WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
پاوربانک تبلیغاتی؛ قدرتی پنهان در بازاریابی حرفه‌ای

پاوربانک تبلیغاتی؛ قدرتی پنهان در بازاریابی حرفه‌ای

12/ تیر/1400

پاوربانک‌ها، شارژرهای قابل‌حملی هستند که در اندازه و اشکال متنوعی طراحی می‌شوند؛ به همین دلیل، استفاده از این وسایل برای کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات، ایده عالی به شمار می‌آید. اگر هنوز برای بودجه تبلیغاتی خود تصمیمی نگرفته‌اید و به دنبال یک روش منحصربه‌فرد برای دیده شدن خود هستید، می‌توانید به سراغ پاوربانک‌های تبلیغاتی بروید.


در دنیای مدرن امروزی، با پیشرفت تکنولوژی و رشد چشمگیر قابلیت‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی در گوشی‌های موبایل، در کنار سایر وسایل و گجت‌های الکترونیکی؛ مشکل شارژ کردن این دسته از وسایل به یک چالش تبدیل شده است. با توجه به نقش و جایگاه تلفن همراه در روزگار امروزی، زندگی ما به میزان زیادی به شارژ تلفن‌های هوشمند ما بستگی دارد. گاهی اوقات پیش می‌آید که در لحظه‌ای نیاز مبرم به استفاده از تلفن همراه داریم، اما شارژ آن تمام شده و گوشی خاموش می‌شود. به همین دلیل، هدیه دادن یک پاوربانک تبلیغاتی می‌تواند راه‌حلی جذاب و خلاقانه باشد که به شهرت برند شما نیز کمک می‌کند.

 

پاوربانک چیست و چرا به پاوربانک نیاز داریم؟


پاوربانک‌ها یا شارژرهای قابل‌حمل در حقیقت، وسایلی برای ذخیره شارژ اضافی برای لحظات ضروری هستند. به جای اتصال تلفن همراه به شارژر دیواری و استفاده از پریز برق، می‌توان وسایل الکترونیکی همچون گوشی‌های هوشمند را به آن متصل کرد و به این طریق عمل شارژ شدن را انجام داد.

دلیل اصلی که اکثر افراد را به سوی خرید پاوربانک سوق می‌دهد این است که آن‌ها به‌راحتی و در هر مکان و زمانی می‌توانند وسایل الکترونیکی خود را با پاوربانک شارژ کنند و نگرانی برای دسترسی به پریز برق نداشته باشند.

از آنجایی که پاوربانک‌ها اغلب وسایل کوچکی هستند که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد، دیگر دغدغه‌ای برای حمل‌ونقل و محل نگهداری آن وجود نخواهد داشت. پاوربانک‌های تبلیغاتی یک وسیله کاربردی و مفید برای آن دسته از افرادی هستند که مدت زیادی را در محیط بیرون از خانه می‌گذرانند؛ به این ترتیب بدون نیاز به پریز برق و شارژر می‌توان از این وسایل جانبی دوست‌داشتنی کمک گرفت. قیمت پاوربانک‌های تبلیغاتی بسته به ظرفیت و شرکت تولیدکننده آن‌ها متغیر است  اما به صورت کلی، جزو وسایل مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آیند.

 

برای خرید پاوربانک تبلیغاتی به سراغ کدام گزینه‌ها می‌توان رفت؟


مهم‌ترین عامل در زمان خرید پاوربانک تبلیغاتی برای کمپین‌های بازاریابی، در نظر گرفتن بودجه موردنظر است. با در نظر گرفتن این عامل در ذهن خود می‌توانید انواع پاوربانک‌های تبلیغاتی را که در اشکال و اندازه‌های مختلف طراحی شده‌اند، بررسی کنید. پس از آن تصمیم بگیرید که کدام پاوربانک گزینه ایده آل شما است. به منظور یاری‌رسانی بهتر به شما جهت انتخاب پاوربانک مناسب، در ادامه پاوربانک‌های  تبلیغاتی را در سه دسته  اصلی تقسیم‌بندی کرده‌ایم تا راحت‌تر به بررسی آن‌ها بپردازید.

پاروبانک تبلیغاتی

پاوربانک مینی شیائومی

 

 

پاوربانک‌های کوچک


این دسته از پاوربانک‌ها دارای ظرفیت شارژ رسانی بین 2500 تا 3 هزار میلی‌آمپر می‌باشند. برای درک بهتر این موضوع باید گفت، با یک‌بار شارژ کردن پاوربانک‌های کوچک می‌توانید یک گوشی هوشمند را به صورت کامل یک‌بار شارژ کنید. البته این موضوع به معنی اینکه تنها یک گوشی را می‌توانید با آن شارژ کنید، نیست. بلکه این میزان شارژ دهی به اندازه و ظرفیت باطری وسایل الکترونیکی و حتی گوشی موبایل شما بستگی دارد.

  •  از ویژگی‌های مثبت پاوربانک‌های کم ظرفیت به قیمت ارزان‌تر، ابعاد کوچک‌تر و قابلیت حمل آسان‌تر آن‌ها می‌توان اشاره کرد.
  •  از مشکلات این پاوربانک‌ها نیز می‌توان به ظرفیت کم آن‌ها اشاره کرد که تنها برای یک‌بار شارژ کامل می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

پاوربانک‌های با ظرفیت کم، هدیه‌ای مناسب برای افرادی است که می‌خواهند تنها در شرایط خاص از پاوربانک استفاده کنند یا همیشه مقداری شارژ همراه خود داشته باشند.

 

پاوربانک‌های متوسط


پاوربانک‌های با ظرفیت متوسط، قابلیت ذخیره شارژ بین 3500 تا 6500 میلی‌آمپر را دارا می‌باشند. این میزان شارژ می‌تواند برای شارژ کردن کامل تلفن‌های هوشمند با باطری بزرگ (مانند گوشی‌های هواوی مدل Mate) یا دو بار شارژ کردن تلفن‌های هوشمند با باطری متوسط کافی باشد.

  •   از ویژگی‌های مثبت پاوربانک‌های تبلیغاتی با ظرفیت متوسط این است که می‌تواند به صورت کامل گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی را شارژ کند.
  •    قیمت بیشتر نسبت به مدل‌های کم ظرفیت‌تر از معایب این دسته از پاوربانک‌ها به شمار می رود.

پاوربانک‌های با ظرفیت متوسط انتخابی ایده آل برای هدیه دادن به افرادی است که می‌خواهند گوشی‌های خود را هر روز به صورت کامل شارژ کنند. علاوه بر این، این دسته از پاوربانک‌ها برای دوست داران سفر و طبیعت‌گردی هدیه‌ای مناسب است. ناگفته نماند که استفاده از این پاوربانک‌های تبلیغاتی به همراه کابل‌های تبلیغاتی در یک ست مدیریتی می‌تواند یک هدیه شکیل و برازنده برای تبلیغات و ابراز تشکر نسبت به مدیران برتر همکار شما باشد.

 

پاوربانک‌های بزرگ


تنوع در پاوربانک‌های تبلیغاتی بسیار زیاد است. یکی از انواع پاوربانک‌های با ظرفیت بالا تا حدود 40 هزار میلی‌آمپر توانایی ارائه شارژ را دارد. به صورت کلی هر میزان باطری پاوربانک بزرگ‌تر باشد، قابلیت ارائه میزان قدرت و شارژ بیشتری را دارد. اما همین موضوع می‌تواند بر روی وزن و قیمت پاوربانک تأثیر بگذارد و آن را گران‌تر کند.

پاوربانک

پاوربانک مخصوص شارژ کردن لب تاب

 

این دسته از پاوربانک‌ها می‌توانند تا 4 الی 5 برابر بیشتر، گوشی‌های هوشمند را به صورت کامل شارژ کنند. با این حال، این مدل پاوربانک‌ها بیشتر در میان کاربرانی که می‌خواهند چندین گوشی هوشمند یا چند وسیله الکترونیکی همچون تبلت و سایر گجت‌ها را به صورت همزمان شارژ کنند، محبوب است.

  •   ظرفیت بالای ذخیره شارژ برای چندین روز و توانایی شارژ همزمان چندین وسیله الکترونیکی به صورت کامل، از مزایای اصلی این پاوربانک‌های تبلیغاتی است.
  •    در عین حال، گران قیمت بودن و سنگین بودن این پاوربانک‌های تبلیغاتی که گاهی حمل آن‌ها را کمی دشوار می‌کند، از اصلی‌ترین مشکلات پاوربانک‌های بزرگ است.

پاوربانک‌های تبلیغاتی با ظرفیت بالا، هدیه‌ای مناسب برای افرادی است که از چندین وسیله الکترونیکی به صورت همزمان استفاده می‌کنند یا برای مدت‌های طولانی به پریز برق دسترسی ندارند.

 

معایب پاوربانک چیست؟


در کنار تمام ویژگی‌های مثبت و قابلیت‌های شگفت‌انگیز پاوربانک‌ها، نقاط ضعف و معایبی نیز در این وسایل کاربردی وجود دارد که در ادامه به صورت خلاصه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

سیم‌ها دست‌وپا گیرند


توانایی شارژ چند وسیله به صورت همزمان، بسیار ایده آل و خوب است؛ اما در این روش نیاز به استفاده از چندین کابل و سیم به صورت همزمان وجود دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا تعداد زیادی کابل به یک پاوربانک متصل می‌شود که دست‌وپا گیر است و منظره ناخوشایندی را ایجاد می‌کند.

البته پاوربانک‌های بی‌سیم تبلیغاتی از گزینه‌های جدیدی به شمار می‌آیند که مشکل استفاده از کابل‌ها را تا حدود زیادی کاهش می‌دهند.

 

شارژ کردن با پاوربانک زمان زیادی می‌برد


از آنجایی که پاوربانک‌ها ظرفیت بالایی دارند، شارژ کردن آن‌ها زمان زیادی می‌برد؛ البته اگر پاوربانک از سیستم شارژ سریع پشتیبانی نکند، مدت زمان بیشتری هم طول می‌کشد. به عنوان مثال، یک پاوربانک 4 هزار میلی‌آمپری معمولی با شارژر 2 ولتی، حدود 20 ساعت طول می‌کشد تا به صورت کامل شارژ شود.

به صورت کلی، هر چقدر ظرفیت باطری پاوربانک بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری هم برای شارژ شدن لازم دارد. این هم بهایی برای داشتن یک پاوربانک خوب و مناسب است که همیشه همراه شماست.

پاروبانک آیفون

پاوربانک جالب آیفون

 

 

وزن پاوربانک، عاملی آزاردهنده در زمان حمل‌ونقل است


پاوربانک‌ها در حقیقت شارژرهای قابل‌حمل هستند؛ اما این موضوع به معنی این نیست که استفاده و حمل آن‌ها کاملاً راحت است.

اغلب پاوربانک‌ها حجیم هستند و ضخامتی بیش از  25 میلی‌متر دارند. در نتیجه نمی‌توان آن‌ها را به‌راحتی در دست گرفت و  با خیال راحت آن را جابه‌جا کرد. البته هرچقدر هم ظرفیت پاوربانک بیشتر شود، اندازه و وزن آن‌هم بیشتر شده و به مراتب حمل‌ونقل آن سخت‌تر می‌شود.

 

سخن آخر


پاوربانک‌های تبلیغاتی از وسایل دوست‌داشتنی و کاربردی برای بازاریابی‌های حرفه‌ای هستند. با انتخاب پاوربانک مناسب کمپین خود و افراد دریافت‌کننده این هدیه، می‌توانید ظرفیت پاوربانک مورد نیاز خود را تعیین کنید و بر اساس آن بودجه در نظر گرفته خود را مصرف کنید. در کنار تمامی ویژگی‌های مثبت این وسیله مفید، معایبی همچون وزن بالای مدل‌های با ظرفیت شارژ زیاد و زمان‌بر بودن شارژ دستگاه مطرح است که در اغلب موارد به‌راحتی می‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.


12/ تیر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف