دارند. اگر رستوران شما یکی از این نوع غذاها را سرو می‌کند، مطمئن باشید که ارائه دستمال مرطوب‌کننده و ضدعفونی‌کننده به مشتریان از گزینه‌های لازم و ایده‌­آل است.

 

 

دستمال مرطوب

بعد از خوردن یک غذای چرب دستمال مرطوب مشتریان را عاشق برند شما می‌کند

 

 

 

 

سخن آخر

 

شاید شما هم کارتون باب اسفنجی را دیده باشید. در قسمتی از این کارتون معروف، یک ماهی کوچک از خوردن غذا در رستوران آقای خرچنگ امتناع می‌کند. علت آن‌هم این است این رستوران فاقد "اتمسفر مناسب" است. اگر شما هم از یکی از ایده‌های بالا استفاده کنید و از آن الهام بگیرید، مطمئن باشید با این مشکل روبه‌رو نخواهید شد.

ارائه هدایای تبلیغاتی همچون تی‌شرت با آب‌نبات و خوراکی سفارشی‌سازی شده یا قرار دادن زیرلیوانی‌های شیک و آرم دار بر روی میزها و یا ارائه نوشیدنی‌هایتان در لیوان‌های شیشه‌ای سفارشی؛ هر کدام از این اقدامات شاید به ظاهر کوچک باشند اما مطمئن باشید این هدایا برای مشتریان شما، وعده غذایی خاص و خارق‌العاده‌ای را پدید می‌آورد. حال باید به آن‌ها گفت نوش جان و از غذای خود لذت ببرید!


14/ اسفند/1399



بحث و تبادل نظر
محمد شفائی
1402/08/01 21:25
سلام و تشکر از به اشتراک گذاشتن ایده های قشنگ و کاربردی تون من حتماً از ایده های شما استفاده میکنم و موفق میشم
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1402/08/02 13:10
سلام و وقت بخیر. خوشحال هستیم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت و امیدوارم مفید باشه و موفقیت شما رو ببینیم.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف