WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
7 هدیه تبلیغاتی برتر برای بازاریابی و تبلیغات نمایشگاه ماشین

7 هدیه تبلیغاتی برتر برای بازاریابی و تبلیغات نمایشگاه ماشین

5/ خرداد/1400

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای انواع گوناگون کسب‌وکارها در سراسر دنیا امری رایج به شمار می‌رود. با استفاده از هدایای تبلیغاتی حتی نمایشگاه داران اتومبیل‌ها نیز می‌توانند خاطره‌ای به‌یادماندنی در ذهن مشتریان خود به یادگار بگذارند و از آن‌ها برای معامله و خریدوفروش بعدی نیز دعوت به همکاری کنند. به این ترتیب، بازگشت سرمایه قطعی خواهد بود و پول خود را صرف تبلیغات درست کرده‌اید.


همان‌طور که می‌دانید خودرو با تمام حواشی که به دنبال دارد، یک وسیله کاربردی و مهم در زندگی امروزی تلقی می‌شود. اهمیت اتومبیل‌های شخصی در زندگی ما به‌اندازه‌ای است که حتی برای سفرهای بین‌شهری نیز، به عنوان گزینه اول به آن می‌اندیشیم. از همین رو، نمایشگاه داران خودروهای شخصی می‌توانند با اهدای یک محصول کاربردی به مشتریان خود، اهمیت و قدردانی خود را نسبت به آن‌ها ابراز نمایند.

 

آیا استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند به بازاریابی نمایشگاه داران خودرو شخصی کمک کند؟


استفاده از محصولات تبلیغاتی برای نمایشگاه داران می‌تواند فواید زیر را به دنبال داشته باشد:

 

  •  به‌منظور ایجاد آگاهی از محل کار خود یا کمپین‌های بازاریابی که در حال انجام آن هستند. به عنوان مثال، در پایان سال که عموماً خریدوفروش خودرو بیشتر می‌شود، می‌تواند به صورت مؤثرتری نام شما را درخشان نماید.
  • به عنوان یک هدیه با ارزش از تجربه همکاری با مشتریان خود. به این ترتیب، آن‌ها دوباره تمایل به همکاری و خریدوفروش مجدد خودرو با کمک شما خواهند داشت. دریافت یک هدیه در زمان یک خرید بزرگ مانند خرید یک خودرو جدید، شیرینی به‌یادماندنی است و همه از دریافت آن خوشحال می‌شوند. مطمئن باشید چنین هزینه اندکی می‌تواند تأثیر به سزایی در اعتماد و خوشحالی مشتریان شما داشته باشد و احتمال بازگشت خود او و یا معرفی اشخاص دیگر به توصیه او به سوی شما افزایش می‌یابد.

 

 

 

کدام هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی و تبلیغات نمایشگاه داران خودرو مناسب است؟


طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی می‌تواند برای بازاریابی مورد استفاده قرار بگیرد. با این وجود شاید بتوان برترین هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی در گروه نمایشگاه داران اتومبیل را موارد زیر دانست:

 

شماره 1- خوشبوکننده هوای تبلیغاتی


همه دوست دارند تا ماشین جدید خود را تا جایی که می‌توانند تمیز نگه دارند تا بوی خوب و نو بودن خود را حفظ کند. خوشبوکننده‌های هوا با آرم و لوگوی چاپ شده شما می‌تواند یک هدیه سفارشی جذاب باشد که هزینه بسیار بالایی ندارد؛ با این حال، هر بار که در داخل خودرو دیده می‌شود، نام شما می‌درخشد و بر ارزش آن افزوده می‌گردد. به این ترتیب نه‌تنها یاد خود را در خاطر مشتری خود حفظ کرده‌اید، بلکه با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار خواهید کرد.

خوشبوکننده، یک‌راه عالی برای افزایش آگاهی و شناخت افراد نسبت به نمایشگاه شما است که با یک هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه می‌توانید در مقیاس وسیعی به بازاریابی برای خود بپردازید.

خوشبوکننده هوا تبلیغاتی

خوشبوکننده هوا یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت به حساب می‌آید

 

 

شماره 2- آفتابگیر تبلیغاتی


تابش نور خورشید بر ماشین در تابستان، یک کابوس است. دست زدن به فرمانی که در اثر تابش اشعه خورشید بسیار داغ شده است،هیچ‌گاه دل‌چسب نیست. خوشبختانه، آفتابگیر خودرو تبلیغاتی می‌تواند از بروز این حس ناخوشایند جلوگیری کند.  حال اگر به این وسیله کاربردی، لوگو و نام تجاری خود را اضافه کنید این آفتابگیرهای تبلیغاتی را به یک وسیله بازاریابی عالی تبدیل کرده‌اید. مطمئن باشید که یک آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه عالی برای افرادی است که ماشین نو خریداری کرده‌اند و از دریافت آن بسیار خوشحال خواهند شد.

 

شماره 3- هولدر گوشی موبایل


آیا برای شما هم پیش آمده است که زمانی که پشت فرمان قرار دارید، نیاز است تا پیام ارسالی به گوشی خود را چک کنید؟ یا درحالی‌که در حرکت هستید نیاز دارید با استفاده از گوشی موبایل خود با بررسی نقشه و مسیریابی، مسیر حرکت خودرو خود را مشخص کنید؟ حتماً برای شما هم پیش آمده است.

با تغییر مکرر نام خیابان‌ها و ورود به مسیرهای جدید، در رانندگی نیاز به استفاده از برنامه‌هایی مانند ویز و گوگل مپ احساس می‌شود. هولدر گوشی‌های موبایل وسیله‌ای کاربردی هستند که به فضای جلوی ماشین (بالای کولر خودرو) نصب می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا در حین رانندگی با امنیت و به راحتی از راهنمای گوشی خود برای مسیریابی کمک بگیرید. با اضافه کردن لوگو و آدرس نمایشگاه خود بر روی این هولدرها، همیشه در جلوی چشمان مشتریان خود خواهید بود.

 

شماره 4- وسایل ایمنی خودرو


همه ما حتماً همیشه شعار "اول ایمنی و بعد کار" را شنیده‌ایم! هیچ‌کس نمی‌داند که چه زمانی برای خودرو مشکلی پیش خواهد آمد و یا به وسایل ایمنی و تعمیرات نیاز پیدا خواهد کرد. با این حال، به همراه داشتن وسایل کمکی و ایمنی در صندوق‌عقب خودرو، خیال راننده را از بروز هرگونه اتفاقی راحت می‌کند. با ارائه وسایل ایمنی و کمکی که نام و نشان شما بر روی آن‌ها حک شده است و به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود اهدا کرده‌اید، به صورت مؤثری در خاطر آن‌ها باقی خواهید ماند.

مطمئن باشید هیچ‌گاه افراد، کسی را که در مواقع سخت به آن‌ها کمک کرده باشد، از خاطر نخواهند برد و قدردان او خواهند بود. وسایل ایمنی تبلیغاتی نیز نه‌تنها مشکل‌گشای آن‌ها خواهد بود، بلکه حس قدردانی و رضایت از همکاری با شما را به همراه دارد.

 

شماره 5- جاکلیدی تبلیغاتی


ماشین، سوئیچ و جاکلیدی. این سه عنصر را هیچ‌گاه نمی‌توان از هم جدا کرد. به همین دلیل هیچ عذر و بهانه‌ای برای کارایی این هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت و کارا نمی‌توان آورد. طیف گسترده‌ای از انواع جا کلیدی‌ها وجود دارد؛ از ظاهر پلاستیکی گرفته تا با بند چرمی و شکیل. هر کدام از انتخاب‌ها با کمی خلاقیت و طراحی شیک به یک هدیه بسیار با ارزش و چشمگیر تبدیل می‌شوند که لبخند رضایت را بر لب مشتریان شما می‌نشاند.

جا کلیدی‌های فلزی نیز از انواع دیگر جاکلیدی‌ها به شمار می‌آید که با یک طراحی منحصربه‌فرد و حکاکی تمیز می‌تواند به هدیه‌ای لوکس و خاص تبدیل شوند.

جا کلیدی تبلیغاتی

جا کلیدی تبلیغاتی جالب به شکل همبرگر

 

 

شماره 6- زیرانداز سفری


ماشین‌ها همیشه در حرکت هستند و از جایی به جای دیگر می‌روند. هیچ‌گاه نمی‌دانیم چه زمانی پیش می‌آید که دلمان بخواهد به یک پیک‌نیک دوستانه یا یک شب‌نشینی شیرین در فضای باز برویم. به همین دلیل، به همراه داشتن یک زیرانداز سفری می‌تواند یک‌راه حل عالی برای شرایط پیش‌بینی نشده باشد و دلگرمی و لبخند را به همراه داشته باشد. با سفارشی‌سازی زیرانداز سفری با نام و نشان نمایشگاه خود می‌توانید  به این لحظات خاطره‌انگیز مرتبط شوید و با هدیه نرم و راحت خود، لحظات دل‌نشینی را برای آن‌ها فراهم آورید.

 

شماره 7- فلاسک تبلیغاتی


در گرمای تابستان نوشیدن یک جرعه آب خنک می‌تواند عرق ساعت‌ها پشت فرمان بودن را خشک کند و جانی دوباره به تن ببخشد. در سرمای زمستان نیز یک لیوان چای گرم، خستگی و سرما را از جان و تن دور می‌کند و احساس دوباره زندگی به انسان می‌بخشد. اغلب افرادی که با ماشین حرکت می‌کنند، معمولاً در داخل ماشین بطری آب پلاستیکی نگه داری می‌کنند تا در موقع تشنگی جرعه‌ای از آن بنوشند.

نمایشگاه داران خودرو می‌توانند به عنوان یک هدیه لوکس و فراموش‌نشدنی که همیشه به همراه مشتریان آن‌ها خواهد بود، به آن‌ها فلاسک تبلیغاتی (ماگ سفری) هدیه دهند. این هدیه با ارزش نه‌تنها نشان دهنده اهمیت شما به سلامتی این افراد است، بلکه با قدرت، عمل بازاریابی شما را ادامه می‌دهد و نام شما همیشه به یادگار باقی خواهد ماند.

فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی موجود است

 

 

 

سخن آخر


استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی مختلف برای هر کسب‌وکاری لازم است تا بتواند در فروش و جلب رضایت مشتریان موفق ظاهر شود. نمایشگاه داران خودرو اعم از خودروهای لوکس خارجی و خودروهای داخلی می‌توانند با اندکی خلاقیت و ارائه هدایای تبلیغاتی، مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کنند. استفاده از محصولاتی همچون آفتابگیر تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، شارژر فندکی و کابل‌های تبلیغاتی نه‌تنها بسیار کارآمد و مفید هستند، بلکه برای یک بازاریابی حرفه‌ای و موفق می‌توانند کمک‌کننده باشند. آینه دوربین‌دار ماشین و شارژر وایرلس خودرو نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی لوکس و منحصربه‌فرد هستند که می‌توان به مشتریان خاص و ویژه ارائه کرد.


5/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف