WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آیا می‌توان به کمک هدایای تبلیغاتی برای مدارس کمک‌های مردمی جمع‌آوری کرد؟

آیا می‌توان به کمک هدایای تبلیغاتی برای مدارس کمک‌های مردمی جمع‌آوری کرد؟

7/ مهر/1400

ساخت مدرسه و اداره کردن مدارس نیاز به بودجه کلانی دارد که عموماً از سوی خیرین مدرسه‌ساز یا کمک‌های اولیا و مربیان تأمین می‌شود. در همین راستا تبلیغات بسیاری برای جلب توجه این افراد به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی انجام می‌شود. یکی از چالش‌ها و سؤالات پیش روی بازاریابان این است که آیا می‌توان به کمک هدایای تبلیغاتی برای مدارس کمک‌های مالی جمع‌آوری کرد؟


استفاده از هدایای تبلیغاتی برای کمپین‌های تبلیغاتی بی‌شماری به کار گرفته شده است که در نهایت توانسته به موفقیت هدف برگزاری این کمپین‌ها کمک کند. از همین رو، استفاده از هدایای تبلیغاتی برای جلب نظر خیرین، سازمان‌ها و اولیا و مربیان مدارس نسبت به اهدای کمک‌های مالی به مدارس عملی کارآمد به نظر می‌رسد.

طیف گوناگونی از هدایای تبلیغاتی وجود دارند که با آرم‌های سفارشی‌سازی شده بر روی آن‌ها به منظور جلب کمک‌های مردمی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این دسته از هدایای تبلیغاتی را می‌توان با قیمت ارزانی تهیه کرد و برای اهداف بازاریابی استفاده نمود.

اگر به صورت دقیق نمی‌دانید که با هدایای تبلیغاتی سفارشی چگونه می‌توان کمک‌های مالی دریافت کرد، بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

شماره 1- فروش هدایای تبلیغاتی در روز ثبت‌نام یا جلسات اولیا و مربیان


روز ثبت‌نام یا زمان برگزاری جلسات اولیا و مربیان بهترین زمان برای آگاه ساختن مخاطبان نسبت به بودجه دریافتی و نحوه مصرف آن در مدارس است. از همین رو، در چنین روزهایی ارائه هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی به مخاطبان و درخواست از آن‌ها برای حمایت از مدرسه روشی مؤثر و کارآمد است. بودجه‌ای که از فروش این محصولات عاید مدرسه می‌شود، می‌تواند کمک مالی خوبی برای اداره و گذران هزینه‌های مدرسه باشد.

 

شماره 2- ارائه به عنوان جایزه قرعه‌کشی


در رویدادهای خاصی از دانش آموزان یا اولیا و خیرین بخواهید تا با اهدای هزینه‌ای به صندوق مالی مدرسه، کارت‌های قرعه‌کشی هدایای تبلیغاتی را دریافت کنند. به این منظور باید یادآور شوید که برای دریافت شانس بیشتر در قرعه‌کشی نیاز است تا کمک بیشتری به صندوق صورت گرفته باشد. سپس با برگزاری یک قرعه‌کشی، شانس افراد را برای دریافت هدایا تبلیغاتی خاص مدرسه بسنجید.

 

شماره 3- به عنوان هدیه در مسابقات


یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز در مدارس، برگزاری انواع مسابقات در زمان‌ها و رویدادهای گوناگون است. چه مسابقات ورزشی باشد و چه مسابقات علمی و کتاب‌خوانی؛ هر مسابقه به جوایزی برای برندگان نیاز دارد. هدایای تبلیغاتی که نام مدارس بر روی آن‌ها درج شده است، از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که داش آموزان برای دریافت آن‌ها تشویق می‌شوند. علاوه بر این، مدارس در خلال برگزاری این مسابقات می‌توانند در کنار تنقلات فروشی خود، بخشی از هدایای تبلیغاتی با نشان خود را نیز در معرض فروش قرار دهند.

 

شماره 4- خرید بلیط حضور به همراه هدایای تبلیغاتی


برخی از مدارس به منظور تشویق والدین و دانش آموزان برای انجام امور فرهنگی و مسابقات، اقدام به برگزاری رویدادهای متنوعی در مدارس خود می‌کنند؛ رویدادهایی از قبیل تئاترهای دانش‌آموزی، کارگاه نقاشی، مسابقات ورزشی و... این موقعیت‌ها فرصتی ارزشمند برای مدارس است تا از والدین برای تماشای رویدادها دعوت کنند. دست‌اندرکاران مدارس می‌توانند در ازای خرید بلیط حضور در این رویدادها، هدایای تبلیغاتی را که یادآور این روز هستند، اهدا کنند.

هدایای تبلیغاتی

بلیط سینما ایده خوبی برای انجام امور فرهنگی است

 

 

 

شماره 5- پوشاک تیمی در زمان برگزاری مسابقات منطقه‌ای


لباس متحدالشکل که ظاهری زیبا دارد و هماهنگی اعضای تیم را با یکدیگر نشان می‌دهد، اقدامی تحسین‌برانگیز برای تشویق دانش آموزان برای حضور در مسابقات منطقه‌ای است. تی شرت تبلیغاتی، سوئی شرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، شلوار ورزشی تبلیغاتی، هدبند یا دستنبد تبلیغاتی از اقلام محبوب و کارایی هستند که هر کدام از دانش آموزان شیفته آن می‌شوند؛ حتی برای داشتن یکی از این موارد نیز حاضر به پرداخت پول هستند.

 

شماره 6- هدایای فارغ‌التحصیلی


هر مرحله از تحصیل که به پایان می‌رسد، دانش آموزان خود را با علاقه بیشتری برای مرحله بعدی آماده می‌کنند. اهدای هدایای تبلیغاتی با نشان مدرسه که در زمان فارغ‌التحصیلی از مدرسه به آن‌ها اعطا می‌شود؛ نه تنها یادگاری‌های با ارزشی هستند که هر فرد آن را تا مدت‌ها با خود نگه می‌دارد، بلکه می‌تواند راهکاری برای جذب دانش آموزان جدید باشد.

 

از کدام هدایای تبلیغاتی برای جذب کمک مالی می‌توان استفاده کرد؟


هر محصولی را می‌توان با سفارشی‌سازی و چاپ آرم و نام مدرسه به هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد و شیکی تبدیل کرد. با این حال، بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از اقلام تبلیغاتی درمیان دانش آموزان محبوبیت بیشتری دارند. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می‌پردازیم.

  • خودکار تبلیغاتی خلاقانه و شیک
  • فلاسک تبلیغاتی
  • اسپیکر تبلیغاتی با طرح های عجیب
  • کلاه تبلیغاتی با رنگ‌های جذاب
  • سوئی شرت تبلیغاتی در اندازه‌های گوناگون
  • لیوان تبلیغاتی با طرح های جذاب
  • پاوربانک تبلیغاتی شیک
  • کتب نفیس تبلیغاتی به ویژه اشعار شاعران به نام ایرانی
  • پدفولیو تبلیغاتی با طرح های مهیج
  • میکروسکوپ تبلیغاتی
  • چراغ قوه و ابزار تبلیغاتی به ویژه برای والدین
  • کوله‌پشتی تبلیغاتی با گلدوزی شکیل
  • دفترچه یادداشت تبلیغاتی با طرح های چشم‌نواز
  • توپ و وسایل ورزشی سفارشی‌سازی شده

فلاسک تبلیغاتی

بدنه فلاسک فضای مناسبی برای تبلیغ است

 

 

سخن آخر


همه عاشق هدیه هستند؛ به ویژه اگر هدیه‌ای خاص و بامعنی باشد که از مواد با کیفیت ساخته شده است. یکی از روش‌های مؤثر برای جذب کمک‌های مالی برای مدارس و نیز جذب دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. این شیوه تبلیغاتی در افراد این احساس را به وجود می‌آورد که هزینه‌ای را که به عنوان کمک پرداخت کرده‌اند، علاوه بر جنبه معنوی، جنبه مادی نیز برای آن‌ها داشته است و این هدایای تبلیغاتی کوچک یادگاری‌های معناداری برای این افراد می‌شود.


7/ مهر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف