WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نگاهی به شعارهای تبلیغاتی معروف‌ترین برندهای غذا با بهترین شعار تبلیغاتی غذا آشنا شوید

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی معروف‌ترین برندهای غذا

16/ تیر/1400

صنعت غذایی این روزها جز یکی از پیشروترین صنعت‌های جهان است که تحولاتی شگفت در دنیا ایجاد کرده است. رقابت سرسختانه مابین برندهای بزرگ باعث شده که هریک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی جدیدی را به کار گیرند تا در بین عاشقانه غذا محبوب‌تر باشند. انتخاب شعار تبلیغاتی غذا جز مهم‌ترین ارکان کاری آن‌ها است.


بر همگان پوشیده نیست که غذاهای آماده و فست فودی تأثیرات منفی بر سلامتی افراد می‌گذارد؛ اما رستوران‌ها و فست فودها این روزها جز پر متقاضی‌ترین صنوف هستند که دلایل متعددی را می‌توان برای آن برشمارد. ارزان قیمت بودن، راحتی و البته زندگی پرمشغله و پردغدغه این روزهای افراد و تغییر ساختارهای اجتماعی از جمع‌گرایی به فردگرایی باعث استقبال از غذاهای آماده شده است. اما با گذشته زمان، رستوران‌های زنجیره‌ای فست فودی موفق به جمع‌آوری سود کلان و ارزش ویژه‌ای برای برندشان شده‌اند.

وقتی افراد با یک برند تجاری خاص ارتباط برقرار می‌کنند، در بهترین حالت دو مورد را به خاطر می‌آورند: نام برند و شعار تبلیغاتی آن‌ها را. البته از هدایای تبلیغاتی مخصوصی که برندهای معروف غذا نیز هدیه می‌دهند هم نباید چشم‌پوشی کرد.

یک شعار خوب بازتاب‌دهنده و به نوعی پشتیبان آن چیزی است که یک برند قصد ارائه آن را دارد. این اصل خلاصه‌ای از دلیل وجود یک برند خاص است و شعار تبلیغاتی دقیقاً همان چیزی است که یک برند را خاص‌تر می‌کند. از این رو اهمیت شعار تبلیغاتی را نباید دست‌کم گرفت.

در این مطلب نگاهی به شعار تبلیغاتی غذا چندین برند معروف غذا می‌پردازیم. این برندها از قوی‌ترین‌ها در صنعت خود هستند که شعارهای تبلیغاتی آن‌ها ستون اصلی جذب مشتریان است. اما قبل از آن اجازه دهید کمی درباره تعریف شعار تبلیغاتی بخوانیم تا معنای شعار تبلیغاتی غذا برایمان مفهومی‌تر باشد.

 

شعار تبلیغاتی چیست؟

 

شعار تبلیغاتی یک عبارت یا چندین واژه جذاب است و به این دلیل استفاده می‌شود که به مصرف‌کننده کمک کند تا یک شرکت، برند یا محصولی را به یاد آورد. مجموعه‌ها از شعارهای تبلیغاتی برای استفاده‌های بازاریابی گوناگون بهره می‌گیرند و به این موضوع امید دارند تا این عبارات در ذهن مردم بماند. در این صورت مشتری حتی در زمان مواجه‌شدن با کالا یا خدمات گوناگون شرکت‌های متعدد، به سراغ کالا یا خدماتی می‌رود که شعار تبلیغاتی آن‌ها در ذهنش حک شده باشد.

شعار تبلیغاتی غذا

شعارها بهترین راهکار برای ماندن در ذهن مخاطبان هستند

 

 

معروف‌ترین شعار تبلیغاتی غذا برندهای معروف

 

رقابت سرسختانه بین برندهای معروف غذا باعث شده که استراتژی‌های نوین بازاریابی را خلق کنند تا از این طریق بتوانند سهم بیشتری در بازار مصرفی جهان داشته باشند. یکی از راه‌های بازاریابی ایده‌آل ایجاد شعار تبلیغاتی است. شعارها هرچقدر خلاقانه‌تر باشد بیشتر به جان مشتریان می‌نشیند و آن‌ها هر زمان که گرسنه می‌شوند شعار تبلیغاتی خلاقانه یک برند همچون زنگوله‌ای در مغزشان به صدا درمیاید تا برای سفارش غذا به سراغ آن‌ها بروند.

در ادامه نگاهی به شعارهای تبلیغاتی غذا برندهای معروف غذا در سراسر جهان می‌اندازیم.

 

مک دونالد

 

مک دونالد لقب بزرگ‌ترین رستوران زنجیره دنیا را دارا است و یکی از مدعیان ابتکارات و ایده‌های نوین در صنعت غذایی است. مک دونالد بیشترین تبلیغات خود را معطوف به استفاده از کارکترهای عروسکی و عروسک‌های دست‌ساز کرده است.

محبوب‌ترین شعار تبلیغاتی مک دونالد که تمام مردم دنیا آن را با این نام می‌شناسند «I’m Lovin’ It» به معنی «عاشقشم» است. این شعار به تنهایی نمایانگر تمام غذاهای خوشمزه این برند معروف می‌باشد.

 

کی اف سی

 

کی اف سی که مخفف Kentucky Fried Chicken (به معنای مرغ سوخاری کنتاکی) است به خوبی مردم جهان را با طعم بی‌نظیر مرغ‌های سوخاری لذیذ آشنا کرده است. کی اف سی با شخصیت پیرمردی خندان و شعار تبلیغاتی «بقدری خوشمزه است که انگشت‌هایتان را هم همراه آن می‌خورید» توانسته است تقریباً در بازار مرغ سوخاری بی‌رقیب باشد.

شعار تبلیغاتی غذا

شعار تبلیغاتی برند کی اف سی

 

 

برگر کینگ

 

برگر کینگ را باید پادشاه برگرهای جهان دانست که حقیقتاً دارای برگرهایی با طعم رؤیایی است. این فست فود در سراسر جهان شعباتی دارد که ساندویچ‌های آن با سس و ادویه‌های مخصوص درست می‌شود که به حد اعلایی خوشمزه است.

برگر کینگ با انتخاب شعار تبلیغاتی « Have It Your Way» یا «راه خودت را داشته باش» راه تمام شکموها را با برگرهای خوشمزه‌اش به رستوران‌هایش باز کرده است.


ساب وی


ساب وی یک رستوران زنجیره‌ای خلاقانه است که به مشتریان خود این اجازه را می‌دهد که خودشان ساندویچ محبوبشان را درست کنند تا در این شرایط حتی با یک هزینه اندک یک ساندویچ دلخواه و تازه را نوش جان کنند.
شعار تبلیغاتی ساب وی مطابق با ارائه خدمات رستوران‌های آن است. ساب وی شعار «تازه بخورید» را انتخاب کرده تا مشتریانی که به دنبال یک غذای تازه هستند بی‌درنگ به سراغ این فست فود بروند.


چیلیز


چیلیز یک رستوران خودمانی و راحت است که در منوی غذایی آن غذاهای بی‌شیله‌پیله و راحت مانند انواع کنسروها، همبرگرهای ارزان قیمت، میگو تند، استیک، غذاهای گیاهخواری و ضد آلرژی دیده می‌شود. شعار تبلیغاتی برند چیلیز «دارای مجوز گریل» است. انتخابی هوشمندانه برای برگزیدن یک شعار تبلیغاتی می‌باشد که گریل بازاران را به سمت خود می‌کشد.

تبلیغات تجاری

نمایی از رستوران زنجیره‌ای چیلیز

 


از دیگر شعارهای تبلیغاتی دیگر رستوران‌ها:

·       اپل بیز: این یک همسایه کاملاً جدید است.
·       پیتزا هات: عالیش کن.
·       پیتزا دومینو: کارشناسان تحویل پیتزا.
·       پاپا جانز: بهترین مواد، بهترین پیتزا.
·       وندیز: این بهترین راه فست فود است. این وندیز است.


16/ تیر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف