WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه می‌توان طرح روی ماگ تبلیغاتی را پاک کرد؟

چگونه می‌توان طرح روی ماگ تبلیغاتی را پاک کرد؟

17/ مرداد/1400

ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در میان آحاد جامعه است و همه طرفدار آن هستند. شرکت‌های بسیاری برای بازاریابی حرفه‌ای خود اقدام به اهدا ماگ‌های تبلیغاتی با لوگو و نشان تجاری برند خود می‌کنند. مطالب زیادی در مورد نحوه سفارشی‌سازی و چاپ طرح بر روی لیوان تبلیغاتی وجود دارد؛ اما تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان طرح روی ماگ تبلیغاتی را پاک کرد؟


پرطرفدار بودن ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی باعث می‌شود تا برندهای گوناگونی برای تبلیغات خود به سراغ این هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی بروند. در نتیجه ممکن است در خانه بسیاری از افراد تعداد زیادی ماگ تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی با آرم‌ها و طرح‌های گوناگون وجود داشته باشد که شاید طرح بعضی از آن‌ها را نیز دوست نداشته باشند؛ یا بنا به دلایل مختلفی تجربه خرید خوبی از آن برند نداشته و بخواهند خاطره خود را بازسازی کنند.

تمام این دلایل را که کنار بگذاریم، گاهی خسته شدن از مواجهه با یک طرح تکراری باعث می‌شود تا بخواهیم یک ماگ تبلیغاتی عالی را دور بیندازیم. اما بهتر است دست نگهدارید و در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا فهرستی از بهترین روش‌های پاک کردن تصویر و لوگو درج شده بر روی ماگ تبلیغاتی را با شما در میان بگذاریم.

اگر طرح چاپ شده بر روی ماگ تبلیغاتی خود را دوست ندارید، خیالتان راحت باشد؛ چون به راحتی می‌توانید آن را پاک‌کنید. با این حال، نکات منفی و مثبتی در مورد این موضوع وجود دارد.

  •  نکته مثبت: روش‌های مختلفی برای پاک کردن طرح روی ماگ تبلیغاتی وجود دارد.
  •  نکته منفی: بعد از پاک کردن طرح روی ماگ تبلیغاتی، دیگر نمی‌توان از آن برای نوشیدن استفاده کرد. تنها می‌توانید از آن برای تزئین استفاده کنید.

مهم نیست طرح چه نوع ماگی را بخواهید پاک‌کنید؛ این کار را می‌توان به آسانی انجام داد و از لیوان تبلیغاتی خود دوباره استفاده کنید.

 

چگونه طرح لوگو را از روی ماگ تبلیغاتی پاک‌کنیم؟


گاهی اوقات طرح چاپ شده بر روی یک لیوان تبلیغاتی از نظر برخی از مشتریان چندان جذاب به نظر نمی‌رسد و همین موضوع باعث می‌شود تا لیوان تبلیغاتی دریافتی خود را در یک کمد نگهداری کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که طرح روی ماگ تبلیغاتی خود را دوست ندارید و می‌خواهید آرم و تصویر روی آن را پاک‌کنید، می‌توانید روش‌های زیر را دنبال کنید:

 

1-ماگ تبلیغاتی خود را با ماشین ظرف‌شویی بشویید


اگر می‌خواهید از دست یک طرح یا تصویر ناخوشایند بر روی ماگ تبلیغاتی راحت شوید، کافی است چند بار لیوان خود را با ماشین ظرف‌شویی در دمای بالا (با قرارگیری در سبد پایینی دستگاه) بشویید. با این حال، ممکن است هنوز بخش‌ها یا لکه‌هایی از طرح قدیمی چاپ شده را بر روی آن مشاهده کنید اما مطمئن باشید با چند بار شست‌وشو، طرح به صورت کامل ناپدید و پاک می‌شود.

 

2-روی تصویر یا لوگو چاپ شده بر روی ماگ تبلیغاتی را رنگ‌آمیزی کنید


کافی است از یک فروشگاه وسایل هنری، یک رنگ سرامیکی دلخواه خریداری کنید. سپس با کمی سلیقه و خلاقیت هنری می‌توانید طرحی زیبا و دل‌نشین بر روی آن ترسیم کنید. به این ترتیب، نه تنها تصویر یا لوگو برند روی ماگ تبلیغاتی خود را پاک کرده‌اید، بلکه آن را به یک کار هنری قشنگ که برخاسته از هنر خودتان است، تبدیل کنید. هرچه رنگی که انتخاب می‌کنید، تیره‌تر باشد، احتمال اینکه طرح زیر آن دیده شود، کمتر است.

هدایای تبلیغاتی

با رنگ‌آمیزی طرح دلخواه خود را بکشید

 

 

3-از لاک پاک‌کن یا الکل برای پاک کردن طرح‌ها استفاده کنید


می‌توانید به کمک کمی پنبه آغشته به الکل یا لاک پاک‌کن، بر روی طرح روی ماگ تبلیغاتی بکشید و سپس به کمک یک تیغه، طرح روی آن را با دقت بتراشید. استفاده مجدد از الکل یا لاک پاک‌کن که حاوی استون است، پس از این کار می‌تواند نتیجه بهتری را به دنبال داشته باشد.

 

4-از رنگ پاک‌کن‌های شیمیایی برای پاک کردن طرح روی ماگ استفاده کنید


رنگ پاک‌کن‌های شیمیایی را می‌توان از فروشگاه‌های وسایل نقاشی و هنری تهیه کنید. برای پاک کردن طرح روی ماگ تبلیغاتی ابتدا باید از وسایل ایمنی مانند عینک و دستکش محافظ استفاده کنید. داخل یک ظرف بزرگ را با ماده رنگ پاک‌کن پر کنید و با احتیاط لیوان را درون محلول فرو ببرید. پس از آن بگذارید لیوان به مدت 20 الی 30 دقیقه درون آن باقی بماند. در نهایت، لیوان تبلیغاتی خود را از داخل محلول خارج کنید و چند بار این کار را انجام دهید. با این روش، تصویر روی ماگ تبلیغاتی به صورت کامل پاک می‌شود.

لیوان تبلیغاتی

پاک‌کننده‌های شیمیایی همیشه نتیجه سریع می‌دهند

 

 

5-ماگ تبلیغاتی را گرم کنید و با اسکاچ، طرح آن را پاک‌کنید


ماگ تبلیغاتی خود را برای حدود 3 الی 5 دقیقه بر روی شعله اجاق گاز نگه دارید تا گرم شود. البته باید احتیاط کنید که تصویر یا لوگو چاپ شد بر روی ماگ به صورت مستقیم در معرض شعله قرار نگیرد. پس از اینکه لیوان به اندازه کافی داغ شد، به کمک یک اسکاچ، سوهان یا کاغذ سنباده شروع به سابیدن طرح روی ماگ تبلیغاتی کنید. اگر عمل سابیدن را با فشار کافی انجام دهید، به تدریج می‌توانید طرح روی آن را به طور کامل خراشیده و پاک‌کنید.

 

6-با استفاده از یک نگه‌دارنده سخت لیوانی (Koozie) طرح یا لوگو روی ماگ تبلیغاتی را بپوشانید


احتمالاً شما هم تصاویر زیبای بسیاری از لیوان با نگه‌دارنده‌های خوش‌رنگ را در سایت‌ها و اینستاگرام دیده‌اید و شیفته آن شده‌اید. با انتخاب و خرید چند نگه‌دارنده لیوان دوست‌داشتنی می‌توانید هر ماگ تبلیغاتی با هر طرحی را به راحتی بپوشانید  و آن را به لیوان مورد علاقه خود تبدیل کنید. همچنین، نتیجه این کار باعث می‌شود تا همچنان بتوانید از ماگ تبلیغاتی خود برای آشامیدن نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

ماگ تبلیغاتی

با استفاده از نگهدارنده لیوان، وسایل خود را زیبا کنید

 

شاید تمامی روش‌های گفته شده در بالا نتوانند به صورت کامل طرح روی ماگ تبلیغاتی را از بین ببرند؛ با این حال می‌توانند نقطه شروعی برای تغییر آن‌ها باشند. اگر دوست ندارید این روش‌ها را امتحان کنید، می‌توانید با اهدا کردن این لیوان‌های تبلیغاتی به افراد دیگر، به بسیاری از برندها و شرکت‌ها برای بازاریابی آن‌ها کمک کنید.

 

سخن آخر


ماگ تبلیغاتی هدیه‌ای دلگرم‌کننده و شیرین است که لبخند رضایت را بر لب بسیاری از افراد می‌نشاند. با این حال، گاهی اوقات طرح روی ماگ تبلیغاتی از نظر برخی از افراد دوست‌داشتنی نیست. از همین رو، انتخاب طرحی مناسب برای چاپ روی ماگ تبلیغاتی از سوی برندها و شرکت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. روش‌هایی که در بالا بیان شدند، می‌تواند به این افراد برای پاک کردن طرح روی ماگ‌های تبلیغاتی کمک کند. پس از آن می‌توانید کاربرد این لیوان‌های تبلیغاتی را به لیوانی برای نگهداری لوازم‌آرایشی یا قلم موهای نقاشی تغییر دهید. علاوه بر این، می‌توانید با پنهان کردن طرح ماگ با یک نگه‌دارنده خوش‌رنگ، همچنان از آن استفاده کنید.


17/ مرداد/1400



بحث و تبادل نظر
ناشناس
1401/06/24 12:13
بنظرتون با وایتکس پاک میشه؟
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1401/06/30 10:27
سلام. بعضی از چاپ ها ممکنه پاک شه بعضی ها خیر.
اسدزاده
1401/04/03 14:16
من الان روشی امتحان کردم عالی،برای پاک کردن طرح لیوانهای تبلیغاتی:ازموادشوینده ای مثل دامستوس که اسیدی هست و کف دارن گذاشتم نیم ساعت تومواد موندوخیلی خوب و به راحتی پاک شد
پاسخ دهید...
نگار
1401/04/24 21:30
ممنونم دوست عزیز
ریحانه دانشی فرد
1402/02/04 06:12
سلام امکان چاپ دوباره روی لیوان های ک طرحش رو پاک میکنیم وجود داره؟؟
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف