WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه می‌توان بهترین ماگ را برای برند خود سفارش داد؛ نکاتی برای شروع یک موفقیت بزرگ

چگونه می‌توان بهترین ماگ را برای برند خود سفارش داد؛ نکاتی برای شروع یک موفقیت بزرگ

15/ خرداد/1400

آیا شما هم برای تبلیغات کسب‌وکار خود به ماگ شخصی نیاز دارید؟ یکی از بهترین اقدامات برای یک شروع موفقیت‌آمیز انتخاب هوشمندانه یک ماگ جذاب است. به همین دلیل، کمی وقت صرف کردن برای اطمینان یافتن از انتخاب بهترین ماگ سفارشی یک حرکت عالی و عاقلانه است تا درنهایت همه از نتیجه کار خوشحال باشند.


شاید جالب باشد که بدانید بیش از 65 درصد افراد علاقه و وابستگی خاصی نسبت به لیوان موردعلاقه خود دارند و احساس می‌کنند دل‌چسب‌ترین طعم نوشیدنی را تنها در آن لیوان می‌چشند. حال اگر این لیوان جذاب و خاص از سوی شما باشد، می‌تواند بخشی از این عشق و علاقه را به سوی تجارت شما نیز جلب کند. پس کمی وقت گذاشتن روی این موضوع، ارزش دارد.

در ادامه این مطلب 6 نکته مفید برای انتخاب لیوان شخصی سفارشی را برای شما آماده کرده‌ایم تا هدیه‌ای خوشحال‌کننده و جذاب به مخاطبان خود ارائه کنید تا با نوشیدن هر جرعه از آن، احساس خوشبختی در زندگی جاری شود.

 

 

شماره 1- ماگ با قابلیت حمل آسان را انتخاب کنید


مردم همیشه در حال رفت‌وآمد و تکاپو هستند. گاهی اوقات افراد به اندازه‌ای سرشان شلوغ است که حتی فرصت نشستن و نوشیدن یک لیوان آب را نیز ندارند. بنابراین، با در نظر گرفتن این نکته می‌توانید لوگو و نشان خود را بر روی ماگ‌های قابل‌حمل چاپ کنید تا در همه حال، نام شما بدرخشد و مخاطبان بسیاری را با نام شما آشنا سازد.

لیوان‌های استیل یا فلاسک‌های کوچک فلزی از گزینه‌های عالی به شمار می‌روند که علاوه بر ظاهر زیبا، دوام بالایی نیز دارند. لیوان‌های سفری از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی هستند که افراد بسیاری شیفته آن می‌شوند. با کمی وقت گذاشتن و انتخاب یک هدیه کارآمد، مشتریان شما بیشتر از هر زمان دیگری، قدردانتان خواهند بود که به فکر سبک زندگی آن‌ها نیز بوده‌اید.

 

ماگ تبلیغاتی

هنگام سفارش به وزن ماگ دقت کافی داشته باشید

 

 

 

شماره 2- ماگ را بسته به نوع تجارت خود سفارش دهید


هر نوع کسب‌وکاری به وسیله‌ای متفاوت برای دیده شدن احتیاج دارد که این موضوع در مورد ماگ‌ها نیز صادق است. گزینه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان بسته به نوع صنعت و صنفی که در آن فعالیت می‌کنید، مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

رستوران‌ها


ماگ‌های تبلیغاتی سفید رنگ که آرم و نشان شما با رنگی جذاب بر روی قسمت جلویی آن چاپ شده است، هدیه‌ای دوست‌داشتنی به مشتریان خواهد بود. احساس دریافت این نوع از هدیه و نوشیدن در این لیوان‌های ساده و براق، آن‌ها را به یاد سادگی و محیط آرام خانه می‌اندازد.

 

کافه‌ها


آیا شما صاحب یک کافه دنج در مرکز شهر هستید؟ در میان انبوه کافه‌هایی که در شهر وجود دارند، شما نیاز به یک‌چیز خاص برای دیده شدن دارید. انتخاب لیوان‌های زیبا و متفاوت می‌تواند به‌خوبی جذابیت‌های کافه شما را منعکس نماید. انتخاب لیوانی با شکل خاص و منحصربه‌فرد که رنگ زیبایی آن را فراگرفته است، طعم قهوه را دل‌نشین‌تر می‌کند و فضایی رؤیایی به کافه شما می‌بخشد.

 

هتل‌ها و ریزورت‌ها


با ماگ‌های منحصربه‌فرد که به رنگ روشن و چشم‌نواز هستند، میهمانان خود را به بهشت فرا بخوانید. مشتریان شما برای گذراندن اوقات فراغت خود و خلق لحظات رؤیایی پا به هتل شما نهاده‌اند، بنابراین، یک لیوان سفارشی جذاب به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند در آینده نیز بازتابی هیجان‌انگیز از لحظات اقامت آن‌ها در هتل شما باشد. شما حتی می‌توانید این ماگ‌های سفارشی را برای پذیرایی در اتاق‌ها و یا در زمان صرف صبحانه مورد استفاده قرار دهید.

در کسب‌وکارهای دیگر که به خوراکی مرتبط نیستند، مانند بانکداری یا مؤسسات آموزشی نیز ماگ تبلیغاتی یک هدیه کارآمد است که نباید از سفارش دادن آن غافل شد. فرقی نمی‌کند صبح باشد یا شب؛ مردم همیشه برای چشیدن طعم نوشیدنی موردعلاقه خود، خواه قهوه باشد یا خواه شیر گرم، از لیوان دوست‌داشتنی خود استفاده می‌کنند.

هر بار که شخصی جرعه‌ای نوشیدنی از این ماگ‌های سفارشی می‌نوشد، آرم شما را می‌بیند. به همین دلیل، انتخاب یک لیوان تبلیغاتی که بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد، شایسته وقت گذاشتن است.

 

 

شماره 3- انتخاب هوشمندانه رنگ


آیا برای اولین بار است که می‌خواهید یک هدیه تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود سفارش دهید؟ بهتر است بدانید که قانون شماره یک این است که تنها از یک رنگ جوهر برای چاپ روی صفحه استفاده کنید یا می‌توانید با استفاده از روش‌های دیگر چاپی، از تعداد رنگ‌های بیشتری استفاده نمایید. تمام این موضوعات به بودجه مورد نظر شما بستگی دارد.

حال که رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده‌اید، بیایید در مورد اینکه چگونه می‌توان بدون استفاده از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در زمان چاپ، یک ماگ تبلیغاتی جذاب تولید کرد، صحبت کنیم. تنها کافی است که آرم خود را با یک رنگ جوهر چاپ کنید و همه چیز تمام می‌شود. به همین سادگی!

اگر دوست داشته باشید می‌توانید ماگ دلخواه خود را به صورت داخل رنگی، دسته رنگی، لیوان حرارتی، ماگ سرامیکی با قاشق سفارش دهید.

در حقیقت، انتخاب رنگ می‌تواند به لوگو شما هم بستگی داشته باشد؛ اینکه می‌خواهید رنگ‌های لوگو شما در بخشی از طرحتان حضور داشته باشد یا اینکه تنها می‌خواهید یک لیوان سفارشی با رنگ دلخواه خود داشته باشید. به عنوان مثال، برندی مانند مک‌دونالد می‌تواند در طراحی خود از رنگ‌های زرد و قرمز استفاده کند تا محصول نهایی جذابی را تولید نماید. در مقابل، برندی مانند اپل، از رنگ‌های طوسی یا سفید براق برای لیوان‌های خود می‌تواند استفاده کند.

 

لیوان تبلیغاتی

بهتر است رنگ لیوان تبلیغاتی با برند شما مطابقت داشته باشد

 

 

 

 

شماره 4- ماگ‌های تبلیغاتی مد روز و منحصربه‌فرد را انتخاب کنید


هیچ کسی دوست ندارد که دوباره یک ماگ مشابه ماگ‌های دیگری که در قفسه دارد، هدیه بگیرد. همه دوست دارند یک ماگ خاص هدیه بگیرند تا مدت‌ها از به روز بودن و راحتی آن لذت ببرند. آشامیدن نوشیدنی در یک لیوان مد روز و منحصربه‌فرد، احساس خاص بودن به انسان می‌دهد. از همین رو، دریافت چنین ماگ تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار هیجان‌انگیز است.

شما می‌خواهید که لیوان‌های تبلیغاتی شما هر روز مورد استفاده قرار بگیرد؛ مردم از آن عکس بگیرند و در صفحات مجازی خود آن را به اشتراک بگذراند. اگر لیوان‌های سفارشی شما به اندازه کافی جذاب و چشم‌گیر نباشد، افراد این هدیه تبلیغاتی خود را کنار می‌گذارند و برای خود یک لیوان جذاب دیگر تهیه می‌کنند. مطمئنا این چیزی نیست که شما دوست داشته و برای آن هزینه کرده باشید.

 

 

 

شماره 5- از لیوان‌های دوست‌دار محیط‌زیست و قابل بازیافت استفاده کنید


لیوان‌های سرامیکی و شیشه‌ای که می‌توان بارها و بارها از آن‌ها استفاده کرد، نسبت به لیوان‌های کاغذی برای طبیعت بسیار مناسب‌تر هستند. در حقیقت، طبق اخبار منتشر شده بیش از 99 درصد فنجان‌های قهوه در سراسر دنیا بازیافت نمی‌شوند.

حال اگر شما سهم خود را با ساخت لیوان‌های تبلیغاتی سفارشی انجام دهید مقدار بسیار زیادی از افراد را به سوی سازگاری با محیط‌زیست سوق داده‌اید و کمک بزرگی برای نجات طبیعت از دور ریزهای انسانی انجام داده‌اید. مطمئن باشید افراد بسیاری قدردان این عمل شما خواهند بود.

قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی: لیوان‌های شیشه‌ای و سرامیکی را به راحتی می‌توان در ماشین ظرف‌شویی شست و بدین ترتیب میزان مصرف آب را تا حد زیادی کاهش داد.

خداحافظی با لیوان‌های کاغذی: با چاپ آرم خود بر روی لیوان‌های قابل استفاده مجدد به جای لیوان‌های کاغذی، می‌توانید کمک شایانی در حفظ طبیعت انجام دهید.

استفاده از مواد با دوام: سرامیک، چینی، استیل، مس یا سنگ؛ هر کدام از این مواد می‌توانند یک گزینه مناسب و با دوام برای یک ماگ تبلیغاتی سفارشی جذاب باشند. این مواد می‌توانند تا سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند و بدین ترتیب، نام شما مدت‌ها از دور ریخته شدن، محفوظ می‌ماند.

 

 

 

شماره 6- اجازه دهید طراحی شما منحصربه‌فرد باشد


به خاطر داشته باشید که هدف نهایی شما ایجاد هدیه‌ای با لوگو، نام شرکت یا اطلاعات تماس چاپ شده شما بر روی بدنه ماگ‌ها است. لیوان‌های سفارشی خود را با در نظر گرفتن این موضوع انتخاب کنید. طراحی شما باید در حقیقت همچون یک ستاره درخشان، چشمان بسیاری را به سوی خود جذب کند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که ظاهری بی‌نقص و دلربا ارائه کنید.

شما حتی می‌توانید بر روی بدنه لیوان‌های سفارشی خود یک جمله خنده‌دار یا یک جمله تأثیرگذار چاپ کنید؛ جمله‌ای مانند "من این‌طوری از خواب بیدار می‌شوم"، "آماده برای دوباره پر شدن" یا "طرفدار دو آتیشه چای". این دسته از جملات لبخند را به لب مخاطبان شما می‌آورند و صبحی دل‌انگیز را برای آن‌ها رقم میزنند.

هدایای تبلیغاتی

فراموش نکنید اطلاعات برندتان را روی لیوان تبلیغاتی حک کنید

 

 

 

سخن آخر


بسته به نوع شغل خود، می‌توانید یک ماگ خاص و جذاب را سفارش بدهید. ماگ‌هایی با طرح عکس، تک رنگ، به اندازه بزرگ، ماگ‌های خلاقانه یا هر نوع ماگ دیگری بسته به سلیقه شما می‌تواند سفارشی شود و به یک هدیه عالی تبدیل گردد. تنوع در دنیای ماگ‌ها بسیار زیاد است.

افراد با توجه به حجم بالای مصرف نوشیدنی در طول روز، علاقه وصف‌نشدنی نسبت به لیوان موردعلاقه خود دارند و تنها آشامیدن نوشیدنی در آن را دل‌چسب می‌پندارند. بنابراین در انتخاب ماگ مورد نظر خود عجله نکنید. بهتر است در زمان سفارشی‌سازی ماگ تبلیغاتی به عواملی مانند قابل‌حمل بودن، رنگ چشم‌نواز، منحصربه‌فرد بودن و از همه مهم‌تر طراحی متناسب با تجارت شما توجه کنید. به این ترتیب یک هدیه تبلیغاتی بی‌نظیر را آماده می‌کنید که همه علاقه‌مند به دریافت آن هستند.


15/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف