WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
از کدام پک هدیه برای سالگرد و افتتاحیه کسب‌وکار باید استفاده کرد؟

از کدام پک هدیه برای سالگرد و افتتاحیه کسب‌وکار باید استفاده کرد؟

9/ شهریور/1400

جشن سالگرد یا افتتاحیه یک کسب‌وکار موقعیتی مناسب برای قدردانی از کارمندان و مشتریان وفادار است که مدت‌ها توجه و تلاش خود را برای کسب‌وکار شما معطوف کرده‌اند. علاوه بر این، این نوع رویدادها فرصتی ارزشمند برای بازاریابی و تبلیغات است تا مخاطبان جدیدی را به جمع مشتریان خود اضافه کنید.


روش‌های گوناگونی برای برگزاری یک رویداد منحصربه‌فرد همچون سالگرد تأسیس یا افتتاحیه یک کسب‌وکار وجود دارد؛ با این حال، یکی از اصولی‌ترین موارد که تأثیرگذاری خارق‌العاده نیز دارد، استفاده از پک‌های هدیه است.

پک‌های هدیه، شامل بسته هدایای تبلیغاتی می‌شوند که می‌توانند با به همراه داشتن نام تجاری و لوگوی برند شما، قدردانی و فرصت تعاملات بیشتر را برای شما به همراه آورند. پک‌های هدیه دربرگیرنده طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی هستند که هر برندی بسته به سلیقه خود می‌تواند آن‌ها را آماده کند.

عموماً مدیران بازاریابی برندها پک‌های هدیه خود را با استفاده از وسایل پرکاربرد و محبوب همچون لیوان تبلیغاتی، سررسید و شکلات آماده می‌کنند. با این حال، هدایای متنوعی برای قرارگیری در این بسته‌های ارزشمند وجود دارد. در ادامه این مطلب فهرستی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای پک‌های هدیه را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید بر اساس سلیقه خود چند مورد از آن‌ها را انتخاب کرده و درون پک هدیه خود قرار دهید.

 

شماره 1- آب‌نبات و خوراکی


هیچ جشنی بدون خوراکی کامل نمی‌شود. آب‌نبات و خوراکی‌هایی همچون شکلات از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آیند که هر کسی شیفته آن می‌شود. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از دریافت خوراکی به‌عنوان هدیه خرسند نشود. بر همین اساس، ارائه آب‌نبات و شکلات تبلیغاتی که به صورت سفارشی آماده شده‌اند و درون پک‌های هدیه‌ای قرار گرفته‌اند که نام و نشان شما را به همراه دارد، می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی با ارزش و دوست‌داشتنی باشد.

انواع خوراکی‌ها همچون شکلات، بیسکوئیت، مغزها، آب‌نبات، چوب‌شور، پاستیل و... می‌تواند به‌عنوان هدیه در پک هدیه تبلیغاتی قرار بگیرد.

هدایای تبلیغاتی

پک جذاب شکلات

 

 

شماره 2- توپ ضد استرس و عروسک تبلیغاتی


دنیای پرتنش امروزی، برای همه افراد استرس را به ارمغان آورده است. یکی از هدایای تبلیغاتی دل‌نشین برای کارمندان در جشن سالگرد یا افتتاحیه، توپ‌های ضد استرس هستند. توپ‌های ضد استرس در رنگ‌ها و شکل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که بسته به سلیقه خود می‌توانید گزینه موردنظر را تهیه کنید. به‌عنوان یک راهنمای خوب بهتر است به شما پیشنهاد دهیم به سراغ طرح‌های جذاب و رنگ‌های چشمگیر بروید تا همه را شگفت‌زده کنید.

عروسک‌های تبلیغاتی نیز از دیگر گزینه‌های پک‌های هدیه تبلیغاتی به شمار می‌روند که بسیاری از شرکت‌ها در این فرصت‌های ارزشمند از آن استفاده می‌کنند. عروسک‌های تبلیغاتی کوچک می‌توانند همچون یک بیلبورد تبلیغاتی همیشه همراه دریافت‌کنندگان بوده و مطمئن باشید هیچ‌گاه دور انداخته نمی‌شوند.

 

شماره 3- ساک دستی


زمانی که صحبت از هدیه دادن می‌شود، به وسیله‌ای نیز برای قرار دادن هدیه باید فکر کرد. درست در همین زمان است که باید به فکر ساک دستی تبلیغاتی افتاد. با حک کردن نام تجاری و لوگو خود بر روی ساک دستی تبلیغاتی شیک می‌توانید اطمینان پیدا کنید که تبلیغات شما تمام نشده است. ساک دستی تبلیغاتی تا مدت‌های طولانی همراه مخاطبان شما خواهد بود و منعکس‌کننده تلاش شما برای بازاریابی حرفه‌ای است.

 

شماره 4- پوشاک تبلیغاتی

  •  کلاه تبلیغاتی
  •    تی شرت تبلیغاتی
  • جوراب ورزشی تبلیغاتی


پوشاک تبلیغاتی اعم از کلاه تبلیغاتی و تی شرت تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند که عموماً در تمام پک‌های هدیه قرار می‌گیرند. اگر صاحب برند معتبری هستید، در مورد این گزینه حتماً فکر کنید؛ زیرا مطمئن باشید همه دوست دارند به نوعی توجه شما به خود را به همگان نشان دهند و به داشتن یک رابطه حسنه با برند شما به خود افتخار می‌کنند.

تنها کافی است یکی از این موارد را در پک‌های هدیه تبلیغاتی خود قرار دهید و به مخاطبان یا کارمندان سخت‌کوش خود اهدا کنید. مطمئن باشید با هر بار به تن کردن این پوشاک، نه تنها قدردان شما خواهند بود، بلکه چشمان بسیاری را به خود خیره خواهند کرد. بهتر است پوشاک تبلیغاتی را با رنگ‌های چشمگیر و محبوب سفارش دهید و درون پک هدیه تبلیغاتی به همراه هدایای تبلیغاتی دیگر قرار دهید تا دریافت‌کننده آن را مسحور خود سازید.

پک هدیه

جعبه بسیار نفیس برای پک هدیه

 

 

شماره 5- لیوان تبلیغاتی


در هر نوع تبلیغاتی رد پای لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی را می‌توان یافت. لیوان و ماگ تبلیغاتی با ظاهری شکیل و جمله‌ای به یادماندنی می‌توانند همراهان خوبی برای کارمندان و مخاطبان شما باشند تا هیچ‌گاه این زمان خاطره‌انگیز را فراموش نکنند. استفاده از شعارهای انگیزشی یا چاپ تصاویری تأثیرگذار بر روی این هدایای تبلیغاتی می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی همه را به وجد آورد.

اگر دوست دارید پک هدیه تبلیغاتی خود را خاص‌تر کنید، می‌توانید به سراغ لیوان دمنوش تبلیغاتی بروید و آن را به همراه شکلات و چای در جشن سالگرد یا افتتاحیه کسب‌وکار خود اهدا کنید.

 

شماره 6- کتب نفیس


پک‌های هدیه لوکس نیاز به یک هدیه نفیس و لوکس دارند تا کامل شوند. کتب نفیس ازجمله کتاب حافظ و رباعیات خیام از هدایای تبلیغاتی نفیس و محبوب به شمار می‌آیند که هر کسی با دریافت آن شگفت‌زده می‌شود. این کتب نفیس به تنهایی می‌توانند یک هدیه تبلیغاتی لوکس باشند که به افراد خاص اهدا می‌شود و با قرارگیری درون پک‌های هدیه، بسته‌های خارق‌العاده‌ای را تشکیل می‌دهند.

 

شماره 7- فلش مموری تبلیغاتی


فلش تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی محبوب به حساب می‌آید که همیشه مورد استفاده و رضایت دریافت‌کنندگان قرار می‌گیرد. فلش مموری تبلیغاتی را می‌توان در طرح‌های جذاب و خاص سفارش داد و با حکاکی لیزر نام تجاری و لوگو خود بر روی آن می‌توانید پک هدیه منحصربه‌فردی را آماده کنید.

فلش مموری تبلیغاتی با حافظه بین 8 گیگ تا 32 گیگ از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در میان شرکت‌های برجسته است.

فلش تبلیغاتی

پک‌های آماده برای فلش تبلیغاتی

 

 

سخن آخر


جشن سالگرد تأسیس و افتتاحیه هر شرکتی، زمانی فراموش‌نشدنی برای خلق خاطرات شگفت‌انگیز است. هر برند و شرکتی معمولاً بودجه قابل‌توجه‌ای را برای این روزها در نظر می‌گیرد و برنامه‌های مختلفی را برای آن تدارک می‌بیند.

پک هدیه تبلیغاتی با هدایای تبلیغاتی متنوع راهکاری عالی برای جلب توجه مخاطبان و قدردانی از همکاری‌های سابق و آتی آن‌ها خواهد بود. با ارائه هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و محبوب به آن‌ها در این زمان می‌توانید تأثیر به یادماندنی از خود به جای بگذارید.

 


9/ شهریور/1400



بحث و تبادل نظر
امیر پارسا
1400/06/25 11:42
خدایی خوراکی همیشه جواب میده. همه میخورن
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1400/06/26 13:58
بله کاملا درسته.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف