WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه کالاهایی را در پک هدیه قرار دهیم؟

چه کالاهایی را در پک هدیه قرار دهیم؟

23/ تیر/1400

یک رسم دیرینه در تمامی مجموعه‌ها چه بزرگ چه کوچک وجود دارد که در مناسبت‌های گوناگون به کارکنان مجموعه یا شرکای تجاری مهم خود، هدایایی را ارسال می‌کنند. هدف از این کار ایجاد یک رابطه صمیمانه و یادآوری اسم آن مجموعه است. به همین خاطر واحدهای مربوطه در ابتدای سال یک تقویم آماده کرده تا در زمان مقرر پک هدیه را ارسال کنند.


سازمان‌ها بنابر روابط کاری و سیاست‌های درونی خود ترجیح می‌دهند تا به مناسبت یک رویداد خاص به پرسنل خود هدیه‌ای را به‌رسم یادبود اهدا کنند. این کار علاوه بر آنکه سبب ایجاد حس رضایت در کارمندان می‌شود به افزایش کارایی تیم نیز کمک شایان توجهی می‌کند. البته ارسال هدیه معمولاً به خارج از یک سازمان نیز کشیده می‌شود و پک‌های هدیه به افراد زیادی تقدیم می‌شود.

شرکای تجاری و مشتریان خاص یکی از مهم‌ترین دریافت‌کنندگان پک هدیه در مناسبت‌های گوناگون هستند؛ زیرا مجموعه‌ها به تقویت و تحکیم روابط تجاری فی‌مابین نیاز دارند. از این رو با فرارسیدن یک مناسبت ویژه، بازار پک‌های هدیه با کالاهای متنوع که بیشتر شامل هدایای تبلیغاتی است، داغ می‌شود.

ست مدیریتی معمولاً شامل هدایای گوناگونی است که با توجه به نوع مناسبت و فرد هدیه گیرنده متفاوت می‌شود. در این مطلب ابتدا به معرفی پک هدیه پرداخته و سپس نگاهی به مهم‌ترین اقلامی که باید در یک پک هدیه قرار بگیرید، می‌اندازیم.

پک هدیه

نمونه‌ای از جعبه پک هدیه

 

 

 

پک هدیه چیست؟

 

پک هدیه جعبه‌ای از اقلام گوناگون کالاهای خاص است که به شکل خاص و هنرمندانه‌ای تزئین شده‌اند. معمولاً اقلام قرار گرفته در پک هدیه بستگی به نوع رویداد دارد که پک هدیه داده می‌شود. به طور مثال در سازمان‌ها برای تبریک تولد مدیر مجموعه از پک هدیه مردانه استفاده می‌کنند که شامل کالاهای مربوط به آقایان است.

مهم‌ترین اصل در پک هدیه تزئین وسایل درون جعبه یا سبد است. کالاهای درون پک الزاماً وسایل لوکس یا گران قیمت نیستند. بلکه هریک از آن‌ها به وسیله روبان، گل، کاغذ کادو و غیره بسیار زیبا بسته بندی شده‌اند.

نکته دیگری که مجموعه‌ها در تهیه پک‌های هدیه باید رعایت کنند، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. با استفاده از کالاهای تبلیغاتی مانند پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی و غیره می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید. هم آنکه با یک هدیه ارتباط خود را مستحکم کرده‌اید و هم  از مزایای هدایای تبلیغاتی که پیش از این بسیار درباره آن صحبت کرده‌ایم، سود برده‌اید.

 

کالاهایی که در پک هدیه قرار می‌گیرد

 

پک هدیه یک وسیله بسیار مناسب برای ابراز محبت مجموعه به کارمندان درونی سازمانی و افراد خاص است. اگر شما صاحب یک شرکت هستید، می‌توانید در روز مرد از پک هدیه مردانه با کادو خاص برای قدردانی از کارکنان آقا خود، بهره گیرید. اما قبل از هدیه دادن باید به کالاهایی که درون پک قرار می‌گیرد، توجه کنید. در ادامه به برخی از کالاهای پیشنهادی در پک هدیه اشاره می‌کنیم.

 

کارت‌پستال

 

هیچ سبد هدیه نباید بدون کارت‌پستال یا کارت هدیه، ارسال شود. با نوشتن یک متن دلگرم‌کننده یا یک شعار تیمی، پرسنل خود را در شادی هدیه ارسالی سهیم کنید. انواع گوناگونی از کارت‌های پستال در بازار موجود است که شما می‌توانید از کارت‌های متناسب با کسب‌وکار خود بهره گیرید. فراموش نکنید، کارت‌پستال امضا هدیه شماست.

جعبه هدیه

بهتر است از کارت پستال رسمی استفاده کنید

 

 

جعبه پذیرایی

 

شاید مهم‌ترین قسمت یک جعبه هدیه، خوراکی‌های درون آن باشد. شکلات و شیرینی جز ملزومات اصلی هر پک هدیه‌ای است که اگر نباشد، آن جعبه تکمیل نمی‌شود!

شما می‌توانید از جعبه پذیرایی استفاده کنید و در درون آن شکلات، میوه خشک شده، چای، دمنوش، نسکافه، نبات و شیرینی قرار دهید. جعبه پذیرایی از شلوغ شدن پک هدیه نیز کم می‌کند.

 

اقلام تبلیغاتی

 

پک هدیه مکان بسیار مناسبی برای اقلام تبلیغاتی است. شما می‌توانید در میان کادوهای دیگر به فرایند بازاریابی خود بپردازید و کالاهای تبلیغاتی را یکبار دیگر برای شرکای تجاری و مشتریان خاص خود ارسال کنید. سررسید تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی و غیره ازجمله این وسایل هستند.

 

ساک دستی

 

اگر برای مجموعه شما تهیه کردن جعبه یا سبد کمی دشوار است، از ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید. ساک دستی می‌تواند جایگزین مناسبی برای قرار گرفتن هدایا شما باشد و به نوعی افراد سریع‌تر از ارسال هدیه مجموعه شما باخبر می‌شوند.

 

هدایای لوکس

 

انتخاب هدیه با شماست و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید هدایای قرار گرفته در پک هدیه چه باشد. هدایای لوکس همواره طرفداران زیادی دارد که این هدایای می‌تواند شامل ست خودکار روان‌نویس، کتب نفیس تبلیغاتی، ساعت هوشمند و غیره باشد.

هدایای تبلیغاتی

پک هدیه خوراکی

 

 

سخن آخر

 

مناسبت‌ها و رویدادهای ویژه یک فرصت بسیار عالی برای بازاریابی برندها است. به همین خاطر برندهای هوشمند این زمان‌های خاص را به خاطر می‌سپارند و با ارسال پک هدیه به افراد مدنظر، ارتباط خود را تقویت می‌کنند.

نکته بسیار مهم در تهیه کالاهای پک هدیه آن است که اجناس درون جعبه باید مرغوب و باکیفیت باشد. زیرا ارسال کالاهای نه‌چندان مناسب ارزش کار شما را زیر سؤال می‌برد.


23/ تیر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف