WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ست مدیریتی و نکاتی که باید درباره آن در نظر گرفت

ست مدیریتی و نکاتی که باید درباره آن در نظر گرفت

31/ خرداد/1400

ست مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی مرسوم در سازمان‌های گوناگون است. از قدیم‌الایام تمامی مجموعه‌ها برای ارزش نهادن به شرکای تجاری خاص خود هدیه خاصی را در نظر می‌گرفتند تا در مناسبی ویژه هدیه دهند. ست مدیریتی از جمله هدایای رایجی می‌باشد که مجموعه‌ها برای سفارش به عنوان اولین گزینه به ذهنشان خطور می‌کند.


سازمان‌ها و شرکت‌های ریزودرشتی برای حفظ ارتباط خود با شرکای تجاری، لازم می‌دانند تا به صورت مداوم دیده شوند. یکی از راهکارهای معمول برای تقویت این ارتباطات، هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی انواع گوناگونی دارد که قیمت هدایای تبلیغاتی را متغیر می‌سازد.

در این بین اما هر مجموعه‌ای باید برای شرکای تجاری خود سنگ تمام بگذارد و به دنبال هدایا خاص و ویژه باشد. گزینه‌ها برای متفاوت بودن زیاد است؛ اما تا صحبت از یک هدیه ویژه به زبان می‌آید اکثراً به سراغ ست مدیریتی می‌روند. ست مدیریتی لوکس تمام دلهره‌های خاص بودن افراد را برطرف می‌کند تا بهترین‌ها را به شرکای خود هدیه دهند. همراه این مطلب باشید تا بیشتر درباره ست مدیریتی بدانید.

 

ست مدیریتی چیست؟

 

ست مدیریتی مجموعه‌ای از هدایای خاص و با کیفیت است که در یک جعبه مناسب قرار می‌گیرد. ست مدیریتی اغلب به شرکای تجاری خاص، مدیران یا مشتریان ویژه یک سازمان هدیه داده می‌شود. اقلامی که برای این ست در نظر گرفته می‌شود باید از بهترین مارک‌ها باشد و در بسته‌بندی وزینی آماده گردد تا خاص بودن آن حفظ شود.

 

نکاتی برای انتخاب یک ست مدیریتی خوب

 

درحالی که به دنبال انتخاب یک ست مدیریتی لوکس و خوب هستید باید چندین نکته را در نظر داشته باشید تا بتوانید با اطمینان هدایای ویژه را انتخاب کرده و با افتخار تقدیم کنید. در ادامه چندین دستورالعمل قبل از سفارشی‌سازی ذکر می‌شود.

 

سیاست‌های شرکت را مرور کنید

 

قبل از آنکه بخواهید هدایای تبلیغاتی را خریداری کنید، مطمئن شوید که سیاست خاصی در شرکت شما حکم‌فرما نیست و منعی برای هدیه دادن وجود نداشته باشد. بهتر است با واحد منابع انسانی خود، لیست هدایا را چک کنید تا بعدها دچار مشکل یا توبیخی نشوید.

 

به علایق شرکای تجاری خود فکر کنید

 

برخی از افراد علاقه خاصی به یک رنگ یا شی‌ء دارند که با هدیه گرفتن آن بی‌نهایت خوشحال می‌شوند. با ارزیابی هر فرد یک هدیه متناسب با علایق او هدیه دهید. به طور مثال مدیری یک اپل باز تعصبی است. پس تمام وسایل الکترونیکی ست مدیریتی آن را از برند اپل انتخاب کنید تا بی‌نهایت خوشحال شود.

ست مدیریتی

نمونه‌ای از ست اپل

 

به ارزانی یا گرانی ست مدیریتی دقت کنید

 

هر مجموعه‌ای، بودجه مشخصی را برای کارهای تبلیغاتی در نظر گرفته است که نباید خرید اقلام فراتر از آن برود. در عین حال ممکن است بودجه محدود باعث خریداری اقلام بی‌کیفیت شود که چندان برای هدیه دادن مناسب نباشد. با واحد مالی خود صحبت کنید و با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.

 

شخصیت آن‌ها را مدنظر قرار دهید

 

هدیه دادن یک امر پسندیده است اما نه همیشه. هر فردی اخلاق یا علایق خاصی دارد و ممکن است برخی از رفتارها خط قرمز آن‌ها باشد که در این صورت هدیه شما نه تنها سودی ندارد بلکه باعث کدورت می‌شود.
 به طور مثال ممکن است یکی از شرکای شما تجمل‌گرایی را نپسندد و در این حال شما به او ست مدیریتی لوکس هدیه دهید. احتمال دارد او از این هدیه برداشت دیگری کند و همکاری خود را با مجموعه شما قطع نماید.

 

رابطه خود را با آن‌ها در نظر بگیرد

 

شما باید میزان ارتباط و صمیمت خود را با شرکای تجاری در نظر بگیرید و سپس برای آن‌ها یک هدیه را آماده کنید. زمانی که با افراد، بسیار صمیمی هستید، می‌توانید از اقلامی استفاده کنید که یادآور یک خاطره مشترک باشد. در مقابل برای هدیه دادن به یک مدیر خانم باید از ست مدیریت زنانه با اقلام عمومی استفاده نمایید. به طور مثال به او وسایل شخصی زنان را هدیه ندهید؛ زیرا باعث ناراحتی او می‌شود.

 

هدایایی که پیش از این هدیه دادید را بازبینی کنید

 

یک بازبینی در مورد هدایای تبلیغاتی که پیش از این هدیه داده بودید را ببینید. بهتر است از همان نمونه‌های قبلی استفاده کنید و فرصت را بیشتر برای خرید با کیفیت بگذارید.

 

ست مدیرتی لوکس

ست لوکس مدیریتی دیجیتالی

 

 

 

چه اقلامی باید برای ست مدیریتی در نظر گرفته شود

 

به طور کلی ست‌های مدیریتی دارای یک سری اقلام رایج است. اما مجموعه‌ها با در نظر گرفتن بودجه خود دوست دارند ست مدیریتی لوکس را هدیه دهند. در ادامه به معرفی چند قلم کالا می‌پردازیم.

ست مدیریتی زنانه

ست مدیریتی مردانه

 

 

 

بهترین اقلام برای ست مدیریتی زنانه

 

نکته‌ای که مجموعه‌های بسیاری از آن غافل می‌شوند آن است که شرکای تجاری و مدیران بانو این روزها با آقایان برابری می‌کنند. پس باید برای بانوان ست مدیریتی ویژه و مخصوص آن‌ها در نظر گرفته شود تا باعث دلخوری خانم‌های عزیز نشود.

 

بهترین اقلامی که باید در ست مدیریتی زنانه:

  • ست خودکار روان نویس
  • کتب نفیس تبلیغاتی
  • ست مانیکور تبلیغاتی
  • روسری
  • گل سینه
  • ست چرم زنانه
  • آینه جیبی
  • عطر

31/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف