WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
اعتمادسازی و برندینگ حرفه‌ای با دفترچه یادداشت تبلیغاتی

اعتمادسازی و برندینگ حرفه‌ای با دفترچه یادداشت تبلیغاتی

18/ مرداد/1400

با تمام پیشرفت‌هایی که در زمینه الکترونیک صورت گرفته است، همچنان  لذت نوشتن بر روی یک برگه کاغذ شیرینی خاصی دارد. دفترچه یادداشت تبلیغاتی یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی است که هر شخصی با هر سن و منصبی از دریافت آن خوشحال می‌شود.


کافی است با خود تصور کنید که کارمندی یا دانشجویی در یک لحظه ایده نابی به ذهنش خطور کرده است و هیچ وسیله‌ای دم دست او برای یادداشت این ایده منحصربه‌فرد ندارد! در همین زمان است که ارزش یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی آشکار می‌شود. هرکسی می‌تواند یک دفترچه مخصوص خود داشته باشد و آن را با خود به هر مکانی از ملاقات کاری گرفته تا نوشتن خاطرات روزانه در یک کافه، ببرد.

با سفارشی‌سازی دفترچه یادداشت تبلیغاتی و ارائه آن‌ها به مخاطبان خود می‌توانید در ایده پردازی آن‌ها و موفقیت‌هایشان شریک شوید. علاوه بر این، نام تجاری شما می‌تواند به یک محل امن برای یادداشت کردن نکات و ایده‌های افراد تبدیل شود و به تدریج اعتماد مخاطبان را به برند شما افزایش دهد.

انواع گوناگونی از دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی وجود دارد که بسته به بودجه و سلیقه خود می‌توانید از میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و برای بازاریابی حرفه‌ای خود از آن استفاده کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با چند مورد از دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی برای برندینگ حرفه‌ای و اعتمادسازی آشنا کنیم.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

نمونه‌ای از دفترچه یادداشت تبلیغاتی با روکش جیر

 

 

انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی


دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی را می‌توان در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی در بازار پیدا کرد که بسته به اندازه و جنس روکش به کار رفته در آن، هزینه‌های متفاوتی را برای آن در بر خواهد داشت. شرکت‌ها و برندها می‌توانند بسته به بودجه و سلیقه خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند و برای بازاریابی و تبلیغات خود از آن بهره ببرند.

محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی شامل موارد زیر می‌باشند:

 

1-دفترچه یادداشت تبلیغاتی دارای جا خودکاری به همراه یک خودکار تبلیغاتی


این دسته از دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی با روکش‌های متنوعی تولید می‌شوند که هر کدام زیبایی چشم‌نوازی دارند. استفاده از دفترچه یادداشت‌های بازیافتی به این شکل نیز می‌تواند ایده عالی باشد که اهمیت دادن شما به محیط‌زیست را نشان می‌دهد.

این نوع دفترچه یادداشت‌های دارای جا خودکاری نه تنها برای دانش آموزان، دانشجویان و خبرنگاران هدیه تبلیغاتی عالی به شمار می‌رود؛ بلکه هدیه منحصربه‌فردی برای مدیران رده بالا است. البته بهتر است برای هدیه این نوع دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی به مدیران از روکش‌های شکیل‌تر و محکم‌تری همچون چرم، پارچه یا کنفی در ست‌های مدیریتی لوکس استفاده کنید تا جلوه‌ای با شکوه‌تر به آن ببخشید و ارزش حقیقی هدیه خود را نشان دهید.

استفاده از این نوع دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی به دلیل همراه بودن یک قلم تبلیغاتی مناسب با آن، می‌تواند یک بیلبورد تبلیغاتی منحصربه‌فرد باشد که نام تجاری شما را در هر لحظه از زندگی افراد به نمایش می‌گذارد.

انواع روش‌های چاپ لوگو و نشان تجاری به منظور حک کردن نام تجاری شما بر روی این دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، این دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی همراه خودکار را می‌توانید برای تبلیغات برند خود در هر کمپین، رویداد، نمایشگاه تجاری یا به عنوان هدیه به مخاطبان خاص اهدا کنید و مطمئن باشید که نتیجه مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی

دفترچه یادداشت با خودکار شکیل

 

 

2-دفترچه یادداشت تبلیغاتی سیمی


بی‌شک دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی سیمی یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر کاربردی بودن هستند و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان طرفدار آن هستند. همین موضوع سبب می‌شود تا بتوان از دفترچه یادداشت سیمی در هر کمپین تبلیغاتی استفاده کرد و آن را به هر کدام از مخاطبان و مشتریان هدیه داد.

یکی دیگر از دلایل اهمیت این نوع دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی این است که حتی اندازه‌های کوچک آن هم می‌تواند دل‌های بزرگ بسیاری را به سوی خود جلب کند. به همین دلیل، برای یک تبلیغات حرفه‌ای و برندینگ نباید این فرصت طلایی را از دست داد. دفترچه یادداشت تبلیغاتی سیمی را با آرم و نشان خود سفارشی‌سازی کنید.

این دسته از دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی نیز با روکش‌هایی از جنس‌های مختلف از پلاستیک گرفته تا چرم و پارچه تولید می‌شوند که هر کدام زیبایی چشمگیر خاص خود را دارند. از همین رو، این هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیز بدون اینکه نیاز باشد تلاش بسیاری برای تبلیغات انجام دهید، پیام شما را به صراحت و شیرینی بیان می‌کند.

ارائه دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی سیمی کوچک به دلیل اینکه به راحتی در داخل هر کیفی می‌توان آن را قرار داد، به دیده شدن بیشتر نام تجاری شما کمک می‌کند. با این وجود اگر مخاطبان هدف شما در دسته دانش آموزان، دانشجویان و معلمان قرار دارند، بهتر است به سراغ دفترچه یادداشت‌های بزرگ‌تر بروید تا مطمئن باشید از آن در هر موقعیتی استفاده خواهند کرد. این هدیه تبلیغاتی کوچک راهی روشن را برای بزرگ‌تر کردن کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.

 

3-دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی دکمه‌دار


ایده‌های متنوعی در زمینه طراحی دفترچه یادداشت وجود دارد که با توجه به استفاده طیف گسترده افراد از آن، طراحی‌های شگفت‌انگیز و جالبی مطرح می‌شود. یکی از بهترین ایده‌ها در زمینه دفترچه یادداشت تبلیغاتی، دفترچه‌های دکمه‌دار است. این نوع دفترچه‌های یادداشت که به کمک یک بند به دکمه متصل می‌شود، راهی مطمئن برای ایمن نگه‌داشتن اطلاعات درون دفترچه یادداشت تبلیغاتی است.

این نوع دفترچه‌های یادداشت تبلیغاتی نیز در رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارند که جنس‌های پارچه‌ای و چرمی آن، گزینه‌های مناسبی برای قرار دادن در ست‌های مدیریتی و اهدا کردن به مخاطبان رده بالا است.

 

4-دفترچه یادداشت تبلیغاتی زیپ‌دار


دفترچه یادداشت تبلیغاتی زیپ‌دار را می‌توان در دسته فولدرهای تبلیغاتی قرار داد. زیرا جنس سخت بدنه فولدر به همراه زیپ می‌تواند یک مکان امن را برای حفظ اطلاعات، کاغذهای یادداشت و سایر وسایل همراه شما فراهم کند. فولدرهای تبلیغاتی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. فولدرهای تبلیغاتی چرمی از محبوب‌ترین نوع فولدرها هستند که می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی ایده آل برای ارائه به طیف وسیعی از مخاطبان باشد.  

دفترچه یادداشت

جای مخصوص خودکار در دفترچه یادداشت

 

 

سخن آخر


ایجاد اعتماد و ارتباط قوی با مشتریان و مخاطبان از اهداف اصلی تبلیغات است. دفترچه یادداشت تبلیغاتی با فراهم آوردن فضای مناسب برای طراحی لوگو و شعارهای تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد و تأثیرگذار در امر بازاریابی می‌باشد.

انواع گوناگونی از دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی با روکش‌هایی از جنس‌های پلاستیک، چرم، پارچه، کنف و کاغذ وجود دارد که به صورت دفترچه‌های سخت یا نرم تولید می‌شوند. با انتخاب نوع مناسب دفترچه یادداشت تبلیغاتی با کمپین خود (از نظر رنگ، اندازه و جنس) می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قدرت این هدیه تبلیغاتی بی‌نظیر را در جذب مخاطب مشاهده کنید.


18/ مرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف