WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آشنایی با ست‌های تبلیغاتی مدیریتی

آشنایی با ست‌های تبلیغاتی مدیریتی

4/ شهریور/1398

ست‌های مدیریتی نوعی از هدایای تبلیغاتی هستند که انتخابی بسیار مناسب و کاربردی برای هدیه به مدیران شرکت‌ها، مشتریان خاص، کارشناسان رده بالا و... است که معمولا شامل چند آیتم مختلف هستند. تنوع آیتم‌های موجود در ست‌های مدیریتی، انتخاب‌های متعددی را پیش روی شما می‌گذارد تا بنابر سلیقه خود و مناسبت هدیه بهترین‌ها را برگزینید. این ست‌های تبلیغاتی معمولا شامل کیف پول، سررسید، خودکار مدیریتی، جاسوییچی و جاکارتی هستند که ترکیب آن‌ها با هدایای الکترونیکی مانند هارد اکسترنال، فلش مموری، پاوربانک و... این هدایا را بسیار جذاب می‌کنند. شما می‌توانید با درج لوگو، نوشته یا شعار مورد نظر خود بر روی آن‌ها برند خود را برای همیشه در ذهن مخاطبتان ثبت کنید.


ست‌های مدیریتی و هدایای تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند چرا که نه تنها شیک هستند بلکه بسیار کاربردی نیز هستند. شما می‌توانید برای تبلیغات برند خود و ارتباط مناسب‌تر با ذی‌نفعان و مشتریان خود به طور مرتب از هدایای تبلیغاتی بهره برید. برای هدیه دادن ست‌های مدیریتی نیازمند زمان‌های خاص نیستید و در هر دیدار می‌توانید آن‌ها را به عنوان یادگاری به مخاطبان خود بدهید و کاربردی بودن اقلام هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود استفاده از آن همیشگی باشد.

عموما هدف از هدیه تبلیغاتی این است که نام برند شما در ذهن مشتریان باقی بماند. ست مدیریتی تبلیغاتی برای این منظور بهترین انتخاب پیش روست چرا که با آیتم‌های متنوعی که در دسترس هستند و امکان انتخابی که فراهم است می‌توانید کاربردی‌ترین ست را به مدیران هدیه دهید و اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شرکت شما در ذهن آن‌ها ثبت خواهد شد. لوگوی شما نیز بر روی ست‌های تبلیغاتی قابل چاپ است و این کمک می‌کند تا نام شما همواره دیده شود و بازاریابی برند شما بهبود یابد.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی شرکت پیشکش

ست‌های تبلیغاتی مدیریتی جز هدایای بسیار خاص، شیک و کاربردی هستند

 

انواع ست‌های تبلیغانی

ست‌های مدیریتی تبلیغاتی به دلیل اینکه شما می‌توانید از اکثر هدایای تبلیغاتی در آن استفاده کنید تنوع بسیار بالایی دارند. اما برای اینکه به گونه‌ای بتوانیم آن‌ها را دسته بندی کنیم باید در نظر داشته باشیم که ست‌هایی که هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مانند فلش مموری یا پاوربانک تبلیغاتی در آن‌ها وجود دارند بسیار جذاب‌تر و به طبع گرانتر نیز هستند.

  1. ست‌های عمومی: که معمولا حدودا 50.000 تومان هزینه دارند و از جاکلیدی تبلیغاتی، جاکارتی یا خودکار و از این قبیل هدایا تشکیل شده‌اند.
  2. ست‌های کارشناسی: که معمولا حدودا 100.000 تا 120.000 تومان هزینه دارند و اقلامی مانند فلش مموری، شارژر فندکی، کیف پول، اسپیکر تبلیغاتی، خودکار فلزی و... در آن‌ها استفاده می‌شوند.
  3. ست‌های مدیریتی: ست‌هایی که حدودا از 120.000 تومان به بالا هستند که هدایای مانند پاوربانک، فلش مموری، هارد اکسترنال، اسپیکر و اقلامی از این دست تشکیل شده‌اند.

 

 

ست‌های تبلیغاتی بهترین هدیه به مدیران

ست‌های تبلیغاتی با وجود ظاهر شیک و لوکسی که دارند عموما قیمت با صرفه‌ای نیز دارند که البته برندهای لوکسی هم در زمینه هدایای تبلیغاتی وجود دارند که قیمت یک خودکار مدیریتی یا خودنویس آن‌ها چند میلیون تومان باشند. ارزش هدایای تبلیغاتی معمولا بنابر جنس ساخت آن تعیین می‌شود که می‌تواند از چرم مصنوعی، چرم اصل، فلز و غیره باشد که بنابر نوع مشتری و کلاس کاری می‌توان ست تبلیغاتی مناسب را تهیه کرد.

فاکتورهای اصلی انتخاب هدایای تبلیغاتی

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب فاکتورهای مهم زیادی وجود دارند که عموما به نوع مخاطب و انگیزه شما مرتبط است. به عنوان مثال اگر بخواهید به یکی از اقوامتان که در دانشگاهی معتبر پذیرفته شده هدیه دهید احتمالا ست الکترونیکی شامل پاور بانک، هارد اکسترنال و فلش مموری جذاب‌تر خواهد بود و آن داشنجو بابت این هدیه همواره از شما به نیکی یاد خواهد کرد. برای مشتریان شرکت شما ست سررسید و تقویم جنس چرم مصنوعی می‌تواند کافی باشد و اگر قصد همکاری با شرکت سرمایه‌گذاری دارید، باید کمی دست به جیب شوید و یک خودکار مدیریتی لوکس بخرید.

 

شرکت پیش‌کش عرضه‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی با بهره‌گیری از بهترین ابزار و ارائه بهترین خدمات، برترین ست‌های مدیریتی و هدایای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با محصولات ما می‌توانید در وبسایت ما، انواع هدایای تبلیغاتی را در دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده نمایید.


4/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف