WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
5 نکته برای سفارش هدایا و جوایز کارمندان

5 نکته برای سفارش هدایا و جوایز کارمندان

16/ اسفند/1399

دریافت هدایای شخصی و سفارشی حال و هوای دیگری دارد و اکثر افراد از دریافت آن بسیار خوشحال و هیجان‌زده می‌شوند. این گونه هدایا اغلب یک احساس قدردانی و اهمیت دادن را به افراد منتقل می‌کنند. هر کسی شایسته این است که احساس کند فرد مهمی است و قدر او دانسته می‌شود و مسلماً کارمندان شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.


استفاده از روش‌های رایج و عمومی همچون هدیه دادن شکلات یا کارت هدیه به‌خودی‌خود مشکلی ندارد و افراد و شرکت‌های زیادی هستند که  هنوز هم این روش را انجام می‌دهند. اما کافی است با خود فکر کنید که با اهدای هدایای سفارشی و شخصی به کارمندان خود، چه احساس افتخار و ارزشمندی به آن‌ها دست می‌دهد! انتخاب‌های بی‌شماری در مقابل روی شما وجود دارد؛ اما پیش از اینکه به این انتخاب‌ها برسیم چند پیشنهاد وجود دارد که باید آن‌ها را به خاطر بسپارید تا هدیه‌ای خاص‌تر و منحصربه‌فردتر را آماده کنید.

در ادامه این مطلب تلاش کرده‌ایم تا کارآمدترین نکات در مورد شخصی‌سازی و سفارش هدایا و جوایز مخصوص کارمندان را جمع‌آوری کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

شماره 1- شخصیت کارمندان خود را در نظر بگیرید

 

اولین قدم در انتخاب هدیه مناسب برای کارمندان این است که شخصیت و خصوصیات افراد تیم خود را بدانید. مطمئناً بدترین اتفاقی که ممکن است بیافتد این است که هدیه‌ای را به آن‌ها ارائه کنید که کارمندانتان با دریافت این هدیه ناراحت شوند. به عنوان مثال، اگر تمام اعضای تیم شما را افراد درون‌گرا تشکیل می‌دهند، ارائه بلیط یک نمایشگاه تجاری شلوغ به کارمندان، آن‌ها را خوشحال نخواهد کرد.

در هر محیط کاری طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها وجود دارد. به همین دلیل بهتر است که هدایای موردنظر خود را متناسب با ویژگی‌های مختلف شخصیتی کارمندان خود انتخاب کنید.

شخصیت شناسی کارمندان

با شناخت شخصیت کارمندان خود بهتر می‌توانید وظایف را تقسیم کنید

 

 

شماره 2- سالی که گذشت را به خاطر بسپارید

 

آیا شما هم در سالی که گذشت تجربه فراموش‌نشدنی داشتید؟ اگر چنین است پس سعی کنید هدیه انتخابی خود را متناسب با این تجربه تهیه کنید. در نظر گرفتن شرایط برای اهدای هدایا، رویکردی تأثیر برانگیزتر و معنادارتر خواهد داشت.

این موضوع بدان معنی است که شخص ارائه‌دهنده هدیه، برای تهیه آن دقت و وقت بسیار زیادی صرف کرده است. شاید در نگاه اول، این موضوع کاری سخت و زمان‌بر به نظر برسد؛ اما با برنامه‌ریزی پیش از مدت‌ها قبل می‌توانید هدیه‌ای منحصربه‌فرد را برای رویدادی خاص آماده کنید.

 

شماره 3- ترندها را به خاطر بسپارید

 

آیا به خاطر دارید زمانی همه شیفته اسپینر شده بودند؟ امکان نداشت شما به مکانی بروید و افرادی را در حال استفاده یا فروش این وسایل نبینید. هر سال مجموعه‌ای از وسایل به ترند و مد روز تبدیل می‌شوند. بنابراین، زمانی که در حال انتخاب هدایا هستید ترندها را به خاطر بسپارید تا هدیه‌ای مطابق روز و سلیقه امروزی افراد تهیه کنید.

هدیه دادن یک وسیله مد روز به کارمندان باعث می‌شود آن‌ها احساس ارزشمندی کنند و همیشه لحظه دریافت آن هدیه را به خاطر بسپارند. سعی کنید یک وسیله کوچک و مرسوم و مد روز را همراه با یک وسیله معنادارتر اهدا کنید.

 

شماره 4- بسته به بودجه خود انتخاب کنید

 

مطمئناً کارمندان شما هم نمی‌خواهند که به خاطر تهیه هدایای گران‌قیمت برای آن‌ها، شرکت دچار مشکلات مالی شود. گزینه‌های بسیار زیادی برای هدیه دادن در بازار وجود دارد که قیمت معقول و به نسبت ارزان‌تری دارند و در عین حال کارمندان شما با دریافت آن‌ها، از شما قدردانی خواهند کرد. بنابراین لازم نیست، اگر بودجه کلانی ندارید به سراغ گزینه‌های پرخرج بروید.

هدایای مقرون‌به‌صرفه مانند لیوان، فلاسک، ساک دستی قابل شست‌وشو همگی از گزینه‌های عالی هستند. زمانی که نوبت به هدیه دادن می‌رسد، مقدار هزینه‌ای که برای هدیه کرده‌اید، مهم نیست. تنها کافی است که هدیه‌ای کاربردی و فکورانه تهیه کرده باشید. به این ترتیب همه افراد قدردان هدیه‌ای که به آن‌ها ارائه کرده‌اید، خواهند بود.

 

شماره 5- هدیه‌ای کارآمد و مفید ارائه کنید

 

هیچ‌کس دوست ندارد که هدیه‌ای اهدا کند که درنهایت در داخل کمد یا قفسه افراد خاک بخورد و بی‌استفاده باقی بماند. بهترین راه برای جلوگیری از این موضوع این است که کالاهای مفید را انتخاب کنید! هدایایی مانند لوازم آبخوری و پاوربانک از گزینه‌های مطمئنی هستند که همه افراد به آن نیاز دارند و عاشق آن می‌شوند.

با ارائه هدایایی که کارمندان شما به نیازمندی خود به آن اشاره کرده‌اند، پا را فراتر بگذارید و دغدغه آن‌ها را رفع کنید. آیا تاکنون گله‌مندی کارمندانتان برای کمبود لوازم‌التحریر اداری را شنیده‌اید؟ آیا شنیده‌اید کسی بیان کند که به یک چراغ مطالعه برای میز کار خود احتیاج دارد؟ کافی است کمی ایده‌ها را بررسی کنید تا به یک وسیله مفید و هوشمندانه برای هدیه دادن برسید.

هدایای مفید

هدایای تبلیغاتی کاربردی کارمندان را خوشحال می‌کند

 

 

بهترین هدیه برای ارائه به کارمندان چیست؟

 

بهترین هدایایی که می‌توانید به کارمندان خود ارائه کنید، هدایایی هستند که به‌صورت سفارشی و مخصوص آن‌ها آماده شده‌اند و نشان‌دهنده اهمیت شما نسبت به کارمندانتان است. وسایلی مانند ژاکت‌های گلدوزی شده یا کیف‌های دستی، هدایایی ساده و مفید هستند که می‌توانند تا مدت‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

اگر هنوز هم نمی‌توانید به درستی تصمیم‌گیری کنید، سعی کنید هدیه خود را متناسب با شغل و نقش کارمندان خود تهیه کنید.

 

در ادامه چند نمونه کالا برای هدیه دادن را برای شما قرار داده‌ایم. شما می‌توانید گزینه مدنظر خود را از میان این هدایا انتخاب کنید.

بهترین هدایا برای منشی‌ها:

  •   برچسب یادداشت
  • پدفولیو (پوشه)
  •    سررسید
  •   قلم استایلوس
  •    قلم و خودکار
  • توپ ضد استرس

 

بهترین هدایا برای حسابداران:

  •   ماشین‌حساب
  •  قلم و خودکار
  • قاب گوشی موبایل
  •  هایلایتر
  •   پوشه

 

بهترین هدایا برای مشاورین املاک:

خودکار تبلیغاتی

خودکار را باید یک وسیله کاملا شخصی دانست که همه کارمندان به آن نیاز دارند

 

بهترین هدایا برای کارمندان به مناسبت عید نوروز چیست؟

 

کیف‌های دستی شیک، ماگ و لیوان‌های شیشه‌ای خاص، فلاسک آب زیبا و پوشاک گلدوزی شده همگی هدایای عالی به مناسبت عید نوروز برای کارمندان هستند. این وسایل باعث می‌شوند تا آن‌ها احساس طراوت و گرمی بیشتری برای شروع سال جدید داشته باشند.

در ادامه این مطلب چند نمونه هدیه مناسب عید نوروز را که هر کارمندی عاشق آن است، برای شما گردآوری کرده‌ایم:

 

شماره 1- کیف لپ‌تاپ با گلدوزی شکیل

 

آیا کارمندان شما هم همیشه لپ‌تاپ خود را با خود حمل می‌کنند؟ شاید آن‌ها دوست داشته باشند گه‌گاهی که به سفر می‌روند، لپ‌تاپ خود را نیز به همراه داشته باشند تا امور شرکت را انجام دهند. هدیه دادن یک کیف لپ‌تاپ شیک با گلدوزی زیبا به آن‌ها باعث خوشحالی بی‌حدوحصر کارمندان می‌شود.

 

شماره 2- فلاسک و لوازم آبخوری

 

همه ما ایرانی‌ها عاشق نوشیدن چای در هنگام کار کردن هستیم. خوب البته افرادی نیز هستند که قهوه را ترجیح می‌دهند. با این حال نقطه مشترک تمام افراد نیازمندی آن‌ها به ظروفی برای ریختن نوشیدنی خود است. با ارائه فلاسک و لیوان‌های آرم دار به کارمندان خود می‌توانید انرژی بیشتری را در آن‌ها ایجاد کنید تا روزی نو را در سال جدید آغاز کنند.

 

شماره 3- پدفولیو

 

گذراندن یک روز کاری به معنای تهیه لیست کارها، برداشتن صورت‌جلسه و برنامه‌ریزی برای اهداف و قرارهای آتی است. یکی از بهترین راه‌ها برای منظم ماندن در طول روز، استفاده از یک پدفولیو تبلیغاتی است. اگر هنوز هم به کارمندان خود یکی از این پوشه‌های کاربردی را اهدا نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید و برای عید امسال حتماً این هدیه کاربردی را تهیه کنید.

 

تأثیر هدایای تبلیغاتی در محیط کاری

 

شرکت‌های بسیاری هستند که برای کارمندان خود ارزش زیادی قائل هستند. آن‌ها روش‌های متفاوتی را برای نشان دادن قدردانی خود از کارمندان به کار می‌گیرند. یکی از مرسوم‌ترین روش‌ها این است که هدایای شخصی و سفارشی را برای مناسبت‌های مختلف و یا تولد کارمندان تدارک می‌بینند و به آن‌ها اهدا می‌کنند. این اقلام طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی از پاوربانک گرفته تا کلاه تبلیغاتی و ست مدیریتی را شامل می‌شود. هرکدام از این هدایا به‌خوبی تفکر و هدفی را که پشت تهیه آن بوده است، به کارمندان منتقل می‌کند و آن‌ها نیز قدردان این محبت و اهمیت دادن هستند.

تهیه هدایا و جوایز برای کارمندان شاید در وهله اول هزینه‌بر به نظر برسد. اما این موضوع سرمایه‌گذاری گسترده شرکت در نگهداری، آموزش و قدردانی از کارمندان را نشان می‌دهد. به این ترتیب، کارمندان با خود به این نتیجه می‌رسند که این شرکت واقعاً به حضور و کار من اهمیت می‌دهد و برای من ارزش قائل است.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی در رندمان کاری کارمندان تاثیر فراوانی دارد

 

 

سخن آخر

 

هدیه نشان‌دهنده نیت قلبی افراد است. زمانی که بسته به هر بودجه، صنعت و شخصیتی انواع گوناگونی از هدایا وجود دارد، بهانه‌ای برای عدم خلاقیت وجود نخواهد داشت. کافی است کمی وقت بگذارید و به دریافت‌کننده هدیه و فکری که از دریافت آن هدیه با خود می‌کند، بیاندیشید. نیازی نیست تصمیم‌گیری سختی انجام دهید. می‌توانید از میان هدایای تبلیغاتی مختلفی که در سایت‌های هدایای تبلیغاتی باسابقه بیان شده است، انتخاب کنید و به تجربه آن‌ها اعتماد کنید.


16/ اسفند/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف