WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های مجازی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های مجازی

16/ اردیبهشت/1400

بیماری کووید 19 واقعاً شبیه یک هیولای بزرگ است که وارد دنیای ما شده و باعث ضررها و خسارت‌های بی‌شماری در تمام جهان گردیده است؛ از خسارت به مشاغل کوچک گرفته تا تأثیرات بر سلامتی افراد و تغییر در رفتارهای اجتماعی! اما آیا باید همه فعالیت‌های ما تغییر پیدا کنند؟ قطعا خیر.


متأسفانه، در جریان همه‌گیری کرونا در جهان، بسیاری از نمایشگاه‌ها و رویدادها در سراسر دنیا لغو شدند. از همین رو، بسیاری از غرفه داران و برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها نیاز به خلاقیت و نوآوری در زمینه برگزاری رویدادهای خود داشتند. همین موضوع منجر به افزایش توجه به نمایشگاه‌های مجازی شده است.

با پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مجازی و نیز امکان دسترسی آسان اکثر مردم از اقصی نقاط به این رویدادها، امکان دارد در آینده نیز این‌گونه نمایشگاه‌های مجازی پابرجا باقی بمانند. به همین دلیل، بهتر است که میزان آگاهی خود را برای همراه شدن با این شیوه جدید نمایشگاهی و حضور پررنگ و مؤثر خود در آن افزایش داد.

 

نمایشگاه مجازی چیست؟

 

نمایشگاه مجازی، رویدادی است که با استفاده از پلتفرم‌های کنفرانس مجازی به صورت آنلاین اقدام به اجرای یک رویداد می‌کنند. این دسته از کنفرانس‌ها اساساً مانند یک وبینار هستند و برای مدت‌زمان کوتاهی برگزار می‌شوند.

استفاده از نمایشگاه مجازی این امکان را برای شرکت‌ها با یک زمینه تخصصی فراهم می‌آورد تا با یکدیگر به صورت زنده گفت‌وگو کنند، سخنرانی‌های اصلی و مهم را تماشا کنند و محصولات و خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند. همه این اتفاقات را می‌توان از راه دور انجام داد و دیگر نیازی برای نگرانی در خصوص همه‌گیری کووید 19 و پیک‌های آن نخواهد بود.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های مجازی چیست؟

 

شاید جسم افراد در سالن اجتماعات و محل رویدادها حضور نداشته باشد، اما این بدان معنی نیست که می‌توان همه کارها را سرسری انجام داد و به جنبه‌های تبلیغاتی توجه نکرد. در ادامه این مطلب 18 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی برای رویدادهای مجازی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. پیش از شروع نمایشگاه‌ها، می‌توانید این اقلام تبلیغاتی را از طریق پست برای مخاطبان خود ارسال کنید.

 

شماره 1- پوشش وبکم

 

با همه‌گیری بیماری کرونا و پیک‌های شیوع مکرر آن در جامعه، بسیاری از کارمندان و مشاغل مجبور به تغییر شیوه کاری خود و دورکاری شده‌اند. با تمام تغییرات در شیوه زندگی، مسلماً همچنان هم کسی دوست ندارد همکارش به صورت تصادفی محیط داخل یا خود آن‌ها را در خانه ببیند! استفاده از یک پوشش وبکم، احساس اطمینان خاطر و امنیت مورد نیاز کارمندان برای دورکاری را فراهم می‌کند. به همین دلیل، ارائه پوشش وبکم به عنوان هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه مجازی، بسیار ارزشمند است و حتماً قدردان آن خواهند بود.

 

شماره 2- ماسک صورت

 

احتمالاً شما هم دیگر از شنیدن "شیوه جدید پوشش" خسته شده‌اید؛ اما مطمئن باشید این روش بهترین توصیه برای حضور در محل‌های عمومی و جمع‌ها است. حتی در برخی از گزارش‌ها آمده است که ممکن است در برخی از کشورها استفاده از ماسک صورت در مکان‌های عمومی برای همیشه به یک عادت تبدیل شود. بیماری کرونا پرسش‌های بسیاری را در زمینه بهداشت و پزشکی برای ما مطرح کرده است. بنابراین ممکن است ماسک‌های صورت برای زمانی بیش از انتظار ما بر روی صورت‌ها باقی بمانند. از همین رو، استفاده از ماسک به عنوان هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه‌های مجازی ایده خوبی به‌حساب می‌آید که در آینده نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

ماسک صورت

ماسک‌های صورت رنگی

 

 

شماره 3- جا لیوانی (کوزی)

 

بهترین هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های مجازی، هدایایی هستند که ارزان، مسطح و کارا باشند. جا لیوانی از بهترین گزینه‌های شما است زیرا تمامی موارد یاد شده را دارد. جا لیوانی‌ها عموماً قیمت ارزانی دارند و می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را در یک جعبه جمع کرده و به‌راحتی حمل‌ونقل می‌شوند. از زمان همه‌گیری کرونا، افراد زیادی دوست دارند تا یک بسته پستی دریافت کنند؛ مسلماً دریافت یک کوزی بسیار هیجان‌انگیزتر از دریافت یک آگهی تبلیغاتی خالی است.

 

شماره 4- برچسب‌های یادداشت

 

همه ما گاهی اوقات احساس حواس‌پرتی می‌کنیم و نمی‌توانیم کارهایی را که باید انجام می‌دادیم، به خاطر آوریم. آمارها نشان می‌دهد که 23 درصد بزرگ‌سالان به دلیل مشغله‌ها و عدم یادداشت موارد، فراموش می‌کنند قبوض خود را به‌موقع پرداخت کنند. با ارسال برچسب‌های یادداشت به عنوان یک هدیه نمایشگاهی، می‌توانید به افراد چه در خانه و چه در محیط کار کمک کنید تا کارهای خود را به‌موقع انجام دهند.

 

شماره 5- ساک خرید قابل‌استفاده مجدد

 

آمارها در آمریکا نشان می‌دهد که بیش از 85 درصد افراد از زمان آغاز بحران کرونا در جهان، عادت‌های غذایی خود را تغییر داده‌اند. 8 نفر از هر 10 نفر، سعی می‌کنند انتخاب‌های بهتری برای رژیم غذایی خود انجام دهند. استفاده از ساک‌های خرید قابل‌استفاده مجدد برای خرید محصولات تازه، که پس از خرید به‌راحتی شسته شده و دوباره قابل‌استفاده باشند، لذت خرید کردن را افزایش داده و خرید را آسان‌تر می‌کند. پلتفرم‌های نمایشگاه‌های مجازی ممکن است فرآیند ثبت نامی متفاوتی نسبت به رویدادهای حضوری داشته باشند؛ اما همچنان استفاده از این ساک‌های خرید به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

شماره 6- وسایل آشپزخانه

 

همان‌طور که گفته شد، بسیاری از مردم در این دوران عادت‌های غذایی خود را تغییر داده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که 55 درصد افراد ترجیح می‌دهند در خانه غذا بخورند؛ این موضوع می‌تواند به انتشار آلودگی از طریق رستوران‌ها یا تعطیلی‌های موقتی آن‌ها مرتبط باشد. به همین دلیل، بیشتر افراد در خانه مشغول به پخت‌وپز خواهند شد. هدیه دادن ظروف آشپزخانه تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاه مجازی، آن‌ها را بیش‌ازپیش تشویق به آشپزی در خانه می‌کند.

 

شماره 7- تی شرت تبلیغاتی

 

چه کسی پیدا می‌شود که دوست نداشته باشد یک تی شرت هدیه بگیرد؟ با ارسال یک تیشرت نخی و با کیفیت که آرم و نشان شما را بر روی خود دارد، پیروز تبلیغات نمایشگاه مجازی شوید. رنگ‌های سیاه، سفید، سرمه‌ای و طوسی از رنگ‌های محبوب تی شرت‌ها به شمار می‌آیند. با انتخاب این رنگ‌های خنثی و قرار دادن نام تجاری خود بر روی تی شرت‌ها، تی شرت خاص خودتان را برای نمایشگاه مجازی طراحی کنید و به تبلیغات خود رنگ و بویی تازه ببخشید.

 

تی شرت تبلیغاتی

 

 

شماره 8- دفترچه یادداشت کوچک

 

دفترچه یادداشت‌های کوچک معمولاً در اندازه‌ای هستند که بتوان آن‌ها را به‌راحتی در جیب قرار داد و استفاده کرد. به همین دلیل، انتخاب آن‌ها برای هدیه تبلیغاتی، هزینه ارسال بسیار کمی را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این، بررسی‌ها نشان می‌دهد که با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از افراد برای غلبه بر استرس این دوران، اقدام به یادداشت نکات و خاطرات خود کرده‌اند. دفترچه یادداشت‌های کوچک به آن‌ها کمک می‌کند تا همیشه جایی برای یادداشت افکار و تصمیم‌های خود داشته باشند.

 

شماره 9- دمپایی روفرشی

 

آیا دوست دارید که مشتریان بالقوه شما هر زمان به یاد شما و برندتان می‌افتند احساس گرما و راحتی کنند؟ دمپایی روفرشی‌های سفارشی با آرم تجاری شما می‌تواند به خوبی بیانگر این احساس باشد. با شیوع کرونا و عواقب آن، تغییرات زیادی در زندگی ما پدید آمده است و احساس راحتی را از افراد سلب کرده است. با ارسال یک دمپایی روفرشی زیبا با نام تجاری خود به عنوان هدیه تبلیغاتی، می‌توانید افراد برای گذراندن این ایام امیدوار کرده و نظر مثبت آن‌ها را به سوی خود جلب کنید.

 

شماره 10- چشم‌بند خواب

 

استرس‌های ناشی از کووید 19 تأثیرات منفی بر خواب افراد گذاشته و باعث شده است تا میزان بی‌خوابی بین آحاد افراد افزایش یابد. برند شما می‌تواند با یک چشم‌بند خواب نرم و زیبا به عنوان هدیه نمایشگاه مجازی، به خواب عمیق و راحت افراد کمک کند.

چشم بند خواب

نمونه‌ای از چشم‌بند خواب

 

 

شماره 11- حوله تبلیغاتی

 

اکثر افراد در سال گذشته مجبور به ماندن در خانه شده‌اند که این موضوع به نوبه خود باعث کمبود ویتامین D، خواب کمتر و کاهش تمرکز شده است. همه ما به خودمان قول داده‌ایم تا با پایان کرونا به لب دریا و سواحل رفته یا مدت‌های طولانی به خوش‌گذرانی در پارک‌های آبی و استخرها خواهیم پرداخت. پس با ارسال یک حوله تبلیغاتی به عنوان هدیه نمایشگاه مجازی خود، افراد را برای رسیدن آن روز امیدوارتر کرده و دل‌های آن‌ها را با خود همراه سازید.

 

شماره 12- بازی‌های کارتی

 

با شروع کرونا و حذف بسیاری از سرگرمی‌ها، بسیاری از خانواده‌ها، "شب‌های بازی خانوادگی" را به راه انداخته‌اند. در طول این همه‌گیری، نه تنها فروش بازی‌های ویدئویی اوج گرفته است، بلکه فروش بازی‌های فکری و تخته‌ای با افزایش تقاضا روبه‌رو شده‌اند. آمارهای رسمی نشان می‌دهد که در طول همه‌گیری کرونا، جهش 20 درصدی در فروش بازی‌هایی همچون مونوپولی، مافیا و سایر بازی‌های کارتی اتفاق افتاده است. شرکت شما می‌تواند با استفاده از بازی‌های کارتی سفارشی به عنوان هدایای تبلیغاتی، خود را برای یک نمایشگاه مجازی مهیج آماده کند.

 

شماره 13- دستمال سر ورزشی

 

دو ماراتن، سالن‌های بدن‌سازی، لیگ‌های ورزشی و سایر کسب‌وکارهای مرتبط با ورزش و تناسب‌اندام تحت تأثیر کرونا قرار گرفته‌اند. بسیاری از کسب‌وکارهای مرتبط با ورزش در این دوران متحمل ضرر و خسارات بسیار شده‌اند. با این حال، پس از این بیماری، مردم دوباره ورزش خواهند کرد. به همین دلیل، ارائه وسایل ورزشی مانند دستمال سر، هدبند یا لباس ورزشی می‌تواند برای تبلیغات و بازاریابی شما مؤثر باشد.

دستمال سر ورزشی

نمونه‌ای از دستمال دو کاره سر و گردن

 

 

شماره 14- گام شمار

 

متخصصان بهداشت توصیه می‌کنند که هر روز 10 هزار بار حرکت داشته باشید. در زمان نمایشگاه‌های حضوری، افراد تحرک زیادی دارند و مدت طولانی را پیاده‌روی می‌کنند؛ اما در زمان نمایشگاه مجازی این‌طور نخواهد بود. به همین دلیل، ارائه گام شمار به افراد، ایده عالی برای نمایشگاه‌های مجازی به شمار می‌رود تا به آن‌ها یادآوری کند که باید به صورت روزانه بدن خود را به حرکت کردن وادار کرده و سلامتی خود را دنبال کنند.

 

شماره 15- وسایل ایمنی

 

کرونا با تمام ویرانی‌هایی که به وجود آورده اما مزیت‌هایی همچون کاهش تصادفات جاده‌ای را به همراه داشته است. بر اساس مقاله‌ای که نیویورک‌تایمز منتشر کرده است، در دوران همه‌گیری کرونا در جهان، میزان ترافیک کاهش‌یافته و کیفیت هوا در سراسر دنیا بهبود یافته است. در بسیاری از کشورها افراد برای کاهش استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، به سمت استفاده از دوچرخه‌ها رفته‌اند. به همین دلیل، می‌توان چراغ‌های چشمک‌زن و جلیقه‌های شب‌تاب را از وسایل ایمنی خوبی دانست که می‌تواند هم در امر تبلیغات و  هم در ایمن نگه‌داشتن سلامت افراد مؤثر باشد.

 

شماره 16- کیف لوازم‌آرایشی

 

در این دوران بسیاری از جشن‌ها و دورهمی‌ها لغو شده‌اند. بسیاری از ما دلمان برای یک میهمانی شاد تنگ شده است. روانشناسان معتقد هستند که پوشیدن لباس زیبا و تمیز می‌تواند احساس رضایت، شادی و کنترل داشتن بر روی زندگی را در افراد ایجاد کند. با کاهش شیوع کرونا و شروع واکسیناسیون در دنیا، آرام‌آرام به سوی بازگشت به دنیای مهیج همیشگی نزدیک می‌شویم و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم. به همین منظور، کیف لوازم‌آرایشی تبلیغاتی می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های مجازی باشد.

لوازم بهداشتی

نمونه‌ای از کیف لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

شماره 17- برچسب چمدان

 

کم‌کم باید خود را آماده رفتن به سفرهای هیجان‌انگیز کنیم. شاید جای تعجب نباشد که بدانیم 58 درصد افراد، اولین هدفشان پس از کاهش شیوع کرونا را رفتن به سفر اعلام کرده‌اند. ماسک صورت و مواد ضدعفونی‌کننده دست، از اقلام موردنیاز برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی هستند؛ اما در سفرهای هوایی و تردد در فرودگاه‌ها نباید برچسب چمدان را فراموش کرد. هیچ‌کس دوست ندارد تا سفری را که برایش مدت‌ها انتظار کشیده است با گم شدن چمدانش خراب کند!

 

شماره 18- خودکار تبلیغاتی خلاقانه

 

در تمام دنیا، بیماری کرونا تأثیرات منفی را به دنبال داشته است. با سفارش دادن قلم‌های منحصربه‌فرد یا عجیب و هدیه دادن آن برای نمایشگاه‌های مجازی می‌توانید باعث احساس رضایت و لبخند افراد شوید. تحقیقات انجام شده در کشور سوئد نشان می‌دهد که دیدن خنده سایر افراد باعث خنده بقیه می‌شود. از همین رو، با ارائه یک خودکار زیبا و باکیفیت به شکل اسب تک‌شاخ یا قلم‌مو می‌توانید نام تجاری خود را برجسته سازید و در کنار آن لبخند رضایت را بر لب مخاطبان خود بنشانید.

 

 خودکار اسپری دار تبلیغاتی

خودکار اسپری دار تبلیغاتی، دارای مخزن الکل ویژه دوران کرونا

 

 

 

سخن آخر

 

فاصله‌گذاری اجتماعی برای همیشه نخواهد بود اما دراین‌بین، نمایشگاه‌های مجازی فرصت خوبی برای شرکت در رویدادها به شمار می‌آیند. در صورتی که پیش از نمایشگاه مجازی، اقدام به ارسال هدایای تبلیغاتی مناسب به مخاطبان خود کرده باشید، توجهات بسیاری را در این نمایشگاه به خود معطوف خواهید ساخت. هدایای تبلیغاتی یک روش عالی برای به دست آوردن توجه اکثریت افراد، همراه با ایجاد یک تأثیر مثبت است که در نهایت به برجسته شدن شما نسبت به سایر غرفه داران و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌شود. یک پلتفرم مناسب برای نمایشگاه مجازی خود انتخاب کنید و سپس با هر کدام از این ایده‌های هدایا تبلیغاتی، به سوی موفقیت گام بردارید.


16/ اردیبهشت/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف