WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
در هر نمایشگاه چه مقدار هدایای تبلیغاتی باید تدارک دید؟

در هر نمایشگاه چه مقدار هدایای تبلیغاتی باید تدارک دید؟

26/ مرداد/1400

با پیشروی کرونا در سراسر جهان، بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری یا رویدادها در دو سال گذشته لغو شدند. اما با گسترش روند واکسیناسیون در دنیا، اکثر رویدادها در حال شکل گرفتن هستند و باید شما نیز خود را برای آن آماده کنید. یکی از سؤالات اصلی در زمان آماده سازی نمایشگاه‌ها این است که در این نمایشگاه چه مقدار هدایای تبلیغاتی باید تدارک دید؟


همیشه پیش از برگزاری نمایشگاه‌ها باید تصمیم گرفت که قصد اهدای چه نوع هدایای تبلیغاتی را دارید. دنیای هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده است و از خودکار تبلیغاتی گرفته تا جاکلیدی‌های تبلیغاتی و تی شرت تبلیغاتی می‌توانید بسته به بودجه و سلیقه خود یک یا چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنید.

اصلی‌ترین سؤالی که باقی می‌ماند و شاید نتوان پاسخ روشنی برای آن یافت این است که "چه مقدار محصولات تبلیغاتی سفارش دهیم؟". برای یافتن نزدیک‌ترین پاسخ صحیح به این سؤال می‌توانید از راهنمایی‌های زیر کمک بگیرید تا تخمینی از میزان سفارش هدایای تبلیغاتی مورد نیاز خود را بیابید.
از خودتان بپرسید: "برای چه منظوری از هدایا تبلیغاتی می‌خواهید استفاده کنید؟"
شرکت‌ها بسته به هدف خود برای تبلیغات برنامه‌ریزی می‌کنند و بر اساس آن به انتخاب هدایا تبلیغاتی و روش‌های بازاریابی می‌پردازند. اولین قدم در انتخاب مناسب‌ترین تعداد محصولات تبلیغاتی، در نظر گرفتن برنامه تبلیغاتی شماست. مطمئناً شما نیز هدفی برای سفارش دادن هدایا تبلیغاتی دارید و برای ارائه آن‌ها به افراد برنامه‌ریزی کرده‌اید.

ارائه هدایا تبلیغاتی در نمایشگاه‌های تجاری می‌تواند به صورت یکی از موارد زیر انجام شود.

 

اهدا رایگان هدایای تبلیغاتی به مخاطبان


بسیاری از شرکت و برندها در میز ورودی غرفه‌های خود در نمایشگاه‌ها، تعدادی هدایا تبلیغاتی قرار می‌دهند و کارمندان با خوش‌رویی آن را به بازدیدکنندگان غرفه اهدا می‌کنند. اقلام تبلیغاتی می‌تواند از خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی تا ساک دستی و لیوان تبلیغاتی باشد و توجه بازدیدکنندگان را به سوی غرفه شما جلب نماید.

در این نوع تبلیغات بسته به نوع هدایا تبلیغاتی در نظر گرفته شده، میزان هدایا تبلیغاتی سفارشی متفاوت است. به عنوان مثال، اکثر افراد عاشق تی شرت تبلیغاتی هستند و برای دریافت آن در جلوی غرفه‌ها صف می‌کشند و این نوع هدیه زودتر از خودکار تبلیغاتی به پایان می‌رسد. از همین رو، بهتر است بر اساس میزان محبوبیت هدایا تبلیغاتی اقدام به تهیه محصولات تبلیغاتی کنید تا در بازاریابی خود موفق شوید.

هدایای تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها است

 

 

 

ارائه هدایای تبلیغاتی به عنوان جایزه


برخی از شرکت‌ها در برنامه‌ریزی‌های نمایشگاهی خود به منظور بازدید و شناخت بیشتر بازدیدکنندگان از برند آن‌ها، اقدام به برگزاری یک مسابقه یا بازی می‌کنند. در نهایت آن‌ها به برندگان این مسابقات هدایا تبلیغاتی که نام تجاری و یک جمله جذاب بر روی آن حک شده است، اهدا می‌کنند. این شیوه تبلیغاتی یکی از مهیج‌ترین روش‌های بازاریابی در نمایشگاه‌های تجاری است.

در این نوع تبلیغات، نوع بازی و تعداد برندگانی که قصد انتخاب آن‌ها را دارید، تعیین کننده نوع و تعداد هدایا تبلیغاتی مورد نیاز است. به عنوان مثال اگر یک بازی سخت را در نظر دارید که احتمال برنده شدن افراد در آن کم است، می‌توانید تعداد کمی هدایا تبلیغاتی لوکس مانند پاوربانک تبلیغاتی یا کتب نفیس را تدارک ببینید. در عین حال، اگر یک بازی بسیار ساده را که احتمال پیروزی افراد در آن زیاد است را در نظر گرفته‌اید، می‌توانید هدیه تبلیغاتی ساده‌تری همچون فلش مموری تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی یا فلاسک تبلیغاتی را به تعداد بالاتری تهیه کنید.

 

ارائه هدایای تبلیغاتی به مخاطبان ویژه


در خلال برخی از نمایشگاه‌های تجاری، مدیران، خبرنگاران یا مخاطبان خاص دیگری برای گفت‌وگو و قرارهای کاری به غرفه شرکت‌ها می‌آیند. هدایا تبلیغاتی همچون ست مدیریتی تبلیغاتی، ست روان‌نویس یا صنایع دستی می‌تواند یک هدیه عالی و چشمگیر برای تشکر از حضور آن‌ها در غرفه شما باشد.

در این نوع تبلیغات، تعداد مخاطبان هدف شما بین 3 الی 10 درصد از شرکت‌کنندگان نمایشگاه‌های تجاری است. از همین رو، با یک ارزیابی حدودی می‌توانید تعداد موردنیاز و نوع هدایا تبلیغاتی خود را مشخص کنید. علاوه بر این، در این نوع تبلیغات می‌توانید به سراغ گزینه‌های خاص‌تر که به خوبی بیانگر جایگاه شرکت شما در جامعه است، بروید و نام خود را در اذهان افراد درخشان‌تر نمایید.

در کنار موارد بیان شده ممکن است مخاطبان هدف شما و نوع هدایا در نظر گرفته شده از نظر شما، متفاوت باشد. در هر صورت بهتر است پیش از تهیه هدایای تبلیغاتی در خصوص ارائه آن و تعداد هدایا مورد نیاز تصمیم‌گیری کرده و در نهایت اقدام به تهیه محصولات تبلیغاتی کنید.

به صورت کلی، هدف از تهیه هدایا تبلیغاتی در نمایشگاه‌های تجاری، برتر جلوه دادن خود نسبت به سایر برندها است. از همین رو می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق بر اساس بودجه خود و انتخاب محصولات تبلیغاتی مناسب، یک بازاریابی حرفه‌ای را انجام دهید. هدایا تبلیغاتی زیر می‌توانند راهنمای خوبی برای برنامه‌ریزی‌های آتی شما باشند.

تبلیغات تجاری

هدایای تبلیغاتی راهی برای ارتباط برقرارکردن با مشتریان است

 

 

 

کدام هدایای تبلیغاتی مناسب تبلیغات برند شما است؟


طیف گسترده هدایا تبلیغاتی گاهی انتخاب کردن را دشوار می‌کند. نیازی نیست نگران باشید پس از برنامه‌ریزی و انتخاب نحوه تبلیغات خود می‌توانید از میان گزینه‌های زیر به عنوان محصولات تبلیغاتی در بازاریابی خود استفاده کنید.

 

هدایای مناسب برای تعداد بالای مخاطبان


همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، اگر نحوه تبلیغات شما به گونه‌ای است که می‌خواهید به افراد زیادی هدایا تبلیغاتی ارائه کنید، می‌توانید به سراغ گزینه‌های زیر بروید.

 

خودکار تبلیغاتی


خودکار تبلیغاتی همیشه یک پای ثابت در هدایا نمایشگاهی به شمار می‌رود. خودکار با جوهر مشکی یک انتخاب ایده آل و ایمن است که هر کسی از دریافت آن خوشحال می‌شود. شما می‌توانید برای متمایز ساختن خود، از خودکار تبلیغاتی با شکل‌های خاص یا رنگ‌های جذاب که نام تجاری شما بر روی آن درج شده است، استفاده کنید.

 

توپ ضد استرس


توپ‌های ضد استرس با شکل‌ها و رنگ‌های مختلف، از جمله هدیه‌های تبلیغاتی دوست‌داشتنی در نمایشگاه‌های تجاری به شمار می‌آیند.

 

فلاسک تبلیغاتی


ارزش نوشیدن یک نوشیدنی دل‌چسب چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان همچنان پا برجاست. فلاسک تبلیغاتی اعم از فلاسک تبلیغاتی پلاستیکی و فلاسک تبلیغاتی فلزی از محبوب‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی هستند که درج لوگو شما بر روی آن، یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند است.

فلاسک تبلیغاتی

بطری تبلیغاتی هم ازجمله هدایای تبلیغاتی کاربردی است

 

 

شارژر فندکی و کابل‌های تبلیغاتی


دنیای دیجیتالی امروزی سبب شده است تا دل کندن از گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی بسیار سخت باشد. شارژر فندکی و کابل‌های تبلیغاتی از محبوب‌ترین هدایا تبلیغاتی هستند که جمعیت زیادی را به سوی غرفه شما جذب خواهند کرد.

 

 

هدایای تبلیغاتی برای تعداد کم مخاطبان


اگر جمعیت هدف شما در نمایشگاه‌های تجاری تعداد کمی از مخاطبان را در بر می‌گیرد می‌توانید به سراغ گزینه‌های زیر بروید.

 

ماگ تبلیغاتی


ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی نیز از هدایا تبلیغاتی نمایشگاه‌ها هستند که با یک طراحی منحصربه‌فرد تبدیل به ابزاری قدرتمند در بازاریابی حرفه‌ای شما می‌شوند. این دسته از محصولات تبلیغاتی را می‌توانید با هزینه کم ولی طراحی لوکس سفارش دهید و مطمئن باشید چشمان بسیاری را به خود خیره نگاه خواهد داشت.

 

ست سررسید تبلیغاتی


ست سررسید تبلیغاتی یکی از هدایا تبلیغاتی با ارزش و دوست‌داشتنی در نمایشگاه‌های تجاری است که می‌توانید آن را به مخاطبان خاص خود اهدا کنید. با انتخاب طرح‌های خاص یا ظاهر چرمی، سررسید تبلیغاتی به یک هدیه لوکس تبدیل می‌شود.

 

اسپیکر تبلیغاتی


هیچ صدایی فراتر از صدای دریافت یک هدیه فوق‌العاده نمی‌تواند مخاطبان را به سوی غرفه شما بکشاند! با ارائه اسپیکر تبلیغاتی به مخاطبان خاص یا به عنوان هدیه در مسابقات خود می‌توانید توجهات بسیاری را به سوی خود معطوف سازید و سروصدا به راه اندازید.

 

تی شرت تبلیغاتی


تی‌شرت‌های تبلیغاتی سفارشی از گزینه‌های تبلیغاتی دوست‌داشتنی در نمایشگاه‌های تجاری هستند که به سرعت نور تمام می‌شوند. برای سفارشی‌سازی این هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده حواستان باشد که سایزهای مختلفی را سفارش دهید و از رنگ‌های چشمگیر متناسب با نام برند و هدف خود در تبلیغات استفاده کنید.

تی شرت تبلیغاتی

نمونه‌ای از تی شرت تبلیغاتی

 

 

کتب نفیس تبلیغاتی


ارزش کتاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه دوست دار آن هستند؛ به ویژه اگر یک کتاب نفیس و با ارزش به همراه نام تجاری شما باشد. این هدیه نفیس را می‌توانید به مدیران و مخاطبان ویژه‌ای که از غرفه شما بازدید می‌کنند، اهدا کنید تا همیشه نام و خاطره شما را به یادگار داشته باشند.

به غیر از موارد نام برده شده، طیف گسترده‌ای از هدایا تبلیغاتی وجود دارد که با نظر گرفتن بودجه خود می‌توانید از میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. تنها کافی است کمی وقت و سلیقه برای آن به خرج دهید و درهای موفقیت کسب‌وکار را به سوی خود بگشایید.

 

در نهایت چه تعداد هدیه تبلیغاتی باید تهیه کرد؟


همیشه بهتر است دست پر به نمایشگاه‌های تجاری بروید تا بتوانید تمامی مخاطبان هدف خود را تحت تأثیر قرار دهید. آمارها نشان می‌دهند که افراد دوست دارند مشتری برندها و شرکت‌هایی باشند که از آن‌ها هدیه دریافت می‌کنند. حال انتخاب با خود شماست.

  • برای فهمیدن نهایی تعداد مناسب هدایا تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های تجاری بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:
  •  تعداد بازدیدکنندگان را تخمین بزنید
  •     ارزش هدایا تبلیغاتی مدنظر را بسنجید (آیا هدایا شما جذاب هستند یا زیادی ساده و ارزان هستند)
  •  هدف شما از ارائه هدایا تبلیغاتی چیست
  •       آیا مکان قرارگیری غرفه شما در جای مناسبی با دسترسی خوب قرار دارد
  •      تعداد بازدیدکنندگان ویژه‌ای که به غرفه شما خواهند آمد

خودکار تبلیغاتی

نمونه‌ای از پک تبلیغاتی

 

 

در  نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه جلوه‌ای از خود را در نمایشگاه به نمایش بگذارید و این رمز موفقیت شما خواهد بود. اگر اولین تجربه حضور شماست، می‌توانید از تجربه افراد دیگر استفاده کنید یا دل را به دریازده و مناسب‌ترین برنامه خود را دنبال کنید.

 

سخن آخر


نمایشگاه‌های تجاری فرصتی عالی برای جلب نظر مثبت مخاطبان به سوی برند شماست. بنابراین بهتر است که آن‌ها را دست خالی از غرفه خود راه نیاندازید. با در نظر داشتن یک برنامه مناسب می‌توانید متناسب با بودجه خود، تعداد کافی هدایا تبلیغاتی آماده کرده و به بازدیدکنندگان ارائه کنید.

به طور قطعی نمی‌توان گفت که چه تعداد هدیه تبلیغاتی برای شما مناسب است. با این حال، اگر بودجه بازاریابی مناسبی در اختیار دارید، بهتر است تعداد بیشتری هدیه آماده کنید تا با کمبود مواجه نشوید.


26/ مرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف