WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید ست مدیریتی تبلیغاتی

راهنمای خرید ست مدیریتی تبلیغاتی

1/ شهریور/1398

اگر به دنبال خرید هدیه‌ای لوکس و مدیریتی هستید، حتما به فکر سفارش ست‌های مدیریتی افتاده‌اید. اما اینکه چگونه ست مدیریتی خوب و با کیفیت سفارش دهید بسیار مهم است. از جعبه یا کیف ست گرفته تا ابر درون آن بسیار در شیک بودن هدیه موثر هستند. حتی کیفیت برش داخل آن اگر مناسب نباشد حتما ارزش ست را پایین می‌آورد. برای اینکه با خطاهای کوچک سفارش خود را کم ارزش نکنید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای سفارش یک ست مدیریتی بی‌نقص به نکات زیادی باید توجه کنید. از مدل و کیفیت بسته بندی گرفته تا انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی. قبل از سفارش این 4 نکته را با دقت بخوانید:

 

1. بسته‌بندی را دست کم نگیرید.

حتی ارزانترین هدایای تبلیغاتی، وقتی در بسته یندی های شیک قرار می‌گیرند بسیار متفاوت می‌شوند. پس اولین نکته بررسی جعبه یا کیف ست تبلیغاتی است. کیفیت متریال ساخت جعبه‌ها در ایران بسیار متفاوت هستند. پس حتما قبل از سفارش نمونه جعبه ست مدیریتی را از نزدیک ببینید. ظریف کاری‌های سازنده و کیفیت ساخت جعبه ارزش هدیه شما را بسیار بالا می‌برد. بعضی از ست‌ها داخل کیف قرار می‌گیرند. کیفیت چرم کیف‌ها اولین نکته‌ایست که باید به آن دقت کنید. همچنین کیفیت دوخت آن نیز حائز اهمیت استو زیپ استفاده شده باید بسیار روان باشد و سرزیپ بهتر است فضای کافی برای چاپ لوگوی شما را داشته باشد. معمولا روی این کیف‌ها پلاک مولتی استایل چسبانده می‌شود تا سفارش دهنده بتواند لوگوی خود را با چاپ لیزر روی آن درج کند.

در داخل جعبه‌ها و کیف‌های ست مدیریتی ابر چسبانده می‌شود و پس از جانمایی و چیدمان، برش خورده و اقلام شما در داخل آن قرار می‌گیرد. به کیفیت ابر، نحوه چسباندن، چیدمان و کیفیت برش آن دقت کنید تا از ارزش کار شما کاسته نشود.

ست مدیریتی 00

نحوه چیدمان و برش ابر داخل ست مدیریتی کیفیت هدیه شما را نشان می‌دهد

 

2. از هدایای با کیفیت استفاده کنید.

مهم‌ترین بخش سفارش شما انتخاب هدایای مناسب است. هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. یک هدیه با ارزش بهتر از سه هدیه غیرقابل استفاده است. اینکه هدیه شما ارزشمند باشد و با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده باشد تا هنگام استفاده مشکلی برایش ایجاد نشود بسیار مهم است. مثلا اگر قصد دارید از یک پاوربانک تبلیغاتی در ست مدیریتی خود استفاده کنید حتما از برندهای معتبر انتخاب کنید و به هیچ وجه سراغ پاوربانک‌های ارزان با برندهای متفرقه نروید. اگر هدیه شما به موبایل مشتریان آسیب بزند تبلیغ شما به ضد تبلیغی جبران نشدنی تبدیل خواهد شد.

قبل از سفارش پاور بانک، 4 نکته مهم برای خرید پاوربانک را حتما بخوانید.

 

3. کاربردی بودن هدیه را فراموش نکنید.

مسلم است که هدیه شما باید مورد استفاده قرار گیرد. در ست‌های خود از فلش مموری تبلیغاتی، پاوربانک، خودکار و جاکارتی و امثال این‌ها استفاده کنید. حتی بسته به بودجه می‌توانید از هارد اکسترنال هم در ست‌های خود استفاده کنید.

 

4. چاپ لوگو را به هر کسی نسپارید.

ابتدا دقت کنید که درج لوگوی شما باید به تناسب اندازه و تعداد هدایای شما صورت گیرد. اگر لوگوی شما بیش از اندازه بزرگ باشد یا به گونه‌ای باشد که بیش از حد در معرض دید باشد، خطر اینکه این هدیه توسط مشتریتان استفاده نگردد بسیار بالاست. مورد دیگر کیفیت و دقت چاپ لوگوی شماست. حساس‌ترین بخش پروسه تولید ست مدیریتی اینجاست. اگر چاپ لوگو کم رنگ باشد یا به گونه‌ای باشد که کیفیت لازم را نداشته باشد همه زحمات شما از بین خواهد رفت. پس قبل از انجام کار شرکتی مطمئن برای این کار انتخاب کنید و بعد حتما از او بخواهید قبل از انجام کار یک نمونه برای شما انجام دهد و پس از تایید بقیه کار را به او بسپارید.

 

 

در ست‌های تبلیغاتی چه اقلامی قرار دهیم؟

جواب این سوال کاملا بسته به بودجه شما دارد. اگر می‌خواهید ست تبلیغاتی شما ارزان باشد از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی در آن استفاده نکنید. می‌توانید از خودکار تبلیغاتی، جاکارتی، جاکلیدی و... استفاده کنید. اگر می‌خواهید ست مدیریتی شما لوکس‌تر شود، می‌توانید از پاوربانک، فلش، هارد اکسترنال، شارژر فندکی، کابل‌های شارژ موبایل، هندزفری، هدفون و... استفاده کنید.


1/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف