WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه تشخیص دهیم چه چاپی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟ راهنمای انواع چاپ

چگونه تشخیص دهیم چه چاپی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟

3/ شهریور/1398

علاوه بر اینکه انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مخاطب بسیار حساس و حائز اهمیت است، چاپ لوگوی شرکت بر روی آن‌ها نیز بسیار مهم و تعیین کننده هستند. در واقع اگر شما بهترین و گران‌ترین هدیه را خریداری کنید ولی چاپ لوگو روی آن خیلی بزرگ، تکه تکه، ناخوانا، خراشیده و... انجام شود، اهمیت و ارزش واقعی خود را نزد مشتری از دست داده و حتی ممکن است یک هدیه پیش پا افتاده به نظر بیاید. از این رو برآمدیم تا اطلاعات مختصری در مورد چاپ لوگو روی هر محصول که با توجه به جنس آن تعیین می‌شود را در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان خرید هدایای تبلیغاتی اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید. 


چاپ خودکارهای تبلیغاتی:

بهترین چاپی که روی خودکار پلاستیکی، که یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود، استفاده می‌شود چاپ تامپو می‌باشد. این چاپ معمولا به صورت تک رنگ یا دو رنگ زده می‌شود. انتخاب رنگ چاپ باید بسیار هوشمندانه باشد و با توجه به رنگ لوگو، بدنه خودکار تبلیغاتی، گیره و... تعیین شود. روی بعضی از خودکارها، امکان چاپ لیزر یا حک هم وجود دارد که در آن صورت رنگ دلخواه را نمی‌توان چاپ کرد زیرا رنگ چاپ لیزر به لایه‌های زیرین محصول بسیار مربوط است. در چاپ دستگاه لیزر چند لایه از محصول را به شکل لوگوی شما برداشته و رنگ لایه‌های زیرین آن را به شما ارائه می‌دهد. برای مثال چاپ لیزر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی با بدنه سفید در اکثر مواقع رنگ طوسی را به ما نشان می‌دهد. از این رو قبل از این که چاپ همه هدایا توسط شرکت سفارش گیرنده چاپ شود، از آن‌ها بخواهید یک نمونه از محصول را پس از چاپ برای شما ارسال کنند تا از بروز اشتباه چاپی جلوگیری شود.

 

چاپ تامپو

دستگاه مخصوص چاپ تامپو

 

چاپ مخصوص پاور بانک، فلش و اقلام فلزی:

بهترین نوع چاپی که برای پاوربانک تبلیغاتی پیشنهاد می‌شود، چاپ لیزر هست. دستگاه لیزر در این روش چاپ چند لایه از بدنه محصول به شکل لوگوی شما را برمی‌دارد و در واقع لوگو یا نوشته دلخواه شما را بر روی بدنه پاوربانک حک می‌کند. از مزایای این چاپ می‌توان پاک نشدن لوگوی شما بر اثر مرور زمان و تماس دست با پاور بانک را نام برد. رنگ این چاپ نیز دقیقا با لایه های زیرین پاوربانک تبلیغاتی شما ارتباط مستقیمی دارد. در این چاپ نیز نمیتوان چاپ با رنگ دلخواه را استفاده کرد. دقیقا همین چاپ روی فلش مموری فلزی تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، خودکار فلزی تبلیغاتی، شارژر فندکی تبلیغاتی، هارد اکسترنال، هنذفری و... انجام می‌شود.

 

چاپ مخصوص ساکدستی و آفتابگیر:

چاپی که معمولا روی آفتابگیر تبلیغاتی و ساکدستی پارچه‌ای استفاده می‌شود، چاپ سیلک نام دارد. این چاپ نیز با توجه به تعداد رنگ‌های موجود در لوگوی شما تا سقف 6 رنگ برای چاپ مجاز است. ولی با توجه به هزینه کلیشه و رنگ پیشنهاد می‌کنیم که حداکثر از دو رنگ استفاده نمایید. در این مورد نیز برای انتخاب رنگ چاپ باید به رنگ زمینه ساکدستی و آفتابگیر توجه کنیم. مثلا روی رنگ ساکدستی آبی، چاپ سفید پوشش خوبی ندارد و بهترین رنگ چاپ نقره ای است. به این نکته حتما توجه داشته باشید.

 

چاپ کوره لیوان‌های تبلیغاتی:

چاپ روی لیوان تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. پیشنهادی که ما برای لیوان‌های سرامیکی و شیشه‌ای داریم چاپ کوره می‌باشد که رنگ‌های موجود در لوگوی شما پس از گرفتن کلیشه و چسباندن بر روی هر لیوان درون کوره بین 24 تا 48 ساعت پخت می‌شوند. پس از پخت چاپ لوگوی شما بر روی لیوان تبلیغاتی هرگز پاک نمی‌شود و بسیار ماندگار خواهد بود. در لیوان‌های سرامیکی که سطح صاف و به یک اندازه دارند می‌توان از چاپ سابلیمیشن نیز استفاده کرد. که البته از کیفیت چاپی خوبی برخوردارند ولی بر اثر شستشو و مرور زمان پاک خواهند شد.

 

چاپ لیوان

چاپ کوره‌ای و سابلیمیش مخصوص لیوان و ماگ تبلیغاتی

 

 

چاپ مخصوص محصولات چرمی:

چاپ روی محصولات چرمی به دو روش انجام می‌شوند:

1.چاپ داغکوب:

این نوع چاپ معمولا روی چرم‌های طبیعی انجام می‌شود. لوگوی شما قبل از چاپ کلیشه فلزی گرفته می‌شود و با استفاده از دستگاه لازم گرم شده و روی محصول پرس می‌شوند و لوگوی شما به صورت تو رفتگی نشان داده می‌شود. چاپ داغکوب از ظرافت ویژه‌ای برخوردار است و جزء چاپ‌های تقریبا گران محسوب می‌شود. این چاپ روی محصولات غیر چرمی هم استفاده می‌شود ولی کیفیت آن روی محصولت تمام چرم بسیار چشمگیرتر است.

 

دستگاه چاپ داغکوب

دستگاه چاپ داغکوب مخصوص محصولات چرمی

 

 

 

2.چاپ لیزر روی چرم یا co2:

این روش چاپ دقیقا بر عکس چاپ داغکوب است و روی محصولات چرمی از کیفیت کمتری برخوردار است. چاپ لیزر همان طور که در بالا گفته شد چند لایه از روی چرم طبیعی یا مصنوعی برداشته و رنگ چاپ تیره تری نسبت به رنگ محصول را به خود می‌گیرد. این چاپ معمولا روی محصولات چرم مصنوعی استفاده می شود و هرگز پاک نخواهد شد و بسیار ماندگار می‌باشد.

امیدوارم با مطالعه این مطلب برای سفارش هدایای تبلیغاتی مد نظرتان اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید لطفا با ما تماس بگیرید.

 


3/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف