WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بخش سوم- هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان و معلمان بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت بازگشایی مدارس

بخش سوم- هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان و معلمان

4/ مهر/1400

با شروع ماه تحصیلی، بسیاری از دانشجویان و معلمان نیز دروس خود را آغاز خواهند کرد و نقش خود را از هفته آینده در راه علم و دانش ایفا خواهند نمود. با وجود همه‌گیری کرونا در ایران و جهان، به تدریج به سمت آموزش حضوری خواهیم رفت؛ هرچند اکنون وعده آموزش مجازی و حضوری به‌صورت ترکیبی داده شده است. با این وجود، چه مجازی و چه حضوری، تبلیغ در میان این دسته از افراد با بهترین هدایای تبلیغاتی که متناسب آن‌ها باشد می‌تواند برگ برنده رقابت با سایر برندها باشد و شما را یک قدم بیشتر به موفقیت نزدیک کند. از همین رو، در ادامه این مطلب به معرفی  هدایای تبلیغاتی مناسب دانشجویان و معلمان خواهیم پرداخت تا با انتخاب هدیه درست، مسیر پیشرفت را هموارتر طی کنید.


دانشجویان تازه‌نفس با آغاز سال تحصیلی با روحیه‌ای بالا آماده یادگیری برای ساخت آینده خود هستند. از این رو، اهدای هدایای تبلیغاتی مناسب به آن‌ها حس اعتماد به نفس را در آن‌ها تقویت می‌کند و انرژی مضاعفی به آنان می‌بخشد. برندهایی که اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی به دانشجویان می‌کنند، به سرعت به نامی آشنا در میان این گروه جوان تبدیل می‌شوند و می‌توانند آینده کسب‌وکار خود را تضمین نمایند.

 

شماره 1- لیوان تبلیغاتی سفری


بیدار شدن از صبح زود و آماده شدن برای ساعت‌ها تفکر و یادگیری، نوشیدن چای و قهوه را به امری رایج در میان دانشجویان تبدیل کرده است. به همین دلیل، یک لیوان تبلیغاتی سفری هدیه‌ای ایده آل به دانشجویان است تا حتی در زمان کلاس‌های درس نیز نوشیدنی محبوب خود را در کنارشان داشته باشند و گلویی تازه کنند. لیوان‌های تبلیغاتی سفری به‌صورت لیوان‌هایی دوجداره و دارای عایق حرارتی هستند که برای مدت طولانی دمای مایعات درون خود را حفظ می‌کنند. از همین رو، نیازی نیست تا افراد برای هر بار نوشیدن چای یا قهوه به آب جوش نیاز داشته باشند.

 

شماره 2- کیف لپ‌تاپ تبلیغاتی


بدون شک استفاده از لپ‌تاپ جزئی همیشگی از زندگی یک دانشجو است. دانشجویان نه تنها لپ‌تاپ‌های خود را در خانه استفاده می‌کنند؛ بلکه آن را با خود به دانشگاه، کتابخانه، محل کار و کافه و... نیز می‌برند. از همین رو، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد و کاربردی به این افراد هستید تا آن را همیشه به همراه داشته باشند و چشمان بسیاری را به خود خیره نمایند، بهتر است به سراغ کیف لپ‌تاپ بروید. انتخاب کیف‌های لپ‌تاپ تبلیغاتی با طرح‌های مد روز و رنگ‌های مناسب و چشم‌نواز، دانشجویان را شیفته استفاده از این هدیه تبلیغاتی می‌کند.

هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از کیف لپ‌تاپ

 

 

شماره 3- دفترچه یادداشت تبلیغاتی


نکته برداری، تمرین کردن، یادداشت کردن اتفاقات و آزمایش‌ها و... اهمیت داشتن یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی خوب را آشکار می‌کند. انتخاب دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی حرفه‌ای که ظاهری شکیل و چشمگیر دارند، کمک می‌کند تا دانشجویان سخت پسند را هم راضی به استفاده از دفترچه‌های تبلیغاتی با برند خود کنید.

 

شماره 4- سوئی شرت تبلیغاتی


پوشاک تبلیغاتی در میان افراد با هر سن و جنسیتی محبوب هستند و در موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سوئی شرت تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در فصل پاییز است که دانشجویان فارغ از هر طرح و رنگی آن‌ها را بر تن می‌کنند و بانشاط در جامعه حاضر می‌شوند. هرچقدر رنگ و کیفیت هدیه تبلیغاتی انتخابی بهتر باشد، شانس استفاده طولانی‌مدت از آن و دوام بازاریابی شما افزایش می‌یابد. استفاده از رنگ‌های جذاب با لوگو طرح‌های خلاقانه بر روی پوشاک تبلیغاتی، آن‌ها را به بیلبوردهای جذابی در سطح شهر تبدیل می‌کند که سرهای بینندگان را به سوی آن‌ها برمی‌گرداند و نام شما را به خاطر می‌سپارند.

 

شماره 5- خودکار تبلیغاتی


یادداشت کردن و نوشتن به دانشجویان کمک می‌کند تا قدم‌های محکم‌تری را برای آینده خود بردارند. خودکار تبلیغاتی با جوهر مشکی و آبی ازجمله هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در میان دانشجویان است که در هر کمپین تبلیغاتی به سراغ آن می‌روند. در کنار خودکارهای تبلیغاتی کلاسیک، شرکت‌ها می‌توانند از قلم‌های استایلوس نیز برای هدیه دادن به افراد خاص استفاده کنند تا بیش از هر زمان دیگری نام تجاری خود را معتبر و درخشان سازند.

خودکار تبلیغاتی

نمونه‌ای از روانویس تبلیغاتی

 

 

شماره 6- فلش مموری تبلیغاتی


امکان ندارد که یک دانشجوی امروزی به فلش مموری نیاز نداشته باشد! ذخیره کردن اسکن مدارک مورد نیاز، فایل آموزش‌های مجازی، جزوات درسی، اطلاعات تحقیقات و انواع کتاب‌های الکترونیکی و فیلم و... همراه داشتن فلش مموری را به یک امر ضروری در دنیای دیجیتالی امروزی مبدل ساخته است که دانشجویان نیز از این اصل پیروی می‌کنند. فلش مموری تبلیغاتی خوب که از ظرفیت مناسبی نیز برخوردار است، از بهترین هدایای تبلیغاتی در میان این گروه شناخته می‌شود که نام تجاری شما را سال‌ها همراه این افراد حفظ می‌کند.

 

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای معلمان


قدردانی از معلمان و اساتید دانشگاه‌ها صرفاً معطوف به روز معلم نمی‌شود. این قشر زحمت‌کش که با تمام توان خود در راستای اعتلا و پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند، از بهترین گروه‌های مخاطبان برای تبلیغات به‌ویژه دریافت هدایای تبلیغاتی هستند. از همین رو نیاز است تا با بهترین هدایای تبلیغاتی برای معلمان آشنا شوید و در کمپین‌های تبلیغاتی یا قدردانی از زحمات بی‌دریغ آن‌ها از این هدایای تبلیغاتی به درستی استفاده کنید.

 

شماره 1- ماگ تبلیغاتی


هیچ چیزی مثل نوشیدن یک لیوان چای و قهوه خستگی روزانه آموزش به کودکان و نوجوانان را رفع نمی‌کند. ماگ تبلیغاتی به ظاهر هدیه‌ای کوچک است اما انتخاب طرحی مناسب که به شکل باکیفیت بر روی آن چاپ شده باشد، ارزشی بینهایت زیاد دارد که افراد قدردان دریافت ان می‌شوند. اگر به دنبال یک هدیه خاص برای معلمان هستید می‌توانید از مجموعه ماگ تبلیغاتی به همراه جعبه پذیرایی تبلیغاتی با شکلات و دمنوش استفاده کنید.

 

شماره 2- ساک دستی تبلیغاتی


معلمان و اساتید همیشه وسایلی برای حمل کردن با خود دارند؛ چه این وسایل شامل کتاب‌ها و جزوات درسی باشد که برای تدریس به آن نیاز دارند، چه وسایل شخصی. ساک‌های دستی تبلیغاتی که در اندازه‌های مختلفی سفارشی‌سازی می‌شوند، هدایای تبلیغاتی مناسبی برای این قشر به شمار می‌آیند. اگر دوست دارید هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فردی به معلمان اهدا کنید که آن‌ها را شگفت‌زده نماید، بهتر است به سراغ کیف‌های تبلیغاتی بروید که عموماً از جنس‌های محکم و دوست دار محیط‌زیست آماده می‌شوند.

ساک دستی

ساک دستی یک هدایای مناسب برای تبلیغات است

 

 

شماره 3- خودکار تبلیغاتی شکیل


تصحیح کردن برگه‌های امتحانی و یادداشت کردن نکات درست در پایین تکالیف با رنگ جوهر قرمز، از خاطرات فراموش‌نشدنی دوران تحصیل است. اهدای خودکار تبلیغاتی شکیل با جوهر قرمز که ظاهری چشم‌نواز دارد، لذت تصحیح برگه‌ها را برای معلمان و اساتید بیشتر می‌کند و از حس ترس در میان دانش آموزان و دانشجویان می‌کاهد.

 

شماره 4- پدفولیو تبلیغاتی


برگه‌های امتحانی، جزوات و برنامه‌های درسی باعث می‌شود تا هر معلم و استادی به یک پدفولیو تبلیغاتی نیاز داشته باشد. پدفولیو تبلیغاتی می‌تواند با جنس‌های متفاوت همچون چرم و پارچه و تعداد محفظه‌های گوناگونی طراحی شوند. انتخاب پدفولیو تبلیغاتی با محفظه‌ای برای قرار دادن فلش مموری، خودکار، برگه و جزوات، گوشی؛ به همراه یک دفترچه یادداشت که بتوان از آن برای یادداشت نکات ضروری استفاده کرد، یک هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی و کارا برای معلمان و اساتید است.

 

شماره 5- توپ ضد استرس


استرس یادگیری تنها مختص دانش آموزان و دانشجویان نیست. سختی کار معلمان و اساتید باعث می‌شود تا آن‌ها نیز به وسیله‌ای برای پشت سر گذاشتن اتفاقات بد روزانه خود نیاز داشته باشند. یک توپ ضد استرس با طرح‌های جذاب و رنگ‌های چشم‌نواز هدیه‌ای دوست‌داشتنی در میان این دسته از افراد است تا ذهن خود را آرام کرده و با روحیه‌ای تازه به کلاس‌های درس بازگردند.

 

شماره 6- پاوربانک تبلیغاتی


آموزش مجازی و استفاده مداوم از گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ برای آموزش به دانش آموزان و دانشجویان باعث می‌شود تا معلمان و اساتید همیشه به شارژ کافی و در دسترس نیاز داشته باشند. یک پاورپانک تبلیغاتی با ظرفیت شارژ مناسب که در عین حال امکان حمل کردن آن نیز آسان باشد، هدیه تبلیغاتی ایده آلی است که هر شخصی از دریافت آن هیجان‌زده می‌شود.

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک از محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی است

 

 

شماره 7- کتب نفیس تبلیغاتی


مطالعه کردن و خواندن ابیات شاعران بزرگ ایرانی ازجمله لذت‌هایی است که هر معلمی در اوقات فراغت خود دوست دارد انجام دهد. هدیه دادن کتب نفیس تبلیغاتی همچون رباعیات خیام، اشعار حافظ، مثنوی مولانا، بوستان سعدی و... نه تنها بر خاص بودن برند شما تأکید می‌کند؛ بلکه هدیه تبلیغاتی شما می‌تواند تا نسل‌ها بعد نیز در میان افراد دریافت‌کننده هدیه باقی بماند تا به نامی ماندگار در اذهان تبدیل شود.

 

سخن آخر


بهترین هدایای تبلیغاتی در میان دانش آموزان، دانشجویان و معلمان در سه بخش به شما معرفی گردید تا بتوانید با الهام گیری از این ایده‌ها، کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه خود را به راه اندازید. بسیاری از محصولات دیگر را نیز می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی به این افراد هدیه داد که به سلیقه، بودجه و انتخاب شما بازمی‌گردد. لازم به یادآوری است که دسته‌بندی‌های صورت گرفته بدین معنی نیست که هدایای گفته شده را تنها باید به گروه مشخص شده اهدا کرد؛ بلکه تمام این‌ها ایده‌هایی برای الهام بخشی به شما هستند تا کمپین موفقی را دنبال کنید.

در آخر، گروه تبلیغاتی پیشکش سال تحصیلی خوب و کمپینی قدرتمند را برای شما آرزو می‌کند! موفق باشید.


4/ مهر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف