WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
کلاه تبلیغاتی یک هدیه بسیار تاثیرگذار

کلاه تبلیغاتی یک هدیه بسیار تاثیرگذار

2/ آذر/1400

کلاه همیشه جزئی از استایل افراد شیک‌پوش جامعه بوده است؛ خواه این افراد در انگلستان و عضوی از خاندان سلطنتی باشند، خواه جزو پیشگامان مد در تمام دنیا. از همین رو، هیچ سری بدون کلاه تبلیغاتی باقی نمی‌ماند.


کلاه تبلیغاتی همراه سایر اکسسوری‌ها همچون پوشاک تبلیغاتی همیشه جزو پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و محبوب در میان آحاد جامعه بوده است و بسیاری از کسب‌وکارها برای شروع کمپین‌های تبلیغاتی خود در ابتدا به سراغ این گزینه می‌روند. بااین‌حال، در سال‌های  اخیر با محبوبیت استایل شخصیت‌های فیلم و سریال‌ها در سراسر دنیا، همچون پیکی بلایندرز، استفاده از کلاه‌ های تبلیغاتی به عنوان یک شیوه تبلیغاتی مطمئن و جذاب بر سر زبان‌ها افتاده است.

 

کلاه تبلیغاتی چیست؟


کلاه یک اکسسوری خاص برای شیک‌پوشان است. علاوه بر این، طیف متنوع کلاه ها سبب می‌شوند تا گزینه‌های گوناگونی از کلاه برای آب‌وهوا و فصول مختلف سال وجود داشته باشد. از همین رو، هر برندی که نمی‌خواهد سرش بی‌کلاه باقی بماند و دوست دارد به‌سرعت در میان مردم شناخته شود، می‌تواند به سراغ این بیلبوردهای تبلیغاتی ارزان قیمت و شکیل برود. با درج نام و لوگو برندها بر روی انواع کلاه ها می‌توان آن را به‌صورت خاص و منطبق بر سلیقه و بودجه شرکت‌ها سفارشی‌سازی نموده و یک کلاه تبلیغاتی بی‌نظیر را خلق کرد.

در حقیقت، کلاه های تبلیغاتی با محبوبیت فراوان خود و کارایی بی‌نظیری که دارند، مورد استقبال غالب افراد جامعه واقع می‌شوند و همین عامل سبب موفقیت کمپین‌های بازاریابی می‌شود که با صرف هزینه‌ای اندک، قلب بسیاری از مخاطبان را با خود همراه می‌کنند.

کلاه تبلیغاتی چیست؟

نمونه‌ای از کلاه تبلیغاتی

 

 

چرا باید از کلاه تبلیغاتی برای بازاریابی استفاده کرد؟


از عوامل موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و منحصربه‌فرد است. به همین دلیل، بسیاری از برندها به سوی هدایای تبلیغاتی شخصی و کارا که به‌صورت سفارشی آماده می‌شوند، می‌روند. از همین رو، پوشاک تبلیغاتی اعم از کلاه، تی‌شرت، ژاکت از اقلام تبلیغاتی محبوب هستند که بارها و بارها استفاده می‌شوند و هیچ‌کس از دریافت آن‌ها امتناع نخواهد کرد.

نکته مهم دیگری که در مورد کلاه تبلیغاتی وجود دارد این است که این محصولات محدود به فصل خاصی نیستند و در هر موقع از سال جذاب به شمار می‌آیند. اگر به دنبال یک بازاریابی حرفه‌ای و خلاقانه هستید، می‌توانید در فصل تابستان کلاه های فلامنت دار و بیسبالی را هدیه دهید و در فصول سرد سال به سراغ کلاه کپ و کلاه لئونی بافتنی بروید که بسیار کاربردی و محبوب هستند.

مطمئن باشید که تعداد کلاه هایی که هر شخصی در خانه دارد، بسیار کمتر از سایر اقلامی است که تصور می‌کنید. به همین دلیل، هرکسی به یکی از این هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و دوست‌داشتنی نیاز خواهد داشت.

پیش از سفارشی‌سازی کلاه تبلیغاتی، بهتر است در مورد انواع کلاه و روش‌های چاپ کلاه بیشتر بدانید.

 

انواع کلاه


کلاه به‌عنوان یک اکسسوری جذاب طرفداران فراوانی میان خانم‌ها و آقایان دارد. طرح‌های گوناگون کلاه ها و تنوع آن‌ها سبب شده است تا طیف متفاوتی از کلاه ها برای هر دسته از افراد در جامعه وجود داشته باشد. نکته کلی که در مورد کلاه ها وجود دارد این است که استفاده از هر سبک کلاهی، استایلی منحصربه‌فرد را خلق می‌کند و می‌تواند بیانگر امضای شاخص برای هر فرد یا برندی باشد. در ادامه به معرفی برخی از انواع کلاه ها می‌پردازیم.

 

انواع کلاه مردانه


 کلاه تریلبی

کلاه تریلبی یکی از مدل‌های خاص و شیک کلاه است که افراد سرشناسی همچون جانی دپ در موقعیت‌های گوناگون آن را بر سر می‌گذارد و استایلی جذاب برای خود خلق می‌کند.

 کلاه پاناما

افرادی که به دنبال یک استایل خاص ایتالیایی همچون نقش پدرخوانده هستند، می‌توانند از این سبک کلاه به‌عنوان امضای برند خود استفاده کنند. این سبک از کلاه را عموماً در فصل تابستان و در رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند. ازاین‌رو، فصل تابستان زمانی عالی برای تبلیغات مسحورکننده با این نوع کلاه است.

کلاه کپ

یکی از رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سبک کلاه در میان مردم، کلاه کپ است. بسیاری از برندها و کسب‌وکارها برای تبلیغات خود این نوع کلاه را ترجیح می‌دهند. استفاده از یک جنس مرغوب همچون کتان، کلاه کپ تبلیغاتی را به یک آیتم جذاب در زمره هدایای تبلیغاتی ارزان تبدیل می‌کند.

 کلاه نیوزبوی

اگر به دنبال یک کلاه تبلیغاتی منحصربه‌فرد هستید که هرکسی از دریافت آن هیجان‌زده شود و بلافاصله آن را بر سر بگذارد؛ بهتر است به سراغ این سبک از کلاه بروید. پس از پخش سریال پیکی بلایندرز، کلاه نیوزبوی یا کلاه کارگردانی به‌سرعت به یک اکسسوری محبوب در میان افراد تبدیل شده است. حال اگر برند شما یکی از محصولات شگفت‌انگیز را به‌عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به مخاطبان خود ارائه دهد؛ مطمئن باشید غوغایی به پا می‌کنید که حتی تصورش را هم نمی‌کردید.

  کلاه فلت

یکی دیگر از انواع کلاه تبلیغاتی پارچه ای، کلاه فلت است که ظاهری تقریباً مشابه کلاه نیوزبوی دارد؛ بااین‌حال کمی تزئینات آن‌ها تغییر یافته است.

کلاه فلت

نمونه‌ای از کلاه فلامنت نقابدار

 

 کلاه بیسبال

کلاه بیسبال چیزی بیشتر از یک کلاه ورزشی ساده است. قدمت محبوبیت این سبک کلاه به سال 1960 برمی‌گردد. این نوع کلاه اسپرت را هم خانم‌ها و هم آقایان بر سر می‌گذارند و جنسیت در مورد آن مطرح نیست. از همین رو، کلاه بیسبال یکی از مطمئن‌ترین هدایای تبلیغاتی سفارشی است که با خیال آسوده می‌توانید آن را سفارش دهید و به هرکدام از مخاطبان خود اهدا کنید.

 

 کلاه زنانه


 کلاه باکت

کلاه باکت یا سطلی، ازجمله کلاه های زنانه محبوب از دهه 90 میلادی است که طیف گسترده‌ای از افراد در فصل پاییز رنگ‌های مختلف آن را بر سر می‌گذارند.

 کلاه برتون

کلاه برتون یا کلاه کاپیتانی که بیشتر با این نام شناخته می‌شود، یکی از انواع کلاه های محبوب در میان بانوان است که خانم‌های شیک‌پوش از آن استفاده می‌کنند.

کلاه فلامنت نقابدار

شاید کمی دشوار باشد که بتوان کلاه فلامنت نقابدار را در دسته‌بندی بانوان یا آقایان قرار داد. زیرا این نوع کلاه دوست‌داشتنی فارغ از جنسیت افراد می‌باشد و هر شخصی با هر جنس و سنی می‌تواند دریافت‌کننده یکی از این هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت باشد. این نوع کلاه تبلیغاتی به‌ویژه در فصل تابستان می‌تواند یک هدیه مهیج و پرطرفدار باشد که برندها از آن برای بازاریابی هدفمند خود استفاده کنند.

 

کلاه ها از چه جنسی ساخته می‌شوند؟


کلاه ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که بستگی به نوع کلاه و زمان استفاده از آن دارد. به‌صورت کلی، می‌توان با استفاده از جنس‌های زیر انواع مختلفی از کلاه ها را ساخت:

  • کتان
  • برزنت
  • پشم
  • نمد
  • جیر
  • حصیر
  • چرم
  • پارچه
  • آکریلیک
  • پلی استر
  • پلی‌پروپیلن
  • نایلون
  • ابریشم
  • مخمل
  • پلاستیک
  • فوم
  • کاغذ

کلاه ها از چه جنسی ساخته می‌شوند؟

کلاه بافتنی با آرم گروه پسرانه کره‌ای BTS

 

 

کلاه تبلیغاتی کاغذی


پرطرفدار بودن کلاه تبلیغاتی سبب شده است تا بسیاری از برندها برای بازاریابی خود در کمپین‌های مختلف به‌ویژه در نمایشگاه‌های تجاری، اقدام به ارائه کلاه تبلیغاتی کاغذی نمایند که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و ازجمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به شمار می‌آید.

این کلاه ها بسیار ساده می‌باشند و کاملاً مناسب برای ارائه به تعداد کثیری از مخاطبان است. در حقیقت، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزان هستید که با بودجه بسیار کم بتوان در تعداد فراوان آن را تهیه کرد و به شمار زیادی از مخاطبان اهدا کرد، کلاه تبلیغاتی کاغذی بهترین گزینه است. اما باید این نکته را هم در نظر داشت که استفاده از کاغذ در این نوع از کلاه سبب می‌شود تا دوام بسیار بالایی نداشته باشد و در مقایسه با کلاه تبلیغاتی پارچه ای خیلی زودتر خراب شود. بنابراین، اگر تمایل دارید آرم تجاری شما تا مدت‌ها همراه مخاطبان شما باقی بماند بهتر است به سراغ کلاه تبلیغاتی پارچه ای بروید.

نکته قابل‌توجه بعدی در سفارشی‌سازی کلاه تبلیغاتی کاغذی این است که حداقل تعداد سفارش برای این نوع محصول هزار عدد می‌باشد و در چاپ کلاه می‌توان از چاپ افست که از سریع‌ترین و ارزان‌ترین شیوه‌های چاپی است استفاده کنید.

کلاه تبلیغاتی کاغذی

نمونه‌ای از کلاه تبلیغاتی کاغذی

 

 

کلاه تبلیغاتی پارچه‌ای


اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و درعین‌حال شیک و بادوام هستید که تا مدت‌ها با ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد، نام شما بر روی آن بدرخشد؛ بهتر است به سراغ کلاه تبلیغاتی پارچه ای بروید. کلاه تبلیغاتی پارچه ای در حقیقت هر نوع کلاهی است که بتوان آن را از پارچه تهیه کرد. چه کلاه پارچه ای کپ باشد و چه کلاه پارچه ای فلامنت دار؛ همگی از انواع کلاه های تبلیغاتی پارچه ای هستند.

کلاه های پارچه ای را می‌توان از جنس‌های مختلف پارچه تهیه و به‌صورت سفارشی آماده کرد. نکته قابل‌توجه این است که هرچه پارچه به‌کاررفته از جنس مرغوب‌تری باشد، نه‌تنها ارزش هدیه تبلیغاتی بیشتر می‌شود؛ بلکه دوام و کارایی آن نیز افزایش می‌یابد. برای سفارشی‌سازی کلاه های تبلیغاتی پارچه ای حداقل تعداد سفارش 100 عدد است که با روش‌های گوناگونی همچون گلدوزی و چاپ سیلک و سابلیمیشن می‌توان بر روی آن انواع طرح‌ها و لوگوها را چاپ نمود.

 

رنگ کلاه تبلیغاتی


پوشاک ازجمله کلاه ازجمله هدایای تبلیغاتی هستند که دست شما در انتخاب رنگ کاملاً باز است. هر برند یا شرکتی می‌تواند بسته به سلیقه و هدف کمپین‌های تبلیغاتی خود هر رنگی را که دوست دارد، انتخاب کند و با انواع روش‌های چاپی، کلاه تبلیغاتی خود را به‌صورت سفارشی آماده‌سازی نماید.

اگر تصمیم‌گیری برای انتخاب رنگ کلاه تبلیغاتی برای شما دشوار است، می‌توانید به مطالب هدایای تبلیغاتی و روانشناسی رنگ‌ها و از نظر روانشناسی چه رنگی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟  و با استفاده از این 6 رنگ فروش خود را افزایش دهید! که در وبلاگ پیشکش پیش‌تر منتشرشده است، نگاهی بی‌اندازید.

رنگ کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی را می‌توان در هر رنگی سفارش داد

 

 

کلاه تبلیغاتی را به چه افرادی می‌توان ارائه کرد؟

 

مطمئن باشید هیچ شرکتی تنها برای اینکه حس خوبی نسبت به کلاه دارد، نمی‌خواهد کلاه تبلیغاتی را در تعداد بالا سفارشی‌سازی نماید. کلاه تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان تمام افراد جامعه است. هر سبکی از کلاه طرفداران خاص خود را دارد و در نهایت اسم برندها بالای سر افراد باقی می‌ماند.

کلاه تبلیغاتی را می‌توان در مواردی مانند آنچه در ادامه بیان می‌شود، به افراد مختلف ارائه کرد.

 

تیم‌های ورزشی

 

هر ورزشی که در محیط باز انجام شود، از فوتبال و بیس‌بال گرفته تا بدمینتون ازجمله مکان‌هایی هستند که افراد بسیاری در آنجا کلاه به سر می‌گذارند. این محیط‌ها، مکانی عالی برای تبلیغات هستند. شما می‌توانید کلاه های تبلیغاتی سفارشی خود را به اعضای تیم‌های ورزشی، تماشاچی‌ها، مسئولان، فروشندگان اغذیه و بلیت و... هدیه دهید. مطمئن باشید همه از دریافت این هدیه در یک روز مسابقه به‌یادماندنی، شگفت‌زده می‌شوند.

 

یونیفرم کارمندان

 

کلاه تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین محصولات برای استفاده به‌عنوان یونیفرم کارمندان رستوران‌های زنجیره‌ای و کافی‌شاپ‌ها است. در کنار پوشاک سفارشی که به رنگ و آرم برند شما منقش شده است، می‌توانید از کلاه تبلیغاتی جذابی را برای کامل کردن یونیفرم پیشخدمت‌ها استفاده کنید.

کلاه تبلیغاتی را به چه افرادی می‌توان ارائه کرد؟

کلاه تبلیغاتی برای برخی از مشاغل مانند رستوران‌دارها بی‌نظیر است

 

 

فروشگاه‌های لباس

 

فروشگاه‌های لباس بزرگ و معتبر، همیشه کلاه های خاصی را به مشتریان خود می‌فروشند. با سفارشی‌سازی کلاه های تبلیغاتی با یک طرح خلاقانه و جذاب، می‌توانید نام خود را به‌سرعت بر سر زبان‌ها بی اندازید.

 

سازمان‌های خیریه

 

تعداد کثیری موسسه خیریه در کشور ما وجود دارد که برای کارهای عام‌المنفعه تلاش می‌کنند. کلاه های تبلیغاتی سفارشی هدیه‌ای عالی به خیرین در زمان اهدای کمک‌های مالی به مؤسسات خیریه است. علاوه بر این، در رویدادهای مختلف، مؤسسات می‌توانند با فروش این کلاه های تبلیغاتی که به شیوه‌ای خاص سفارشی‌سازی شده‌اند، بودجه‌ای برای کارهای خیر خود فراهم کنند.

 

فروشگاه هدیه

 

جاذبه‌های گردشگری بسیاری در سراسر کشور عزیزمان ایران وجود دارد که سالانه بازدیدکنندگان بسیاری از مکان‌های مختلف برای بازدید از آن‌ها می‌آیند. با چاپ طرح‌های جذاب بر روی کلاه های تبلیغاتی می‌توانید در کنار هدیه دادن آن‌ها به مخاطبان خاص، آن‌ها را در فروشگاه‌های هدیه بفروشید. مطمئن باشید بسیاری از گردشگران به‌ویژه گردشگران خارجی دوست دارند به‌عنوان سوغاتی یک هدیه کاربردی و جذاب تهیه کنند و هیچ‌چیزی بهتر از یک کلاه تبلیغاتی مهیج نیست.

 

هدیه مناسبت‌های خاص

 

مناسبت‌های خاصی همچون عید نوروز، کریسمس و شب یلدا از بهترین زمان‌ها برای نشاندن یک لبخند زیبا بر لب مشتریان است. هدایای تبلیغاتی سفارشی همچون کلاه تبلیغاتی در چنین روزهایی هیچ‌گاه از خاطر نمی‌روند و تا مدت‌ها همراه دریافت‌کنندگان باقی می‌مانند. کلاه های سفارشی را می‌توان با جملات یا تصویری مربوط به این رویدادها سفارشی‌سازی کرد تا یادآور این روزها باشند.

 

رویدادهای زمستانی

 

هیچ‌چیزی دل‌چسب‌تر از احساس گرمای یک کلاه و شال‌گردن بافتنی در سرمای زمستان نیست. کلاه تبلیغاتی بافتنی در رویدادهای زمستانی مانند مسابقات اسکی روی برف، یک یادگاری باارزش هستند که سال‌ها مخاطبان آن را بر روی سر می‌گذارند و از گرمای آن لذت می‌برند.

کلاه تبلیغاتی را به چه افرادی می‌توان ارائه کرد؟

یک کلاه تبلیغاتی کاملاً مناسب برای فصل تابستان

 

 

رویدادهای تابستانی

 

گرمای تابستان و آفتاب شدیدی که بر روی صورت می‌تابد، افراد بسیاری را مشتاق استفاده از کلاه های کپ می‌کند. تابستان زمان عالی برای برگزاری انواع رویدادهای هیجان‌انگیز است. ازاین‌رو، زمانی ایده‌آل برای ارائه کلاه های تبلیغاتی کپ و کلاه فیلامنت دار و نقاب‌دار است. مطمئناً در گرمای تابستان هیچ‌کس به یک کلاه جذاب دست رد نمی‌زند.

در کنار این موارد، موقعیت‌های عالی دیگری نیز برای ارائه کلاه تبلیغاتی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز وجود دارد که در مطالب دیگر به آن اشاره خواهیم کرد.

 

انواع روش چاپ کلاه تبلیغاتی


پس‌ از اینکه جنس و رنگ کلاه تبلیغاتی خود را انتخاب کردید و در مورد طرح چاپی خود تصمیم گرفتید، نوبت به انتخاب شیوه چاپی می‌باشد. در حقیقت، روش چاپ کلاه تبلیغاتی به جنس به‌کاررفته در کلاه بستگی دارد. به‌صورت کلی، روش‌هایی همچون گلدوزی، سابلیمیشن، چاپ سیلک، وینیل، انتقال حرارتی، لیزری یا چاپ رنگی ازجمله روش‌های چاپ کلاه تبلیغاتی می‌باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر کلاه تبلیغاتی کاغذی انتخاب کرده‌اید، می‌توانید شیوه چاپ افست را انتخاب کنید.

 

گلدوزی روی کلاه تبلیغاتی


یکی از شیوه‌های خلاقانه و شیک برای چاپ روی کلاه، گلدوزی است. گلدوزی را می‌توان با انواع رنگ‌ها و برای طرح‌های متنوعی مورد استفاده قرار داد تا در نهایت طرحی وزین و چشمگیر ایجاد شود. گلدوزی روی کلاه تبلیغاتی از دوام بالایی برخوردار است و با شست‌وشو و استفاده طولانی‌مدت از بین نمی‌رود. از همین رو، اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما تا مدت‌ها نام برند شما را با ظاهری برازنده همچون روز اول حفظ کند، بهتر است به سراغ این شیوه چاپی بروید. 

گلدوزی روی کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی که از روش چاپ گلدوزی استفاده کرده است

 

 

قیمت کلاه تبلیغاتی


قیمت کلاه تبلیغاتی نیز همچون سایر هدایای تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما به‌صورت کلی، کلاه های تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند که از محبوبیت بالایی در نزد مخاطبان برخوردار می‌باشند. نوع جنس به‌کاررفته در کلاه تبلیغاتی، مرغوبیت جنس به‌کاررفته، شیوه چاپ بر روی کلاه و نیز پیچیدگی طرح انتخابی از عوامل مؤثر بر قیمت نهایی کلاه تبلیغاتی است.

 

نکات طلایی سفارشی‌سازی کلاه تبلیغاتی


اگر به این نتیجه رسیده‌اید که کلاه تبلیغاتی انتخابی عالی برای بازاریابی شما است، می‌توانید با به‌کارگیری موارد زیر، هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای مخاطبان خود آماده کنید.

  •      انتخاب نوع کلاه موردعلاقه و مناسب
  •       انتخاب رنگ جذاب و گیرا
  •     استفاده از روش گلدوزی برای چاپ لوگو و طرح انتخابی
  •   همراه کردن کلاه تبلیغاتی با سایر آیتم‌های پوشاک

 

کلاه تبلیغاتی انتخاب عالی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان


کلاه تبلیغاتی هدیه‌ای عالی برای کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ و کوچک است. مقرون‌به‌صرفه بودن و امکان استفاده از طرح‌های متنوع بر روی کلاه، آن را به هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و محبوب تبدیل کرده که لازمه بازاریابی‌های خلاقانه هر برندی است. با انتخاب رنگ مناسب و طرحی جذاب بر روی کلاه تبلیغاتی می‌توانید از همه‌پسند بودن هدیه تبلیغاتی خود مطمئن باشید و بدانید که افراد آن را همیشه بر سر می‌گذارند و تا مدت‌ها همراه آن‌ها خواهد بود.


2/ آذر/1400



بحث و تبادل نظر
بهزاد
1401/12/25 19:13
سلام برای تعدد سه چهار تا هم گلدوزی کلاه دارید ؟
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1402/01/01 21:46
سلام وقت بخیر. حداقل سفارش کلاه تبلیغاتی 100 عدد است.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف