WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نکات کلیدی در خصوص خرید فلش مموری

نکات کلیدی در خصوص خرید فلش مموری

19/ فروردین/1400

فلش مموری‌های تبلیغاتی به دلیل شکل‌های ظاهری متنوع، ظرفیت‌های گوناگون با فرمت‌های متفاوت، یک ابزار بازاریابی همه‌فن‌حریف و کارآمد هستند. سفارشی‌سازی فلش مموری برای اولین بار ممکن است کمی سخت به نظر برسد. به همین دلیل افراد در سفارش فلش مموری تبلیغاتی سؤالاتی را در ذهن خود خواهند داشت. در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا عوامل مهم و تأثیرگذاری را که در زمان سفارش و انتخاب فلش مموری باید مدنظر قرار بدهید را به صورت ساده بیان کنیم.


 

1. کیفیت Chipset

تمامی فلش مموری‌هایی که ساخته می‌شوند، کیفیت یکسانی ندارند. این موضوع به خصوص در مورد تراشه‌های حافظه به کار رفته در فلش‌های USB که بر قدرت آن تأثیر می‌گذارد، صادق است. این تراشه‌ها به عنوان هسته مرکزی فلش مموری فعالیت می‌کنند. به همین دلیل، مهم‌ترین موضوع در هنگام خرید، اطمینان یافتن از کیفیت بالای تراشه‌های به کار رفته در فلش مموری است.

متأسفانه، برخی از تولیدکنندگان موجود در بازار از تراشه‌های با کیفیت پایین و حتی در برخی از موارد از تراشه‌های بازیافتی به عنوان حافظه در فلش مموری استفاده می‌کنند. این موضوع عمدتاً باعث ارزان‌قیمت‌تر شدن فلش مموری می‌شود که حتی می‌توان مواردی این چنینی را در سایت‌های معتبر نیز یافت.

کم‌اهمیت‌ترین ویژگی فلش مموری‌های بی‌کیفیت این است که سرعت خواندن و انتقال فایل در این فلش‌ها بسیار کم است و معمولاً ماندگاری و دوام بسیار کمی دارند. با این حال، ویژگی اصلی این دسته از فلش‌ها این است که به‌سرعت خراب می‌شوند و یا از کار می‌افتند.

ساده‌ترین راه برای تشخیص کیفیت فلش مموری این است که فلش مموری ساخته شده از سوی برندهای معتبری مانند سامسونگ، SanDisk، Intel و یا Micron خریداری شود.

 فلش مموری

از خرید اجناس نامرغوب خودداری کنید

 

 

شماره 2- ظرفیت نگهداری

 

فلش مموری‌های سفارشی با ظرفیت‌های گوناگون از 2 گیگابایت گرفته تا 128 گیگابایتی قابل سفارش هستند. بسته به ظرفیت فلش مموری انتخابی، هزینه سفارش افزایش می‌یابد. از همین رو، انتخاب مقدار حافظه مناسب می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات شما مؤثر باشد.

اگر هدف شما از ارائه فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه ساده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حداقل حافظه 8 گیگابایت را انتخاب کنید تا دریافت‌کننده فلش، فضای کافی برای ذخیره‌سازی اطلاعات و استفاده طولانی‌مدت از فلش دریافتی داشته باشد. با این حال، توجه به این نکته که هر مقدار ظرفیت ذخیره‌سازی فلش بیشتر باشد، هدیه ارزشمندتری است و افراد با دریافت آن بیشتر خوشحال شده و مدت طولانی‌تری از آن استفاده می‌کنند، مهم است. به این ترتیب با ارائه فلش‌های با حافظه بیشتر می‌توانید در امر تبلیغات خود موفق‌تر باشید.

 

شماره 3- فرمت تراشه

 

انواع گوناگونی از تراشه فلش مموری اکنون در بازار وجود دارد. با این حال رایج‌ترین آن‌ها، فلش مموری‌های با فرمت USB 2.0 و USB 3.0 هستند.

فلش مموری‌های نوع USB 3.0 با سرعت بیشتری اطلاعات را انتقال می‌دهند و پهنای باند بیشتری دارند؛ در حالی که فلش مموری‌های نوع USB 2.0 با سرعت کمتری اطلاعات را منتقل می‌کنند. از همین رو، برای پروژه‌های بازاریابی کوچک، انتخاب فلش مموری‌های تبلیغاتی نوع USB 2.0 می‌تواند مناسب باشد. اما اگر هدف و مخاطبان شما قصد انتقال و ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم را دارند، انتخاب فلش‌های نوع USB 3.0 می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

 

شماره 4- انتخاب اتصال دهنده

 

دنیا به سمت انتقال اطلاعات با استفاده از اتصال USB-C کرده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید لپ‌تاپ‌هایی که امروزه تولید می‌شوند حتی انواع مختلف مک بوک‌ها نیز اقدام به حذف درگاه‌های USB استاندارد خود کرده‌اند.

در حالی که همچنان اکثر مردم از وسیله‌های قدیمی‌تر خود که دارای پورت‌های USB معمولی هستند، استفاده می‌کنند؛ انتخاب فلش مموری‌هایی که دارای دو سر متفاوت (به عنوان مثال USB-C و USB-A) باشند، می‌تواند ارزش پروژه تبلیغاتی شما را ارتقا ببخشد. بدین ترتیب، فلش اهدایی شما تا مدت‌های طولانی همگام با توسعه تکنولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

شماره 5- شکل فلش مموری

 

حال که در مورد جوانب فنی فلش مموری تصمیم‌گیری کرده‌اید، زمان توجه به ظاهر و شکل فلش مموری تبلیغاتی شما رسیده است. حال می‌توانید ظاهر و شکل کلی فلش مموری خود را سفارشی‌سازی کنید. در این زمینه بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید:

  •  استایل: آیا ظاهر و استایل این فلش مموری متناسب با نام تجاری من است؟
  •  قسمت چاپ و حک نام تجاری: اگر قصد چاپ تصویر بزرگ و یا متن طولانی دارید، بهتر است از فلش‌های با قسمت چاپ بزرگ استفاده کنید
  •  قیمت: فلش‌های با شکل قلم یا دستبند در عین حال که بسیار چشمگیر هستند، نسبت به فلش‌های استاندارد و ساده قیمت بالاتری دارند

 یو اس بی

ظاهر فلش مموری برای افراد بسیار مهم است

 

 

شماره 6- انتخاب روش چاپ

 

روش‌های چاپی که به طور معمول برای چاپ بر روی فلش مموری استفاده می‌شوند، شامل روش چاپ صفحه، حکاکی لیزری و مهرزنی حرارتی هستند. در زمان انتخاب روش چاپی باید به خصوصیات محصول نهایی ایجاد شده نیز توجه کنید.

در ادامه به صورت خلاصه، ویژگی‌های مثبت و منفی هر روش چاپی را قرار داده‌ایم تا با آگاهی اقدام به انتخاب روش مناسب خود کنید.

 

چاپ صفحه:

  •  مثبت: چاپ بسیار باکیفیت و با ماندگاری بالا، منطبق بر رنگ‌های انتخابی
  •  منفی: انتخاب حداکثر 4 رنگ، تکرارپذیری کم

 

چاپ دیجیتالی:

  • مثبت: ایجاد تصاویر زنده با رنگ‌های بسیار زیاد، حفظ کامل جزییات، تکرارپذیری خوب
  •  منفی: تطابق کم با رنگ‌های انتخابی

 

حکاکی لیزری:

  •  مثبت: خطوط واضح، ارزش بصری بالا، ماندگاری بیشتر نسبت به روش‌های چاپی
  •  منفی: عدم توانایی در نشان دادن ابعاد

 

مهرزنی حرارتی:

  •  مثبت: زیبایی منحصربه‌فرد، طرح چاپی به‌مرور زمان کمرنگ و یا محو نمی‌شود
  •   منفی: قابل استفاده تنها بر روی چرم، عدم توانایی در نشان دادن ابعاد

 

شماره 7- سرویس اطلاعاتی

 

سرویس اطلاعاتی فلش مموری‌ها باید از منابع معتبر به دست آمده باشد. این سرویس‌ها با اطمینان بخشی از آماده بودن فلش مموری‌ها برای انتقال اطلاعات، در زمان و منابع کاربران آن صرفه‌جویی می‌کنند. در ادامه برخی از خدمات اطلاعاتی را برای شما قرار داده‌ایم.

  •  بارگذاری اطلاعات- هر پوشه یا اطلاعاتی از طریق فلش مموری قادر به انتقال باشد
  •   آپلود دائمی- با قفل کردن فایل‌های بارگذاری شده، از پاک شدن یا تغییر در اطلاعات محافظت شود
  •  نماد مشخص فلش مموری- زمانی که فلش مموری به کامپیوتر و یا هر وسیله دیگری متصل می‌شود، نماد فلش به صورت لوگو شرکت شما ظاهر می‌شود
  •  برچسب نام شخصی- شخصی‌سازی نام فلش مموری بر روی کامپیوترهای شخصی

 

شماره 8- بسته‌بندی

 

بسته‌بندی فلش مموری تبلیغاتی می‌تواند تأثیر زیادی بر دیده شدن بهتر نام تجاری شما و بازاریابی‌تان داشته باشد. انتخاب یک جعبه مناسب برای ارائه هدیه به‌اندازه هدیه داخل بسته، اهمیت دارد. علاوه بر این، استفاده از بسته‌بندی مناسب می‌تواند از هدیه تبلیغاتی شما محافظت لازم را به عمل آورد.

هنگام انتخاب بسته‌بندی بهتر است به سمت گزینه‌هایی که با شکل فلش مموری اهدایی و برند شما همخوانی بیشتری دارند، بروید. استفاده از موادی که دوام بالایی دارند مانند چوب و فلز، همیشه انتخابی هوشمندانه است و نام شما را درخشان نگه می‌دارد.

 

شماره 9- قیمت

 

مانند هر وسیله دیگری، هزینه انتخاب و سفارش در میان تولیدکنندگان مختلف، متفاوت است. پس از اینکه فلش مموری خود را با تمام ویژگی‌های فنی و ظاهری و روش چاپ انتخاب کردید، می‌توانید با شرکت‌های مختلف صحبت کرده و قیمت‌ها را بررسی کنید. اگر فلش مموری خاصی را با قیمتی بالاتر از یک شرکت معتبر انتخاب کردید، اما هزینه بالایی داشت؛ نگران نباشید. گاهی اوقات ریسک کردن و بیشتر هزینه کردن می‌تواند شما را چندین قدم از رقبایتان جلوتر بیاندازد.

نکته مهم دیگر این است که در زمان خرید و سفارش فلش مموری مانند هر وسیله دیگری با تعداد بالا می‌توانید فلش را با هزینه کمتری تهیه کنید. علاوه بر این، با این کار می‌توانید در هزینه‌های جانبی دیگر مانند مالیات، هزینه باربری و پست صرفه‌جویی کنید.

 

شماره 10- وارانتی

 

پس از اینکه تحقیقات خود را کامل کردید و یک شرکت چاپی معتبر را انتخاب کردید، بهتر است که پیش از سفارش دادن از دریافت یک ضمانت معقول (وارانتی) از سوی آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

شما زمان و تلاش بسیاری را برای این پروژه صرف کرده‌اید و حق شماست که از سوی شرکت تأمین‌کننده فلش مموری تبلیغاتی تضمینی برای محصولی که به دستتان می‌رسد، دریافت کنید. اگر تأمین‌کننده سفارش شما، محصولی بد و یا بدون وارانتی را در اختیار شما قرار داد، بدین معنی است که احتمالاً فلش مموری‌های آن‌ها دوام بالایی نخواهند داشت.

 فلش مموری تبلیغاتی

نمونه‌ای از ست فلش مموری تبلیغاتی

 

 

سخن آخر

 

فلش مموری‌های تبلیغاتی یکی از وسایل پرکاربرد در دنیای دیجیتالی امروزی هستند. فلش مموری‌ها با شکل ها و ظرفیت‌های گوناگونی در بازار وجود دارند که بسته به بودجه و متناسب با یک برند می‌توان از آن‌ها برای تبلیغات و بازاریابی‌های گسترده استفاده کرد. عوامل متعددی ازجمله روش چاپ، ظرفیت حافظه، استایل و شکل فلش مموری تبلیغاتی بر قیمت نهایی آن تأثیرگذار است. با انتخاب و دریافت مشاوره از یک شرکت تبلیغاتی معتبر می‌توانید از فلش مموری تبلیغاتی برای فروش بیشتر و بازاریابی موفق‌تر بهره ببرید.


19/ فروردین/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف