WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدیه برای روز مادر که مادرها عاشق آن می‌شوند

بهترین هدیه برای روز مادر که مادرها عاشق آن می‌شوند

20/ اردیبهشت/1400

روز مادر یکی از مهم‌ترین روزهای تقویم هر شخصی است تا قدردان زحمات بی‌پایان مادران خود باشند. این روز فرخنده که هم در روز میلاد حضرت فاطمه جشن گرفته می‌شود و هم به صورت جهانی در روز 19 اردیبهشت‌ماه، زمانی عالی برای ابراز علاقه و تشکر خالصانه از حضور مادران است. از همین رو، افراد بسیاری در چنین روزی اقدام به تهیه انواع هدایا برای عزیزان و بانوان دوست‌داشتنی اطراف خود می‌کنند. شاید بتوان این روز را یک فرصت مناسب برای بازاریابی و گسترش کسب‌وکار نیز دانست.


انتخاب هدیه برای افراد دیگر همیشه سخت است. ایده‌ها و دنیای گوناگونی از هدایا وجود دارند که با ارائه آن‌ها به بانوان می‌توان آن‌ها را خوشحال کرد. می‌توان با سفارش هدایای روز مادر به تعداد بانوان یا مادران شرکت خود، یا ارائه رایگان این هدایا به مشتریان خود، یک تبلیغات ویژه و بازاریابی بزرگ برای برند خود انجام داد. به همین منظور، در ادامه این مطلب فهرستی از بهترین هدایای روز مادر را برای شما آماده کرده‌ایم تا لبخند رضایت را بر لب این بانوان پرمهر بنشانید.

 

شماره 1- ماگ با رنگ خاص

 

ماگ یکی از وسایل کاربردی و دوست‌داشتنی است که هر کسی از دریافت آن خوشحال می‌شود. به خصوص اگر این ماگ‌ها را در یک رنگ خاص و چشم‌نواز مانند رزگلد سفارش دهید، زیبایی چشمگیری را به آن خواهید بخشید. بانوان مهربان می‌توانند صبح خود را با نوشیدن یک لیوان چای در این لیوان‌های زیبا آغاز کنند و انرژی مضاعفی را از زیبایی و درخشش این لیوان دریافت کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که خانم‌ها بیشتر از آقایان تمایل به نوشیدن قهوه و چای دارند. به همین دلیل، یک ماگ زیبا و شکیل می‌تواند یک هدیه‌ایده‌آل برای روز مادر باشد.

 

شماره 2- شمع

 

رایحه خوشبو یکی از تأثیرگذارترین روش‌ها برای خلق لحظات شاد و آرام‌بخش هستند. در حقیقت، 75 درصد از احساساتی که روزانه در ما ایجاد می‌شود، مربوط به حس بویایی ما است! رایحه شیرین برخاسته از شمع، مانند عطر وانیل، اسطوخودوس یا میوه‌ها می‌تواند روحیه مادران را بهبود ببخشد و به آن‌ها کمک کند تا آرامش بیشتری داشته باشند. روشن کردن شمع‌های معطر پس از یک روز کاری طولانی در هنگام استراحت یا تماشای تلویزیون، آرامش و نشاط فراموش‌نشدنی را به بانوان می‌بخشد.

شمع تبلیغاتی

شمع‌های تبلیغاتی

 

 

شماره 3- قاب عکس‌های خاص

 

قاب عکس یکی از هدایای رایج برای روز مادر است؛ اما اگر دوست دارید هدیه‌ای خاص‌تر و چشم‌نوازتر به آن‌ها بدهید، می‌توانید یک قاب عکس خاص را انتخاب کنید. قاب عکس‌هایی با شکل‌های عجیب و یا ساخته شده از چوب باکیفیت یا منبت‌کاری شده می‌تواند هدایای باارزشی باشند که بیانگر قدردانی بی‌نهایت شما نسبت به این بانوان بزرگوار است. قاب عکس‌ها شیوه‌ای جذاب برای تجدید خاطرات هستند.

 

شماره 4- وسایل گل‌کاری

 

روحیه لطیف همچون گل مادران، علاقه فراوان این عزیزان به گل‌ها و باغبانی را افزایش می‌دهد. از همین رو، شاید هدیه دادن وسایل گل‌کاری و باغبانی به این عزیزان، روشی دوست‌داشتنی برای نشان دادن قدردانی نسبت به زحمات آن‌ها و راهکاری برای حفظ شادابی و نشاط این عزیزان باشد.

 

شماره 5- پتوی مسافرتی

 

والدین پس از گذر سال‌ها به دنبال یک خواب راحت هستند. طبق گزارش‌های منتشر شده والدینی که به تازگی بچه‌دار می‌شوند، تنها می‌توانند به مدت 1 الی 3 ساعت خواب راحت در شبانه‌روز داشته باشند. با ارائه پتوهای نرم و سفارشی به مادران می‌توانید نویدبخش یک خواب راحت و بی‌دغدغه به آن‌ها باشید. پتوهای مسافرتی در شکل‌ها و جنس‌های مختلف می‌توانند پاسخگوی سلیقه بسیاری از افراد باشند.

 

شماره 6- تخته‌گوشت چوبی

 

مادران خانه‌دار بسیار بیشتر از مادران شاغل، زمان طولانی را صرف خانه‌داری و آشپزی می‌کنند. از این رو، زمان بیشتری را برای فرزندان و کارهای آشپزخانه صرف می‌کنند. اغلب این دسته از مادران دوست دارند تا با خوراکی‌هایی که خودشان آماده می‌کنند از فرزندان و همسر خود پذیرایی کنند تا سالم‌تر باشند. ارائه یک تخته‌گوشت چوبی سفارشی که آرم برند شما نیز بر روی آن حک شده است، یک هدیه تبلیغاتی عالی برای روز مادر است تا در هر بار آشپزی، عشق و قدردانی خالصانه‌ای را که به او هدیه داده‌اید، احساس نماید.

 

شماره 7- ست مانیکور تبلیغاتی

 

انجام کارهای خانه و بزرگ کردن فرزندان، فرصت کافی در اختیار بانوان قرار نمی‌دهد تا همیشه به خود برسند. با این حال، بسیاری از بانوان ماهانه برای مانیکور و آراستن خود به سالن‌های زیبایی می‌روند. ارائه ست مانیکور تبلیغاتی به بانوان، فرصتی عالی برای قدردانی از زحمات آن‌ها است و می‌تواند یک شیوه حرفه‌ای برای گسترش کسب‌وکار شما و تبلیغات برندتان باشد. علاوه بر این، می‌توانید همراه این ست تبلیغاتی، چند عدد لاک خوش‌رنگ یا برق ناخن را نیز در یک کیف لوازم‌آرایشی قرار داده و هدیه تبلیغاتی به‌مراتب خاص‌تری را اهدا کنید.

ست مانیکور

نمونه‌ای از ست مانیکور تبلیغاتی

 

 

شماره 8- مت یوگا سفارشی

 

نفس عمیق بکشید...حالا نفس خود را بیرون دهید! یوگا یکی از بهترین تمرینات ورزشی برای تمدد اعصاب و آرامش است و می‌تواند به تقویت روحیه بانوان بسیار کمک کند. ارائه یک مت یوگا با آرم برند شما می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی بسیار خوشحال کننده برای بانوان در دنیای پرهیاهوی امروزی باشد تا مدت زمانی را فارغ از دغدغه‌های روزانه به خود برسند.

 

شماره 9- فلاسک آب

 

آب، یک نوشیدنی گوارا و بسیار حیاتی برای بدن است. تمام افراد به ویژه بانوان باید حداقل 11.5 فنجان آب در روز بنوشند. نوشیدن مقدار کافی آب به بهبود هضم کمک می‌کند؛ دمای بدن را کنترل می‌کند و باعث افزایش انرژی می‌شود. به همین دلیل است که فلاسک آب می‌تواند یک هدیه منحصربه‌فرد برای روز مادر باشد. مادران عاشق نوشیدن یک نوشیدنی گوارا در فلاسک شیکی هستند که زیبا و محکم است. فلاسک تبلیغاتی یکی از بهترین هدایا تبلیغاتی برای روز مادر است که برندها نباید آن را فراموش کنند.

 

شماره 10- کیف لوازم‌آرایش

 

بانوان وقت زیادی را روزانه صرف آرایش کردن خود می‌کنند. آمارها نشان می‌دهد که 59 درصد بانوان عادت به داشتن آرایش روزانه دارند. از همین رو، ایران رتبه دوم در مصرف لوازم‌آرایشی را در میان کشورهای خاورمیانه دارا است. افراد زیادی ازجمله مادران عاشق آرایش کردن هستند و همیشه تعدادی لوازم‌آرایشی با خود به همراه دارند. به همین دلیل، ارائه کیف لوازم‌آرایشی سفارشی می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد به مناسبت روز مادر باشد. شرکت‌هایی که به دنبال برجسته ساختن نام خود هستند، می‌توانند در کیف‌های سفارشی خود اقلامی همچون رژلب، ست مانیکور تبلیغاتی، کرم و لاک ناخن نیز قرار دهند تا هدیه‌ای ویژه ارائه کنند.

کیف لوازم آرایش

کیف لوازم آرایش یک هدیه ایده‌آل برای بانوان است

 

 

شماره 11- چشم‌بند خواب سفارشی

 

همه به‌خوبی می‌دانند که مادران خواب کافی ندارند، اما شاید بخشی از این بی‌خوابی مربوط به این است که نمی‌توانند عوامل انحرافی را از بین ببرند. چشم‌بندهای خواب سفارشی، روشی عالی برای بهبود شرایط خواب است؛ زیرا همان‌گونه که متخصصان می‌گویند تاریکی عنصر لازم برای یک خواب شبانه خوب است.

 

شماره 12- گلدان گل به همراه گل

 

گل هدیه‌ای رایج و همیشگی برای گفتن تبریک به مناسبت روز مادر است؛ اما می‌توان این هدیه را کمی متفاوت و خاص‌تر کرد تا لبخند شادی عمیق‌تری را بر لب بانوان پرمهر نشاند. از همین رو، می‌توانید یک گلدان سفارشی و زیبا را به همراه یک دسته‌گل زیبا که پیامی محبت‌آمیز و دلگرم‌کننده در کنار آن قرار دارد، برای قدردانی و شادباش این روز به بانوان اهدا کنید. شاید هدیه دادن گل، به نظر کلیشه‌ای بیاید اما گل، اثرات مثبت طولانی مدتی را با خود به همراه دارد و باعث می‌شود حال افراد خوب باشد و کمتر احساس عصبانیت و استرس داشته باشند. همچنین گل‌ها هدیه‌ای خاص برای تمام فصول هستند تا دلگرمی را به ارمغان آورند.

 

شماره 13- ساک تبلیغاتی

 

خرید رفتن، تدارک دیدن وسایل سفر، جمع‌آوری وسایل فرزندان برای اردو و هر موقعیت دیگری باعث شده است تا مادران به یک ساک مناسب نیاز داشته باشند. از همین رو، ارائه یک ساک تبلیغاتی مناسب با لوگو شرکت شما در اندازه و رنگی خاص می‌تواند یک هدیه به یادماندنی برای روز مادر باشد. به خصوص اگر درون این ساک‌ها را با وسایل مهیجی که آن‌ها دوست دارند، پر کنید، به‌مراتب هدیه‌ای شگفت‌انگیزتر خواهد بود.

 

شماره 14- اسپیکر بلوتوثی

 

گاهی اوقات مادرها برای رهایی از سروصدای فرزندان خود نیاز به شنیدن یک آهنگ دوست‌داشتنی دارند. دقیقاً در همین زمان است که اسپیکرهای بلوتوثی می‌تواند کارآمد باشد. آن‌ها می‌توانند به لیست آهنگ‌های موردعلاقه خود گوش دهند، یا خود را سرگرم شنیدن پادکست یا کتاب‌های صوتی کنند. اسپیکر تبلیغاتی یک هدیه با ارزش برای شنیدن تمامی موارد فوق است و می‌تواند یک هدیه منحصربه‌فرد برای روز مادر باشد.

 

شماره 15- آبنبات و شکلات

 

این حقیقت اثبات شده است که زنان بسیار بیشتر از مردان عاشق آبنبات و شکلات هستند. دلیل اصلی این موضوع که در تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفته است نشان می‌دهد که هورمون‌های زنانه به نام استرادیول باعث علاقه وافر زنان به شیرینی می‌شود. شکلات‌های سفارشی، بیسکویت‌های خوشمزه که درون جعبه‌های پذیرایی تبلیغاتی شیک قرار گرفته‌اند، همگی هدیه‌ای عالی و منحصربه‌فرد برای روز مادر هستند که شرکت‌ها نباید از آن غافل شوند.

باکس شکلات

باکس شکلات هدیه

 

 

سخن آخر

 

روز مادر یک فرصت بازاریابی شگفت‌انگیز است که هم از لحاظ معنوی و هم از نظر مالی می‌تواند یک فرصت طلایی برای کسب‌وکارها باشد. شرکت‌ها می‌توانند هدایای تبلیغاتی روز مادر را به صورت عمده سفارش دهند و با یک طراحی خلاقانه و جذاب به همراه یک پیام دلنواز به مناسبت این روز به مشتریان خود ارائه کنند.

لیست هدایایی که در بالا به آن اشاره شد، بخشی از هدایایی هستند که می‌توان برای این روز از آن‌ها استفاده کرد. هدایای خاص و دوست‌داشتنی دیگری همچون کتب نفیس، پاوربانک تبلیغاتی و ست‌های مدیریتی نیز می‌توانند هدایای عالی برای مشتریان ممتاز باشند. با این حال، مطمئن باشید که مادران از دریافت یک ماگ زیبا و شکیل، یک پتوی نرم و راحت یا کیف لوازم‌آرایش بسیار خوشحال می‌شوند. این هدایا هرچند کوچک، می‌توانند بیانگر حس قدردانی و اهمیتی باشند که شما نسبت به این عزیزان دارید و به همراه یک پیام دلگرم‌کننده، به آن‌ها اهدا کرده‌اید.


20/ اردیبهشت/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف