WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راه‌حل‌هایی برای افزایش کارایی پاوربانک

راه‌حل‌هایی برای افزایش کارایی پاوربانک

16/ فروردین/1400

تصور کنید که در محیطی گیر افتاده‌اید که باطری گوشی هوشمند شما تمام شده است و هیچ راهی برای شارژ کردن آن وجود ندارد. مطمئناً عدم دسترسی به تلفن و سایر وسایل مشابه آن در موارد اضطراری بسیار مضطرب کننده است و هیچ‌کسی دوست ندارد در چنین موقعیتی قرار بگیرد. در همین زمان، ابرقهرمان دنیای دیجیتال وارد می‌شود و به شما کمک می‌کند؛ پاوربانک.


اگر شما هم دوست دارید تا بیشترین استفاده را از پاوربانک خود ببرید با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا چهار نکته ساده و راحت را برای افزایش کارایی پاوربانک به خاطر بسپارید.

 

شماره 1- شناخت کافی از پاوربانک خریداری شده

 

تمام پاوربانک‌های موجود در بازار با کیفیت یکسانی ساخته نشده‌اند و با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از انواع پاوربانک‌ها تنها قادر به شارژ کردن گوشی‌های هوشمند برای یک یا دو بار شارژ کردن هستند، در حالی که برخی دیگر از پاوربانک‌ها می‌توانند چندین دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کنند.

موضوع دیگر در مورد پاوربانک‌ها ابعاد و قابلیت حمل آن‌ها است. برخی از پاوربانک‌ها بسیار بزرگ و سنگین هستند در مقابل انواع دیگر آن‌ها کوچک‌تر و قابل‌حمل آسان می‌باشند. علاوه بر ظرفیت و اندازه‌های مختلف پاوربانک‌ها، نوع باطری به کار رفته در پاوربانک نیز موضوع بسیار مهمی است. استفاده از باطری‌های لیتیوم یون در پاوربانک‌ها منجر به قیمت ارزان‌تر آن‌ها می‌شود و ظرفیت شارژ دهی آن محدود است. در مقابل باطری‌های لیتیوم پلیمر قرار دارند که استفاده از آن‌ها در پاوربانک‌ها باعث گران قیمت شدن پاوربانک و ظرفیت و طول عمر بیشتر باطری آن می‌شود.

پاوربانک

هنگام خرید پاوربانک به کیفیت آن دقت کنید

 

 

شماره 2- از پاوربانک به صورت مرتب استفاده کنید

 

اگر می‌خواهید پاوربانک شما طول عمر زیادی داشته باشد و به بهترین شکل ممکن عمل شارژ رسانی خود را انجام دهد، باید از آن به صورت منظم استفاده کنید. درصورتی‌که پاوربانک در طولانی‌مدت مورد استفاده قرار نگیرد، این موضوع می‌تواند اثرات منفی بر روی باطری و توانایی شارژ کردن آن داشته باشد. بنابراین، اگر نمی‌خواهید از پاوربانک استفاده کنید، با انجام یک چرخه ساده شارژ کردن و سپس تخلیه آن به صورت یک‌بار در ماه، می‌توانید برای حفظ و نگهداری پاوربانک خود اقدام کنید. این عمل بهترین روش نگهداری از پاوربانک برای مدت‌زمان طولانی است.

 

شماره 3- در شرایط آب و هوایی و دمای مناسب از آن استفاده و نگهداری کنید

 

پاوربانک‌ها نیز درست مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری باید در دمای طبیعی مورد استفاده و نگهداری قرار بگیرند تا بیشترین و بهترین عملکرد را داشته باشند. استفاده از پاوربانک در هوای بسیار سرد و یخبندان و یا استفاده در هوای بسیار گرم و آفتابی می‌تواند به دستگاه آسیب برساند. این موضوع بدون اینکه شما متوجه آن بشوید، اتفاق می‌افتد. از همین رو، برای به دست آوردن بهترین نتیجه و در عین حال کمترین میزان آسیب به پاوربانک، باید از آن در محلی با دمای حدود 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری و استفاده شود. هر مقدار دما کمتر و یا بیشتر باشد، آسیب بیشتری به پاوربانک وارد خواهد شد. برای نگهداری از پاوربانک نیز باید آن را در محیط خشک و خنک نگهداری کرد تا آسیبی به باطری آن وارد نشود.

راه‌کار افزایش کارایی پاوربانک

هیچگاه پاوربانک خود را در معرض مستقیم نور خورشید نگهداری نکنید

 

 

شماره 4- از سازگاری پاوربانک با وسایل الکترونیکی خود اطمینان حاصل کنید

 

گجت‌ها و دستگاه‌های مختلفی نیازمند شارژ هستند. با این حال هر کدام از آن‌ها به مقدار متفاوتی شارژ و ولتاژ نیاز دارند. اکثر گوشی‌های هوشمند برای شارژ شدن به ورودی 1 آمپری نیاز دارند؛ در حالی که دستگاه‌های بزرگ‌تر به ولتاژی مثلاً حدود 2.1 آمپری نیاز دارند تا شارژ شوند. از همین رو، باید پاوربانکی با جریان ورودی متناسب با دستگاه‌های خود داشته باشید تا بتوانید تمام آن‌ها را با یک پاوربانک مناسب شارژ کنید.

بسیاری از پاوربانک‌ها دارای پورت‌های خروجی با ولتاژهای متفاوت هستند. بدین ترتیب این پورت‌های جداگانه امکان شارژ اکثر دستگاه‌های الکترونیکی را فراهم می‌کنند. بنابراین باید بررسی کرد که آیا تمامی درگاه‌های خروجی بر روی پاوربانک ولتاژ یکسانی دارند و یا خیر.

مراقبت از پورت‌های خروجی پاوربانک موضوع مهمی است. به همین دلیل می‌توان به دنبال پاوربانک‌های با فناوری شارژ تطبیقی مانند فناوری iSmart 2.0 بود. این فناوری باعث می‌شود تا مهم نباشد دستگاه‌های شما به چه ولتاژی نیاز دارند؛ این نوع پاوربانک‌ها بسته به نوع دستگاه‌ها انرژی مورد نیاز آن‌ها را تأمین می‌کنند.

 

سخن آخر

 

پاوربانک‌ها از وسایل پرکاربرد و لوکس دنیای امروزی به شمار می‌آیند. استفاده از پاوربانک به خصوص در شرایطی که دسترسی به یک منبع تغذیه مناسب وجود ندارد، می‌تواند بسیار سودمند باشد. عوامل بسیاری همچون ظرفیت و کیفیت باطری‌های به کار رفته در پاوربانک بر قیمت و مدت‌زمان شارژ دهی پاوربانک‌ها تأثیر می‌گذارد. با رعایت برخی از نکات ساده مانند مواردی که در بالا بیان شد، می‌توان طول عمر پاوربانک را افزایش داده و از انرژی آن به صورت کافی بهره برد.

پاوربانک تبلیغاتی

نمونه‌ای از ست پاوربانک تبلیغاتی با کیفیت مرغوب

 


16/ فروردین/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف