WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چراغ مطالعه تبلیغاتی ‌به روشنایی بیلبوردهای تبلیغاتی

چراغ مطالعه تبلیغاتی ‌به روشنایی بیلبوردهای تبلیغاتی

9/ آبان/1400

تا به حال به این فکر کرده‌اید که بهترین هدیه برای شخصی که اهل مطالعه در تمام شبانه روز است، چیست؟ درست است، بعد از کتاب شما می‌توانید او را با یک چراغ مطالعه تبلیغانی خوشحال کنید. البته اگر خود شما هم اهل مطالعه باشید، بارها وجود این چراغ را در اتاق خواب یا کار خود ضروری حس کرده‌اید.


چراغ مطالعه تبلیغاتی یکی از وسایلی است که در نبود آن همیشه حس خواهیم کرد چیزی کم است! اگر شما برای چشمان خود ارزش قائلید باید از فواید این چراغ‌ها به هنگام مطالعه در شب مطلع باشید. همچنین در انجام فعالیت‌های هنری که نیاز به دقت و روشنایی کافی برای ظریف درآمدن کارمان است، نیاز به این وسیله بیش از پیش احساس می‌شود. ما در این مقاله به معرفی انواع چراغ مطالعاتی تبلیغاتی می‌پردازیم تا شما بتوانید با توجه به نیازهایتان بهترین انتخاب در میان هدایای تبلیغاتی را داشته باشید.

 

انواع چراغ مطالعاتی تبلیغاتی


چراغ مطالعاتی تبلیغاتی از نظر سایز، مدل، نوع و شدت نور و همچنین نوع کاربری به انواع و اقسام گوناگونی تقسیم می‌شوند که هر کدام شرایط مختص به خود را دارند. بسیار مهم است که قبل از اقدام به خرید چراغ مطالعاتی تبلیغاتی، درباره انواع آن اطلاعاتی هر چند غیر تخصصی داشته باشید. دقت داشته باشید یک چراغ مطالعه می‌تواند علاوه بر روشنایی بخشی کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. در ادامه به توضیح هر کدام از آنها می‌پردازیم.

 

چراغ مطالعه کودک


اگر قصد دارید فرزند خود را اهل مطالعه بار بیاورید پیشنهاد ما به شما این است که یک چراغ مطالعاتی تبلیغاتی کودک در اتاق او بگذارید. این کار نه تنها باعث زبباتر به نظر رسیدن چیدمان اتاق کودکتان می‌گردد؛ بلکه باعث می‌شود کودک شما به خواندن کتاب‌هایی که برای او می‌خرید علاقه‌مند شود. این چراغ دارای نورهای رنگی و ساعت زنگ دار است. همچنین این چراغ‌ها متناسب با جنسیت کودک شما در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند که این موضوع قدرت انتخاب شما را بالاتر می‌برد.

چراغ مطالعه کودک

نمونه‌ای از چراغ مطالعه کودک

 

 

چراغ مطالعه کلاسیک


سادگی همیشه زیباست! این نوع چراغ مطالعه تبلیغاتی بسیار ساده، شیک و مناسب افراد سخت پسند است. همچنین اگر قصد دارید برای شخصی که سلیقه کلاسیک دارد چراغ مطالعه تبلیغاتی کادو ببرید، حتما این مدل برازنده اوست. این چراغ دارای سایز‌ها و رنگ‌های متفاوتی است. اگر به دنبال کاربردهای زیادی در چراغ مطالعه هستید، این چراغ اصلا انتخاب خوبی برای شما نیست.

 

چراغ مطالعه اسپیکردار


این چراغ مطالعه تبلیغاتی باعث می‌شود در هنگام مطالعه آرامش دو چندانی برای شما فراهم شود. تجسم کنید که غرق در مطالعه یک رمان جذاب یا یک کتاب فلسفی هستید و یک موسیقی آرام و دلنواز در فضا طنین انداز است! به طور قطع حتی از تجسم این شرایط هم لذت می‌برید. با این چراغ مطالعه تبلیغاتی می‌توانید بهترین لحظات آرامش بخش را تجربه کنید. این چراغ مطالعه دارای بلوتوث است که با آن می‌توان به گوشی یا هر وسیله صوتی دارای بلوتوث متصل شوید.

چراغ مطالعه اسپیکردار

هم چراغ و هم اسپیکر

 

 

چراغ مطالعه بی سیم


همه افراد سعی بر قراردادن تخت خواب خود کنار پریز برق دارند. اگر تخت خواب شما از پریز به دور باشد سختی‌های زیادی برای استفاده از وسایل الکترونیکی هنگام شاژ شدن متحمل خواهید شد. هر چه تعداد سیم‌های وسایل الکترونیکی شما کمتر شود برای شما راحتی بیشتری به وجود می‌آید. این نوع چراغ مطالعاتی تبلیغاتی شما را از وابستگی به پریز برق نجات خواهد داد.

 

چراغ مطالعه با صفحه نمایش


امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه‌ها مخصوصا وسایل الکترونیکی هستیم. چراغ مطالعاتی تبلیغاتی با صفحه نمایش یکی ازین وسایل است. دیگر نگران فراموش کردن زمان هنگام کار یا مطالعه نباشید، زیرا این چراغ بسیار مدرن می‌تواند نشان دهنده‌ی ساعت، دمای اتاق، تقویم شمسی، میلادی و... باشد. همچنین این چراغ دارای زنگ هشدار نیز است.

چراغ مطالعه با صفحه نمایش

چراغ مطالعه‌ای با صفحه نمایش

 

 

چراغ مطالعه تاچ


این نوع چراغ مطالعه جزو مدرن‌ترین چراغ‌های مطالعه است. این چراغ مانند گوشی موبایل لمسی بوده و دکمه  فیزیکی به روی آن کار نشده است. این امر سبب سهولت کارکردن شما با این چراغ می‌گردد. این چراغ همانند چراغ مطالعه با صفحه نمایش دارای گزینه‌هایی مانند ساعت، تقویم و... است.

 

چراغ مطالعه سیلیکونی


اگر شما کودک نوپایی در منزل دارید که همیشه باید مراقب وسایل شکستنی اطراف او باشید، این چراغ مطالعه بهترین گزینه برای شما است. این چراغ همچنین برای افراد مسن نیز بسیار مناسب است. این نوع چراغ مطالعه نشکن است و بسیار سبک‌تر از نوع فلزی آن است. به راحتی قابل حمل بوده و در کیف‌های متوسط زنانه به سهولت جا می‌گیرد.

چراغ مطالعه سیلیکونی

چراغ مطالعه‌ای از جنس سیلیکون

 

 

چراغ مطالعه گیره دار


این مدل چراغ مطالعه تبلیغاتی به دو دسته همراه و غیر همراه تقسیم می‌شود. نوع همراه این چراغ مطالعه سبک، کوچک و در همه حال قابل استفاده است. با گیره‌ای که در آن تعبیه شده است به راحتی به کتاب یا دفتر شما متصل می‌شود. شما می‌توانید در مترو و مکان‌های عمومی به راحتی از این چراغ استفاده کنید.

 

چراغ مطالعه رومیزی هوشمند


این چراغ مطالعه تبلیغاتی مناسب برای قرار گرفتن روی میز کار یا مطالعه شماست. این چراغ مانع از آسیب دیدن چشم‌های شما می‌شود. این چراغ مطالعه دو منبع نوردهی را در خود جای داده است که نسبت روشنایی آن با محیط با توجه به استاندارد IESNA بهینه سازی شده است. چراغ‌های هوشمند مطالعه در سایزهای متفاوتی وجود دارند.

چراغ مطالعه رومیزی هوشمند

چراغ مطالعه 5 بعدی

 

 

چراغ مطالعه مدرن


با توجه به پیشرفت علم چیدمان منزل و همچنین استفاده از طراحی‌های مدرن و جدید در منازل، تمام اسباب و اشیا منازل به سمت مدرن شدن در حرکت‌اند. چراغ مطالعه تبلیغاتی نیز جزو همین اشیاست. چراغ مطالعه مدرن به طراحی اتاق شما رنگ و جلوه‌ای ویژه می‌بخشد. اگر به دنبال مدرنیزه کردن منزل خود هستید خرید این نوع چراغ مطالعه تبلیغاتی را در فهرست خرید‌های خود بگذارید. چراغ‌های مطالعه مدرن اغلب دارای صفحه نمایش و امکاناتی ار قبیل تنظیم نور، رنگ نور و... هستند.

 

رنگ چراغ مطالعه تبلیغاتی


این چراغ‌ها در رنگ‌های بسیار متفاوتی به بازار عرضه شده‌اند. اما به جرات می‌توان گفت پرفروش‌ترین رنگ این چراغ مشکیست. شما می‌توانید با توجه به هارمونی رنگ‌های اتاق خود رنگ چراغ مطالعه‌تان را انتخاب کنید. بعد از مشکی، رنگ سفید در جایگاه دوم پرفروش ترین‌ها قرار دارد. از رنگ خاکستری غافل نشوید زیرا خاکستری یک رنگ خنثی است که می‌توانید با هر رنگی آن را ست کنید. همانند بدنه این چراغ‌ها که دارای رنگ بندی‌های گوناگون است، نور این چراغ‌ها نیز دارای رنگ‌ بندی‌های متفاوتی از سفید و کرم گرفته تا طیف‌های آبی کمرنگ است.

رنگ چراغ مطالعه تبلیغاتی

هم چراغ مطالعه، هم جا مدادی

 

 

برندهای چراغ مطالعه


برندهای بسیار متفاوتی در بازار وجود دارد که از کیفیت‌های پایین تا کیفیت‌های بسیار خوب را شامل می‌شود. از برندهای معتبر در چراغ مطالعه تبلیغاتی می‌توان به ایکیا، شیائومی، تسکو، لایت لند، هانسل، ریمکس، کلیپس، فیلیپس و... اشاره کرد. در زمان خرید آنلاین یک برند چراغ مطالعه تبلیغاتی حتما به نظرات و امتیازهای داده شده از سمت کاربران توجه کنید.

 

سفارشی‌سازی چراغ مطالعه


شما می‌توانید به راحتی چراغ مطالعه تبلیغاتی خود را سفارشی‌سازی نمایید. شما می‌توانید گزینه‌هایی مانند: رنگ، طرح، نوشته روی چراغ، داشتن ابزارهای جانبی و نوع نور به کار رفته در چراغ را مطابق با سلیقه خودتان سفارش دهید. البته دقت داشته باشید که با اضافه شدن هر مورد دلخواه، قیمت این محصول نیز برای شما افزایش می‌یابد.

 

روش‌های چاپ و حک روی چراغ مطالعه تبلیغاتی


مانند هر شی دیگری روی چراغ مطالعه تبلیغاتی هم می‌توان چاپ انجام داد. این چراغ‌ها در ابتدا معمولا ساده و بدون طرح تولید می‌شوند. سپس توسط دستگاه‌های مخصوص، طرح‌های جذاب و رنگارنگی روی آن‌ها چاپ می‌گردد. به این فرآیند، چاپ و حک روی چراغ مطالعه تبلیغاتی می‌گویند. شما می‌توانید هر عکسی که مورد دلخواهتان است به ما بدهید تا ما آن را روی چراغ مطالعه‌تان حک کنیم. تجسم کنید که اگر یک چراغ مطالعه با عکس خودتان هدیه بگیرید چقدر خوشحال می‌شوید. به همین روال می‌توانید عزیزانتان را هیجان‌زده کنید. دقت داشته باشید که بسته‌بندی این چراغ‌ها به خاطر چاپ انجام شده روی آن بسیار حساس است. ممکن است با بسته‌بندی نادرست چاپ روی این چراغ‌ها تا حدودی از بین برود.

 

بهترین چراغ مطالعه تبلیغاتی


بهترین چراغ مطالعه تبلیغاتی همان چراغی است که تمام نیازهای مورد نظر شما را براورده می‌کند. نمی‌توان برای همه  افراد یک نسخه پیچید زیرا نیازها و خواسته‌های هر شخص با دیگری متفاوت است. ممکن است شما فقط به دنبال زیبایی باشید اما شخص دیگری به دنبال سبک بودن، قابل حمل و نشکن بودن این چراغ‌ها باشد. همچنین افراد ممکن است نورهای متفاوتی با شدت‌های مختلف را بپسندند. در نتیجه در ابتدا نیازهای خود را بسنجید و سپس با توجه با آن‌ها بهرین چراغ مطالعه را برای خود انتخاب کنید. البته ناگفته نماند بهترین چراغ‌ها دارای لامپ  LED با رنگ‌های ملایم یا سفید هستند که آسیبی برای چشم ما ندارند. همچنین می‌توانید با ما تماس گرفته تا شما را در این امر به بهترین نحو راهنمایی کنیم.

بهترین چراغ مطالعه تبلیغاتی

نمونه‌ای چراغ مطالعه یو اس بی دار

 

 

تاثیر مکان استفاده از چراغ مطالعه در انتخاب بهترین آن


آیا شما در هنگام مطالعه معمولا در رخت خواب هستید؟ یا در پشت میز کاری خود؟ این که شما در کجای اتاق خود همواره مطالعه می‌کنید در انتخاب بهترین چراغ مطالعه تبلیغاتی برای شما تاثیرگذار است. زیرا هر موقعیتی نیاز به یک تنظیم نور منحصر به فرد دارد.


چراغ مطالعه مناسب مطالعه در رختخواب


اگر دوست دارید هنگام مطالعه در رختخواب خود بمانید، چندین گزینه برای انتخاب چراغ مطالعه تبلیغاتی پیش‌رو دارید.

  1. اگر در نزدیکی تخت خود میزی مانند کنار تختی دارید، می‌توانید از چراغی مانند چراغ مطالعه آباژوری استفاده کنید. به عبارتی این چراغ‌ها فقط در هنگام مطالعه به کار نمی‌روند و شما می‌توانید بعد از اتمام مطالعه شدت و رنگ نور آن را تغییر داده و خواب شیرینی را تجربه نمایید.
  2. مدل دیگر برای استفاده از چراغ مطالعه در رختخواب، استفاده از چراغ مطالعه گیره‌دار یا دیواری است. نوع گیره‌دار چراغ‌ها را می‌توان به قسمت بالایی تخت متصل کرد و نوع دیواری نیز به دیوار بالای سر وصل می‌شود.

 

هر نوع از این چراغ‌ها را که انتخاب ‌می‌نمایید دقت داشته باشید. چون در هنگام دراز کشیدن مغز به طور ناخودآگاه آماده استراحت می‌گردد. بنابراین بهتر است از چراغ مطالعه دارای لامپ LED که نور را پخش کرده و شدت کمتری از نور را متمرکز می‌سازد؛ استفاده کنید. نور کرم لایت بهترین انتخاب برای چراغ مطالعه‌های تبلیغاتی نزدیک تختخواب است.


چراغ مطالعه مناسب مطالعه پشت میز کار


اگر یک میز کنار تخت دارید که سطح آن به اندازه کافی بزرگ است، یک چراغ مطالعه رومیزی مدرن که نور را به سمت پایین هدایت کند و رنگ نور آن سفید یا کرم لایت باشد، گزینه خوبی برای شما است. اگر میز ندارید یا میز شما کوچک است و نمی‌خواهید فضایی از آن را به چراغ مطالعه اختصاص بدهید، بهترین گزینه برای شما چراغ مطالعه دیواری است. این چراغ‌ها نور متمرکز و مستقیم دارند. همچنین در این نوع از چراغ‌ها می‌توانید زاویه نور را تغییر بدهید.
 

چراغ مطالعه مناسب پشت میز کار

یک چراغ مطالعه پر نور و کارآمد

 

به این نکات هنگام انتخاب بهترین چراغ مطالعه تبلیغاتی توجه کنید


با توجه به تمام مطالب گفته شده در این مقاله می‌توان به طور خلاصه گفت که در خرید چراغ مطالعه تبلیغاتی باید به نکات زیر توجه کرد:

  • ساختار چراغ مطالعه
  • نوع لامپ چراغ مطالعه تبلیغاتی
  • شدت روشنایی
  • دمای رنگ چراغ مطالعه
  • نوع نورپردازی چراغ
  • اندازه چراغ مطالعه تبلیغاتی
  • محل قرارگیری چراغ مطالعه
  • آپشن‌ها و امکانات جانبی چراغ مطالعه تبلیغاتی
  • مقدار انرژی مصرفی چراغ
  • قیمت مناسب و داشتن ضمانت‌نامه کتبی


 نکات بالا موارد مهمی هستند که هر کدام به تنهایی می‌تواند یک مقاله تخصصی باشد. از مهمترین نکات بالا شدت نور و نوع نور چراغ مطالعه تبلیغاتی است زیرا به طور مستقیم با سلامت چشمان مخاطبان شما در ارتباط است.

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی؛ روشنی‌بخش مسیر موفقیت کسب‌و‌کارها


متاسفانه در ایران سرانه مطالعه سالانه بسیار پایین است. با توجه به این موضوع می‌توان با خرید چراغ مطالعه تبلیغاتی به عنوان هدیه برای کودکان یا عزیزانمان، آن‌ها را به مطالعه ترغیب نمود. قبل از اقدام به خرید حتما نیاز‌های خود یا شخص موردنظر را بسنجید. اگر در خرید چراغ مطالعه تبلیغاتی بی‌گدار به آب بزنید فقط پول خودتان را دور ریخته‌اید. چراغ‌های مطالعه دارای طیف بسیار گسترده‌ای از نظر مدل و نوع است. این چراغ‌ها دارای فواید زیادی برای شما هستند. هرچند این چراغ‌ها اگر به‌درستی انتخاب نشوند، می‌توانند برای شما مضر باشند. انتخاب یک چراغ مطالعه خوب همواره می‌تواند روشنی‌بخش مسیر موفقیت کسب‌و‌کارها باشد.


9/ آبان/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف