WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بخش دوم- هدایای تبلیغاتی مناسب متوسطه اول و دوم بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت بازگشایی مدارس

بخش دوم- هدایای تبلیغاتی مناسب متوسطه اول و دوم

28/ شهریور/1400

اهمیت و ارزش هدایای تبلیغاتی اهدایی به دانش آموزان و دانشجویان در زمان آغاز سال تحصیلی باعث شده است تا توجه ویژه‌ای به هدایای تبلیغاتی مناسب این دسته از افراد صورت بگیرد. در بخش اول- هدایای تبلیغاتی مناسب پیش‌دبستانی و دبستان، به بهترین هدایای تبلیغاتی برای این گروه سنی اشاره شد تا کمپین‌های تبلیغاتی موفق‌تر  و خلاقانه‌تر پیش بروند. در ادامه این بخش به معرفی هدایای تبلیغاتی مناسب متوسطه اول و دوم اشاره خواهیم کرد تا بازاریابی در میان این گروه را از دست ندهید.


مقطع تحصیلی متوسطه اول که بسیاری آن را با نام مقطع راهنمایی می‌شناسند، از دانش‌آموزانی با رده سنی نوجوان تشکیل می‌شود که کم‌کم به سوی بزرگ‌سالی حرکت می‌کنند. از همین رو، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب این سن اهمیت زیادی دارد. انتخاب هدایای تبلیغاتی جذاب و تأثیرگذار، و ارائه به این رده سنی می‌تواند آن‌ها را به یکی از مصرف‌کنندگان و مبلغان برند شما تبدیل کند. ایده‌های زیر می‌توانند در این راه به شما کمک کنند.

 

شماره 1- کوله پشتی


یکی از ملزومات اساسی برای رفتن به مدرسه و دانشگاه، کوله پشتی است. کوله‌پشتی‌های دانش‌آموزی در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون با جنس‌های مختلف ساخته می‌شوند. انتخاب یک کوله پشتی ساده و با جنس نسبتاً معمولی می‌تواند در هزینه‌های تبلیغاتی صرفه‌جویی نماید؛ با این حال، اگر طرح جذابی را انتخاب کرده و در اندازه صحیح آن را سفارش داده باشید، می‌تواند به یک هدیه ارزشمند و دوست‌داشتنی در میان دانش آموزان تبدیل شود. به خاطر داشته باشید که برای کاهش هزینه‌های سفارشی‌سازی می‌توانید از خرید عمده استفاده کنید و از روش‌های چاپی مقرون‌به‌صرفه بهره ببرید.

هدایای تبلیغاتی

کوله پشتی مناسب با فضای تبلیغاتی

 

 

شماره 2- فلاسک‌های پلاستیکی تبلیغاتی


فلاسک‌های پلاستیکی نه تنها در میان ورزشکاران، بلکه در میان دانش آموزان نیز طرفداران بسیاری دارند. فلاسک‌های پلاستیکی را می‌توان در رنگ‌های مختلف و با شکل‌های گوناگون و جذاب سفارش داد و آن‌ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی به دانش آموزان مقطع متوسطه اول اهدا کرد. دانش آموزان این هدایای منحصربه‌فرد را با خود به خانه و محیط‌های آموزشی و ورزشی دیگر می‌برند و بدین ترتیب نام تجاری شما همیشه همراه آن‌ها خواهد بود.

 

شماره 3- دفترچه یادداشت تبلیغاتی


دفترچه  یادداشت تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید می‌شود؛ با این حال، دفترچه  یادداشت‌های تبلیغاتی سیمی همیشه از محبوب‌ترین انواع آن هستند که هر کسی بی‌شک یک نمونه از آن را همراه خود دارد. تمامی دانش آموزان برای نوشتن تکالیف درسی خود فارغ از نوع درس نیاز به دفترچه‌ای برای تمرین و نوشتن تکالیف خود دارند. انتخاب دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی با روکش پلاستیکی و سیمی از دفترچه‌های پرطرفدار در میان دانش آموزان مقطع متوسطه اول است. ارائه دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی 70 الی 100 صفحه‌ای با رنگ‌های جذاب که حاوی پیام‌های مثبت و تأثیرگذار بر روی جلد آن باشد و نام تجاری شما در کنار آن چاپ شده باشد، هدیه تبلیغاتی ارزشمند و کاربردی است که دانش آموزان دریافت‌کننده را هیجان‌زده خواهد کرد.

 

شماره 4- خودکار تبلیغاتی با طرح عجیب


خودکار تبلیغاتی از گزینه‌های ثابت تبلیغاتی در تمامی کمپین‌های تبلیغاتی است. حال برای آنکه آن را به هدیه منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی‌تر تبدیل کنید، می‌توانید به سراغ خودکارهایی با طرح‌های خاص و خلاقانه مانند یونیکورن، آرم گروه بی تی اس و اگزو، جواهرات، تاج، آمپول یا نت‌های موسیقی بروید. این هدایای تبلیغاتی جذاب و مهیج را می‌توانید به عنوان هدایای ویژه مسابقات در میان دانش آموزان به آن‌ها اهدا کنید.

 

شماره 5- هایلایتر تبلیغاتی


مشخص کردن جملات مهم در کتاب‌های درسی، درست کردن روزنامه دیواری یا علامت زدن نکات مهم و یادداشت‌های ضروری، استفاده از هایلایترهای رنگی را در میان دانش آموزان بسیار رایج کرده است. ارائه هایلایتر تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی پرطرفدار به دانش آموزان متوسطه اول، آن‌ها را هیجان‌زده می‌کند و تا مدت‌ها آن‌ها را همراه خود خواهند داشت. برای تأثیرگذاری بیشتر می‌توانید به سراغ هایلایترهای رنگی با رنگ‌های جذاب مانند سبز و صورتی و آبی بروید یا آن‌ها را به همراه سایر هدایای تبلیغاتی کاربردی به دانش آموزان اهدا کنید.

هایلایتر

نمونه‌ای از هایلایتر

 

 

شماره 6- پاک‌کن طرح دار


هیچ‌گاه نباید به بهانه ترس از اشتباه کردن ترسید و تکالیف خود را رها کرد! پاک‌کن‌های طرحدار از لوازم‌التحریر جذاب و دوست‌داشتنی در میان محصلین هستند که همیشه یک مورد از آن را در جامدادی‌هایشان پیدا خواهید کرد. انتخاب طرح‌های جذاب و دوست‌داشتنی همچون قلب، ماشین، ستاره یا چاپ تصویر بازی‌ها و گروه‌های خواننده مورد علاقه آن‌ها بر روی پاک‌کن، آن‌ها را بیش از پیش هیجان‌زده می‌کند. این نوع از پاک‌کن‌ها باعث می‌شود تا نوجوانان از اشتباه کردن نترسند و با آرامش تکالیف درسی خود را انجام دهند.

 

شماره 7- بوک مارک مغناطیسی تبلیغاتی


رمان‌ها با موضوع فانتزی مانند هری پارتر، انیمیشن‌های معروف و خوانندگان نسل جدید به ویژه کی پاپ در میان نوجوانان بسیار محبوب هستند. استفاده از این طرح‌های پرطرفدار و خلاقانه  بر روی بوک مارک ها، جذابیت درس خواندن را در میان این دسته از دانش آموزان افزایش می‌دهد و به محبوبیت برند شما بیش از پیش کمک می‌کند. اهدای این هدایای تبلیغاتی جذاب و شگفت‌انگیز در روزهای آغاز سال تحصیلی، نمایشگاه کتاب و سایر مسابقات و رویدادهای تحصیلی به دانش آموزان، هیجان دریافت این هدیه خارق‌العاده را صد چندان می‌کند.

 

شماره 8- کلاسور تبلیغاتی سیمی


کلاسورها نیز دسته‌ای از انواع پدفولیو تبلیغاتی به شمار می‌آیند؛ با این حال، کلاسورها از گزینه‌های جذاب و دوست‌داشتنی در میان دانش آموزان مقطع متوسطه هستند. دانش آموزان هرچقدر که بزرگ‌سال‌تر می‌شوند و درس‌هایشان پیشرفت می‌کند، حجم یادداشت‌هایشان نیز افزایش می‌یابد. از همین رو به وسیله‌ای برای ساماندهی یادداشت‌های خود نیاز دارند. انتخاب کلاسورهای رنگی با طرح‌های خیره‌کننده می‌تواند شما را در امر بازاریابی از رقبایتان پیش بی اندازد.

دفتر تبلیغاتی

دفترچه زیبا جهت هدایای تبلیغاتی

 

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان متوسطه دوم


مقطع متوسطه دوم یا دبیرستان، آخرین زمانی است که دانش آموزان در مدارس تحصیل می‌کنند. از همین رو، خود را بیش از هر زمان دیگری جزو بزرگ‌سالان در نظر می‌گیرند و در انتخاب‌هایشان سخت‌گیرانه‌تر عمل می‌کنند. با این وجود انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب متوسطه دوم کمک می‌کند تا هدیه شما یک یادگاری با ارزش باشد و لحظه دریافت آن را به خاطر بسپارند. اگر قصد تبلیغ در میان دانش آموزان متوسطه دوم را دارید می‌توانید از میان هدایای تبلیغاتی زیر مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

شماره 1- فلاسک تبلیغاتی استیل


فلاسک‌های فلزی با ظاهر چشم‌نواز خود از هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی در میان تمام سنین هستند. این فلاسک تبلیغاتی، هدیه‌ای ایده آل و به یادماندنی در روز آغاز سال تحصیلی است که تا پایان سال همراه دانش آموزان خواهد بود و در هر مکانی نام تجاری برند شما را آشکار خواهد ساخت. انتخاب فلاسک‌هایی که دارای درب سگک‌دار هستند و بدنه‌ای باریک و مناسب دارند به دانش آموزان کمک می‌کند تا آن‌ها را به راحتی به کوله‌پشتی‌های خود آویزان کرده یا در جیب‌های کناری قرار دهند. حکاکی لیزر ویژه این فلاسک‌های تبلیغاتی است.

 

شماره 2- هایلایترهای رنگی کوچک


استفاده از تنوع رنگی بیشتر در هایلایترها، آن‌ها را به لوازم‌التحریرهای محبوب تبدیل کرده است. به عنوان مثال هایلایترهای کوچک شبیه گل که از 5 هایلایتر رنگی مختلف تشکیل شده است، می‌تواند یک هدیه منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز به دانش آموزان دبیرستانی باشد. این رنگ‌های متفاوت می‌توانند در یادگیری بیشتر دروس به این دانش آموزان کمک کنند.

 

شماره 3- کابل شارژ تبلیغاتی


مجازی شدن دروس و پیشرفت تکنولوژی، حتی دانش آموزان را نیز به سوی استفاده از وسایل الکترونیکی سوق داده است. کابل شارژ یک وسیله ضروری برای دانش آموزان دبیرستانی است تا همیشه تبلت و گوشی‌های خود را آماده نگه دارند! اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی خود را به‌یادماندنی‌تر کنید، می‌توانید این کابل‌های تبلیغاتی را درون کیف‌های کوچکی که نام و نشان تجاری شما بر روی آن چاپ شده است، قرار داده و به دانش آموزان اهدا کنید.

کابل شارژ

کابل شارژ با فضای مناسب برای تبلیغات

 

 

شماره 4- دفترچه یادداشت تبلیغاتی


دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی به شکل جلدسخت یا روکش‌های جیر و چرمی از هدایای تبلیغاتی خاص و محبوب در میان دانش آموزان دبیرستانی است. انتخاب طرح‌های جذاب و خیره‌کننده می‌تواند ارزش هدیه شما را چند برابر کند.

 

شماره 5- مداد نوکی


شاید شنیدن این مورد کمی عجیب باشد! اما مطمئن باشید هر کسی از دریافت آن خوشحال می‌شود. بهترین نوع مداد نوکی را می‌توان مدادهای با اندازه 0.7 و 0.5 دانست.

 

شماره 6- دفتر برنامه‌ریزی (بولت ژورنال)


امروزه بولت ژورنال‌ها به یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین نوع دفترچه در میان دانش آموزان بدل شده‌اند. این دفترها امکان برنامه‌ریزی درسی و تفریحی را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند تا با خیالی آسوده به سمت تحقق رویاهای خود حرکت کنند. این نوع دفترها را می‌توان با تنوع فراوانی یافت و به صورت سفارشی به عنوان هدایای تبلیغاتی فراموش‌نشدنی آماده کرد.

 

شماره 7- هودی و تی شرت تبلیغاتی


پوشاک تبلیغاتی در میان دانش آموزان متوسطه دوم بسیار پرطرفدار است و رمز پیروزی کمپین‌های تبلیغاتی می‌باشد. با انتخاب یک طرح دوست‌داشتنی و جذاب و چاپ آن بر روی پوشاک و تی شرت تبلیغاتی که نام تجاری شما نیز در کنار آن قرار دارد، توجهات بسیاری را به سوی خود جذب خواهید نمود. می‌توانید از رنگ‌های متنوع و خیره‌کننده که در میان این رده سنی جذاب است، استفاده کنید و آن‌ها را از سایز کوچک تا دو ایکس لارج سفارش دهید.

تی شرت تبلیغاتی

نمونه‌ای از تی شرت تبلیغاتی


28/ شهریور/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف