WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
قیمت هدایای تبلیغاتی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هدایای تبلیغاتی چگونه محاسبه می‌شود؟

5/ تیر/1400

قیمت هدایای تبلیغاتی ازجمله مسائل بسیار مهمی است که اکثریت شرکت‌ها آن را مدنظر قرار می‌دهند؛ زیرا هر شرکتی بودجه مشخصی برای خریداری هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته است که با توجه به آن می‌تواند اقلام دلخواه خود را بخرد. به همین خاطر سفارش از سایتی که قیمت‌های آن دقیق محاسبه شده است بسیار حائز اهمیت می‌باشد.


شما جز کدام دسته از افراد هستید؟ آن دسته افراد که قیمت یک کالا در درجه بالای اهمیت قرار دارد یا کیفیت آن کالا؟ هر فردی عادت‌های خرید متفاوتی دارد که بر اساس آن می‌تواند یک خرید خوب انجام دهد. قیمت و کیفیت یک کالا هر دو مهم هستند، پس بهتر است برای خرید به سراغ سایتی بروید که این دو پارامتر را در کنار هم به شما ارائه دهد.

زمانی که شما نماینده یک سازمان برای خرید هدایای تبلیغاتی باشید باید تمام حواس خود را جمع کرده تا علاوه بر اینکه یک کالای مرغوب خریداری می‌کنید به قیمت هدایای تبلیغاتی نیز توجه نمایید تا خارج از بودجه در نظر گرفته شده کالایی را نخرید.

همراه این مطلب باشید تا درباره قیمت هدایای تبلیغاتی کالاهای گوناگون بیشتر بخوانید.

 

علت تفاوت قیمت هدایای تبلیغاتی با یکدیگر

 

شما قصد خرید چه نوع هدایای شرکتی را دارید؟ برخی از اقلام با توجه به کشور سازنده دارای قیمت‌های گوناگونی هستند. به طور مثال هدایای تبلیغاتی خارجی قیمت گران‌تری نسبت به نمونه مشابه ایرانی دارند. پس هنگام خرید مشخص کنید که کالاهای ایرانی مدنظر شما است یا هدایای خارجی.

نکته‌ای که باید در نظر گرفت آن است که برخی از کالاها مانند فلاسک، خودکار، تی شرت، کلاه، آفتاب‌گیر و... دارای نمونه با کیفیت داخلی هستند و نیازی نیست تا شما مبلغ بیشتری برای خرید کالای خارجی بپردازید.

اگر شما قصد خرید کالاهای تبلیغاتی را از سایت پیشکش دارید، می‌توانید قیمت هدایای تبلیغاتی را قبل از سفارش در کنار هر محصول مشاهده و مشخصات آن را بررسی کنید و سپس سفارش خود را نهایی نمایید.

 

 

 

برترین هدایای تبلیغاتی خارجی

 

همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم، تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار متنوع است و شما هنگام خرید، قدرت انتخاب بسیار بالایی دارید. از این رو شما پس از مشاهده قیمت هدایای تبلیغاتی می‌توانید آن‌ها را در نمونه‌های ایرانی یا خارجی سفارش دهید. اما برخی از کالاها تنها مشابه خارجی دارند و شما باید به سراغ برندهای با کیفیت بروید.

 

از جمله هدایا تبلیغاتی خارجی که شما هنگام خرید می‌توانید آن‌ها را بخرید، عبارت‌اند از:

 

اسپیکر تبلیغاتی

 

برای خرید یک محصول با کیفیت اسپیکر تبلیغاتی می‌توانید از برندهایی همچون جی بی ال، تی ان جی، سونی، تسکو، مارشال و... خریداری کنید.

اسپیکر تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک اسپیکر تبلیغاتی

 

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

برای خرید پاوربانک تبلیغاتی نیز برندهای سامسونگ، اپل، سونی، بلکین، موفی، شیائومی و... دارای بهترین مدل‌های پاوربانک در بازار هستند.

 

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی برند پرووان

 

 

فلش مموری تبلیغاتی

 

فلش تبلیغاتی شامل برندهایی همچون سامسونگ، سن دیسک، اچ پی، جیول جی، کینگ استار و...می باشد.

 

فلش تبلیغاتی

نمونه‌ای از فلش مموری کارتی

 

 

 

محبوب‌ترین هدایای شرکتی

 

اگر قیمت هدایای تبلیغاتی برای شما در اولویت بسیار بالایی قرار دارد، هدایای شرکتی را سفارش دهید که رایج هستند و قیمت ارزان تری نسبت به مابقی هدایای دیگر دارند.

 

محبوب‌ترین هدایای شرکتی شامل موارد زیر می‌شود:

  • خودکار تبلیغاتی
  • سررسید تبلیغاتی
  • تی شرت تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • لیوان تبلیغاتی
  • ست مدیریتی
  • جا کارتی تبلیغاتی
  • جا کلیدی تبلیغاتی
  • موس پد تبلیغاتی
  • ساک دستی

 

قیمت هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از خودکار تبلیغاتی

 

 

 

 

سخن آخر

 

بهترین راه برای سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی آن است که ابتدا لیست قیمت هدایای تبلیغاتی را مشاهده کنید تا با رنج قیمتی تمامی کالاها آشنا شوید. سپس از کارشناسان آن سایت موجودی کالا را بگیرید. گاهی اوقات خرید عمده و تعداد بالای یک محصول ممکن است قیمت به‌مراتب پایین‌تری از قیمت تکی یک محصول داشته باشد. حتماً قبل از سفارش این نکات را جویا شوید تا خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

 


5/ تیر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف