WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی بهترین فلش مموری‌های موجود در بازار فلش مموری، انقلابی در صنعت تبلیغات

معرفی بهترین فلش مموری‌های موجود در بازار

11/ خرداد/1400

کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک در دنیای امروزی به دنبال راه‌های منحصربه‌فرد و مقرون‌به‌صرفه برای بازاریابی و افزایش فروش خود هستند. استفاده از هدایای تبلیغاتی با طیف گسترده‌ای از کالاها به عنوان یک‌راه عالی و مؤثر بر مخاطبان و بازاریابی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در سال‌های اخیر، فلش‌های یو اس بی با قدرت توانسته‌اند به عنوان یک ابزار محبوب و کارآمد در این زمینه ظاهر شوند. همین محبوبیت و تقاضا بالا باعث شده است تا مشاغل بسیاری آن را به عنوان گزینه اول تبلیغات در نظر بگیرند.


تقاضای زیاد برای این محصول سبب شده است تا تعداد تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان در سراسر دنیا رشد چشمگیری داشته باشند و برندهای مختلف اقدام به تولید و عرضه این وسیله کاربردی نمایند. از همین رو، فلش مموری‌ها در اشکال، اندازه و ظرفیت‌های ذخیره‌سازی گوناگون با سطح کیفی متفاوت در بازار پیدا می‌شود. به همین دلیل، بهتر است پیش از اقدام به خرید عمده این محصول، عوامل متعددی را در نظر بگیرید و پس از ارزیابی، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید تا نیازهای تبلیغاتی خود را به انجام برسانید.

 

فلش مموری چیست؟


فلش مموری قطعه‌ای کوچک برای ذخیره‌سازی اطلاعات است که به درگاه USB کامپیوتر متصل می‌شود. با استفاده از تراشه‌های فلش مموری می‌توان اطلاعاتی با حجم‌های بالا حتی ترابایتی را ذخیره کرد و به راحتی آن را با خود حمل کرد و به هر مکانی برد.

از فلش مموری برای ذخیره‌سازی کمکی، پشتیبان گیری، انتقال داده بین کامپیوترها و انتشار اطلاعات محصولات استفاده می‌شود. فلش مموری می‌تواند یک سیستم‌عامل را نیز در داخل خود داشته باشد و برای راه‌اندازی کامپیوتر مورد استفاده قرار بگیرد. با افزایش قدرت ذخیره‌سازی اطلاعات در درایوهای USB، دیگر سی دی و دی‌وی‌دی‌ها منسوخ شده به حساب می‌آیند.

هدایای تبلیغاتی

فلش مموری 

 

 

بهترین مارک فلش مموری


بهترین فلش مموری‌ها می‌توانند اطلاعات مهم شما را به آسانی و با قابلیت حمل آسان در خود نگه دارند. تنها کافی است که این وسیله کارآمد را به درگاه کامپیوتر یا وسایل دیگری مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون یا پرینتر وصل کنید و فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید.

با وجود تنوع گسترده در اندازه ظرفیت ذخیره‌سازی فلش‌های یو اس بی و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها، جای تعجب نیست که حافظه‌های USB همچنان به عنوان یک‌راه حل ارزان و محبوب برای انتقال داده‌ها به شمار می‌آیند.

خرید یک فلش مموری خوب آن‌چنآنکه تصور می‌شود، کار راحتی نیست. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت انواع گوناگونی از فلش مموری‌ها با اتصالات متفاوت همچون USB 3.0 ,USB 2.0 و USB 3.1 و نیز درگاه‌های فیزیکی مختلف مانند تایپ سی، لایتنینگ و USB-A گاهی اوقات تصمیم‌گیری دشوار می‌شود. هر کدام از این نوع فلش مموری‌ها با سرعت متفاوتی قابلیت انتقال اطلاعات را به درگاه‌های اتصالی متفاوت دارند که بسته به نوع درگاه، نوع فلش مموری را می‌توان انتخاب کرد.

 

بهترین فلش مموری‌های موجود در بازار کدامند؟


در دنیایی که انواع گوناگون حافظه‌های قابل حمل در بازار وجود دارد، انتخاب یک گزینه خوب کار سختی است. با ارزیابی‌های صورت گرفته از انواع فلش‌های مموری‌های موجود در بازار، فلش مموری سامسونگ مدل MUF-128AB بهترین مارک فلش مموری در بازار است. این فلش مموری ویژگی‌های شاخص بسیاری دارد و درعین حال، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. فلش مموری سامسونگ فیت پلاس از USB 3.1 پشتیبانی می‌کند و سرعت خواندن آن تا 300 مگابایت در ثانیه است. علاوه بر این، طراحی جمع‌وجور آنکه استفاده راحت و استحکام خوبی به فلش مموری داده است، این فلش مموری را در زمره بهترین مارک فلش مموری در بازار در سال 2021 قرار داده است. این فلش مموری به منظور حفظ اطلاعات در برابر آب، شوک حرارتی و مغناطیسی مقاوم است و قابلیت پشتیبانی و سازگاری با هر وسیله‌ای را دارد.

 

  •  نوع USB: USB 3.1
  •  حافظه: 32 گیگ الی 256 گیگابایت
  • ابعاد: 0.9x 0.7 x 0.3 اینچ
  •  وزن: 270 گرم
  • ویژگی‌ها: طراحی جمع‌وجور، تنوع در اندازه حافظه، سرعت بالا خواندن و نوشتن

 

فلش مموری سان دیسک کروزر مدل CZ36 نیز یک انتخاب عالی در سال 2021 به شمار می‌رود. این فلش مموری با قیمت بسیار پایین و سازگار با USB 2.0 یکی از بهترین فلش مموری‌های موجود در بازار است. اما اگر به دنبال یک فلش مموری با سرعت خواندن و نوشتن بالاتر هستید، می‌توانید به سراغ گزینه‌های دیگری همچون برند کینگستون بروید. در این میان به عنوان یک فلش مموری با سرعت بالا می‌توان به مدل Data traveler G4 اشاره کرد که از مناسب‌ترین فلش مموری‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات است.

 

فلش مموری سن دیسک کروزر مدل CZ36:

  •  نوع USB: USB 2.0
  •  حافظه: 16 گیگ الی 256 گیگابایت
  •  ابعاد: 2.31x 0.8 x 0.4 اینچ
  •  وزن: 18.14 گرم
  •   ویژگی‌ها: قیمت عالی، حفاظت آسان، سازگاری عالی

 

فلش مموری کینگستون مدل Data traveler G4:

  •  نوع USB: USB 3.0
  •  حافظه: 32 گیگ الی 128 گیگابایت
  •  ابعاد: 2.65x 0.4 x 0.83 اینچ
  •  وزن: 10.31 گرم
  •   ویژگی‌ها: دارای درپوش محافظتی، حمل آسان

فلش کینگستون

نمونه‌ای از فلش مموری کینگستون

 

 

در زمان انتخاب فلش مموری به چه عواملی باید توجه کرد؟


در زمان انتخاب فلش مموری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی باید عوامل متعددی را مورد توجه قرار داد. ازجمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شماره 1- کیفیت


کیفیت محصولات مهم‌ترین عامل در زمان انتخاب فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی است. بسیاری از تأمین‌کنندگان، محصولات بی‌کیفیتی را ارائه می‌کنند که به هیچ عنوان برای ذخیره‌سازی اطلاعات مناسب نیست. فلش مموری‌های بی‌کیفیت عموماً ساخت چین هستند که به منظور کاهش هزینه‌های تولید، از کیفیت کاسته‌اند.

هدیه دادن محصولات تبلیغاتی بی‌کیفیت منجر به نارضایتی و ناامیدی مخاطبان شما می‌شود که لطمه بدی به نام تجاری شما وارد می‌کند. به همین منظور بهتر است از تأمین‌کنندگان عرضه‌کننده محصولات معتبر و شناخته شده مانند سامسونگ، سن دیسک و کینگستون، اقدام به تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب کنید.

 

شماره 2- سبک‌های متفاوت


فلش مموری‌ها در شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند که با توجه به هدف بازاریابی و سلیقه خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. فلش مموری‌ها به شکل کارت، اسلایدر، خودکار، بند دار و پیچشی در بازار وجود دارد و از مدل‌های محبوب به حساب می‌آیند.

 

شماره 3- انتخاب شیوه چاپ و حکاکی مناسب


چاپ و حکاکی بر روی فلش مموری‌ها با روش‌های مختلفی می‌تواند انجام شود. چاپ صفحه، چاپ عکس و حکاکی لیزری از روش‌های متداول چاپ بر روی فلش مموری است. هر کدام از این روش‌ها، بر روی مواد خاصی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و نتیجه حاصل متفاوت خواهد بود.

 

شماره 4- ظرفیت حافظه


فلش مموری‌ها ظرفیت‌های ذخیره‌سازی خارق‌العاده‌ای دارند. میزان ذخیره‌سازی می‌تواند از 64 مگابایت تا 1 ترابایت و شاید حتی بالاتر باشد. هر مقدار فضای ذخیره‌سازی اطلاعات بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای آن باید پرداخت. با این حال، فلش مموری‌های با حافظه زیاد کارایی بسیاری دارند و افراد بسیاری از دریافت آن خوشحال شده و همیشه آن را با خود به همراه خواهند داشت.

عوامل دیگری همچون گارانتی، وارانتی، خدمات اطلاعاتی، مقاومت در برابر ضربه و آب و نوع پوشش بدنه فلش مموری از سایر عوامل تأثیرگذار در زمان انتخاب یک فلش مموری تبلیغاتی مناسب است.

فلش مموری تبلیغاتی

نمونه‌ای از فلش مموری سامسونگ

 

 

سخن آخر


فلش مموری‌ها از جذاب‌ترین و کارآمدترین وسایل الکترونیکی عصر حاضر به شمار می‌آیند. این وسیله خارق‌العاده با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی متنوع برای انتقال هرگونه اطلاعاتی به وسایل الکترونیکی گوناگون می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل، هیچ‌گاه نباید ارزش این وسیله باورنکردنی را برای یک کمپین تبلیغاتی موفق فراموش کرد. با انتخاب بهترین برند فلش مموری برای هدیه تبلیغاتی می‌توانید خیال خود را از یک بازاریابی تأثیرگذار آسوده کنید.

 


11/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف