WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی نیمه اول سال 1400

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی نیمه اول سال 1400

13/ مهر/1400

با آغاز ماه مهر و به پایان رسیدن نیمه اول سال، بسیاری از برندها و شرکت‌ها در فکر راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی آتی خود برای ادامه سال 1400 هستند. از همین رو، با نگاهی به لیست محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی نیمه اول سال 1400 می‌توان برنامه‌ریزی موفقی برای نیمه دوم سال داشت.


هدایای تبلیغاتی طیف گسترده‌ای از محصولات تبلیغاتی را در بر می‌گیرند که هر برند و شرکتی بر اساس بودجه و سلیقه خود اقدام به انتخاب، سفارشی‌سازی و اهدا هدایای تبلیغاتی آماده شده خود به مخاطبان می‌نماید. به صورت کلی هر وسیله‌ای را که بتوان با نام تجاری یا لوگو هر برندی به مخاطبان ارائه کرد که تأثیر به سزایی در جلب مشتری و توسعه کسب‌وکار داشته باشد، هدیه تبلیغاتی به شمار می‌آید. از این حیث، دنیای بزرگی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

با وجود این تنوع گسترده، بسیاری از کسب‌وکارها عموماً به سراغ هدایای تبلیغاتی رایجی می‌روند که ریسک کمتری را به دنبال دارد. به همین دلیل، نام این قبیل محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی زیاد شنیده می‌شود. البته ناگفته نماند که این محصولات تبلیغاتی معمولاً تأثیرگذاری بالایی دارند و به رونق کسب‌وکارها نیز کمک شایان توجهی نموده‌اند. در ادامه این مطلب فهرستی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی نیمه اول سال 1400 را برای شما آماده کرده‌ایم تا برای کمپین‌های بازاریابی بعدی خود این موارد را نیز در نظر بگیرید. همراه ما باشید.

 

شماره 1- خودکار تبلیغاتی


خودکار تبلیغاتی یا به عبارت دیگر قلم تبلیغاتی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که پای ثابت هر کمپین تبلیغاتی می‌باشند. خودکارهای تبلیغاتی با جوهر مشکی یا آبی از مدل‌های پرطرفدار به شمار می‌آیند.

نکته طلایی: اگر همیشه برای تبلیغات خود به سراغ خودکارهای ساده می‌روید، در کمپین بعدی خود بهتر است کمی خلاقیت داشته باشید؛ به این منظور بهتر است به سراغ خودکارهای تبلیغاتی فلزی با ظاهر شکیل بروید تا ارزش هدیه تبلیغاتی خود را چند برابر نمایید. قلم‌های استایلوس نیز از هدایای تبلیغاتی جدید و منحصربه‌فردی هستند که هر شخصی را شیفته خود می‌کنند.

خودکار تبلیغاتی

نمونه‌ای از خودکار تبلیغاتی

 

 

شماره 2- دفترچه یادداشت تبلیغاتی


دفترچه‌های یادداشت با ظاهر چشمگیر و جلد محکم از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آیند که می‌توان آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی به هر نوع مخاطبی با هر سنی اهدا کرد. دفترچه یادداشت تبلیغاتی وسیله‌ای کاربردی برای تمام افراد است و هر شخصی از دریافت آن خوشحال می‌شود.

نکته طلایی: در بازاریابی بهتر است همیشه از هدایای تبلیغاتی با ظاهر چشم‌نواز و مهیج استفاده شود. از همین رو، بهتر است دفترچه‌های یادداشت با جلد پارچه‌ای یا چرمی را انتخاب کنید که محلی برای قرار گرفتن خودکار دارند. انتخاب رنگ‌های هیجان‌انگیز برای دفترچه یادداشت تبلیغاتی را نیز فراموش نکنید.

 

شماره 3- ست مدیریتی تبلیغاتی


ست مدیریتی از محصولات تبلیغاتی دوست‌داشتنی و پرفروش به شمار می‌آید که مطابق با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توان آن را آماده‌سازی کرد. حسن استفاده از ست‌های مدیریتی، قرارگیری هدایای تبلیغاتی درون یک جعبه شکیل و لوکس است که بر روی هر وسیله‌ای در آن نام تجاری شما حک گردیده است و درون محفظه‌های شیک و خاصی قرار می‌گیرند. ست‌های مدیریتی الکترونیکی که می‌توان آن را به صورت ست‌های شامل پاوربانک، فلش مموری و خودکار؛ یا پاوربانک، جاکلیدی و کابل شارژ؛ یا هر نوع وسیله الکترونیکی با هر وسیله دیگری که بخواهید همراه شود، از ست‌های محبوب و پرمتقاضی هستند.

نکته طلایی: اگر قصد هدیه دادن به مدیران برتر را دارید بهتر است به سراغ این گزینه بروید تا هدیه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی به آن‌ها اهدا کرده باشید. ست‌های مدیریتی را می‌توان با توجه به جنسیت افراد نیز آماده‌سازی کرد.

 

شماره 4- سررسید تبلیغاتی


سررسید تبلیغاتی در اوایل سال، از اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید که هر کسی مشتاقانه منتظر دریافت آن است. سررسیدهای تبلیغاتی را می‌توان در اندازه‌های متفاوت و با روکش‌های مختلفی آماده‌سازی کرد تا کاملاً مناسب هر نوع مخاطبی باشد.

دفترچه تبلیغاتی

سررسیدهای تبلیغاتی نمونه‌های بسیاری دارند

 

 

شماره 5- ساک دستی


محبوبیت و فروش بالای ساک دستی در تمام طول سال وجود دارد. هر فردی دوست دارد تا ساک دستی تبلیغاتی از برندهای دوست‌داشتنی را داشته باشد و برای حمل‌ونقل وسایل شخصی در مکان‌های مختلف از آن استفاده کند. ساک‌های دستی را می‌توان در اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی سفارشی‌سازی کرد. یکی از گزینه‌های جدید و محبوب، استفاده از ساک دستی‌های کنفی هستند که قابل بازیافت بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کنند.

نکته طلایی: ساک دستی تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود که با صرف هزینه تبلیغاتی بسیار کمی می‌توان تعداد بالایی ساک دستی سفارشی را آماده‌سازی و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را تحت تأثیر قرار داد. نکته اصلی برای جلب توجه با ساک دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی، انتخاب طرح و رنگ مناسب است تا ارزش هدیه اهدایی را بالا ببرد.

 

شماره 6- ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی


ماگ و لیوان تبلیغاتی در چندین سال اخیر به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی تبدیل شده است. محبوبیت ماگ های تبلیغاتی به اندازه‌ای زیاد است که بسیاری از افراد حتی به عنوان هدیه تولد یا قدردانی نیز اقدام به تهیه ماگ های سفارشی می‌کنند تا هدیه‌ای منحصربه‌فرد را آماده کرده باشند.

یکی از گزینه‌های جدید محصولات تبلیغاتی در کنار لیوان‌های تبلیغاتی، لیوان‌های دمنوش تبلیغاتی هستند که با ظاهری شیشه‌ای و شکیل چشمان بسیاری را متوجه خود ساخته‌اند.

نکته طلایی: چاپ طرح‌های خلاقانه با رنگ‌آمیزی‌های خیره‌کننده باعث می‌شود تا ماگ های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی خاصی باشند که هر برندی نوع ویژه خود را طراحی می‌کند. ماگ های سرامیکی و لیوان‌های جادویی از انواع لیوان‌های پرطرفدار و پرفروش به حساب می‌آیند که با صرف هزینه‌ای کم به هدیه‌ای ایده آل و تک تبدیل می‌شوند. البته در کنار این هدایای دوست‌داشتنی می‌توانید از زیرلیوانی‌های تبلیغاتی نیز استفاده کنید تا هدیه‌ای شگفت‌انگیز خلق کرده باشید.

لیوان تبلیغاتی

نمونه‌ای از ماگ تبلیغاتی

 

 

شماره 7- شارژر فندکی و کابل شارژ تبلیغاتی


استفاده مداوم از گوشی‌های هوشمند و تکیه کردن به آن‌ها برای انجام هر کاری باعث شده است تا شارژر فندکی و کابل شارژ تبلیغاتی به یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در نیمه اول سال 1400 بدل شود. این هدایای کاربردی با پشتیبانی از درگاه‌های usb مختلف امکان شارژ انواع گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کنند.

نکته طلایی: شارژر فندکی و کابل شارژ تبلیغاتی از وسایل کاربردی هستند که برای شارژ گوشی‌های هوشمند یا انتقال اطلاعات از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با  توجه به قیمت فعلی گوشی‌های هوشمند، بهتر است به سراغ کابل و شارژرهای فندکی با برندهای معتبر و شناخته شده بروید تا آسیبی به گوشی‌های مخاطبان شما وارد نشود.

 

شماره 8- فلش مموری تبلیغاتی


محبوبیت بالای فلش تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. هر برند و شرکتی که از وسایل الکترونیکی همچون فلش مموری و اسپیکر تبلیغاتی برای تبلیغات خود استفاده کند، در نزد مخاطبان بسیار محبوب می‌شود و هیچ‌گاه نام آن‌ها به فراموشی سپرده نخواهد شد.

نکته طلایی: اگر قصد تصاحب بازار رقابتی را دارید و می‌خواهید رونق کسب‌وکار خود را هر چه سریع‌تر افزایش دهید؛ بهتر است سراغ فلش مموری‌های تبلیغاتی با ظرفیت مناسب (بالای 8 گیگ) بروید. استفاده از فلش مموری با ظاهر چشم‌گیر و خلاقانه نیز از روش‌های تأثیرگذار بر مخاطبان است.

نمونه ای فلش مموری تبلیغاتی

نمونه‌ای از فلش مموری خلاقانه

 

 

 

شماره 9- فلاسک تبلیغاتی


حتی پیش از شیوع کرونا در جهان نیز فلاسک‌های تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی و رایج به شمار می‌رفتند که هر شخص عاشق دریافت آن می‌شد. فلاسک‌های استیل یا بدنه فلزی به دلیل ظاهر شیک و لوکس خود و نیز توانایی نگهداری دمای مایعات درون خود برای مدت طولانی‌تر، نسبت به سایر انواع آن از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

نکته طلایی: فلاسک‌ها با ظاهر چشم‌نواز خود و رنگ‌های گیرا ارزش بالایی دارند و فضایی عالی را برای چاپ طرح و لوگوی برند شما فراهم می‌کنند. این هدایای تبلیغاتی در میان تمام رده‌های سنی پرطرفدار می‌باشند.

 

شماره 10- اسپیکر تبلیغاتی


اسپیکر تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی لوکس به شمار می‌آید و آن را به هدیه‌ای خاص برای مخاطبان خاص بدل نموده است. صدای رسای تبلیغات با اسپیکر تبلیغاتی به وضوح شنیده می‌شود و می‌تواند تأثیری شگفت‌انگیز در جلب افراد به سوی برند شما داشته باشد.

نکته طلایی: برای متمایز ساختن خود و هدیه تبلیغاتی‌تان می‌توانید به سراغ اسپیکرهای تبلیغاتی با طرح‌های عجیب و متفاوت بروید تا بیش‌ازپیش خاص ظاهر شوید.

 

شماره 11- جعبه پذیرایی تبلیغاتی


جعبه پذیرایی‌های تبلیغاتی با ظاهر چشم‌نواز و لوکس خود از بهترین هدایای تبلیغاتی در نیمه اول سال 1400 بودند. این هدایای شگفت‌انگیز با فراهم آوردن فضایی مناسب برای چاپ آرم و طرح شرکت‌ها و همچنین فضای کافی برای قرار دادن هر نوع وسیله دیگر اعم از خوراکی و هدایای تبلیغاتی دیگر، از محصولات تبلیغاتی پرطرفدار به شمار می‌آیند.

جعبه پذیرایی

نمونه‌ای از جعبه پذیرایی

 

 

سخن آخر


هدایای تبلیغاتی شامل محصولات گوناگونی می‌شوند که هر برند یا  شرکتی متناسب با اهداف تبلیغاتی و مخاطبان خود بهترین و مناسب‌ترین موارد را انتخاب می‌کند. در کنار موارد نام برده شده، پاوربانک تبلیغاتی، کتب نفیس تبلیغاتی، پوشاک تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی نیز از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند. علاوه بر این محصولات، اقلام دیگری نیز در رده هدایای تبلیغاتی پرطرفدار قرار می‌گیرند که با مطالعه مطالب وبلاگی پیشین می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

 


13/ مهر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف