WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای افرادی که همیشه در سفر هستند

بهترین هدایای تبلیغاتی برای افرادی که همیشه در سفر هستند

5/ آبان/1400

مدیران عالی‌رتبه و کارمندان بسیاری وجود دارند که بسته به نوع شغل خود همیشه در حال حرکت و سفر هستند. اگر به دنبال خوشحال کردن این افراد هستید و می‌خواهید با بهترین هدایای تبلیغاتی برای افرادی که همیشه در سفر هستند، آشنا شوید؛ با ادامه این مطلب همراه ما باشید.


حتماً در اطراف شما هم افرادی وجود دارند که به اقتضا شغل خود در ماه بارها و بارها به سفر کاری می‌روند یا محیط کاری ثابتی ندارند. برای این قبیل از افراد به همراه داشتن وسایلی که همیشه به آن نیاز دارند، امری ضروری است. با این حال، باید وسایل آن‌ها به گونه‌ای باشند که جای کمی را اشغال کنند تا دست و پا گیر نباشند و به راحتی بتوانند آن را با خود حمل نمایند.

ازجمله وسایل ضروری که افراد در حال سفر به آن احتیاج دارند، وسایل الکترونیکی می‌باشد. وسایل الکترونیکی در دنیای دیجیتالی امروزی از اقلام حیاتی به شمار می‌آیند. برای برخی از افراد به همراه داشتن گوشی هوشمند و یک شارژر خوب مهم‌تر از حمل کارت بانکی و سوئیچ ماشین است.

به همین دلیل، اگر به دنبال هدیه‌ای فوق‌العاده برای افرادی که همیشه در سفر هستند، می‌گردید؛ می‌توانید به سراغ وسایل الکترونیکی بروید و آن‌ها را شگفت‌زده نمایید. اگر هنوز هم در مورد وسایل الکترونیکی شک دارید، بهتر است به خودتان یادآوری کنید که دنیا به سمت استفاده از فناوری‌های نوین در حال حرکت است. تکنولوژی‌های متعدد در حال توسعه هستند و به روز شدن آن‌ها امری طبیعی است.

از همین رو، اگر برندی می‌خواهد تا مدت‌ها نام کسب‌وکار خود را در اذهان افراد زنده نگه دارد و همگام بودن خود را با دنیای مدرن امروزی نشان دهد؛ بهتر است به سراغ محصولات تبلیغاتی الکترونیکی برود.

 

کدام هدایای تبلیغاتی الکترونیکی را می‌توان به افراد همیشه در سفر اهدا کرد؟


طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیکی وجود دارد که می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی به مخاطبان خاص اهدا کرد. شاید بسیاری از این وسایل الکترونیکی را خودتان بارها دیده و یا استفاده کرده باشید؛ اما به فکر استفاده تجاری و تبلیغاتی از آن‌ها نبوده باشید. اگر دوست دارید تا هدیه‌ای متفاوت و خاص به مخاطبان خود اهدا کنید و برق شادی را در چشمان آن‌ها ببینید، می‌توانید از میان محصولات تبلیغاتی زیر مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

 

شماره 1- شارژر فندکی


جابه‌جایی‌های زیاد و حمل‌ونقل‌های طولانی با ماشین، فرصت کافی برای شارژ کردن انواع گوشی و وسایل الکترونیکی ضروری را از افراد همیشه در حرکت می‌گیرد. حال در دنیایی که زندگی و امورات کاری بسیاری از افراد با همین گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود، شارژ بودن باطری یک موضوع مهم و انکارناپذیر است.

به همین دلیل، ارائه شارژرهای فندکی خودرو به مخاطبان پرجنب و جوش و همیشه در سفر، ایده‌ای عالی و بکر است که لبخند رضایت را روی لبان آن‌ها می‌نشاند. اغلب شارژرهای فندکی خودرو دارای پورت‌های USB هستند. به همین خاطر به راحتی به انواع تلفن‌های هوشمند و حتی تبلت متصل می‌شوند و کار را ساده می‌کنند.

شارژر فندکی

نمونه‌ای از یک شارژر فندکی شکیل

 

 

شماره 2- پاوربانک تبلیغاتی


همیشه در حرکت بودن به معنی سوار بر خودرو شخصی بودن نیست. بسیاری از افراد سفرهای کاری خود را با هواپیما، قطار یا سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی می‌روند. از این رو، ممکن است به یک منبع تغذیه مناسب برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی خود دسترسی نداشته باشند. وسیله‌ای کاربردی‌تر و مناسب که هر فردی از دریافت آن هیجان‌زده می‌شود و به خوبی قدر هدیه را می‌داند، پاوربانک تبلیغاتی است.

پاوربانک‌های تبلیغاتی در ابعاد، وزن‌ها و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند که بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کرده و به صورت سفارشی آماده‌سازی نمایید. علاوه بر این، پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های شارژی گوناگونی تولید می‌شوند که بسته به مدت زمان شارژ دهی خود به سه دسته ظرفیت کم، متوسط و زیاد تقسیم‌بندی می‌شوند.

پاوربانک‌های با ظرفیت زیاد که قادر به شارژ کردن لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و تبلت هستند، کاملاً مناسب افرادی است که در سفرهای کاری خود تا مدت‌های طولانی به منبع تغذیه مناسب دسترسی ندارند. با این حال، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و در عین حال خاص برای افراد همیشه در سفر می‌گردید، می‌توانید به سراغ پاوربانک‌های با ظرفیت متوسط بروید. این نوع پاوربانک‌های تبلیغاتی قادر به شارژ تلفن‌های هوشمند برای حداقل 3 مرتبه به صورت کامل هستند.

 

شماره 3- قلم استایلوس


کارایی و اهمیت قلم‌ها بر کسی پوشیده نیست. حال در دنیای دیجیتال، این قلم‌ها رختی نو بر تن کرده‌اند و با تغییر شیوه نوشتن خود به صورت دیجیتالی به قلم‌های استایلوس تبدیل شده‌اند. این نوع قلم‌ها به سرعت به یک هدیه تبلیغاتی رایج و محبوب تبدیل شده‌اند که فارغ از جنسیت و سن، هرکسی را شگفت‌زده و خوشحال می‌کنند.

این هدایای تبلیغاتی کاربردی را می‌توان با هر وسیله هوشمندی که صفحه لمسی دارند؛ از گوشی موبایل گرفته تا تبلت و لپ‌تاپ، استفاده کرد.

قلم استایلوس

قلم‌های دیجیتالی امروزه جای خودکار و مدادها را گرفته‌اند

 

 

شماره 4- مینی ماوس (ماوس کوچک)


درست است که بسیاری از افراد برای انجام امور کاری خود در خارج از خانه از انواع تبلت‌ها و آیپد استفاده می‌کنند؛ اما هنوز هم هیچ وسیله‌ای کارایی و توانایی لپ‌تاپ‌ها برای انجام کارها ندارند. لمسی بودن صفحه لپ‌تاپ هم مانعی برای استفاده از ماوس نیست. حتی صفحه لمسی هم احساس راحتی و کارا بودن ماوس را ندارند. به همین دلیل، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی محبوب و کارا هستید که هر فردی آن را همیشه با خود داشته باشد و استفاده نماید، بهتر است به سراغ ماوس‌های کوچک بروید.

ماوس‌ها شاید وسیله‌ای قدیمی به نظر بیایند؛ با این حال سرعت عمل این وسایل بسیار بالاتر است و همراه با یک ماوس پد مناسب، در هر مکان و زمانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به همین دلیل، ماوس های مینی یک هدیه تبلیغاتی ایده آل برای کارمندان و افراد همیشه در سفر هستند. به ویژه اگر ماوس‌های بی سیم را انتخاب کنید، ارزش هدیه خود را چندین برابر می‌کنید.

 

شماره 5- قاب گوشی موبایل


 هیچ وسیله‌ای مهم‌تر و کاربردی‌تر از گوشی‌های موبایل نیستند. امروزه هر فردی یک گوشی هوشمند دارد و برای انجام هر کاری  چه برای گذراندن اوقات فراغت باشد و چه برای انجام  امور کاری از آن استفاده می‌کند. به همین دلیل، حفاظت از آن‌ها امری مهم است که با کمک قاب گوشی صورت می‌گیرد.

قاب گوشی موبایل همچون یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک است که هر برندی با سلیقه و خلاقیت خود می‌تواند شعار یا لوگو خود را در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون بر روی آن چاپ کند و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و شیک به افراد هدیه کند. افرادی که همیشه در سفر هستند، با این قاب‌های گوشی به مکان‌های مختلفی می‌روند؛ همین موضوع کمک می‌کند تا نام تجاری شما بیش از هر زمان دیگری در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

انواع مختلف قاب گوشی‌های موبایل طراحی شده‌اند. یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین نوع قاب گوشی‌های موبایل، قاب‌هایی هستند که دارای محفظه‌ای برای قرار دادن کارت‌های بانکی و شناسایی هستند؛ تا افرادی که با عجله راهی سفر می‌شوند نگرانی برای جا گذاشتن مدارک خود نداشته باشند.

قاب گوشی موبایل

هنگام سفارش قاب گوشی می‌توانید آرم برند خودتان را روی آن حک کنید

 

 

شماره 6- اسپیکر بلوتوثی


شاید با خود بگویید چرا باید به یک کارمند همیشه در سفر اسپیکر بلوتوثی هدیه داد؟ اسپیکرهای بلوتوثی علاوه بر اینکه دارای بلندگوهای قوی برای شنیدن انواع پادکست‌ها و موسیقی هستند؛ از میکروفون‌های داخلی نیز برخوردار می‌باشند. این میکرفوفون‌ها قادر به همگام شدن با انواع گوشی‌های موبایل هستند تا در برقراری تماس‌های کنفرانسی کاری به یاری این افراد بیایند.

 

شماره 7- کیف لپ‌تاپ و کاور تبلت


تعداد تبلت‌های موجود در دنیا از 1 میلیارد در سال گذشته پیشی گرفته است. این موضوع که تا حد زیادی به توسعه قدرت و توانایی تبلت‌ها در انجام کارها اشاره دارد، اهمیت تبلت را در زندگی افراد مشخص می‌کند. در کنار تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها نیز بیش از پیش جای خود را در زندگی امروزی باز کرده‌اند و به یک وسیله ضروری در زندگی هر فردی تبدیل شده‌اند. تمامی افرادی که همیشه در حال سفر هستند بی شک یک تبلت یا لپ‌تاپ را با خود حمل می‌کنند. از همین رو، ارائه یک کیف لپ‌تاپ یا کاور تبلت به این دسته از افراد آن‌ها را خرسند می‌کند. مطمئن باشید آن‌ها این هدایای تبلیغاتی کارا و باارزش را هیچ‌گاه از خود جدا نخواهند کرد و در تمام سفرها با خود به همراه می‌برند.

کیف لپ‌تاپ و کاور تبلت

کاورهای تبلت انواع گوناگونی دارند

 

 

شماره 8- فلش مموری


مگر می‌شود بخواهید به سفر بروید ولو به یک سفر تفریحی و با خود یک فلش مموری با مجموعه‌ای از آهنگ‌ها و اطلاعات را به همراه نداشته باشید. در دنیایی که اینترنت با سرعت باورنکردنی پیش می‌رود و می‌توان اطلاعات را در ایمیل یا فضاهای ابری ذخیره کرد و به راحتی به آن دسترسی داشت؛ اما هنوز هم فلش مموری‌ها وسیله‌ای کاربردی و ارزشمند تلقی می‌شوند. شاید بتوان به آن‌ها به عنوان یک پشتیبان مفید و قابل اعتماد نگاه کرد که هیچ‌گاه ما را ترک نمی‌کنند.

فلش تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند که می‌توان آن‌ها را در شکل‌ها و با ظرفیت‌های گوناگون (بسته به بودجه و سلیقه خود) سفارشی‌سازی کنید و در موقعیت‌های مختلف به مخاطبان خود به ویژه به افراد پرجنب و جوش و دوستدار سفرهای کاری اهدا کنید.

 

شماره 9- هندزفری و ایرپاد


هیچ‌کس دوست ندارد صدای گریه کردن بچه‌ها در هواپیما یا سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی را بشنود. هندزفری و ایرپادها وسایلی عالی برای فرار از صدای مزاحم در مکان‌های شلوغ هستندتا افراد با آرامش به برنامه‌های روزانه خود نگاه کنند و خود را برای قرار ملاقات بعدی آماده سازند.

تقریباً همه افراد زمانی که به سمت محیط کار خود می‌روند یا از سرکار به خانه برمی‌گردند، برای فرار از صدای همهمه به این وسایل الکترونیکی دوست‌داشتنی پناه می‌آورند. این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از هندزفری استفاده نمی‌کند. از همین رو، اگر به دنبال یک وسیله مفید و کارا هستید که بی شک مورد استفاده قرار بگیرد و نام شما بر روی آن، چشمان بسیاری را به خود خیره کند؛ بهتر است به سراغ هندزفری‌های تبلیغاتی بروید.

برای اینکه ارزش هدیه شما بیش از پیش به چشم آید، می‌توانید هندزفری‌های تبلیغاتی را به همراه یک کیف تبلیغاتی مناسب که آرم شما به زیبایی بر روی آن حک شده است، اهدا کنید. به این ترتیب، با هر بار استفاده از این وسایل، نام شما خواهد درخشید.

هندزفری و ایرپاد

هندزفری از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی است

 

 

سخن آخر


دنیای پرتحرک امروزی، تجربه‌های باورنکردنی را خلق می‌کند. افرادی که همیشه در سفر هستند با کوله باری از تجربه‌های شگفت‌انگیز، می‌توانند یک هدف تبلیغاتی مناسب برای کسب‌وکارها باشند تا در هر گوشه از مسیر حرکت این افراد به خوبی دیده شوند. وسایل الکترونیکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای افراد همیشه در سفر هستندتا از دنیای دیجیتالی عقب نیافتند و کارهای خود را بدون وقفه و نگرانی انجام دهند.


5/ آبان/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف