WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای به دست آوردن دل کودکان به مناسبت روز جهانی کودک

بهترین هدایای تبلیغاتی برای به دست آوردن دل کودکان

29/ آبان/1400

همه کودکان عاشق دریافت هدیه هستند. با نزدیک شدن به روز جهانی کودک بهتر است با بهترین هدایای تبلیغاتی برای به دست آوردن دل کودکان آشنا شده تا از این فرصت عالی برای تبلیغات هدفمند و اثربخش بهره‌مند شویم.


طبق اعلام سازمان ملل متحد، 20 نوامبر روز جهانی کودک است. این تاریخ مصادف با 29 آبان و روز جهانی کودک در ایران است. این روز زمانی ارزشمند برای تجلیل از کودکان است تا دنیای زیبای کودکی خود را به بهترین نحو ممکن سپری کنند و خود را برای روزهای آینده و حضور در جامعه آماده سازند.

روز جهانی کودک یک مناسبت بزرگ در سراسر دنیا است تا از حضور این فرشتگان که خود سرمایه جامعه به شمار می‌آید، قدردانی شود. در بسیاری از کشورها، روز جهانی کودک جزو تعطیلات رسمی قرار دارد. در بسیاری از کشورها، جشن‌هایی به این مناسبت برگزار می‌شود و هدایای متنوعی از سوی والدین، مدارس، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به کودکان اهدا می‌شود. از همین رو، روز جهانی کودک فرصتی ارزشمند برای شرکت‌ها و برندهای گوناگون است تا با ارائه هدایای تبلیغاتی به کودکان، دل این سرمایه‌های باارزش جامعه را به‌سوی خود جذب کنند.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز جهانی کودک


کودکان در هر سنی هم که باشند، شیفته هدیه هستند؛ به‌ویژه اگر هدیه‌ای مناسب آن‌ها انتخاب شود تا مدت‌های طولانی همراه آن‌ها خواهد بود و از ذهن و خاطرات آن‌ها پاک نخواهد شد. به همین دلیل، اگر به دنبال یک تبلیغات هدفمند و موفق هستید، هیچ‌گاه کودکان را فراموش نکنید و سعی کنید هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان را نیز در لیست هدایای تبلیغاتی خود قرار دهید.

در ادامه این مطلب، لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز جهانی کودک را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا در تبلیغات خود موفق عمل کنید و کودکان را غافلگیر سازید.

 

1-دفتر نقاشی و مداد رنگی


هیچ‌چیزی همانند رنگ‌آمیزی کردن و نقاشی کردن نمی‌تواند به کودکان کمک کند تا تمرکز کردن را یاد بگیرند و خلاقیت‌های خود را توسعه دهند. اکثر کودکان در زمان نقاشی کردن و رنگ‌آمیزی بسیار ساکت می‌شوند و تنها بر روی رنگ‌ها متمرکز می‌شوند. یک دفتر طراحی و رنگ‌آمیزی به همراه تعدادی مداد رنگی از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی در میان کودکان و والدین آن‌ها است تا برای مدت‌های طولانی آن‌ها را سرگرم کرده و محیطی آرام و بانشاط را خلق کند.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: ماژیک‌های رنگی ازجمله هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان به شمار می‌آیند؛ بااین‌حال، احتمال کثیف کاری با این ماژیک‌ها بسیار زیاد است و ممکن است به خاطر نگهداری نادرست، زود خشک شوند. ازاین‌رو، مداد رنگی و مداد شمعی از بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص روز جهانی کودک به‌حساب می‌آیند.

دفتر نقاشی و مداد رنگی

یک دفتر نقاشی جالب

 

 

2-عروسک سفارشی


هیچ‌چیز مانند یک دوست جدید برای کودکان جذاب نیست. یک عروسک نرم و زیبا، دوست خوبی برای کودکان می‌شود تا آن‌ها را در آغوش بگیرند و با خود به هر جا ببرند و برای سال‌ها در کنار خود نگه دارند. آمارها نشان می‌دهد حدود 44 درصد از بزرگ‌سالان هنوز هم عروسک‌های دوران کودکی خود را نگه داشته‌اند. با انتخاب یک عروسک بامزه که متناسب با برند و خدماتی که ارائه می‌دهید باشد (مانند عروسک مرغ در رستوران مرغ سوخاری) می‌توانید به‌خوبی در خاطرات کودکان، خود را ثبت کنید. عروسک‌های خرسی نیز از گزینه‌های تبلیغاتی همیشه موفق هستند که به‌عنوان هدیه تبلیغاتی روز جهانی کودک می‌توانید آن را انتخاب کنید.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: عموماً عمل چاپ بر روی عروسک‌ها، به‌صورت گلدوزی بر روی تی‌شرت عروسک‌ها انجام می‌شود. از همین رو، بهتر است از رنگ‌های جذاب و موردعلاقه کودکان استفاده کنید تا نام گلدوزی شده به‌خوبی دیده شود.

 

3-فلاسک آب


نوشیدن میزان کافی مایعات از نیازهای ابتدایی کودکان است. طبق گفته متخصصان کودک، کودکان باید روزانه حداقل 2 فنجان مایعات بنوشند؛ درحالی‌که نوجوانان و سنین بالای 14 سال باید مصرف مایعات خود را تا 8 فنجان در روز افزایش دهند. فلاسک تبلیغاتی با رنگ‌های جذاب و اندازه کوچک از بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان برای روز جهانی کودک است.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: رنگ‌های جذاب و چاپ طرح‌های حیوانات و فانتزی بر روی فلاسک، آن را به هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی در میان کودکان تبدیل می‌کند.

فلاسک آب

فلاسک های جالب برای هدیه به کودکان

 

 

4-بازی جورچین سفارشی


در دنیای دیجیتالی امروزی که حتی سرگرمی افراد نیز در فضای مجازی قرار دارد، یک بازی جورچین سفارشی هنوز هم از نظر کودکان یک هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی به شمار می‌آیند که هیچ از بازی کردن با آن خسته نمی‌شوند. با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بازی جورچین رشد 300 درصدی در سال 2020 داشت. این موضوع به‌وضوح جذابیت بازی‌های کلاسیک را در میان اعضای خانواده نشان می‌دهد.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: بهترین هدایای تبلیغاتی، هدایایی هستند که کاربردی باشند و خسته‌کننده نباشند. اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ایده‌آل و منحصربه‌فرد می‌گردید، می‌توانید از بازی‌هایی که به چندین روش می‌توان انجام داد، انتخاب کنید و آن‌ها را سفارشی‌سازی کنید.

 

5-شکلات و آب‌نبات


آیا تابه‌حال بچه‌ای را دیده‌اید که از خوردن بیسکوئیت، شکلات و شیرینی امتناع کند؟ البته یک دلیل علمی پشت این قضیه وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که کودکان نسبت به بزرگ‌سالان علاقه شدیدی نسبت به مواد قندی دارند. از همین رو، ارائه یک جعبه پذیرایی شیک سفارشی به همراه شکلات، پاستیل و آب‌نبات به آن‌ها ازجمله هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان برای روز جهانی کودک است که دل آن‌ها را در همان نگاه اول می‌برد.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: برخی از کودکان ممنوعیت مصرف مواد قندی دارند. بهتر است ارائه این قبیل هدایای تبلیغاتی در حضور والدین یا سرپرستان آن‌ها انجام شود.

 

6-استیکر سفارشی


استیکرها برچسب‌های کوچکی هستند  و قدرت بی‌نظیری در تبلیغات دارند و تا مدت‌ها به افراد می‌چسبند! استیکرهای سفارشی را می‌توان با هزینه بسیار کمی سفارش داد. ازاین‌رو، استیکرهای سفارشی در دسته هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند که برای ارائه در روز جهانی کودک مناسب هستند.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: با کمی خلاقیت و نوآوری می‌توانید طرح‌های فانتزی و متنوعی از برند و خدمات شرکت خود را همراه با نام لوگو به‌صورت استیکر سفارشی درآورید تا برای کودکان جذاب باشد.

 

7-توپ ضد استرس سفارشی


فشار دادن و دیدن تغییر شکل دادن وسیله‌ها از سرگرمی‌های دوست‌داشتنی کودکان است. توپ‌های ضد استرس سفارشی ازجمله هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان است که می‌توان در طرح‌های بانمک و رنگ‌های شاد و چشمگیر آن‌ها را سفارش داد. طرح‌هایی مانند پیتزا، بچه‌گربه، ستاره و گوشی موبایل در میان کودکان محبوب‌تر است.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: توپ‌های ضد استرس مناسب کودکان بزرگ‌سال است. زیرا مواد موجود در آن‌ها (پلی اورتان) می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌های شدید در کودکان زیر 3 سال شود.

توپ ضد استرس سفارشی

وسیله بازی که اکثریت کودکان آن را دوست دارند

 

 

8-کیف و ساک ناهار


خوردن یک وعده غذایی سالم بخشی از نیازهای ضروری و مهم هر کودکی است. طبق آمار سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، 33 درصد از کودکان و نوجوانان هر روز غذاهای فست فودی مصرف می‌کنند. با ارائه یک ساک ناهار فانتزی شیک و جذاب به‌عنوان هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان در روز جهانی کودک، آن‌ها را به خوردن غذاهای سالم تشویق می‌کنید تا بدین ترتیب جامعه‌ای سالم در آینده داشته باشیم.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: با چاپ طرح‌های جذاب و محبوب کودکان بر روی ساک ناهار تبلیغاتی، از شخصیت شاهزاده خانم‌های والت دیزنی گرفته تا شخصیت‌های کارتونی و طرح حیوانات، می‌توانید هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان خود را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی سفارشی‌سازی کنید.

 

9-لیوان تبلیغاتی


لیوان تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی است که محدود به گروه سنی خاصی نمی‌شود و برای تمام سنین و جنسیت‌ها جذاب است. اگر به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان برای روز جهانی کودک هستید، می‌توانید به سراغ لیوان های تبلیغاتی پلاستیکی بروید. با سفارشی‌سازی این لیوان‌ها با طرح‌های جذاب و رنگ‌های گیرا می‌توانید هدیه‌ای دوست‌داشتنی و فراموش‌نشدنی به کودکان اهدا کنید تا همیشه شما را به خاطر داشته باشند.

لیوان تبلیغاتی

لیوان‌های بامزه برای کودکان

 

 

10-خودکارهای خلاقانه


خودکار تبلیغاتی همیشه در صدر هدایای تبلیغاتی محبوب قرار می‌گیرد. با انتخاب خودکار تبلیغاتی با طرح‌های خلاقانه همچون پری دریایی، اسب تک‌شاخ، ماشین و ربات، طیف وسیعی از کودکان و نوجوانان را شیفته نام برند خود می‌سازید. این هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز، هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای ارائه در نمایشگاه‌های کتاب، پارک‌های تفریحی و مناسبت‌های مخصوص کودکان همچون روز جهانی کودک هستند.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: خودکارهای تبلیغاتی سفارشی برای کودکان زیر 10 سال عموماً هیجان‌انگیز نیستند. بااین‌حال، گروه‌های سنی بزرگ‌تر از دریافت این نوع هدیه بسیار شگفت‌زده می‌شوند.

 

11-تی‌شرت تبلیغاتی


بزرگ و کوچک، دختر و پسر، فرقی نمی‌کند؛ همه عاشق تی شرت تبلیغاتی هستند. تی شرت های تبلیغاتی باکیفیت که از جنس مرغوبی تهیه شده‌اند، بسیار راحت و دوست‌داشتنی هستند. برآوردهای بین‌المللی نشان می‌دهد بازار فروش جهانی تی شرت تبلیغاتی تا سال 2025 به بیش از 3.1 میلیارد دلار می‌رسد. پس جای تعجب نیست که در تمام دنیا، برندهای مطرح از تیم‌های ورزشی گرفته تا فروشگاه‌های هدیه و سوغاتی به‌سوی ارائه و سفارشی‌سازی تی شرت های تبلیغاتی روی آورده‌اند.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: بهتر است در زمان سفارشی‌سازی تی شرت های تبلیغاتی را در سایزهای کوچک تا ایکس لارج مخصوص کودکان سفارش دهید تا هیچ کودکی را از قلم نیانداخته باشید. البته گاهی بزرگ‌تر بودن لباس‌ها ایرادی هم ندارد؛ بچه‌ها در حال رشد کردن هستند.

تی شرت تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی مناسب کودکان

 

 

12-کوله‌پشتی بنددار کودکان


با اینکه هنوز کیف‌دستی مخصوص کودکان وجود ندارد، بچه‌ها دوست دارند کیف مخصوص خودشان را داشته باشند. با انتخاب کیف‌های بنددار کودکان که وزن بسیار کمی دارند و می‌توان در رنگ‌های مختلف آن را سفارشی‌سازی کرد، می‌توانید بهترین هدیه مخصوص کودکان در روز جهانی کودک را آماده ‌سازید. این دسته از کیف‌ها برای تبلیغات هتل، برنامه‌های ورزشی و سازمان مختلف دیگر می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: کیف تبلیغاتی بنددار مخصوص کودکان را می‌توانید در ورودی‌های نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف به کودکان ارائه کنید تا سایر هدایای تبلیغاتی و جوایزی را که دریافت می‌کنند، داخل آن بگذارند.

 

13-اسباب‌بازی شبرنگ


روشن نمودن تاریکی شب با اسباب‌بازی‌های شبرنگ تبلیغاتی روشی منحصربه‌فرد و خاص برای جلب‌توجه و علاقه کودکان به نام یک برند است. طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی را می‌توان به‌صورت شبرنگ آماده ساخت تا آن‌ها را مجذوب نام حک‌شده شما بر روی این هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیز نماید.

 

14-فریزبی تبلیغاتی


فریزبی تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد است که به کمک آن می‌توانید فروش خود را به‌طور باورنکردنی افزایش دهید. تاریخچه پیدایش و اختراع فریزبی به اواخر دهه 1800 بازمی‌گردد اما هم‌اکنون یکی از وسایل بازی دوست‌داشتنی در میان کودکان است. این هدیه تبلیغاتی بی‌نظیر به‌خوبی می‌تواند تمام خانواده را در روز جهانی کودک سرگرم کند.

 

15-کلاه تبلیغاتی


کلاه تبلیغاتی در دسته بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان در روز جهانی کودک قرار می‌گیرد. انواع مختلف کلاه تبلیغاتی از کلاه‌های بافتنی گرفته تا کلاه کپ مخصوص کودکان را می‌توانید با رنگ‌های جذاب برای آن‌ها سفارشی‌سازی نمایید.

کلاه تبلیغاتی

نمونه‌ای از کلاه تبلیغاتی مناسب برای هدیه دادن به کودکان

 

 

16-چراغ مطالعه تبلیغاتی


لذت گوش دادن به یک قصه دل‌نشین از زبان پدر و مادرها در موقع خواب، خاطره‌ای شیرین از دوران کودکی است. چراغ مطالعه تبلیغاتی نه‌تنها برای زمان خواندن کتاب می‌تواند روشنایی‌بخش باشد؛ بلکه می‌تواند به‌عنوان یک چراغ‌خواب زیبا و دوست‌داشتنی نیز همراه کودکان باشد تا با دیدی روشن به تماشای روز جهانی کودک بنشینند.

نکته طلایی سفارشی‌سازی: انواع گوناگونی از چراغ مطالعه وجود دارد. با انتخاب طرح‌های خلاقانه و مخصوص کودکان می‌توانید آن‌ها را شگفت‌زده کنید. در زمان سفارشی‌سازی بهتر است از لامپ‌های با شدت کم استفاده کنید تا آسیبی به چشمان کودکان وارد نشود.

 

تبلیغاتی شیرین پا به پای کودکان


طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که هر برندی بسته به بودجه و سلیقه خود می‌تواند برای تبلیغات در روز جهانی کودک استفاده کند. هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان را می‌توانید به‌عنوان جایزه مسابقه یا به‌عنوان یک هدیه مخصوص همراه داشتن کودکان در روز جهانی کودک به کودکان ارائه کنید تا آن‌ها را نیز در دسته مخاطبان خود قرار دهید.


29/ آبان/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف