WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
برترین کالاهای دیجیتالی برای هدیه دادن

برترین کالاهای دیجیتالی برای هدیه دادن

1/ خرداد/1400

زندگی کنونی بشر باعث شده تا همه افراد به سمت کالاهای دیجیتالی پیش بروند و خرید لوازم الکترونیکی تبدیل به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقلامی باشد که هر فردی باید از آن استفاده کند. تنوع و کارایی بالای کالاهای دیجیتالی به‌قدری زیاد است که برای هدیه دادن به دیگران می‌توان از این اقلام بهره برد.


محال ممکن است که در دنیای دیجیتالی، افراد به یک کالای الکترونیکی نیاز نداشته باشند. به همین دلیل است که افراد به صورت دوره‌ای یا در حد ضرورت به سمت خرید این اقلام کشیده می‌شوند. نیاز روزافزون و پیشرفت‌های دنیای دیجیتال باعث شده که وسایل الکترونیکی مدام در حال ارتقا باشند و روزانه مدل‌های تکمیل یافته آن‌ها وارد بازار مصرفی شود.

همچنین کالاهای دیجیتالی را باید جز هدایای تبلیغاتی محبوب قلمداد کرد. مجموعه‌های بسیاری با توجه به بودجه یا نوع مشتریان خود اقدام به سفارشی‌سازی کالاهای دیجیتال می‌کنند تا در یک رویداد مناسب آن را به مشتریان خود هدیه دهند.

همراه این مطلب باشید تا با برترین کالاهای دیجیتالی و وسایل جانبی آن‌ها برای هدیه دادن آشنا شوید.

 

با پاوربانک دوستان خود را شارژ کنید!

 

پاوربانک امروزه جز یکی از وسایل ضروری است که هر فردی و در هر سنی آن را در کنار وسایل دیگر خود همراه دارد. ضرورت استفاده از وسایل دیجیتالی و استفاده مداوم از آنها باعث شده تا شارژ وسایل الکترونیکی به سرعت تمام شود. به همین دلیل نیاز است که افراد یک پاوربانک تبلیغاتی همراه خود داشته باشند تا وسایل خود را شارژ کنند.

 

با هولدر، گوشی خود را به راحتی نگه دارید

 

هولدر گوشی یکی از وسایل جانبی و ضروری گوشی است که هر فردی که گوشی هوشمند دارد به آن نیاز دارد. هولدر یک وسیله کاربردی است که همه افراد در هر رده سنی می‌توانند آن را خریداری کنند. هولدرهای گوشی تنوع بسیار زیادی دارند و اندازه‌های آن‌ها با توجه به نوع گوشی متفاوت است.

پاپ سوکت

پاپ سوکت یک هدیه ارزان و کاربردی است

 

 

اطلاعات خود را با فلش مموری جابه‌جا کنید

 

فلش مموری ازجمله وسایل کاربردی است که افراد می‌توانند با آن حجم بسیار زیادی از اطلاعات خود را جابه‌جا کنند. فلش‌ها دارای سایز و ظاهرهای گوناگونی هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود نمونه‌­ای از آن را خریداری کنید.

همچنین فلش تبلیغاتی در لیست هدایای تبلیغاتی اکثریت مجموعه‌ها جای دارد؛ زیرا فلش‌ها در اشکال گوناگونی وجود دارند و مجموعه‌ها می‌توانند اطلاعات برند خود را به راحتی روی بدنه آن‌ها حک کنند و به مشتریان خود هدیه دهند.

 

مطالب خود را با قلم لمسی بنویسید

 

در عصر دیجیتال خودکارها و مدادها جای خود را به قلم‌های لمسی (استایلوس) داده‌اند. با استفاده از قلم‌های لمسی افراد دیگر نیازی به تایپ کردن ندارند و می‌توانند تمامی مطالب خود را با یک قلم جادویی در گوشی موبایل یا تبلت هوشمند خود بنویسند و ذخیره کنند.

قلم‌های لمسی انواع گوناگونی دارند که هنگام خرید باید تمامی مشخصات آن را بررسی کرد. برخی از استایلوس‌ها دوکاره هستند؛ یعنی هم می‌توان از آن‌ها به عنوان یک خودکار معمولی استفاده کرد و هم آنکه دارای جوهر مخصوص برای نوشتن در گوشی و تبلت هستند.

قلم لمسی

قلم‌های لمسی یک هدیه عالی برای گرافیست‌ها است

 

 

با اسیپکر بلوتوثی بدون مرز، صداها را بشنوید

 

اسپیکر بلوتوثی ازجمله اختراعات بسیار عالی و کاربردی در حوزه تکنولوژی است که لذت بردن از صداها را در مکان‌های بزرگ ممکن کرده است. افراد می‌توانند با اسپیکر بلوتوثی انواع موسیقی، فیلم و هر نوع موج صدایی را به صورت دسته جمعی بشنوند.

اسپیکرهای بلوتوثی در اندازه‌های گوناگونی ساخته شده‌اند که افراد بتوانند آن را به راحتی با خود حمل کنند و در هر مکانی که تمایل داشتند آن را روشن کرده و از صدای پخش شده آن لذت ببرند. اگر برای خرید هدیه دو دل هستید؛ روی اسپیکر بلوتوثی فکر کنید زیرا بسیار مناسب برای هدیه دادن است.

 

هندزفری یک وسیله کاربردی

 

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که در یک مکان شلوغ  گوشی موبایل شما زنگ بخورد و بخواهید آن را جواب دهید. در این حالت اگر گوشی را نزدیک صورت خود بیاورید، صدا را به خوبی نخواهید شنید. اینجاست که شما به یک هندزفری نیاز پیدا می‌کنید.

هندزفری یک وسیله پرکاربرد است که هنگام گوش دادن موسیقی یا فیلم، پشت فرمان و... بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. هندزفری‌ها انواع گوناگونی دارند که از این رو هریک کارایی متفاوتی خواهند داشت. اما اکثریت هندزفری‌ها امکان دریافت صدا و انتقال صدا را دارند.

 

هندزفری با سیم

 

همان‌طور که از اسم این هندزفری برمی‌آید این نوع از هندزفری دارای یک سیم است که شما باید آن را به وسیله هوشمند خود متصل کنید تا بتوانید صداها را بشنوید. نکته قابل توجه هنگام خرید هندزفری با سیم آن است که باید سوکت هندزفری با دستگاه شما همخوانی داشته باشد.

به طور مثال هندزفری گوشی آیفون برای گوشی‌های اندروید قابل استفاده نیست؛ یا بسیاری از دستگاه­ها تنها از سوکت‌های خاصی پشتیبانی می‌کنند.

 

هندزفری بلوتوثی

 

هندزفری بلوتوثی را باید یکی از بهترین نوع هندزفری دانست که به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و دیگر نگران همخوانی سوکت آن با نوع گوشی نبود. این مدل از هندزفری با استفاده بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و افراد می‌توانند چندین ساعت از آن استفاده کنند.

هندزفری بلوتوثی بسته به مدل آن چندین ساعت شارژ دارد که بعد از اتمام شارژ، باید آن را با استفاده از شارژر مخصوص خود شارژ کرد.

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از هندزفری بلوتوثی گردنی

 

 

ایرپاد

 

ایرپاد یک هدفون بی‌سیم اما بسیار لاکچری است که اولین بار در سال 2017 توسط شرکت اپل به بازار آمد. ایرپاد نیز یک وسیله بسیار راحت برای مکالمه، گوش دادن به موسیقی و موارد بسیار دیگری است که اکثر آیفون بازان وجود آن را در کنار دیگر اقلام دیجیتالی خود ضروری می‌دانند.

 

سخن آخر

 

هدایای دیجیتالی هدایایی عالی و ایده‌ال هستند که شما می توانید آن را به هر فردی هدیه دهید؛ زیرا محدودیت سن یا جنس ندارند. همچنین تنوع و کارایی اقلام دیجیتالی بسیار زیاد است که به همین خاطر محدوده قیمتی متفاوتی دارند تا به راحتی خریداری شوند.


1/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف