WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
جدیدترین هدایای تبلیغاتی برای آغاز سالی نو

جدیدترین هدایای تبلیغاتی برای آغاز سالی نو

14/ فروردین/1400

با پشت سر گذاشتن سال 1399 که سالی بسیار سخت و عجیب برای همه ما بود و با ورود به قرن جدید، افراد بسیاری دوست دارند تا شروعی نو داشته باشند. با شروع سال نو، کسب‌وکارهای فراوانی اقدام به زدودن گردوغبار ناراحتی و تیرگی از شغل خود کرده‌اند تا خود را برای شروعی تازه و به دست آوردن فرصت‌های جدید آماده کنند. به‌تدریج بسیاری از کسب‌وکارها درهای خود را به روی مخاطبان خود خواهند گشود و رویدادهای   در سال قبل مانند برخی از نمایشگاه‌ها دوباره شاهد دیدار با مردم و مشتریان می‌شوند.


با همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، سبک زندگی انسان‌ها تغییر کرد. این تغییرات حتی بر روند خرید افراد نیز تأثیر گذاشت و کسب‌وکارهای جدیدی پا به عرصه وجود گذاشتند.

با تحقیقات انجام شده مشخص شده است که در سال جدید، برخی از محصولات تبلیغاتی می‌توانند از ایده‌آل‌ترین هدایای تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن کسب‌وکارها چه مشاغل باسابقه و چه کسب‌وکارهای نوین، باشند. در ادامه این مطلب برترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی برای سال 1402 را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

شماره 1- محصولات سازگار با محیط‌ زیست

 

با گسترش ویروس کرونا و تولید زباله‌های فراوان در جهان به خصوص زباله‌های پلاستیکی، وقفه کوتاهی در توجه مردم نسبت به حفظ محیط‌زیست و کمپین جهانی برای تولید کمتر زباله در دنیا ایجاد شد. با این حال هنوز هم تولید زباله به خصوص زباله‌های پلاستیکی یکی از معضلات و موضوعات موردتوجه حامیان محیط‌زیست در سراسر دنیا است که هنوز هم در تلاش برای اطلاع‌رسانی در این خصوص هستند.

از همین رو، توجه به محصولات سازگار با محیط‌زیست از انتخاب‌های هوشمندانه پیش روی بازاریابان است تا توجه خود را به موضوعاتی فراتر از بازاریابی نشان دهند. انواع گوناگونی از محصولات دوستدار محیط‌زیست وجود دارد که هم برای کره زمین و هم برای تبلیغات و بازاریابی برندها مفید است.

ماگ و لیوان‌های تبلیغاتی با قابلیت استفاده مجدد هنوز هم فروش بالایی دارند و از گزینه‌های محبوب به شمار می‌روند. علاوه بر این، این لیوان‌ها به جای پلاستیک می‌توانند از مواد سازگار با محیط‌زیست مانند سرامیک، چوب یا فلزات ساخته شوند تا دوام بالاتری نیز داشته باشند.

 

نمونه‌هایی از محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط‌زیست:

کالاهای متناسب با محیط زیست

با هدیه دادن، هدایا متناسب با محیط‌زیست خود را محبوب کنید

 

 

 

 

شماره 2- محصولات بی سیم

 

زمانی که تجربه استفاده از وسایل بی سیم را داشته باشید، به هیچ عنوان دوست نخواهید داشت که به عقب برگردید و از محصولات سیمی استفاده کنید. در حقیقت، هم اکنون نیز بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند همچون اپل اقدام به حذف درگاه‌های کمکی در تلفن‌های جدید خود کرده‌اند. بدین ترتیب، تکنولوژی به سمت دوری از تجهیزات سیمی حرکت می‌کند.

دیگر از روزهایی که با کابل‌های درهم‌تنیده و پیچ‌خورده سروکله می‌زدیم و یا با یک حرکت کوچک، کابل شارژ از منبع شارژ و گوشی جدا می‌شد، فاصله گرفته‌ایم. دنیا در آستانه ورود به جهانی نوین قرار دارد.

فناوری شارژ بی سیم به طور فزاینده‌ای هر روز محبوب‌تر می‌شود. به همین دلیل، استفاده از محصولات بی سیم برای تبلیغات و بازاریابی نه‌تنها فرصتی عالی برای نشان دادن وجهه برتر خود نسبت به سایر برندها است، بلکه با قرار دادن آرم و نشان تجاری خود بر روی این دسته از محصولات می‌توانید از آن‌ها در فضاهای عمومی نیز استفاده کنید تا بهتر دیده شوید.

نمونه‌هایی از محصولات تبلیغاتی بی سیم:

 

 

شماره 3- وسایل تبلیغاتی کوچک

 

همیشه گفته شده است که کیفیت محصولات تبلیغاتی بر کمیت آن‌ها اولویت دارد. به همین دلیل استفاده از محصولات تبلیغاتی با کیفیت و بادوام می‌تواند برای مدتی طولانی نام تجاری و بازاریابی شما را زنده نگه دارد. یکی از بهترین وسایل تبلیغاتی با کیفیت برای دیده شدن توسط عده زیادی از مخاطبان، وسایل تبلیغاتی کوچک هستند.

کالاهای تجاری که نام یک برند معتبر دیگر نیز همراه آن باشد، ارزش بالای محصول تبلیغاتی و همکاری برندها با یکدیگر را نشان می‌دهد. از همین رو، این‌گونه محصولات نه‌تنها مورد استقبال طرفداران برندهای همکار قرار می‌گیرد، بلکه نتیجه آن دیده شدن بهتر نام تجاری شما از سوی طیف گسترده‌تری از مخاطبان است.

به‌عنوان مثال برند آدیداس و نایک با همکاری‌های گسترده‌ای که با برندها و سلبریتی‌های شناخته شده دنیا انجام می‌دهند، بیش‌ازپیش برای خود اعتبار و شهرت کسب کرده‌اند و به دنبال آن، ارزش سهام و فروش خود را ارتقا بخشیده‌اند.

نمونه‌هایی از وسایل تبلیغاتی کوچک:

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی

 

 

 

شماره 4- محصولات مورد استفاده در محیط بیرون از خانه

 

پس از مدت‌ها دورکاری و خانه‌نشینی، افراد بسیاری در سال جدید برای سفر و حضور در محیط کار، خود را آماده می‌کنند. سفر به شهرهای مختلف کشور اوج گرفته است و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و طبیعت زیبای کشورمان شاهد حضور دوباره گردشگران هستند.

این حضور گسترده افراد در اجتماعات و سفرها به معنی بازگشت دوباره مردم به جامعه است. از این رو، می‌توان برای بازدید دوباره آن‌ها از کسب‌وکار خود به صورت حضوری آماده شد.

بنابراین، استفاده از محصولاتی که برای محیط بیرون از خانه استفاده می‌شود به‌عنوان اقلام تبلیغاتی و بازاریابی، می‌تواند تأثیر شگرفی بر دیده شدن بهتر نام تجاری شما و افزایش محبوبیت شما نزد مردم و مخاطبان شما داشته باشد. این دسته از وسایل به دلیل کاربردی و مفید بودن آن‌ها، همیشه مورد استفاده و استقبال از سوی مردم قرار می‌گیرد و شانس شما برای بازاریابی کارآمد و مؤثر را افزایش می‌دهد.

نمونه‌هایی از محصولات تبلیغاتی مناسب برای محیط بیرون از خانه:

  •  فلاسک تبلیغاتی
  • ساک دستی
  •  ابزار تبلیغاتی و چراغ‌قوه
  •  فولدر تبلیغاتی
  •  شارژر فندکی و کابل تبلیغاتی
  •  آفتاب‌گیر تبلیغاتی

 

 

 

شماره 5- محصولات بهداشتی

 

حضور محصولات بهداشتی در لیست محصولات تبلیغاتی سال جدید، جای تعجب و شگفتی ندارد. با وجود تولید واکسن کرونا همچنان رعایت موارد بهداشتی در اجتماعات و رویدادها لازم و ضروری است. استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و ژل‌های شست‌وشو به یکی از عادات رایج مردم تبدیل شده است که کمی بعید به نظر می‌رسد تا در آینده نزدیک آن را کنار بگذارند. به همین دلیل استفاده از این قبیل وسایل همچنان ادامه خواهد داشت.

استفاده از مواد و ژل‌های ضدعفونی‌کننده در بسته‌های محصولات بهداشتی و ست‌های تبلیغاتی همچنان پر تقاضا و محبوب است.

یکی دیگر از محصولات بهداشتی محبوب، ماسک صورت و کرم‌های نرم‌کننده است که هر روزه بر استقبال مردم از این موارد افزوده می‌شود. ماسک صورت با نشان تجاری شما می‌تواند در هنگام حضور افراد در اجتماعات مورد استفاده قرار گرفته و نام شما را در معرض دید مخاطبان زیادی قرار دهد. این موضوع در طولانی‌مدت می‌تواند افراد بیشتری را تشویق به استفاده از محصولات شما کند.

نمونه‌هایی از محصولات بهداشتی:

  •  ژل ضدعفونی‌کننده
  • ماسک صورت با آرم تجاری
  •   ست مانیکور تبلیغاتی

 

 

 

 

شماره 6- محصولات مناسب برای دورکاری

 

با وجود اینکه کارمندان بسیاری از شرکت‌ها به محیط کاری خود بازگشته‌اند، اما برخی از کسب‌وکارهایی که انعطاف بیشتری در زمینه کار و خدمات خود دارند همچنان از کارمندان خود می‌خواهند که به دورکاری خود ادامه دهند و از درون خانه کارهای خود را انجام دهند. اگرچه این نحوه کار پیش از همه‌گیری کرونا نیز توسط برخی از شرکت‌ها انجام می‌شد، اما گسترش ویروس کرونا این روند را تقویت کرده و شرکت‌های بسیاری را به این سمت سوق داده است.

یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن احترام خود نسبت به تلاش کارمندانی که کار خود را حتی از داخل خانه نیز به خوبی انجام می‌دهند، ارائه هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی مناسب این افراد را می‌توان از میان محصولات تبلیغاتی زیر انتخاب کرد:

 

 

 

 

شماره 7- استفاده از محصولات با کیفیت ایرانی

 

استفاده از محصولات ساخت ایران می‌تواند کمک شایان توجهی به رونق اقتصادی و حفظ مشاغل محلی کند. با وجود اینکه بسیاری از محصولات در ایران تولید نمی‌شوند اما هنوز هم گزینه‌های خوبی که ساخت ایران باشد، وجود دارد.

حمایت از تولید ملی می‌تواند به رشد و توسعه اکثر کسب‌وکارها کمک کند و به‌تدریج نتایج مثبت آن بر فروش خود را نیز خواهید دید.

نمونه‌هایی از محصولات با کیفیت ایرانی:

  •   کتب نفیس تبلیغاتی
  •  جعبه پذیرایی تبلیغاتی

جعبه پذیرایی

هدایای خود را در یک جعبه نفیس هدیه دهید

 

 

 

 

سخن آخر

 

سال 1401 سالی پر چالش برای تمام ایرانیان بود. با این حال، با شروع سال 1402 می‌توان انتظار سالی نو با فرصت‌های جدید برای برجسته شدن و دیده شدن هرچه بهتر کسب‌وکارها را داشت.

استفاده از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی و افزایش فروش یکی از راه‌های تائید شده از سوی بسیاری از برندها و کسب‌وکارها است. دنیای بزرگی از محصولات تبلیغاتی وجود دارد که با انتخاب گزینه مناسب آن می‌توان شانس حضور در میان کسب‌وکارهای بزرگ را به دست آورد.


14/ فروردین/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف