WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی به کتاب‌خوان‌ها به مناسبت 24 آبان، مصادف با روز کتاب و کتاب‌خوانی 1400

بهترین هدایای تبلیغاتی به کتاب‌خوان‌ها

22/ آبان/1400

یکی از روزهای مهم آبان ماه در تقویم ما، روز ملی کتاب و کتاب‌خوانی است. این روز فرصتی مناسب برای تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی‌های عمومی می‌باشد. از این رو، با ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی به کتاب‌خوان‌ها سعی نماییم تا جامعه خود را به سوی یافتن معرفت‌های پنهان در دریای بیکران کتاب راهنمایی کنیم.


کتاب یکی از بهترین وسایل برای تعالی و به کمال رسیدن انسان است و کسی که پا در این دنیای زیبا بگذارد، نمی‌تواند از کتاب جدا شود. هر شرکتی با گرامیداشت روز کتاب و کتاب‌خوانی، می‌تواند سهم خود را در ایجاد جامعه‌ای فرزانه ادا کند. مطمئناً ارائه هدایای تبلیغاتی به کتاب‌خوان‌های فرهیخته، از دید این افراد پنهان نخواهد ماند و شما را در رده برندهای محبوب خود قرار می‌دهند که برای چنین روزی ارزش قائل شده‌اید.

24 آبان ماه در تقویم شمسی، به نام روز کتاب و کتاب‌خوانی نام‌گذاری شده است؛ با این حال، هفته کتاب و کتاب‌خوانی تا 2 آذرماه ادامه دارد و فرصتی بی‌نظیر برای تبلیغات و بازاریابی در میان فرهیختگان جامعه و کتاب‌خوان‌ها است.

هر کسب‌وکاری می‌تواند در این ایام با برپایی مسابقات ویژه هفته و روز کتاب و کتاب‌خوانی و ارائه هدایای تبلیغاتی به برگزیدگان، نه تنها به نام خود اعتبار بخشد؛ بلکه دروازه‌ای را به سوی جهان بی‌انتهای دانش بگشاید.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز کتاب و کتاب‌خوانی 1400

شعار هفته کتاب و کتاب‌خوانی 1400 بنا بر اعلام مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، "جای خالی را با کتاب خوب پر کنید" است. این شعار بیشتر به احساسی که در طول مدت کرونا از نرفتن به مهمانی‌ها، دانشگاه، سفر، مدرسه و موضوعات دیگر ایجاد شده است، اشاره می‌کند تا جای خالی چیزهایی را که تمنای آن‌ها را داریم با کتاب پر کنیم.

حال که با شعار هفته کتاب و کتاب‌خوانی 1400 آشنا شدید، بهتر است خود را برای تبلیغات باشکوه در روز کتاب و کتاب‌خوانی آماده کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای کتاب‌خوان‌ها می‌پردازیم تا در تبلیغات خود به زیباترین شکل بدرخشید.

 

کتاب


مطمئناً هیچ هدیه‌ای به اندازه کتاب خوب، کتاب‌خوان‌ها را هیجان‌زده نمی‌کند. کتاب‌های خوب بسیاری با موضوعات مختلف از نویسندگان به نام ایرانی و خارجی وجود دارند. در میان موضوعات مختلف، کتاب‌های رمان، شعر و روانشناسی طرفداران بی‌شماری دارند. اگر به دنبال شیوه‌ای خاص برای هدیه دادن کتاب به مخاطبان خاص خود هستید، می‌توانید کتاب را درون یک ساک دستی سفارشی با نام برند خود قرار دهید و به همراه یک پیام دلنشین به آن‌ها اهدا کنید.

 

کتب نفیس


همه کتاب‌ها ارزشمند هستند و خواندن آن‌ها لذت‌بخش است. با این حال، کتاب اشعار حافظ، کتاب رباعیات خیام، کتاب نقاشی‌های استاد فرشچیان، کتاب قرآن نفیس و بسیاری از کتاب‌های دیگر نیز وجود دارند که در قطع‌های وزیری، جیبی و رحلی بر روی کاغذهای مرغوب چاپ شده‌اند؛ از جلد چرمی و منقش با چوب و مس برخوردار هستند و درون جعبه‌ای چوبی یا فلزی تزیین شده قرار گرفته‌اند؛ در کنار ارزش معنوی، از ارزش مالی بالایی نیز برخوردار می‌باشند. از این رو، اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیز و مسحورکننده به مخاطبان خود به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی 1400 هستید، می‌توانید به سراغ کتب نفیس بروید.

کتب نفیس

دیوان حافظ گنجینه‌ای از هدیه‌ای عالی

 

 

ماگ تبلیغاتی


تصوری که اکثر ما از کتاب خواندن داریم، خواندن یک کتاب جذاب در یک کافه دنج به همراه نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای گرم در یک لیوان دوست‌داشتنی است. اگر دوست دارید تا حدودی مخاطبان خود را به این فضا نزدیک‌تر کنید، می‌توانید یک لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی زیبا با یک پیام شیرین بر روی آن را هدیه دهید.

 

چراغ مطالعه


از نظر بسیاری از افراد چراغ مطالعه یک وسیله قدیمی است که این روزها کاربردی ندارد. اما مطمئن باشید اگر چراغ مطالعه‌های مدرن، کلاسیک و خلاقانه امروزی را ببینید، شما هم شیفته آن می‌شوید. نور مناسب از اصلی‌ترین نیازهای افراد برای یک مطالعه خوب است. اگر دوست دارید نام شما در زیر پرتو چراغ مطالعه تبلیغاتی بدرخشد، فرصت را از دست ندهید و این هدیه بی‌نظیر را به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی 1400 تهیه کنید.

یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه چراغ‌های مطالعه، چراغ مطالعه تبلیغاتی سیلیکونی است که وزن بسیار کمی دارد و با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای می‌توانید آن را سفارش دهید. این نوع چراغ‌ها به راحتی به هر درگاه یو اس بی متصل می‌شوند و نور کافی برای مطالعه را فراهم می‌کنند.

چراغ مطالعه تبلیغاتی

چراغ مطالعه جالب شبیه کتاب

 

 

بوک مارک


تنوع بی‌نظیر در طراحی‌های خلاقانه بوک مارک‌ها، آن‌ها را به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی روز کتاب و کتاب‌خوانی 1400 تبدیل کرده است. بوک مارک‌ها در حقیقت، نشانه گرهای کتاب هستند تا آخرین صفحه مطالعه شده را نشان دهند. بوک مارک‌های تبلیغاتی را می‌توان با جنس‌ها و رنگ‌های گوناگونی طراحی و سفارشی‌سازی کرد تا طیف وسیعی از مخاطبان را مجذوب نام برند شما نماید.

 

خودکار تبلیغاتی


یادداشت کردن جملات زیبا و اثربخش از کتاب‌های مختلف، معمولاً یکی از سرگرمی‌های افراد کتاب‌خوان است. با ارائه خودکارهای تبلیغاتی به این دسته از افراد در روز کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانید به بهترین وجه تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه نشان دهید. در کنار خودکارهای تبلیغاتی معمولی، قلم‌های استایلوس نیز از دیگر محصولات تبلیغاتی جذاب هستند که این روزها طرفداران زیادی برای خود به دست آورده‌اند.

            

دفترچه یادداشت تبلیغاتی


لذت مرور جملات زیبا و به یادماندنی از کتاب‌هایی که در طول سال‌ها مطالعه کرده‌اید، خاطرات خوش یا غمگین شخصیت‌های کتاب‌ها را زنده می‌کند. یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی زیبا با ظاهری چرمی یا جیر که همراه آن مکانی برای قرار دادن خودکار تعبیه شده است، هدیه‌ای ایده آل به کتاب دوستان است تا با هر بار مرور خاطرات، با نام برند شما همراه شوند.     

           

فلش تبلیغاتی


دنیای دیجیتالی امروزی، کتاب خواندن را نیز دستخوش تغییرات کرده است. بسیاری از افراد، به جای حمل کتاب‌های چاپی، اقدام به خرید نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌ها می‌کنند تا در هر فرصتی که به دست می‌آورند، کتاب موردعلاقه خود را بخوانند. یکی دیگر از نوآوری‌ها در زمینه کتاب، کتاب‌های صوتی هستند که هم در میان کودکان و هم بزرگ‌سالان طرفداران بی‌شماری دارند. یک فلش تبلیغاتی خوب با ظرفیت مناسب، هدیه‌ای جذاب برای ذخیره کردن تمام این کتاب‌ها است.    

  فلش تبلیغاتی

نمونه‌ای از فلش تبلیغاتی شبیه کتاب

 

                  

پوشاک تبلیغاتی


نوشتن یک جمله فراموش‌نشدنی از یک کتاب بزرگ و فاخر بر روی یک تی شرت تبلیغاتی؛ نوشتن یک بیت شعر از ابیات مولانا بر روی کلاه تبلیغاتی؛ هر کدام یک شیوه تبلیغاتی بی‌نظیر به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی 1400 است تا نه تنها دوستداران کتاب، بلکه نظر تمام افراد جامعه را به سوی نام خود و ارزشمند والای کتاب جذب کنید.

 

پاپ سوکت تبلیغاتی


نگه داشتن گوشی در دست برای ساعت‌های طولانی مطالعه کردن، خسته‌کننده است و باعث می‌شود تا افراد مدت زمان مطالعه خود را کاهش دهند. ارائه یک پاپ سوکت تبلیغاتی با نام برند خود در این هفته فرهنگی به علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی، یک بازاریابی حرفه‌ای و دوست‌داشتنی خواهد بود.

 

تشابه تبلیغات هدفمند با یک کتاب جذاب


همیشه از روی جلد یک کتاب نمی‌توان در مورد کتاب قضاوت کرد. اما معمولاً افراد در ابتدا به سراغ کتاب‌هایی می‌روند که ناشران برای خلق ظاهری جذاب برای کتاب زحمت کشیده‌اند. بعد از مطالعه کتاب است که افراد به ارزش واقعی یک کتاب خوب می‌رسند. تبلیغات از نظر مخاطبان نیز دقیقاً همچون جلد یک کتاب جذاب است تا برای آشنایی بیشتر با شما، صفحات را ورق بزنند و با دنیایی که برند شما خلق کرده است، آشنا شوند. به این ترتیب، با یک تبلیغات درست می‌توانید همچون یک کتاب خوب، دوست مخاطبان خود شوید و در راستای موفقیت برند خود تلاش کنید.


22/ آبان/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف