WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی پاوربانک‌های مناسب برای گوشی‌های آیفون

معرفی پاوربانک‌های مناسب برای گوشی‌های آیفون

4/ اردیبهشت/1400

پیشرفت فناوری در دنیای امروزی، زندگی را برای همه افراد راحت‌تر کرده است. یکی از همین پیشرفت‌ها، اختراع و استفاده از پاوربانک‌ها است؛ وسیله‌ای کاربردی که در هر مکانی نیاز وسایل الکترونیکی ما به شارژ را تأمین می‌کند تا دغدغه خاموش شدن آن‌ها را نداشته باشیم.


با رشد و توسعه پاوربانک‌ها، انواع گوناگونی از این شارژرهای قابل‌حمل طراحی شده‌اند تا متناسب با نیاز افراد، آن‌ها را شارژ کند! پاوربانک با ظرفیت و مدل‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شود که بسته به بودجه و قابلیت‌های مدنظر خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به معرفی پاوربانک‌های مناسب برای انواع گوشی‌های آیفون می‌پردازیم تا در زمان انتخاب با خیالی آسوده، گزینه مناسب خود را بیابید.

برند اپل یکی از تولیدکنندگان حرفه‌ای گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان است که سالانه انواع مختلفی از گوشی‌های خود را روانه بازار می‌کند. بنابراین انتخاب یک پاوربانک قابل‌حمل برای طرفداران گوشی‌های آیفون یک خرید کارآمد و مطمئن است که مدت‌ها می‌توانند از آن برای انواع گوشی‌های آیفون خود استفاده کنند. انواع مختلفی از پاوربانک‌های حرفه‌ای مناسب برای گوشی آیفون وجود دارد؛ با این حال، افراد باید بسته به ویژگی‌های مدنظر خود همچون ظرفیت باطری، شکل و طول عمر آن اقدام به انتخاب کنند.

در ادامه معرفی تعدادی از پاوربانک‌های مناسب گوشی آیفون را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

شماره 1- پاوربانکAnker Powercore Lite

 

هر پاوربانکی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد و با بقیه دستگاه‌ها فرق می‌کند. از ویژگی‌های برجسته پاوربانک Powercore می‌توان به توانایی تشخیص سریع گوشی و نیز فراهم آوردن سریع‌ترین زمان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد. علاوه بر این، این پاوربانک از سه درگاه USB تشکیل شده است تا قابلیت شارژ هم‌زمان سه وسیله الکترونیکی را فراهم کند. سرعت جریان الکتریکی این پاوربانک به‌اندازه‌ای خوب است که گوشی‌های آیفون را به‌سرعت شارژ می‌کند. ظرفیت باطری این پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر است که می‌تواند برای مدت طولانی انرژی را ر خود ذخیره نگه دارد.

همچنین، پاوربانک Powercore دارای یک لامپ LED است که با نور کم خود در زمان گشت‌وگذار در طبیعت و کمپینگ می‌تواند بسیار مفید واقع شود. نکته حائز اهمیت در مورد این نوع پاوربانک این است که مدار هوشمند آن از شارژ بیش از حد، گرم شدن زیاد از حد و اتصال کوتاه گوشی‌های آیفون محافظت می‌کند.

پاوربانک

پاوربانک Anker Powercore Lite

 

 

 

 

 

شماره 2- پاوربانک Syska

 

پاوربانک Syska با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپری خود یکی از گزینه‌های خوب برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی به‌ویژه گوشی‌های آیفون است. یکی از نکات جالب توجه در مورد این پاوربانک، چراغ‌های LED کوچک و در عین حال قدرتمند تعبیه شده در این دستگاه است. این چراغ‌ها که مانند یک چراغ‌قوه عمل می‌کنند، می‌توانند به راحتی یک منطقه مشخص شده را روشن کنند. سهولت شارژ کردن به کمک درگاه‌های تعبیه شده در این پاوربانک، انتخاب پاوربانک Syska را حتی برای مشکل پسندان نیز راحت کرده است.

پاوربانک Syska از باطری لیتیوم یونی با طول عمر بالا برخوردار است و قابلیت شارژ هم‌زمان سه وسیله الکترونیکی را امکان‌پذیر می‌سازد. دکمه‌های به کار رفته در پاوربانک بسیار نرم هستند که کار کردن با آن را لذت‌بخش نموده‌اند و استفاده از آن برای همه افراد آسان است. مدار هوشمند چند محافظه این شارژر، با غیرفعال کردن خروجی جریان در زمان افزایش شدت جریان، از پاوربانک محافظت می‌کند.

 

 

 

 

 

شماره 3- پاوربانک URBN

 

پاوربانک URBN با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپری خود از پاوربانک‌های قوی با باطری لیتیوم پلیمری به شمار می‌آید که عملکرد شارژی بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. این پاوربانک با قابلیت شارژ سریع تقویت کننده 2.1 خود، از مدت‌های طولانی متصل بودن دستگاه برای شارژ شدن جلوگیری می‌کند.

برخلاف پاوربانک‌های معمولی، هم گوشی و هم پاوربانک URBN را می‌توانید با سرعت بالا شارژ کنید. بدنه این دستگاه بسیار جمع‌وجور و شکیل طراحی شده است که نه تنها به راحتی می‌توان آن را در دست گرفت، بلکه ظاهری لوکس به آن بخشیده است.

پاوربانک  URBN چه برای شارژ کردن خود و چه برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی با بهره‌مندی از مدار هوشمند خود به تنظیم  قدرت خروجی می‌پردازد تا هر وسیله متصل شده‌ای را به صورت ایمن شارژ کند. این پاوربانک بدر 4 سطح محافظتی برای فراهم کردن یک شارژ مطمئن و ایمن روانه بازار شده‌اند.

 

شماره 4- پاوربانک Ambrane PP-11

 

پاوربانک Ambrane PP-11 یکی از نازک‌ترین پاوربانک‌های موجود است که از نظر اندازه و سبکی بسیار منحصربه‌فرد طراحی شده است. این پاوربانک را می‌توان به راحتی در هر جیب و کیفی قرار داد و یا آن را در دست گرفت و به راحتی حمل کرد.

پاوربانک Ambrane PP-11 از یک میکرو USB  و یک درگاه تایپ سی برخوردار است که اجازه می‌دهد این پاوربانک هر وسیله یا گوشی با درگاه‌های خروجی میکرو تا تایپ سی را بتوان با آن شارژ کرد. در نتیجه، افرادی که از گوشی‌های دارای درگاه تایپ سی استفاده می‌کنند، دیگری نیازی به مبدل و کابل‌های تبدیل نخواهند داشت تا با پاوربانک، گوشی خود را شارژ کنند.

پاوربانک Ambrane PP-11 از یک پوشش لاستیکی شیک و نسز باطری لیتیوم پلیمری با ظریفت بالا برخوردار است. درگاه‌های ورودی و خروجی دوگانه این پاوربانک همه را شگفت‌زده می‌کند. این درگاه‌ها به صورت جمع‌وجوری طراحی شده‌اند که نه تنها امکان شارژ راحت با پاوربانک را فراهم می‌کند، بلکه یک منبع تغذیه عالی برای روزهای مبادا وسایل الکترونیکی شما به شمار می‌رود.

 

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک Ambrane PP-11

 

 

 

 

 

شماره 5- پاوربانک RAVPower

 

پاوربانک RAVPower با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپری خود یک هیولای قدرتمند به شمار می‌آید که علاوه بر سهولت در حمل نقل، بسیار زیبا طراحی شده است. این پاوربانک از دو درگاه یو اس بی تشکیل شده است که در طراحی آن، ظرافت‌های هنری و ارگونومیکی رعایت شده است.

پورت‌های مدل iSmart 2.0  شارژرهای قابل‌حمل RAVPower به صورت هوشمند می‌توانند تشخیص دهند که کدام دستگاه به انرژی بیشتری نیاز دارد  بنابراین، به صورت هم‌زمان می‌تواند دو دستگاه را به صورت هوشمندانه با یک جریان خروجی 5 ولتی / 3.4 آمپری شارژ کند.

پاوربانک RAVPower از ویژگی‌های محافظتی به منظور محافظت کامل از شارژ شدن دستگاه شما با هرگونه اتصال کوتاهی، برخوردار است. این پاوربانک که از مواد درجه یک در ساخت خود بهره برده است، یکی از بهترین پاوربانک‌های بادوام و با کیفیت برای شارژ کردن گوشی‌های آیفون به‌حساب می‌آید.

 

 

 

 

شماره 6- پاوربانک Maxoak

 

پاوربانک Maxoak را می‌توان به‌حق یکی از قوی‌ترین و با ظرفیت‌ترین پاوربانک‌ها دانست. این پاوربانک با ظرفیت 50 هزار میلی‌آمپری خود می‌تواند تا مدت‌ها نیاز شما را به شارژ کردن گوشی‌های آیفون و هر وسیله الکترونیکی دیگر تأمین کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته این پاوربانک، حضور 6 عدد درگاه بر روی دستگاه است که به صورت هم‌زمان تمامی وسایل را شارژ کند.

پاوربانک قدرتمند Maxoak علاوه بر گوشی می‌تواند لپ‌تاپ‌های ساخته شده بسیاری از برندهای معتبر را نیز شارژ کند. به همین دلیل، این پاوربانک می‌تواند هدیه‌ای ایده‌آل برای دانشجویان و یا افرادی که به صورت گروهی سفر می‌کنند، باشد تا دغدغه‌ای از بابت شارژ کردن وسایل خود نداشته باشند.

 

 

 

 

شماره 7- پاوربانک Mophie PowerStation Plus

 

این پاوربانک به صورت ویژه برای گوشی‌های آیفون و آیپد طراحی شده است. پاوربانک Mophie به صورت دو منظوره طراحی شده است که با یک آداپتور لایتینگ برای شارژ وسایل ساخت برند اپل ارائه می‌شود. اما اگر دوست داشته باشید که یک دستگاه دیگر مثلاً دستگاهی را که از درگاه میکرو USB استفاده می‌کند، به این پاوربانک وصل کنید، می‌توانید آداپتور را از پاوربانک جدا کنید.

این دسته از پاوربانک‌ها می‌توانند ظرفیتی حدود 6 هزار تا 12 هزار میلی‌آمپری داشته باشند که با آن می‌توان چهار بار گوشی‌های آیفون را به همراه یک تبلت شارژ کرد. وجود درگاه USB دیگر در این پاوربانک به این معنی است که می‌توان دو دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کرد.

 

هدایای تبلیغاتی

پاوربانک Mophie PowerStation Plus

 

 

 

سخن آخر

 

استفاده از پاوربانک تبلیغاتی در دنیای دیجیتالی امروزی به یکی از مؤثرترین هدایای تبلیغاتی در امر بازاریابی تبدیل شده است. پاوربانک‌ها که جزو هدایای تبلیغاتی نسبتاً لوکس به‌حساب می‌آیند در شکل‌ها و ظرفیت‌های گوناگونی در بازار وجود دارند. با ارائه یک پاوربانک متناسب با نیاز مخاطبان خود می‌توانید، چهره‌ای خرسند و قدردان از آن‌ها را ببینید و با قدرت در امر تبلیغات خود عمل کنید.


4/ اردیبهشت/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف