WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی رنگ سال 2022 ‌ رنگی برای ابتکار در تبلیغات

معرفی رنگ سال 2022 ‌ رنگی برای ابتکار در تبلیغات

20/ آذر/1400

تنها کمتر از یک ماه تا آغاز سال جدید میلادی باقی‌مانده است و مانند هر سال بسیاری از کسب‌وکارها منتظر معرفی رنگ سال 2022 هستند تا کمپین‌های بی‌نظیر خود را به راه اندازند. با اعلام رنگ سال 2022 همه برندها بر این باور هستند که اکنون سال رونق کسب‌وکار رسیده است و می‌توانند روحیه خلاق و قدرتمند خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند. اما مگر رنگ سال 2022 چیست؟


هر ساله شرکت پنتون به عنوان یک مرجع جهانی و غیررسمی رنگ، اقدام به معرفی یک رنگ خاص برای سال می‌کند و از آن تحت عنوان "رنگ سال" پرده‌برداری می‌کند. این موضوع که از سال 2000 هرساله انجام می‌شود، تأثیر به سزایی در صنایع پوشاک، هدایای تبلیغاتی، کمپین‌های بازاریابی و به صورت کلی بر خریدهای مردم جامعه می‌گذارد.

معرفی رنگ سال 2022

رنگ جذاب سال 2022

 

 

رنگ سال 2022

شرکت پنتون، امسال ترکیبی از رنگ آبی ارغوانی با ته رنگ بنفش مایل به قرمز جذاب را به عنوان رنگ سال 2022 معرفی کرده است. این رنگ با نام Pantone 17-3938 Veri Peri برای حرکت به سمت تغییرات غیرمنتظرانه معرفی شده است. در حقیقت شرکت پنتون پس از بررسی‌های متفکرانه و تجزیه و تحلیل‌های مختلفی اقدام به انتخاب رنگ سال می‌نماید. در همین راستا، مجموعه کارشناسان شرکت پنتون هر ساله به دنبال رنگی با تأثیرات جدید هستند. تأثیر رنگ سال را می‌توان در صنعت سرگرمی، فیلم‌ها، مجموعه‌های هنری گردشگری، آثار هنرمندان جدید، در صنایع مد و پوشاک و طراحی، سبک زندگی افراد، شرایط اقتصادی و اجتماعی مشاهده کرد.

 

معنی رنگ سال 2022

اعتماد به نفس بالا؛ کنجکاوی؛ ابتکار عمل؛ خلاقیت؛ پویایی؛ همگی از جلوه‌های رنگ very peri هستند که روح خلاق ما را زنده می‌کنند. این رنگ جذاب و زندگی‌بخش می‌تواند به حرکت در مسیر اتفاقات غیرمنتظره ما را یاری کرده و کمک کند تا تغییرات را با آغوش باز بپذیریم و درهای جدیدی را در زندگی خود بگشاییم. در حقیقت این رنگ مکمل رنگ دوست‌داشتنی آبی است که تاکنون در زندگی ما طنین‌انداز بوده است.

با عبور از کرونا و گذار از دوران انزوا و تلخی، اکنون استانداردهای ما در حال تغییر است و زندگی ما با روش‌های جدیدی ادغام شده است.؛ روش‌هایی که ما را به سوی دنیایی جدیدی راهنمایی می‌کنند و درهای جدیدی که باید کشف شود. رنگ سال 2022 منعکس‌کننده اتفاقات رخ داده در سطح جهانی است و بیانگر این است که مردم به دنبال رنگی امیدوارکننده هستند. رنگ امسال با نگرش شاد و مهیج خود، روح خلاقیت شجاعانه و قدم گذاشتن در عالم تخیلی و رویایی را تحسین می‌کند. بنا بر صحبت‌های شرکت پنتون، این رنگ شادترین و در عین حال گرم‌ترین رنگ آبی است که ترکیبی مقتدرانه از حس تازگی و لطافت را پدید آورده است.

معنی رنگ سال 2022

ترکیب جذابی از رنگ سال

 

 

چرا رنگ سال 2022 در سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی مهم است؟


رنگ‌ها به عنوان یک عامل مهم ارتباطی و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایده‌ها، احساسات، تعاملات و ارتباطات شناخته می‌شوند. رنگ سال 2022 که در حقیقت همان رنگ سال 1401 نیز می‌باشد، طراوتی مهیج دارد که روح جسورانه برندها را در کنار خلاقیت و پویایی آن‌ها به تصویر می‌کشد. رنگ very peri باعث تقویت رنگ سایر رنگ‌های هدایای تبلیغاتی می‌شود و در کنار آن‌ها، هاله رنگی جذاب و چشم‌نواز را پدید می‌آورد. ترکیب رنگ پایه آبی و قرمز در رنگ سال 2022 نشان‌دهنده اصالت و جسور بودن است. به این ترتیب، برندهایی که می‌خواهند در تبلیغات خود پویایی، جسور بودن و خلاقیت کسب‌وکار خود را نشان دهند، می‌توانند از این رنگ در هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

 

از کدام پالت رنگی برای رنگ سال 2022 برای هدایای تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد؟


تنوع فراوان رنگ‌ها به عنوان یک راه ارتباطی و اثرگذار بر احساسات افراد، پالت‌های رنگی فراوانی را ایجاد کرده است تا افراد بر اساس سلیقه خود و متناسب با اهدافشان از آن بهره ببرند.

رنگ سال 2022 با هدف نشان دادن خلاقیت طراحی شده است و بافت زنده‌ای دارد؛ از این رو، تلفیق آن با رنگ‌های تند می‌تواند طرح  مدرنی را خلق کند. همراهی این رنگ با بافت‌های چوبی همچون فلش مموری چوبی، زیرلیوانی چوبی، جعبه پذیرایی تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، صنایع‌دستی و جاکارتی تبلیغاتی جذابیتی صدچندان خواهد داشت.

همراهی رنگ very peri با رنگ‌های تن زرد و طلایی نیز طرح‌هایی زنده و هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند که حس پویایی و نشاط را چندین برابر می‌کند. فلاسک تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر با تلفیقی از این رنگ‌ها، هدایایی شگفت‌انگیز هستند که تا مدت‌ها برای مخاطبان حس تازگی دارند.

تلفیق رنگ‌های صورتی، طوسی و very peri نیز حسی مرموز و دوست‌داشتنی دارد که برای مخاطبان جذاب و دل‌نشین است.

اگر دوست دارید بیشتر با تأثیر رنگ‌ها بر فروش خود و رنگ مناسب هدایای تبلیغاتی آشنا شوید، می‌توانید مطالب از نظر روانشناسی چه رنگی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است؟ و با استفاده از این 6 رنگ فروش خود را افزایش دهید! را مطالعه کنید.

از کدام پالت رنگی برای رنگ سال 2022 برای هدایای تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد؟

هدفون جدید سامسونگ Buds Pro با رنگ سال

 

 

سخن آخر


رنگ‌ها از اولین فاکتورها برای دیده شدن یک برند یا محصول هستند. با انتخاب رنگ درست و متناسب با کسب‌وکار خود و رعایت تلفیق مناسب از رنگ سال 2022 در هدایای تبلیغاتی خود می‌توانید تأثیر شگفت‌انگیزی بر مخاطبان خود بگذارید و فروش خود را افزایش دهید.


20/ آذر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف