WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
14 هدیه‌ای که شما را همیشه در ذهن مشتری نگه می‌دارد

14 هدیه‌ای که شما را همیشه در ذهن مشتری نگه می‌دارد

30/ مرداد/1398

امروزه مصرف کنندگان بیشتر از هر زمان دیگری انتخاب‌های زیادی برای خرید محصولات و سرویس‌های مختلف دارند. در دنیای امروز انتخاب سرویس یا محصول شما توسط مشتریانتان حتی اگر با شما قراردادی امضا کرده باشند هم هیچ گاه قطعی نیست! بازگشت مشتری برای توسعه هر شرکتی بسیار حائز اهمیت است. اما چگونه می‌توان در این بازار پر رقابت و پر تنوع و در این جنگ تمام عیار میان رقبا به مشتریانتان نشان دهید که چقدر به آن‌ها اهمیت می‌دهید؟ محصول عالی و خدمات مشتری فوق العاده به کنار، جواب هدیه تبلیغاتی است!


مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟ این تجربیات شاید به کمک شما بیاید:

 

  1.  هدیه‌ها را شخصی سازی کنید: هر سال قبل از عید نوروز، یک بسته سررسید برای 200 نفر از مشتریان خود نفرستید. در میان مشتریان شما کسانی هستند که اصلا از سررسید استفاده نمی‎کنند یا کسانی هستند که قبلا به شما گفته‎اند که تقویم رومیزی بیشتر به دردشان می‎خورد. سابقه خرید، شغل و سن مشتریتان را در نظر بگیرید و بر اساس آن هدیه‎ای به آن‎ها دهید که برایشان پرمعنا باشد.
  2. مشتریانتان را دسته بندی کنید: اگر مشتریتان در سال 200.000 تومان به شما سود می‎رساند برایش یک پاوربانک 300.000 تومانی نفرستید. به تناسب گردش مالی مشتریتان به او هدیه دهید. هدیه با ارزش نامتناسب، حتی می‎تواند مشتریتان را معذب کند.
  3. تنها به عیدها و مناسبت‌های همیشگی بسنده نکنید: برای هدیه دادن تا نوروز صبر نکنید. در طول سال برای مشتریانتان سیگنال‎های تشکر بفرستید. با ارسال هدیه زمانی خارج از اواخر اسفند، از ناپدید شدن در میان هدایای مختلف بقیه شرکت‎ها و سازمان‎ها در آخر سال دوری کنید و به علاوه شما باید به مشتریانتان نشان دهید که در طول 12 ماه سال به یاد آن‎ها هستید و همچنین نشان دهید بیزینس آن‎ها چقدر برایتان اهمیت دارد.

 

حال که اصول اولیه هدیه دادن را بازبینی کردیم، به هدایایی که بدون شک شما را در طول سال در ذهن مشتریتان نگه می‎دارد می‎پردازیم:

 

1. گلدان کاکتوس

شما می‎توانید با خرید یک گلدان کاکتوس زیبا حال و هوای روز مشتریتان را به کلی عوض کنید. این هدیه که معمولا روی میز مشتری قرار می‎گیرد تاثیر بسیار زیادی بر مشتری می‎گذارد و تا مدت زیادی در ذهن او خواهید ماند. هزینه این هدیه حدودا از 200.000 تومان به بالا هزینه دارد. شاید بگویید جز هدایای تبلیغاتی نیست، اما تاثیرش بی نظیر است.

 

گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی روز مشتریتان را می‎سازد

 

2. دفترچه یادداشت

در مورد یک دفتر خیلی بزرگ که صفحات آن با تبلیغات پر شده و جایی برای یادداشت ندارد صحبت نمی‎کنیم.، اگر با اندازه و سایز خوب و جنس خوب یک دفترچه تهیه کنید و با درج لوگوی شما روی جلد برای مشتریتان ارسال کنید، قطعا مورد استفاده او قرار می‎گیرد و همیشه ناخودآگاه در ذهن او باقی خواهید ماند. این هدیه حدودا از 8000 تومان به بالا هزینه دارد.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

3. جعبه پذیرایی به همراه دمنوش و چای

شما با ارسال یک جعبه چای و دمنوش مناسب می‎توانید به عنوان قهرمان یک شرکت شناخته شوید. این جعبه در زمان استراحت کارمندان آن شرکت باز شده و با محتویات آن چند لحظه‎ای خوش می‎گذرانند. چه هدیه‎ای از این بهتر؟ جعبه پذیرایی تبلیغاتی حدودا 100.000 تومان هزینه دارد.

 

جعبه پذیرایی چای و دمنوش تبلیغاتی

جعبه پذیرایی چای و دمنوش

 

 

4. تقویم رومیزی

تقویم‎های رومیزی با کیفیت و کاربردی به همراه لوگوی خود تهیه کنید و به مشتریان خود هدیه دهید. به این گونه در تمام طول سال جلوی چشم آن‎ها خواهید بود.

 

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

 

5. کیف دستی یا کیف آرایش

مشتریانی دارید که زیاد سفر می‎کنند؟ برای آن یک کیف آرایش و لوازم بفرستید و مطمئن باشید آن‎ها به سرعت استفاده می‎کنند. از جنس‎های چرم یا جیر استفاده کنید مطمئن باشید عاشق آن‎ها می‎شوند.

 

کیف دستی آرایشی

کیف دستی یا آرایشی

 

6. پاوربانک

پاوربانک‎ها به دلیل اینکه بسیار کابردی هستند و همیشه همراه مشتریانتان خواهند بود گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن هستند. پاوربانک تبلیغاتی خوب حدودا از 80.000 تومان هزینه دارد.

 

 

پاوریانکپاوریانک تبلیغاتی همیشه همراه مشتری شما خواهد بود

 

7. بطری آب مخصوص

یک بطری آب با کیفیت را در نظر بگیرید که در محل کار، در اتومبیل یا در باشگاه ورزشی همراه مشتریتان خواهد بود! عالی نیست؟

 

بطری آب

بطری آب

 

8. انجام کار خیر به نام مشتری

اگر یک هدیه مادی گزینه مناسبی برای مشتریتان نیست، به یک موسسه خیریه به نام مشتریتان کمک کنید و به مشتریتان بگویید این عمل خیر به نفع چه کسانی است. یک حرکت بسیار مثبت که هم مشتری شما قدرش را می‎داند هم ارزش عمل ستودنی است.

9. کارت هدیه رستوران

جدیدترین و بهترین رستوران‎های نزدیک به مشتریتان را پیدا کنید و یک کارت هدیه برای وعده غذایی در آن رستوران به او بدهید. قطعا اسم شما قبل از دسر میان خواهد آمد!

10. سبد نان و شیرینی تازه

یک سبد از نان‎ها و شیرینی‎های خوشمزه بدون اینکه انتظار داشته باشید در محل کارتان ظاهر می‌شود! خوشتان نمی‌آید؟

11. یک وعده ناهار

یک ساندویچ خوشمزه استیک با یک سالاد تازه برای مشتریتان به صورت ناگهانی ارسال کنید. تا کنون کسی این کار را در ایران نکرده است!

12. توپ تنیس، فوتبال یا گلف

اگر مشتریتان اهل ورزش است یک توپ با لوگوی شرکتش به او هدیه دهید. حتما لذت خواهد برد.

13. هدفون

دفترهای کار امروزه بعضا بسیار شلوغ هستند. هدفون با کیفیت، بسیار به درد مشتریتان می‎خورد و همواره از شما متشکر خواهد بود که صدای همکار پرحرفش را نمی‌شنود.

 

هدفون

هدفون تبلیغاتی

 

14. کارت پستال با دست خودتان

اگر شک دارید، یک کارت با دست خط خودتان برای مشتریتان بفرستید و همیشه یک پیام شخصی در آن بگذارید.

 

کارت پستال

کارت پستال را با دست خط خودتان برای مشتری بنویسید

 

برای یک زمان خاص یا عید نوروز صبر نکنید تا به مشتریتان بگویید چقدر برایتان با اهمیت است. همین الان برایش هدیه بفرستید و نتیجه‌اش را به سرعت ببینید.


30/ مرداد/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف