WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
15 ایده فوق‌العاده برای افتتاحیه در دوران همه‌گیری کرونا (2) قسمت دوم

15 ایده فوق‌العاده برای افتتاحیه در دوران همه‌گیری کرونا (2)

23/ اسفند/1399

در قسمت دوم ایده‌های ناب برای افتتاحیه برندها در دوران همه‌گیری کرونا، راهکارهای بعدی را ادامه می‌دهیم. شما با انجام این مراحل قادر خواهید بود تا آوازه برند خود را حتی به خارج مرزهای جغرافی هم صادر کنید. همراه ما باشید.


شماره 10- از ساعت کاری خود بکاهید

 

هزینه‌های اضافی همچون قبض برق، آب، تلفن، نیروی کار، بیمه و اجاره به‌سرعت می‌توانند به هزینه‌های جاری اضافه شوند. به صورت متوسط 52 درصد از هزینه‌های اضافی از بودجه یک کسب‌وکار را این موارد در برمی‌گیرد. اگر در طول همه‌گیری بیماری کووید 19، بتوانید ساعت کاری خود را کاهش دهید، به میزان قابل‌توجهی در هزینه‌های مازاد خود صرفه‌جویی خواهید نمود.

 

ساعت کاری

با کم کردن ساعت کاری خود، کار خود را به صورت آنلاین ادامه دهید

 

 

 

 

 

در امنیت کسب‌وکار خود را آغاز کنید

 

شماره 11- پیشنهاد تحویل درب ماشین یا ارسال رایگان

 

شاید هنوز هم برای گشودن درهای کسب‌وکار شما و اجازه ورود افراد به ساختمان شرکت و محل ارائه خدمات شما زود باشد. از همین رو می‌توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید که می‌توانند خرید خود را در کنار ماشین خود تحویل بگیرند و یا اینکه به صورت رایگان برای آن‌ها ارسال کنید. هنوز بسیاری از افراد آمادگی حضور در جامعه و خارج شدن از قرنطینه برای خرید و دریافت خدمات را ندارند. از همین رو احساس راحتی نمی‌کنند. بنابراین فراهم آوردن شرایط دستیابی راحت‌تر محصولات به این افراد نیز کمک می‌کند.

طبق آمار منتشر شده بسیاری از افراد هنوز هم خریدهای خود را به صورت مجازی و از سایت‌های اینترنتی انجام می‌دهند. با ادامه این روند، احتمالاً در آینده نزدیک، بسیاری از کسب‌وکارها تحت تأثیر این موضوع قرار می‌گیرند و برای برآورده کردن نیازهای گسترده‌تر مخاطبان خود تدابیری خواهند اندیشید.

 

 

 

 

شماره 12- تمرین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

 

ایمنی هنوز هم باید در اولویت قرار بگیرد. ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا دستورالعمل‌های واضح و ساده‌ای را برای رعایت بهداشت و ایمنی مطرح کرده است. یکی از این موارد رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به اندازه حداقل 1.5 متر از افراد دیگر است.

شاید مجبور باشید تا در این دوران همه‌گیری بیماری، طرح فضای فروشگاه یا کسب‌وکار خود را تغییر داده و دوباره پیکربندی کنید. این موضوع شاید با جابه‌جایی میزها و قرار دادن محافظ‌های نایلونی حائل درست شود. فرقی نمی‌کند دقیقاً چه اقدامی می‌کنید. به هر صورت از فضای خود به درستی استفاده کنید و مطابق با آن عمل کنید تا افراد بتوانند فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

 

 

 

به جامعه کمک کنید

 

شماره 13- از ماسک صورت استفاده کنید

 

انواع متفاوتی از ماسک‌های صورت را می‌توان در بازار و داروخانه پیدا کرد. این ماسک‌ها به محافظت از افراد و همچنین افرادی که در نزدیکی آن‌ها قرار دارند، کمک می‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بتوانید حق شهروندی خود را به درستی ادا کنید این است که از آلودگی سایر افراد و یا سطوح به میکروب جلوگیری کنید.

مشخص شده است که ویروس کرونا می‌تواند تا 72 ساعت روی سطوح زنده بماند. با استفاده از ماسک صورت در محل کسب‌وکار خود می‌توانید تا مقدار زیادی از آلودگی محیط و سطوح جلوگیری کنید.

 

ماسک صورت

استفاده از ماسک صورت را فراموش نکنید

 

 

 

 

 

شماره 14- ترغیب افراد به انجام امور خیریه

 

اگر در حال افتتاح یک کسب‌وکار جدید در دوران همه‌گیری بیماری کرونا هستید، نباید تنها به فکر سود خود باشید. بخشی از سود حاصل از فروش خود را به یک کار خیر که خودتان دوست دارید، اختصاص دهید.

سازمان‌ها و خیریه‌های بسیاری وجود دارند که به بیماران درگیر به کرونا کمک می‌کنند. برای اهدا پول خود می‌توانید به یکی از این سازمان‌ها مراجعه کنید و به رهایی جامعه از این همه‌گیری کمک کنید.

همچنین می‌توانید یک جعبه بر روی میز پذیرش یا حسابداری خود قرار دهید تا مشتریان داوطلبانه  با کمک به این صندوق‌ها در این امر خیر سهیم بشوند. مطمئن باشید افراد بسیاری هستند که کارهای خیرخواهانه را دوست دارند.

 

 

 

 

 

شماره 15- یک میهمانی افتتاحیه با تأخیر برگزار کنید

 

زمانی که اوضاع به حال عادی بازگشت می‌توانید یک میهمانی  افتتاحیه با تأخیر برگزار کنید. این موضوع شبیه زمانی است که تولد یکی از عزیزانتان را فراموش می‌کنید و بعد با برگزاری یک مهمانی آن را جبران می‌کنید.

ممکن است کسب‌وکارهای دیگری در نزدیکی شما وجود داشته باشند که همچون شما درگیر چنین مشکلی هستند. شما نیز می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید و یک میهمانی بزرگ یا افتتاحیه خیره‌کننده و هیجان‌انگیز برای همه برپا کنید. با نزدیک شدن به همسایگان خود می‌توانید در توسعه کسب‌وکار یکدیگر و ایجاد یک شبکه ارتباطی بزرگ‌تر با همدیگر همکاری کنید.

 

مهمانی افتتاحیه

شما می‌توانید میهمانی‌های افتتاحیه را به بعد از شیوع کرونا موکول کنید

 

 

 

 

سخن آخر

 

شروع یک کسب‌وکار جدید به‌عنوان یک مالک، کاری ترسناک و پرمخاطره است. اما گاهی اوقات تنها کافی است تا این جهش عظیم را شروع کنیم تا بتوانیم به‌سوی موفقیت پیش برویم. مردم در این دوران نسبت به هر زمان دیگری با آغوش بازتری از کسب‌وکارهای جدید استقبال می‌کنند. همه ما در طول چند ماه گذشته تحت تأثیر کرونا بوده‌ایم و می‌خواهیم چیز جدیدی را امتحان کنیم که قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده‌ایم.

بنابراین با به خاطر داشتن این موضوع در ذهن خود پیش بروید و راه را برای شروع و گشودن درهای کسب‌وکار خود به‌سوی جامعه باز کنید. اگر در حال بازگشایی شغل خود هستید، برای حفظ سلامتی خود و دیگران نکات بهداشتی را در این ایام رعایت کنید. تا زمانی که مطابق راهنمایی‌های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا عمل کنید و اقدامات لازم را به کار بگیرید، می‌توانید به کسب‌وکار خود برگردید و به‌سوی موفقیت حرکت کنید.


23/ اسفند/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف