WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بخش اول- هدایای تبلیغاتی مناسب پیش‌دبستانی و ابتدایی بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت بازگشایی مدارس

بخش اول- هدایای تبلیغاتی مناسب پیش‌دبستانی و ابتدایی

24/ شهریور/1400

به زودی زنگ‌ها به صدا در خواهند آمد و کلاس‌های درس آغاز می‌شوند! بسیاری از دانش آموزان، والدین و معلمان برای شروع سال تحصیلی جدید هیجان‌زده هستند. به همین دلیل، اهدا بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت بازگشایی مدارس فرصتی عالی برای تبلیغات کسب‌وکارها می‌باشد.


آغاز ماه مهر و شروع سال تحصیلی، فرصتی برای یادگیری است؛ بنابراین چه قصد تبلیغ در میان دانش آموزان را داشته باشید و چه در میان دانش جویان؛ ماه مهر زمانی عالی برای بازاریابی و آغاز کمپین‌های تبلیغاتی است. برندها و شرکت‌های خلاق می‌توانند از این فرصت ارزشمند برای کسب اعتبار بیشتر برای خود و افزایش فروش برندشان بهره ببرند.

حال که بهترین زمان برای استفاده از هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و معلمان فراهم شده است، بهتر است از این محصولات برای کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت بازگشایی مدارس خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

هدایای تبلیغاتی

بازگشایی مدارس فرصت خوبی برای اهدای هدایای تبلیغاتی است

 

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان پیش‌دبستانی


کودکان علاقه فراوانی به یادگیری دارند؛ به همین دلیل بیش از هر سن دیگری از آغاز مدارس و فرصت یادگرفتن خواندن و نوشتن، استقبال می‌کنند.از همین رو، اهدای هدایای تبلیغاتی به کودکان پیش‌دبستانی نه تنها آن‌ها را به یادگیری بیشتر و مدرسه رفتن علاقه‌مندتر می‌کند؛ بلکه هدیه تبلیغاتی را که در اولین روز مدرسه با نام خود به آن‌ها اهدا کرده‌اید، هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد. حال که تصمیم گرفته‌اید لبخند را بر لبان این کودکان مشتاق علم بنشانید، بهتر است با بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب کودکان آشنا شوید.

 

شماره 1- لیوان پلاستیکی رنگی


زنگ تفریح در مدارس همیشه زمانی عالی برای تجدیدقوا و استراحت برای شروعی دوباره است. در این زمان بچه‌ها با اشتیاق به همراه دوستانشان شروع به نوشیدن شیرکاکائو و آبمیوه‌هایی که از منزل با خود آورده‌اند، می‌کنند؛ یا در بوفه مدرسه از آن‌ها پذیرایی می‌شود. درست در همین زمان لیوان‌های پلاستیکی رنگی ظاهر می‌شوند و آن‌ها را به وجد می‌آورند. لیوان‌های پلاستیکی در اندازه کوچک کاملاً مناسب نوشیدن برای کودکان در سنین پیش‌دبستانی و مهدکودک هستند. علاوه بر این، این لیوان‌ها را می‌توان بارها استفاده کرد و همیشه همراهشان باشد.

 

شماره 2- عروسک‌های تبلیغاتی خرسی


عروسک‌های تبلیغاتی خرسی از عروسک‌های محبوب در میان کودکان به شمار می‌آیند که هر شخصی از دریافت آن هیجان‌زده می‌شود. این عروسک‌های تبلیغاتی که نام و نشان تجاری شما بر روی آن‌ها چاپ شده است، می‌تواند یک دوست خوب در روز اول شروع مدرسه برای کودکان پیش‌دبستانی باشد و تا حدودی دل‌تنگی آن‌ها برای بازگشت به خانه را کمتر کند. این عروسک‌های تبلیغاتی را می‌توانید در رنگ‌های مختلف با لباس‌هایی شبیه یونیفرم مدرسه پیش‌دبستانی‌ها به آن‌ها اهدا کنید تا هیچ‌گاه این لحظه فراموش‌نشدنی و دوست‌داشتنی را از خاطر نبرند.

عروسک تبلیغاتی

همه کودکان از گرفتن عروسک خرسی خوشحال می‌شوند

 

 

شماره 3- اسباب‌بازی لگو


همان‌طوری که بارها گفته شده است، هدایای تبلیغاتی شامل هر نوع محصولی می‌باشد که نام و نشان تجاری شما بر روی آن چاپ شده باشد. از همین رو، اسباب‌بازی لگو برای کودکان پیش‌دبستانی و مهدکودک یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد و ویژه است که آن‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد. این نوع هدایای تبلیغاتی که مطالب درسی هم در آن رعایت شده باشد، نه تنها یک اسباب‌بازی تفریحی و مهیج است؛ بلکه می‌تواند برای آموزش کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اهدای این هدایای تبلیغاتی جذاب در زنگ تفریح به کودکان، به چندین برابر شدن جذابیت هدیه تبلیغاتی کمک می‌کند.

لگو اسباب‌بازی تبلیغاتی را می‌توان به صورت چاپ عدد، حروف یا صدای حیوانات نیز سفارشی‌سازی کرد تا در زمان برگزاری کلاس‌های درس نیز به معلمان کمک کند.

 

شماره 4- برچسب‌های تبلیغاتی


همه بچه‌ها عاشق برچسب هستند؛ حال این برچسب‌ها به صورت برچسب دفتر یا پشت تبلت و گوشی باشد یا برای چسباندن روی دست، همگی جذاب هستند. با سفارشی‌سازی برچسب‌های خلاقانه که شامل طرح جذاب لوگو برند شما می‌باشد، می‌توانید یک هدیه تبلیغاتی خاص و به‌یادماندنی را به کودکان پیش‌دبستانی اهدا کنید.

برچسب

نمونه‌ای از برچسب کتاب

 

 

شماره 5- کتاب‌های رنگ‌آمیزی تبلیغاتی


نقاشی کشیدن و رنگ‌آمیزی کردن یکی از تفریحات محبوب در میان کودکان و حتی برخی از بزرگ‌ترهاست! با انتخاب یک کتاب رنگ‌آمیزی دوست‌داشتنی و چاپ لوگو و نشان تجاری خود بر روی آن، یا سفارش یک کتاب رنگ‌آمیزی مخصوص خود که طرح‌هایی از برند شما در آن استفاده شده است، می‌توانید به افزایش شناخت و محبوبیت برند خود کمک کنید. به عنوان مثال، اگر از شرکت‌های فعال در زمینه غذایی هستید، می‌توانید طرح‌هایی را مرتبط با خوراکی و محصولات غذایی خود آماده کنید و برای رنگ‌آمیزی در اختیار این کودکان قرار دهید.

 

شماره 6- پک وسایل رنگ‌آمیزی


وسایل رنگ‌آمیزی تنوع بسیار زیادی دارند؛ از ماژیک‌های رنگی گرفته تا مداد رنگی، پاستل و آبرنگ. وسایل رنگ‌آمیزی از هدایای تبلیغاتی بسیار محبوبی به شمار می‌روند که حتی بزرگ‌سالان نیز از دریافت آن هیجان‌زده می‌شوند. تنها کاری که برای سفارشی‌سازی این هدیه دوست‌داشتنی باید بکنید این است که نام و لوگوی برند خود را بر روی جعبه یا خود این وسایل چاپ کنید و به هر کدام از کودکان پیش‌دبستانی اهدا کنید. مطمئن باشید از دیدن شادی آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد.

وسایل رنگ‌آمیزی را می‌توان در رنگ‌های مختلف و با قیمت مناسب سفارش داد و به تنهایی یا به همراه سایر هدایای تبلیغاتی به کودکان اهدا کرد.

 

شماره 7- کیف ناهار


کیف ناهار، کیف‌های کوچکی هستند که می‌توان مواد غذایی را درون آن قرار داد و به راحتی حمل کرد. شما می‌توانید این کیف‌های کوچک تبلیغاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی با لوگو خود سفارشی‌سازی کنید و به همراه سایر هدایای تبلیغاتی یا خوراکی در زمان زنگ تفریح به کودکان اهدا کنید. کیف تبلیغاتی ناهار قابل سفارش در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف است.

کیف تبلیغاتی

کیف ناهار یک هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی است

 

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان ابتدایی


بعد از گذراندن تعطیلات تابستانی، دانش آموزان ابتدایی نیز دوست دارند به مدرسه بازگردند و با دوستان و همکلاسی‌هایشان دوباره بازی کنند و وقت بگذرانند. هدایای تبلیغاتی مناسب برای دانش آموزان ابتدایی نه تنها برای تفریح و سرگرمی آن‌ها مناسب است، بلکه محصولات مفیدی برای دوران بعد از مدرسه و زمان انجام تکالیف درسی هستند.

 

شماره 1- تی‌شرت تبلیغاتی نوجوانان


تی‌شرت‌های تبلیغاتی همیشه جزو پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی هستند. تی‌شرت‌های تبلیغاتی را می‌توان در اوقات فراغت و بعد از مدرسه بر تن کرد. تی‌شرت تبلیغاتی نخی که از بهترین مواد ساخته شده باشد و در رنگ‌های متنوع و چشم‌نواز با طرح‌های منحصربه‌فرد طراحی و سفارشی‌سازی شده‌اند، می‌توانند هدایای تبلیغاتی ایده آلی برای تبلیغ در میان دانش آموزان باشد. در کنار اهدا این تی‌شرت‌های تبلیغاتی به کودکان، می‌توانید سایزهای بزرگ‌تر این تی‌شرت‌ها را به معلمان و مسئولین مدارس و والدین نیز اهدا کنید تا کمپین تبلیغاتی خود را بزرگ‌تر کرده و افراد بیشتری را تحت تأثیر قرار دهید.

 

شماره 2- لیوان تبلیغاتی


لیوان تبلیغاتی در هر زمانی استفاده می‌شود. لیوان‌های تبلیغاتی که با طرح‌های جذاب مناسب سنین نوجوانان تهیه شده و رنگ‌های چشم‌نواز در آن‌ها به کار رفته باشد، هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فردی برای دانش آموزان ابتدایی به شمار می‌آیند. بسته به سلیقه خود می‌توانید لیوان‌های تبلیغاتی درب دار یا ساده برای سفارش انتخاب کنید.

لیوان تبلیغاتی

همه کودکان از داشتن وسایل شخصی مثل لیوان بسیار خوششان می‌آید

 

 

شماره 3- کوله پشتی بنددار تبلیغاتی


رفتن به اردو در ایام کرونا به یک آرزو تبدیل شده است؛ اما مطمئناً کم‌کم می‌توان فعالیت‌های مهیج را دوباره آغاز نمود. کوله‌پشتی‌های بنددار تبلیغاتی، کوله‌پشتی‌های راحتی هستند که کودکان  و نوجوانان می‌توانند وسایل اردو یا باشگاه‌های ورزشی و کلاس‌های فوق‌برنامه خود را درون آن قرار داده و حمل کنند. این نوع از کوله‌پشتی‌ها عموماً از جنس پلی‌استر ضد آب تهیه می‌شوند.

کوله‌پشتی‌های تبلیغاتی را می‌توان در رنگ‌های جذاب و شاد برای نوجوانان سفارش داد که نام تجاری یا لوگو برند شما به شیوه‌ای تحسین‌برانگیز بر روی آن نقش بسته است.

 

شماره 4- مداد تبلیغاتی


مدادها جزو جدانشدنی از مدارس هستند. مدادهای تبلیغاتی در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف قابل سفارش می‌باشند. استفاده از طرح‌های جذاب و رنگ‌های خیره‌کننده که دارای یک سری پاک‌کن زیبا است، می‌تواند مدادها را به هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد تبدیل کند. علاوه بر این، این هدایای تبلیغاتی خاص را می‌توانید در سایر موقعیت‌ها و رویدادها ازجمله نمایشگاه کتاب، زمان دریافت کارنامه یا شروع امتحانات نیز به نوجوانان هدیه دهید.

 

شماره 5- ماژیک رنگی تبلیغاتی

 

انجام کاردستی و آماده کردن روزنامه دیواری و بسیاری از فعالیت‌های دیگر، داشتن آموزان را شیفته استفاده از ماژیک‌های رنگی می‌کند. انتخاب ماژیک‌های رنگی با رنگ‌های جذاب که نام تجاری شما بر روی آن حک لیزر شده است، می‌تواند هدایای تبلیغاتی رویایی باشند. این هدیه تبلیغاتی را می‌توانید به همراه سایر هدایای تبلیغاتی نیز به آن‌ها اهدا کنید تا جذاب‌تر باشد.

 

شماره 6- جامدادی تبلیغاتی


تمام مدادها و ماژیک‌هایی که دانش آموزان دارند، نیاز به کیفی برای قرارگیری و دسترسی راحت‌تر دارد. یک جامدادی جذاب با طرح‌های خلاقانه به همراه لوگو برند شما می‌تواند یک هدیه خاص و دوست‌داشتنی به دانش آموزان ابتدایی باشد. این هدیه تبلیغاتی حتی برای معلمان نیز جذاب است.

جامدادی تبلیغاتی

جامدادی یک وسیله بسیار پرکاربرد برای کودکان است

 

 

شماره 7- خط کش منعطف تبلیغاتی


 در زمان تحصیل والدین ما، خط‌کش‌های چوبی بسیار پرطرفدار بودند؛ اما حال خط‌کش‌های پلاستیکی منعطف در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است. از همین رو، خط‌کش‌های تبلیغاتی منعطف از گزینه‌های تبلیغاتی مناسب در میان نوجوانان به شمار می‌رود.

 

شماره 8- پوشه تبلیغاتی شخصی


پوشه‌های تبلیغاتی کوچک که از نمونه‌های کوچک‌تر پدفولیو تبلیغاتی به حساب می‌آید، هدیه تبلیغاتی ایده آلی است که هر شخصی از دریافت آن خوشحال می‌شود. این پوشه‌های سفارشی با نام و لوگوی شما که در رنگ‌های مختلف می‌توان سفارش داد، وسیله مناسبی برای قرار دادن تمام تکالیف درسی دانش آموزان است. این هدایای تبلیغاتی کاربردی را می‌توانید در زمان ثبت‌نام دانش آموزان یا تحویل گرفتن کارنامه به آن‌ها اهدا کنید.


24/ شهریور/1400



بحث و تبادل نظر
پونه
1400/06/25 11:39
چه مطلب جالبی. ایده خوبی برای اینکه بچه ها رو با برندها آشنا کنیم.
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1400/06/26 13:58
خوشحالیم که دوست داشتید.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف