WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای تفریح‌های تابستانی دل‌چسب

بهترین هدایای تبلیغاتی برای تفریح‌های تابستانی دل‌چسب

31/ تیر/1400

با شروع تابستان و وزش نسیم گرم بر روی پوست صورت، ناخواسته به فکر دریا و گذراندن یک تفریحات آبی دوست‌داشتنی در کنار ساحل یا پارک‌های آبی به ذهنمان خطور می‌کند. به همین خاطر تابستان یکی از بهترین زمان‌ها برای تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای است.


تابستان زمانی عالی برای سرگرم شدن و انجام فعالیت‌های مفرح است که همین موضوع می‌تواند یک فرصت عالی برای تبلیغ کسب‌وکار شما باشد. می‌توانید یک مسابقه در فضای باز برگزار کنید، از یک مسابقه ورزشی حمایت کنید یا نوید یک تعطیلات رؤیایی را به مشتریان خود دهید. تنها کافی است به سراغ ایده‌های جذاب بروید.

مهم نیست که دقیقاً چه می‌کنید؛ تنها کافی است که برای مشتریان و میهمانان خود که برای رویداد شما آمده‌اند، هدایای مناسب در نظر گرفته باشید. هدایای تبلیغاتی دنیای متنوعی دارند اما در تابستان، هدایای مرتبط با تفریحات آبی بسیار هیجان‌انگیزتر هستند. از همین رو در ادامه این مطلب لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی مرتبط با تفریحات آبی را برای شما تهیه کرده‌ایم تا با رویداد خود سر و صدای زیادی به پا کنید و مخاطبان زیادی را به سوی خود فرابخوانید.

 

شماره 1- حوله استخر


حوله‌های استخر همانند بیلبوردهای تبلیغاتی متحرک هستند. تنها کافی است یک شعار تبلیغاتی خلاقانه یا یک طرح جذاب را بر روی آن چاپ کنید. این هدیه تبلیغاتی با ارزش به خصوص اگر از موادی مانند نخ پنبه نرم ساخته شده باشد تا سال‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و تا مدت‌ها بازاریابی کسب‌وکار شما را انجام دهد.

 

شماره 2- یخدان‌های قابل‌حمل


نوشیدنی‌های خنک مانند نوشابه و آبمیوه در کنار ساحل بسیار می‌چسبند. با اهدا یخدان‌های قابل‌حمل کوچک به مخاطبان خود، می‌توانید در این لحظات دل‌چسب همراه آن‌ها باشید تا خاطره‌ای خوش از شما در ذهن آن‌ها به یادگار بماند. شما می‌توانید درون این یخدان‌های هدیه را با خوراکی‌های دیگر پر کنید و آن‌ها را به عنوان جایزه قرعه کشی یا هدیه برنده مسابقه، به مخاطبان و مشتریان خود اهدا کنید.

 

شماره 3- اسپیکر بلوتوثی ضد آب


هیچ مهمانی و جشنی بدون پخش موسیقی دل‌چسب و مفرح برگزار نمی‌شود! می‌توانید یک لیست از آهنگ‌های جدید و شاد تهیه کنید و آن‌ها را با صدای بلند از اسپیکر بلوتوثی پخش کنید و اعلام کنید که این اسپیکرها هدیه شما به مشتریان خواهد بود. اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که همه عاشق آن‌ هستند و تا سال‌ها آن را نگه خواهند داشت، نباید اسپیکر تبلیغاتی را فراموش کنید.

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکر تبلیغاتی هدیه‌ای مناسب برای همه قشر است

 

 

شماره 4- توپ بادی تبلیغاتی


شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید اما توپ بادی تبلیغاتی یک ایده عالی برای جلب توجه کودکان و بزرگ‌ترها به کسب‌وکار شما است. مطمئن باشید که در کنار ساحل یا استخرها، افراد به صورت مداوم در حال شنا یا حمام آفتاب گرفتن نیستند. شاید آن‌ها دوست داشته باشند تا مدت زمانی را صرف بازی با توپ در کنار ساحل یا داخل آب کنند. با هدیه دادن توپ‌های تبلیغاتی در کنار ساحل، هیجان و جنب‌وجوش افراد را بالا خواهید برد و نگاهی مثبت به برند شما ایجاد می‌شود.

 

شماره 5- فریبیز


بسیاری افراد در کنار ساحل دوست دارند تا مدت‌ها به آب خیره شوند و غرق در رؤیاها و آرامش آن شوند؛ در حالی که عده‌ای دیگر از جنب‌وجوش دریا انرژی می‌گیرند و دوست دارند بازی کنند. با هدیه دادن فریبیز به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مهیج می‌توانید افراد را شگفت‌زده کنید و یک فرصت مناسب برای تفریح به آن‌ها بدهید. یک ایده تبلیغاتی عالی این است که از فربیزهای شب‌تاب برای تبلیغات در شب استفاده کنید تا هیجان بیشتری را به ارمغان آورید.

 

شماره 6- لیوان تبلیغاتی


یکی از لذت‌های بودن کنار ساحل، نوشیدن یک لیوان چای دل‌چسب و گوارا است. شما می‌توانید این فرصت را غنیمت بشمارید و از لیوان تبلیغاتی سفارشی برای خلق یک لحظه رؤیایی استفاده کنید. برای بازاریابی حرفه‌ای در این محیط‌ها، به سراغ لیوان‌هایی با رنگ‌های شاد و هیجان‌انگیز بروید یا طرح‌های جالب و دوست‌داشتنی بر روی آن‌ها چاپ کنید. مطمئن باشید که این کار تأثیر شگرفی بر دیده شدن نام تجاری شما خواهد داشت و مخاطبان شما برای زمان‌های طولانی این لیوان تبلیغاتی را به یادگار نگه خواهند داشت.

 

شماره 7- سطل شن‌بازی


آیا می‌خواهید یک رویداد مخصوص کودکان برپا کنید؟ با به راه انداختن یک مسابقه برای بچه‌ها و هدیه دادن سطل شن‌بازی به آن‌ها، مطمئن باشید که نام تجاری شما برای مدت‌های طولانی در خاطر کودکان و بزرگ‌ترها باقی خواهید ماند؛ حتی اگر برنده مسابقه نباشند. اما اگر دوست دارید لبخند بر لبان بیشتری بنشانید و نام تجاری شما شهرت بیشتری پیدا کند، بهتر است تعداد هدایای تبلیغاتی خود را زیاد کنید. حتی می‌توانید درون این سطل‌های شن‌بازی را با کمی هدایای تبلیغاتی دیگر مانند خودکار تبلیغاتی، شکلات و کلاه تبلیغاتی پر کنید و به عنوان یک هدیه خارق‌العاده به کودکان اهدا کنید.

هدایای تبلیغاتی

سطل بازی بهترین هدیه تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه کودک

 

 

شماره 8- کلاه تبلیغاتی


آفتاب ساحلی و گرمای تابستان برای مدت طولانی می‌تواند خسته‌کننده باشد. کلاه تبلیغاتی یک ایده عالی برای بازاریابی در چنین زمان‌هایی است. مخاطبان شما می‌توانند با این کلاه‌ها چشمان خود را از تابش مستقیم آفتاب حفاظت کنند و بی‌شک قدردان این هدیه عالی خواهند بود. در کنار کلاه تبلیغاتی می‌توانید هدایای تبلیغاتی دیگر همچون تی شرت تبلیغاتی و ساک دستی تبلیغاتی نیز استفاده کنید.

 

شماره 9- ساک دستی تبلیغاتی


حتماً شما هم دوست دارید تا مخاطبان شما عکس‌هایی از هدیه تبلیغاتی شما بگیرند و در صفحات مجازی خود به اشتراک بگذراند. یک ایده عالی برای این موضوع، ساک دستی تبلیغاتی است. با انتخاب ساک‌های دستی بزرگ همانند کیف با طرح‌هایی خلاقانه همچون لنگر، کشتی و صدف می‌توانید یک هدیه چشمگیر و دوست‌داشتنی برای آن‌ها آماده کنید تا لایک‌های زیادی را برای آن‌ها و شهرت فراوان را برای شما به همراه داشته باشد.

 

شماره 10- بسته‌های کرم ضد آفتاب


برای حفاظت از پوست باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کرد؛ به خصوص در کنار ساحل یا استخرهای روباز که مدت زمان تابش آفتاب بر روی پوست بدن بیشتر می‌شود، احتمال آسیب دیدن و آفتاب‌سوختگی افزایش می‌یابد. با هدیه دادن بسته‌های کرم ضد آفتاب درون ساک‌های دستی تبلیغاتی یا کیف‌های کوچک تبلیغاتی، هم سلامتی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورید و هم بر تعداد طرفداران خود بی افزایید.

 

شماره 11- زیرانداز


نه تنها در کنار ساحل بلکه در هر گردش و تفریحی، یک زیرانداز مناسب برای استراحت نیاز است. انتخاب یک زیرانداز ساده برای هدیه تبلیغاتی یک‌راه ایده‌آل برای جلب توجه به سوی نام برند شما است. این هدیه تبلیغاتی می‌تواند بارها و بارها در زمان‌های مختلف سال مورد استفاده قرار بگیرد و هر بار نام تجاری شما بر روی آن بدرخشد.

 

شماره 12- پنکه دستی


هوای گرم تابستان و آب‌وهوای شرجی سواحل باعث می‌شود تا لذت بردن از دریا کمی سخت باشد. دمیدن یک نسیم روح‌بخش می‌تواند اوقاتی دل‌انگیز را رقم بزند. اگر قصد برگزاری یک رویداد یا مسابقه جذاب را در کنار ساحل دارید، فراموش نکنید که پنکه دستی تبلیغاتی را به عنوان یکی از گزینه‌های تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

پنکه دستی تبلیغاتی

پنکه دستی بهترین هدیه تبلیغاتی در تابستان است

 

 

شماره 13- چراغ روشنایی


هیچ‌چیز رؤیایی‌تر از سپری کردن یک شب در کنار ساحل با یک نور ملایم نیست. شما می‌توانید تعدادی چراغ روشنایی تبلیغاتی را بر روی شن‌های ساحل قرار دهید؛ با این کار نه تنها یک منظره بی‌نظیر را به ساحل بخشیده‌اید، بلکه به حفظ ایمنی افراد نیز کمک کرده‌اید.

 

شماره 14- خوراکی‌های خوشمزه


بی شک چیزی هیجان‌انگیزتر و دوست‌داشتنی‌تر از خوراکی نیست و هیچ مهمانی و رویدادی نیز بدون غذا ممکن نمی‌باشد. به همین دلیل، برای تبلیغات نباید از خوراکی غافل شد. شکلات، چیپس، پاپ کورن، آب نبات، میوه‌های خشک، مغزها و سایر تنقلات را می‌توانید درون یک جعبه تبلیغاتی شیک یا یک ساک دستی تبلیغاتی قرار دهید و آن‌ها را یا رایگان هدیه دهید یا به عنوان یک امتیاز بر روی کالایی خاص به افراد بفروشید.

 

شماره 15- فلاسک تبلیغاتی


هوای گرم باعث تشنگی افراد می‌شود و دیدن حجم عظیمی از آب، تشنگی را تشدید می‌کند. طبق گفته‌های متخصصان، گرمازدگی یا خستگی می‌تواند عوارضی همچون گرفتگی عضلات، سردرد، خستگی، حالت تهوع، سرگیجه و در موارد شدید، مرگ را به دنبال داشته باشد. از همین رو نوشیدن میزان کافی آب بسیار مهم است. با اهدا فلاسک‌های تبلیغاتی سفارشی به مخاطبان خود می‌توانید از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.

 

سخن آخر


برای گذراندن یک تابستان مهیج و خاطره ساز باید آماده بود. اگر می‌خواهید در این تابستان اقدام به تبلیغات در نزدیکی سواحل یا پارک‌های آبی برای برند خود کنید، نباید هدایای تبلیغاتی مخصوص تفریحات آبی را فراموش کنید.

اقلام نام برده شده تعدادی از ایده‌های مناسب برای بازاریابی در این موارد است اما شما می‌توانید خلاق باشید و محصولی متناسب با برند خود انتخاب کنید. در این تابستان سوزان، با هدایای تبلیغاتی مناسب جریانی گرم را به سوی نام تجاری خود بکشانید. مهم نیست کدام هدیه تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید، تنها کافی است یک طرح سفارشی عالی و چشم‌نواز بر روی آن‌ها حک کرده و یک بازاریابی داغ را تجربه کنید.


31/ تیر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف