WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای تیم‌های ورزشی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای تیم‌های ورزشی

2/ مرداد/1400

با شروع رسمی بازی‌های المپیک و خبرهای داغ و جذاب آن، توجهات ویژه‌ای به‌سوی ورزش و تیم‌های ورزشی جذب می‌شود. در این برهه زمانی همه به نوعی طرفدار یک نوع ورزش خواهند شد و خبرهای آن را دنبال می‌کنند. با این حال بسیاری از افراد، خود یک طرفدار واقعی هستند و یادگاری‌ها و هدایای تبلیغاتی ورزشی مرتبط با علاقه خود را جمع‌آوری می‌کنند.


از پوسترهای تزئینی گرفته تا پیراهن ورزشکاران مورد علاقه، هرکسی به نحوی علاقه خود را به ورزش نشان می‌دهد. خواه قصد تماشای حرفه‌ای مسابقات ورزشی را داشته باشند و خواه برای گذراندن اوقات پیگیر اخبار ورزشی باشند، همه این کارها بخشی از تجربه یک بازی ورزشی است و باعث روحیه دهی به بازیکنان می‌شود. علاوه بر این می‌تواند افراد را نیز سرگرم کند.

به همین دلیل، در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا بهترین هدایای تبلیغاتی ورزشی را برای شما گردآوری کنیم تا در این دوران پرهیاهو المپیکی به رونق کسب‌وکار خود کمک کنید. این محصولات را می‌توانید به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبان خود اهدا کنید یا آن را به‌عنوان هدیه به همراه خرید مشتریان، به آن‌ها ارائه کنید.

 

 

شماره 1- پوشاک تیم‌های ورزشی سفارشی


کلاه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی و هدبندهای تبلیغاتی همگی از محصولات عالی تبلیغاتی برای توسعه کسب‌وکار شما است. هواداران هر رشته ورزشی و هر تیمی دوست دارند پوشاکی با نماد یا طرح تیم مورد علاقه خود را دریافت کنند و در کمد لباس خود به یادگار نگه دارند.

طرح‌های متنوع بسیاری برای سفارشی کردن پوشاک تبلیغاتی وجود دارد؛ تنها کافی است کمی خلاق باشید و از یک ایده مناسب استفاده کنید. به‌عنوان مثال، تیم کابوی‌های دالاس یکی از تیم‌های ورزشی موفق در آمریکا است که سالانه بیشترین میزان  پوشاک تبلیغاتی ورزشی را می‌فروشد. آن‌ها همیشه در زمان‌ها و موقعیت‌های عالی مانند مسابقات سوپر بول (مسابقات سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال آمریکا) دست به فروش محصولات متنوع می‌زنند و از تبلیغات حرفه‌ای برای جلب طرفداران خود استفاده می‌کنند.

ازجمله پوشاک ورزشی که می‌توانید برای تبلیغات از آن‌ها استفاده کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •     تی شرت تبلیغاتی
  •        هودی
  •      سوئی شرت
  •     رکابی ورزشی
  •     کلاه تبلیغاتی
  •     جلیقه تبلیغاتی
  •      شال هواداری تبلیغاتی
  •     دستکش تبلیغاتی
  •   لباس لیوتارد (لباس یک تکه ژیمناستیک)

تی شرت تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی همیشه در بین مشتریان محبوب است

 

 

شماره 2- پرچم هواداری


پرچم همیشه نماد افتخار و فداکاری است. همیشه افراد برای نشان دادن علاقه خود به یک تیم، پرچم آن تیم را برای مسابقات ورزشی با خود به همراه آورده و در هر زمانی که بتوانند آن را به اهتزاز درمی‌آورند.

پرچم‌ها در حقیقت نماد افتخار و تعصب افراد نسبت به یک تیم ورزشی هستند؛ به همین دلیل در مسابقات ورزشی، یکی از محصولات تبلیغاتی که در استادیوم‌ها و باشگاه‌ها به فروش می‌رسند، پرچم‌های سفارشی هستند. طرفداران تیم‌های ورزشی این پرچم‌های سفارشی را خریداری کرده و برای آراستن دیوار اتاق‌های خود از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این، در زمان شرکت در مسابقات تیم محبوب خود، آن را همراه خود آورده و برای نشان دادن علاقه خود، آن را به حرکت درمی‌آورند.

هدیه دادن این پرچم‌های سفارشی به‌عنوان یادگاری قبل از بازی تیم‌های ورزشی، یک هدیه به‌یادماندنی و شیرین برای طرفداران است.

 

 

شماره 3- اکشن فیگور


اکشن فیگورها در حقیقت شکلی از یک شخصیت محبوب حقیقی یا تلویزیونی هستند که در ابعاد کوچکی با موادی همچون پلاستیک، پارچه، چوب یا مواد دیگری ساخته می‌شوند. اکشن فیگورهای ورزشی، شکلی از شخصیت‌های سرشناس و دوست‌داشتنی ورزشی همچون بازیکنان فوتبال، مربیان و چهره‌های معروف ورزشی هستند که در ابعاد کوچکی ساخته شده‌اند.

این فیگورها برای اولین بار توسط دنی گودمن در سال 1963 برای تیم بیسبال LA Dogers ساخته شدند. این وسایل جذاب تنها به قیمت 3 دلار فروخته شدند و به اندازه‌ای محبوب شدند که سایر تیم‌های ورزشی نیز از آن الهام گرفتند و شروع به ساخت آن برای ستارگان تیم خود کردند. همین موضوع سبب شد تا تحولی بزرگ در زمینه وسایل تبلیغاتی ورزشی پدید آید!

اکشن فیگورها و عروسک‌های سر فنری هنوز هم به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی به شمار می‌آیند. به‌عنوان مثال همین تیم برای مسابقات خود در سال 2020، قصد داشت 18 مدل از عروسک‌های خود را به‌عنوان هدایای تبلیغاتی اهدا کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، این مسابقات لغو شدند و برنامه‌ریزی‌ها تغییر یافتند.

هر برند و شرکتی می‌تواند از این هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد برای بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکار خود استفاده کند و طرفداران بسیاری را به‌سوی نام تجاری خود جلب نماید.

هدایای تبلیغاتی

نمونه جالبی از عروسک پلاستیکی بوفون

 

 

 

شماره 4- جاکلیدی تبلیغاتی


جاکلیدی و مگنت تزئینی از مهم‌ترین هدایای تبلیغاتی برای هر برند و شرکتی به شمار می­رود. این دسته از هدایای تبلیغاتی جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات تبلیغاتی ورزشی هستند که طیف گسترده‌ای از طرفداران عاشق آن‌ها هستند. با صرف بودجه بسیار کمی می‌توان تعداد زیادی از این جاکلیدی‌های تبلیغاتی و مگنت‌های تزئینی را سفارش داد و برای تبلیغات نام تجاری از آن استفاده کرد.

اگر به دنبال بهترین محصولات تبلیغاتی ورزشی برای تبلیغ برند خود هستید، مگنت‌های تزئینی با طرح تیم‌های ورزشی محبوب یک ایده عالی و جذاب به شمار می‌رود. طرفداران این تیم‌ها می‌توانند این مگنت‌ها را بر روی یخچال‌های خود بچسبانند؛ به این ترتیب نه تنها نمادی از تیم محبوب خود را در خانه دارند، بلکه لوگو و نام تجاری شما نیز در کنار آن همیشه می‌درخشد. این روش یک استراتژی قدرتمند برای تبلیغ در میان میلیون‌ها هوادار ورزشی است تا دل تمام آن‌ها را با خود همراه سازید.

 

شماره 5- لیوان تبلیغاتی


نوشیدن یک نوشیدنی گوارا در هنگام تماشای مسابقات ورزشی و تازه کردن گلو برای فریادهای هواداری، بخشی از تماشای حرفه‌ای ورزش است. چه برای تبلیغات داخل استادیوم‌ها در حین مسابقات و چه برای بازاریابی در میان مردم پیش از برگزاری مسابقات، اهدای یک لیوان تبلیغاتی سفارشی با طرحی جذاب و خلاقانه از تیم‌های ورزشی، روشی هوشمندانه برای کسب شهرت برند تجاری شما به حساب می­آید.

یکی از بهترین گروه‌های هدف برای این دسته از هدایای تبلیغاتی ورزشی، طرفداران فوتبال هستند. با سفارشی‌سازی لیوان‌های تبلیغاتی با لوگو یا طرحی از بازیکنان محبوب تیم‌های مطرح فوتبالی همچون پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و... می‌توانید طرفداران سرسخت این تیم‌ها را به‌سوی خود جلب کنید و آینده‌ای روشن را برای کسب‌وکار خود رقم بزنید.

در سراسر دنیا نیز تیم‌های مطرح و شناخته شده از این لیوان‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب‌وکار خود کمک می‌گیرند و توجه طرفداران را با این محصولات ورزشی سفارشی به‌سوی خود جلب می‌کنند.

لیوان تبلیغاتی

لیوان‌های تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی ورزشی هستند

 

 

 

شماره 6- بادکنک هواداری


یکی از وسایل هواداری که به‌تازگی در میان طرفداران رشته‌های ورزشی محبوب شده است، بادکنک هواداری است. طرفداران با استفاده از این بادکنک‌ها و ضربه زدن آن‌ها به همدیگر، شعارهای محبوب تیم‌های خود را سر می‌دهند و تیم خود را برای پیروزی تشویق می‌کنند. این بادکنک‌های تبلیغاتی روشی عالی برای تبلیغات در میان جمعیت‌های زیاد است و نام برند شما را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

در سال 2016، یکی از تیم‌های آمریکایی برای تشویق هواداران و تیم خود در یکی از بازی‌های خانگی خود، اقدام به اهدای این بادکنک‌های هواداری در میان طرفداران تیم خود کرد.

 

 

شماره 7- ساک ورزشی تبلیغاتی


ساک‌های دستی تبلیغاتی کاربردهای گسترده‌ای دارند و برای تبلیغات در هر زمانی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. انواع بزرگ‌تر ساک‌های تبلیغاتی مانند ساک‌های ورزشی تبلیغاتی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای تبلیغات در زمینه ورزشی باشند و طرفداران بسیاری را با نام تجاری برند شما آشنا سازند. البته شما می‌توانید برای یک بازاریابی حرفه‌ای‌تر درون این ساک‌های تبلیغاتی را با اقلام دیگری همچون تنقلات برای روزهای مسابقات یا یک تی شرت تبلیغاتی پر کنید و آن‌ها را به مخاطبان خود اهدا کنید. به همین دلیل، ساک‌های تبلیغاتی ورزشی را می‌توان جزو بهترین هدایای تبلیغاتی ورزشی دانست.

به‌عنوان مثال، در سال 2019، کلوپ هواداران تیم شیکاگو در آمریکا، برای جلب توجه افراد به این تیم در مسابقه خود با تیم سانفرانسیسکو، اقدام به اهدای بیش از 10 هزار ساک دستی کنفی دوست‌داشتنی به مردم کرد. بسیاری از مردم شیفته این ساک‌های زیبا شدند و عکس‌های زیادی را از این هدایای تبلیغاتی مهیج در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

 

 

شماره 8- ماگ تبلیغاتی سفارشی


همه عاشق چای و قهوه هستند؛ چه این افراد طرفدار بازی فوتبال باشند، چه بسکتبال و شنا. به همین دلیل لیوان‌های سرامیکی و ماگ‌های سفری، ازجمله محصولات تبلیغاتی چشمگیر و فراموش‌نشدنی برای بازاریابی در میان ورزش دوستان و افراد جامعه است.

در کنار برندها و شرکت‌هایی که می‌توانند از این ماگ‌های تبلیغاتی سفارشی برای توسعه کسب‌وکار خود کمک بگیرند، تیم‌های ورزشی نیز با هدیه دادن ‌این محصولات تبلیغاتی به طرفداران خود می‌توانند بیش از پیش قلب آن‌ها را با خود همراه سازند. به‌عنوان مثال، تیم شیکاگو بولز، در جشن برد خود در مسابقات فینال در سال 2015، اقدام به ارائه ماگ‌های تبلیغاتی، دستبندهای شب‌تاب و کلاه‌های ورزشی با نماد خود در میان هواداران کرد.

ماگ تبلیغاتی

نمونه جالبی از ماگ ورزشی

 

 

 

شماره 9- گردنبند تیمی


یکی از هدایای تبلیغاتی مهیجی که به‌تازگی در میان طرفداران تیم‌های ورزشی رواج پیدا کرده است، گردنبند و زیورآلات با نماد و نام تیم‌های ورزشی محبوب است. این دسته از هدایای تبلیغاتی فارغ از مرد و زن بودن هواداران، می‌تواند برای هر فردی جذاب باشد و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. دستنبدهای ورزشی یا گردنبندهایی با نشان باشگاه‌های ورزشی، می‌تواند همراه با نام تجاری شما همراه هواداران برای مدت‌های طولانی باقی بماند و تبلیغات کسب‌وکار شما را تا زمان‌های طولانی حفظ کند.

 

 

شماره 10- فلاسک تبلیغاتی


فلاسک تبلیغاتی از گزینه‌های دوست‌داشتنی در میان هدایای تبلیغاتی است که هیچ‌گاه نباید آن را نادیده گرفت. فلاسک تبلیغاتی را نه تنها برای تبلیغ در میان ورزش دوستان می‌توان استفاده کرد، بلکه هدیه‌ای ارزشمند برای بازاریابی در میان آحاد افراد جامعه است. هرکسی از دریافت یک فلاسک تبلیغاتی زیبا و چشمگیر هیجان‌زده می‌شود و برای مدت‌های طولانی آن را نزد خود نگه می‌دارد. علاوه بر این، افراد این فلاسک‌های تبلیغاتی را با خود به محیط بیرون از خانه می‌برند و دیدگان بسیاری با نام برند شما آشنا می‌شود.

 

 

سخن آخر


همه افراد ممکن است طرفدار یک ورزش یا تیم خاصی باشند؛ اما درنهایت همه افراد ورزش و محصولات تبلیغاتی مرتبط با آن را دوست دارند. اگر دوست دارید تا در میان ورزش دوستان تبلیغ کنید، استفاده از محصولاتی همچون تی شرت تبلیغاتی، دستبند تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند.

هدایای تبلیغاتی ورزشی نه تنها برای بازاریابی در میان ورزش دوستان مناسب است، بلکه می‌تواند مورد استفاده افراد عادی جامعه نیز قرار بگیرد و نظر مثبت آن‌ها را به‌سوی شما جلب کند. حتی اگر برند یا شرکت شما ارتباطی با ورزش ندارد، می‌توانید از فرصت‌های مناسبی همچون همین دوران المپیک برای تبلیغات خود استفاده کنید و از محصولات تبلیغاتی ورزشی به صورت سفارشی بهره ببرید. مطمئن باشید این روش می‌تواند به طرز چشمگیری در رشد کسب‌وکار شما کمک کند.


2/ مرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف