WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چرا لباس تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در کسب‌وکار دارند؟

چرا لباس تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در کسب‌وکار دارند؟

22/ تیر/1400

طیف اقلام تبلیغاتی زیاد است و هر کدام از آن‌ها دارای اهمیت بسزایی در یک کمپین می‌باشند. لباس تبلیغاتی یکی از کالاهای تبلیغاتی بسیار مهم است که اهمیت و نقش آن در کمپین‌های تبلیغاتی به خوبی پدیدار می‌شود تا کسب‌وکارها را در مسیر درست بازاریابی هدفمند سوق دهد.


افراد بسیاری تصور می‌کنند لباس تبلیغاتی در حقیقت شامل تی شرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، مچ‌بند و اقلام این‌چنینی هستند که کسب‌وکارها آن‌ها را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. اگر بخواهیم دقیق‌تر به این مسئله بپردازیم، لباس تبلیغاتی شامل تمام وسایلی است که یک کسب‌وکار به کارکنان خود می‌دهد تا تمامی آن‌ها به صورت متحدالشکل در محیط کاری حاضر شوند.

لباس تبلیغاتی برای هر مجموعه‌ای محسنات بسیاری را دربردارد که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

 

لباس تبلیغاتی؛ تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه

 

تقریباً تمامی برندها تمایل دارند که کسب‌وکار خود را از طریق گوناگون معرفی و تبلیغ نمایند. هر مجموعه‌ای بنا بر بودجه مالی خود مسیری را برای این امر انتخاب می‌کند. شرکتی بودجه‌های کلانی را اختصاص می‌دهد و با ساخت یک تیزر تلویزیونی برند خود را به افراد گوناگونی می‌شناساند.  این در حالی است که لباس تبلیغاتی این مسیر را به صورت چراغ خاموش و کم هزینه‌تر برای برندها انجام می‌دهد. بدون آنکه افراد مطلع باشند که در معرض پیام تبلیغاتی شما قرار گرفته‌اند.

تصور کنید شما برای تمامی پرسنل مجموعه خود لباس یک شکل در نظر گرفته‌اید و آن‌ها موظف هستند با لباس‌های یک شکل در محیط کار حاضر شوند. مسلماً تعدادی از کارمندان لباس‌های خود را از خانه بر تن می‌کنند. آن‌ها هنگام گذر از خیابان‌ها یک کمپین تبلیغاتی فعال و بی هزینه را برای برند شما به راه می‌اندازند و افراد گوناگونی بی‌آنکه بدانند در معرض تبلیغات ناخواسته برند شما قرار می‌گیرند. این دقیقاً همانی مزیت جادویی است که برای البسه تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود.

 

تشویق به کار تیمی

 

تحقیقات بسیاری در مورد کار گروهی انجام شده است تا مجموعه‌ها بتوانند راندمان کاری خود را بالا ببرند. اگر همه کارمندان یک سازمان لباس‌های یک شکلی بر تن کنند؛ مطمئنا بیشتر احساس می‌کنند که عضوی از یک تیم هستند و باید برای یک هدف مشترک تلاش کنند.

لباس‌های فرم این احساس ارزشمند بودن را ایجاد می‌کند و کارمندان را برای بهره‌وری کار تیمی تشویق می‌نماید تا برای سازمان خود مفید باشند.

 

حس رضایت مراجعان

 

مزیت خارق‌العاده لباس‌های فرم را بیشتر باید در مجموعه‌هایی جست‌وجو کرد که مراجعین حضوری دارند. افراد زیادی روزانه برای انجام کارهای گوناگونی وارد یک سازمان می‌شوند. بیشتر افراد در برخورد اول با سازوکار مجموعه شما آشنا نیستند و تعدی افراد زیاد در یک محیط سبب سردرگمی آن‌ها می‌شود که کدام افراد کارکنان سازمان مذکور هستند؟ در همین زمان لباس‌های فرم به مراجعان حس رضایت را می‌دهد تا کارکنان سازمان را از افراد دیگر تشخص دهند.

لباس تبلیغاتی

لباس‌های یک شکل کارکنان

 

 

اعتمادسازی برای مشتریان

 

لباس‌های تبلیغاتی در ایجاد تأثیر ماندگار بر مشتریان بسیار مؤثر هستند. فرقی نمی‌کند شما در سازمان خود حضور داشته باشید، در نمایشگاه باشید، در امور خیریه فعالیت کنید یا هر مکان دیگری؛ پوشیدن لباس با آرم برند به شناسایی برند توسط مشتریان بالقوه کمک می‌کند و در آن‌ها نوعی حس اعتماد ایجاد می‌شود تا ترغیب شوند با برند تجاری شما که شاید اطلاعات کمی نیز دارند؛ ارتباط برقرار کنند.

 

چه زمانی از لباس تبلیغاتی استفاده کنیم؟

 

حقیقت امر آن است که استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند لباس تبلیغاتی محدود به زمان یا مکان خاصی نمی‌باشد و شما می‌توانید در هر زمان مناسبی از آن‌ها استفاده کنید. اما در مورد اقلام پوشیدنی کمی متفاوت‌تر عمل کنید و هدیه دادن آن را معطوف به زمان‌های خاص‌تری نمایید.

 

رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری

 

رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری بهترین زمان برای بازاریابی برندها است که نمایشگاه‌ها را باید مهم‌ترین زمان توزیع هدایای تبلیغاتی دانست. زیرا طیف وسیعی از مشتریان در این رویدادها حاضر شده‌اند تا با برند شما آشنا شوند.

پس بهتر است لباس‌های تبلیغاتی مناسبی را آماده کرده و تمام کارکنان حاضر در نمایشگاه آن را بر تن کنند و این محصول تبلیغاتی را به مشتریان هدیه دهند.

 

هدیه به عنوان اولین خرید یا دریافت خدمات

 

مشتریان خود را در هر لحظه همراهی کنید تا بدانند شما همیشه در کنار آن‌ها هستید. اقلام پوشیدنی خود را می‌توانید به عنوان هدیه به مشتریانی که اولین خرید خود را از مجموعه شما انجام داده‌اند، تحویل دهید.

تی شرت تبلیغاتی

استفاده از تی شرت تبلیغاتی در فروشگاه‌های زنجیره بسیار مناسب است

 


22/ تیر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف