WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چرا خرید محصولات تبلیغاتی با کیفیت اهمیت دارد؟

چرا خرید محصولات تبلیغاتی با کیفیت اهمیت دارد؟

30/ فروردین/1400

کیفیت، تمام‌کاری است که یک محصول می‌تواند برای مشتری انجام دهد. در خصوص هدایای تبلیغاتی حتما باید محصولات با کیفیت به مشتری خود ارائه دهید. در غیر اینصورت به راحتی تبلیغ شما تبدیل به ضد تبلیغ خواهد شد.


کیفیت یک محصول نشان می‌دهد که این محصول تا چه اندازه می‌تواند کاری را که به آن منظور طراحی شده، انجام دهد و بتواند مدت زمان طولانی به‌خوبی ماندگار بماند. ازنظر برخی از مصرف‌کنندگان، خرید کالای باکیفیت یعنی صرف هزینه بیشتر و قیمت بالاتر؛ در حالی که افراد دیگر قدردان خرید کالایی "سبزتر و دوستدار محیط‌زیست" هستند.

صرف‌نظر از دیدگاه‌های مختلفی که مردم دارند، کیفیت محصولات یک رقابت بین برندهای معتبر است تا بر تصمیم‌گیری برای خرید مردم و سودآوری بیشتر خود اثر داشته باشند.

به پنج دلیل زیر، برندها و بازاریابان نمی‌توانند کیفیت محصول را نادیده بگیرند.

 

شماره 1- اعتماد مشتریان خود را جلب کنید

 

بسیاری از افراد معتقد هستند که اگر نتوانید در کسب‌وکار خود اعتماد مشتریانتان را جلب کنید، موفق نخواهید شد. اگر نتوانید ارتباط عمیقی با خریداران و مشتریان احتمالی خود برقرار کنید، موقعیت‌های فروش را از دست می‌دهید. در حالت کلی، زمانی که اعتماد و وفاداری مصرف‌کننده خود را به دست آورید، می‌توانید کسب‌وکار خود را توسعه دهید و حتی به قیمت محصولاتتان اضافه کنید. کیفیت خدمات و کالاهای شما، یکی از روش‌های مناسبی است که می‌تواند به شما کمک کند تا مصرف‌کنندگان محصولات شما، قدردان اهمیت و اعتماد به شما باشند.

تبلیغات تجاری

جلب اعتماد مشتری قدم اول موفقیت هر برند است

 

 

شماره 2- تبلیغات دهان‌به‌دهان و رسانه‌های اجتماعی

 

آمارها نشان می‌دهد که 92 درصد مردم در هنگام تصمیم‌گیری برای خریدهای خود به حرف‌ها و توصیه‌های دوستان و اطرافیان خود بیش از انواع تبلیغات اعتماد می‌کنند. به همین دلیل، زمانی که صحبت از تأثیرگذاری بر ذهن مصرف‌کنندگان می‌شود، چیزی مؤثرتر از حرف مردم و تبلیغات ویروسی نیست.

تبلیغات دهان‌به‌دهان می‌تواند یک مؤلفه قانع‌کننده هم در تصمیم‌گیری‌های افراد برای خریدهای آنلاین و  هم برای خریدهای آفلاین باشد. همه افراد دوست دارند تا از تجربیات دوستان و خانواده خود درباره خرید یک محصول آگاهی داشته باشند و نظر آن‌ها را بدانند که آیا خرید این محصول کار درستی است یا خیر؟ هرچقدر یک شرکت کالایی باکیفیت بالاتر را ارائه کند، شانس بیشتری برای به دست آوردن دیدگاه‌های مثبت، توصیه‌ها و هدایت به سمت مصرف محصولات خود را خواهد داشت.

 

شماره 3- از شکایت‌های مشتریان خود و بازگشت محصولاتتان بکاهید

 

مطالعات و بررسی‌ها در زمینه بازاریابی، بارها این مسئله را اثبات کرده است که برندهای باکیفیت، شانس تعداد دفعات خرید محصولات بیشتری را می‌توانند به دست آورند. از این رو بهتر است که با صرف کردن کمی هزینه و وقت بیشتر  بر روی محصولات خود پیش از معرفی و ارائه آن‌ها به مشتریان خود، نه تنها اعتماد آن‌ها را جلب کنید، بلکه از شکایت و بازگشت محصولات خود جلوگیری نمایید.

این یک امر رایج است که برندهای ارائه‌دهنده محصولات باکیفیت بهتر، هزینه بیشتری را برای ترغیب کردن مصرف‌کنندگان به امتحان کردن و خرید کالاهای خود صرف می‌کنند. زیرا به این ترتیب می‌توانند کیفیت محصولات خود را نشان دهند و ارزش و اعتبار بیشتری برای خود کسب کنند. هرچقدر یک شرکت بتواند با محصولات خود در اولین قدم‌های بازاریابی که برمی‌دارد، موفق‌تر عمل کند، احتمال خریدهای آتی و جلب نظر مشتریان بالقوه خود را افزایش می‌دهد.

 

شماره 4- مردم به زیبایی ظاهری نیز اهمیت می‌دهند

 

یکی از جنبه‌های کیفیت، ویژگی‌های محصول ازنظر ظاهر، احساس، صدا، مزه و یا بوی آن محصول است. به عنوان مثال، توجه به ظاهر یک بسته‌بندی برای هر محصولی یک نقطه قوت به شمار می‌آید و می‌تواند بیانگر محصولی که درون جعبه قرار دارد، باشد. رنگ، چاپ، شکل، جنس و ویژگی‌های دیگری همچون نوع دسته بسته‌بندی‌ها می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند. در همین زمان است که یک رقابت نفس‌گیر می‌تواند بین بازاریابان و شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات شکل بگیرد و آن‌ها را از هم متمایز سازد. مشتریان به این جزئیات کوچک نیز توجه می‌کنند و همین موضوع می‌تواند بر رشد یا سقوط فروش شما تأثیر بگذارد. گزینه‌های مشابه بسیار زیادی را این روزها می‌توان پیدا کرد که با ویژگی‌ها و طرح‌های منحصربه‌فرد خود بر تصمیم‌گیری افراد برای خرید تأثیر می‌گذارند.

کیفیت محصول

ظاهر یک محصول نکته دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید

 

 

شماره 5- بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارتباط مستقیم و قوی بین کیفیت و سودآوری وجود دارد. در حقیقت، کیفیت بالا محصولات به ازای فروش هر کالا، بازگشت سرمایه بیشتری را به دنبال دارد. هرچقدر میزان شکست‌ها یا نقایص در این زمینه کمتر باشد، هزینه‌های تولید و خدمات نیز کاهش می‌یابد. مادامی که شرکت‌ها هزینه بیشتری را  برای پیشگیری از شکست‌های ممکن بعدی اعمال می‌کنند، سودآوری بهبود می‌یابد. بهبود و ارتقا کارایی، ویژگی‌ها یا سایر موضوعات مرتبط باکیفیت می‌تواند منجر به افزایش فروش شده و سهم شما نسبت به رقبا از بازار را افزایش دهد.

 

سخن آخر

 

بهتر کردن کیفیت محصولات مزایای بی‌شماری برای هر کسب‌وکاری به دنبال دارد. رابطه مثبت بین کیفیت محصولات و فروش به نوبه خود می‌تواند دلیل کافی برای در اولویت قرار دادن کیفیت در استراتژی‌های بازاریابی و کسب‌وکار شما باشد. اعتماد، اعتبار و وفاداری حاصل رضایت و خوشحالی مشتریان شما است که امکان خریدهای بعدی و توصیه‌های مثبت درباره محصول شما را افزایش می‌دهد؛ علاوه بر این، به محصول شما نیز کمک می‌کند تا مخاطبین جدیدی پیدا کند.

ما در شرکت پیشکش تنها کیفیت را در اولویت قرار می‌دهیم و به این موضوع توجه داریم که ارائه هدایای تبلیغاتی بایستی به گونه‌ای باشد که هم مخاطبان شرکت‌ها و موسسات از آن استفاده کنند و هم از کیفیت آن راضی باشند تا خاطره خوبی از آن برند در ذهنشان باقی بماند.


30/ فروردین/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف