WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی ویژه شب چله، تبلیغاتی به شیرینی هندوانه

هدایای تبلیغاتی ویژه شب چله، تبلیغاتی به شیرینی هندوانه

23/ آذر/1400

با نزدیک شدن به شب یلدا، هدایای تبلیغاتی و کمپین‌های بازاریابی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته‌اند. بسیاری از برندها اقدام به ارائه محصولات تبلیغاتی با طرح‌های مناسب شب یلدا کرده‌اند و برخی نیز با سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا تلاش خود را برای خلق لحظات به یادماندنی و برجسته کردن نام برند خود آغاز نموده‌اند.


شب یلدا به عنوان یک مناسبت شاد و دوست‌داشتنی در میان تمام ایرانیان و فارسی زبانان شناخته می‌شود و هر کسی به شیوه‌ای برای این شب پرآوازه برنامه‌ریزی می‌کند. از برگزاری دورهمی های شاد و دوستانه گرفته تا اهدای بسته‌های یادگاری شب یلدا، شیرینی با طرح هندوانه و انار و بسیاری از روش‌های دیگر، همگی شیوه‌ای جذاب و به یادماندنی برای برپایی یک شب خاص و فراموش‌نشدنی هستند.

بسیاری از برندها و شرکت‌ها نیز به منظور پیشبرد اهداف بازاریابی خود به مناسبت شب یلدا اقدام به برپایی کمپین‌های تبلیغاتی گسترده‌ای می‌نمایند. هدایای تبلیغاتی شب یلدا از پایه‌های ثابت جشن شب یلدا هستند که به عنوان هدیه به مخاطبان ارائه می‌شوند. طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

معرفی هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا


شب یلدا از بهترین ایام سال برای تبلیغات است. هدایای تبلیغاتی شب یلدا تنها محصور به هدایای خاصی نمی‌شوند؛ بلکه بسیاری از هدایای تبلیغاتی را می‌توان با تم شب یلدا آماده و سفارشی‌سازی نمود. در ادامه به معرفی 12 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا می‌پردازیم.

 

شماره 1- جعبه پذیرایی شب یلدا


اهمیت و کارایی جعبه پذیرایی بر کسی پوشیده نیست. شما می‌توانید هر هدیه تبلیغاتی را درون یک جعبه شکیل قرار دهید و آن را به مخاطبان خود ارائه کنید. بیسکوئیت‌های با طرح انار و هندوانه، آبنبات، پاستیل، انواع دمنوش گیاهی، آجیل، میوه خشک و بسیاری از تنقلات و خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه را می‌توانید درون یک جعبه پذیرایی با طرح‌های مناسب شب یلدا قرار دهید و به عنوان هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا به مخاطبان خود اهدا کنید.

اگر دوست دارید هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فردی را سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان خاص خود هدیه دهید، می‌توانید از لیوان دمنوش تبلیغاتی در کنار تعدادی دمنوش گیاهی در جعبه‌های پذیرایی شکیل استفاده کنید. در حقیقت هر نوع هدایای تبلیغاتی مدنظر خود را می‌توانید درون این جعبه‌های پذیرایی تبلیغاتی منحصربه‌فرد قرار دهید و به عنوان یک هدیه به یادماندنی با نام برند خود به مشتریانتان ارائه کنید.

جعبه پذیرایی شب یلدا

جعبه پذیرایی زیبا برای شب یلدا

 

 

شماره 2- لیوان تبلیغاتی


لیوان و ماگ تبلیغاتی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا در میان شرکت‌ها و برندها به شمار می‌آیند. با سفارشی‌سازی و چاپ طرح‌های دوست‌داشتنی و متناسب با شب یلدا همچون انار، هندوانه، کتاب حافظ یا جملات شیرین و انگیزشی با طرح‌های قرمز و سبز می‌توانید هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای شب یلدا آماده کنید. مطمئن باشید کمی به کار بردن خلاقیت برای هدایای تبلیغاتی شب یلدا، هدایای بی‌نهایت دوست‌داشتنی را خلق می‌کند که هیچ‌کس حاضر نیست آن را از خود جدا سازد.

 

شماره 3- گیفت دست‌ساز تبلیغاتی شب یلدا


هنرهای دستی همیشه از جایگاه والایی در میان ایرانیان برخوردار بوده است. گیفت های دست‌ساز یلدایی از هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا هستند که به صورت انحصاری برای این شب طراحی شده‌اند. این گیفت های تزئینی و زیبا در کنار ظاهر جذاب خود، کاربردی نیز هستند و بسیاری از افراد مشتاق دریافت چنین هدایای تبلیغاتی شکیلی می‌باشند.

گیفت دست‌ساز تبلیغاتی شب یلدا

گیفت‌های جذاب برای شب یلدا

 

 

شماره 4- تی شرت تبلیغاتی


پوشاک تبلیغاتی اعم از کلاه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی و هدبند تبلیغاتی در هر کمپین تبلیغاتی غوغا به پا می‌کنند. با سفارشی‌سازی و چاپ طرح‌های دل‌نشین یلدایی بر روی این هدایای تبلیغاتی، می‌توانید کمپین موفق و پرسروصدایی را برپا کنید. شیوه‌های چاپی متنوعی برای سفارشی‌سازی پوشاک تبلیغاتی وجود دارد؛ با این وجود، اگر به دنبال روش چاپی خاص و بادوام هستید که بسیار چشمگیر باشد، بهتر است به سراغ روش گلدوزی بروید.

 

شماره 5- زیرلیوانی تبلیغاتی


فراموش کردن یک خاطره شیرین سخت است. با ارائه یک هدیه کاربردی که در تمام طول سال و در زمان‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد، خاطره شیرین شب یلدا و لبخند رضایت را بر لبان مخاطبان خود بنشانید تا شما را هیچ‌گاه فراموش نکنند. زیرلیوانی‌های تبلیغاتی با طرح‌های مرتبط با شب یلدا از هدایای تبلیغاتی کاربردی و دوست‌داشتنی هستند که هر کسی شیفته آن می‌شود و با هر بار استفاده نام برند شما را بر روی آن می‌بیند.

زیرلیوانی تبلیغاتی

زیرلیوانی‌های ویژه شب یلدا

 

 

شماره 6- فلش تبلیغاتی


همیشه نیازی نیست منتظر یک هدیه خاص برای مناسبت خاصی بود. فلش تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند که در هر زمان از سال، مخاطبان عاشق آن می‌شوند. با سفارشی‌سازی فلش‌های تبلیغاتی متناسب با شب یلدا و یا همراه کردن آن با سایر هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا، هدیه بی‌نظیری به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

 شماره 7- ست گلدان شب یلدا


کمتر کسی را می‌توان یافت که گل و گلدان دوست نداشته باشد. ست گلدان شب یلدا از هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد و کاربردی است که در تمام طول سال همچون نگینی درخشان بر میز دریافت‌کنندگان خواهد درخشید. قرار دادن یک شاخه گل در این ست‌های بی‌نظیر، بر زیبایی آن می‌افزاید و جلوه‌ای روح‌نواز به اتاق می‌بخشد.

ست گلدان شب یلدا

گلدان‌های بسیار جذاب

 

 

شماره 8- ست سررسید تبلیغاتی


ارائه و سفارشی‌سازی سررسید تبلیغاتی تنها منتهی به ایام انتهایی سال و آغاز سال نو نمی‌باشد. ست سررسید تبلیغاتی در هر زمان از سال در میان مخاطبان طرفداران پروپاقرص دارد. با چاپ طرح‌های دوست‌داشتنی و تبریک شب یلدا می‌توانید ست سررسیدهای متفاوتی را برای ارائه به مخاطبان خود آماده کنید.

 

شماره 9- شمعدان تبلیغاتی


روشن کردن شمع و بیدار ماندن در طولانی‌ترین شب سال، از سنت‌های کهن شب یلدا است. باورهای سنتی بسیاری در خصوص اهمیت روشن کردن شمع در شب یلدا وجود دارد. هدیه دادن شمعدان تبلیغاتی ویژه شب یلدا، نه تنها می‌تواند بدی‌ها را از مخاطبان شما به دور کند؛ بلکه روشنی‌بخش شب‌های دیگر آن‌ها نیز خواهد بود. این هدیه به یادماندنی و فراموش‌نشدنی را می‌توان با طرح‌های جذاب و دلربا سفارشی‌سازی کرد تا یادآور لحظات شیرین شب‌نشینی شب یلدا باشد.

شمعدان تبلیغاتی

شمعدان‌های جذاب یلدایی

 

 

شماره 10- ساک دستی تبلیغاتی


ساک دستی تبلیغاتی با طرح‌های شاد و روحیه‌بخش از هدایای تبلیغاتی محبوب در تمامی ایام سال به حساب می‌آید. برندها و شرکت‌ها می‌توانند با سفارشی‌سازی ساک‌های دستی ویژه شب یلدا با آرم و نام برند خود، خریدهای مشتریان یا هدایای تبلیغاتی آن‌ها را درون این ساک‌های ویژه قرار دهند و به پیشواز شب یلدا بروند.

 

شماره 11- کتب نفیس تبلیغاتی


خواندن یک فال حافظ برای آگاهی از روزهای پیش رو، خواندن اشعار فردوسی و خیام برای گرامی داشت زبان شیرین فارسی و خواندن آیات قرآن برای طلب روزهای آرام و شاد در فرصت‌های آتی، از سنت‌های دیرینه برپایی شب یلدا است. با هدیه دادن کتب نفیس تبلیغاتی به مخاطبان خاص خود می‌توانید نه تنها شب یلدا باشکوهی را برای آنان رقم بزنید؛ بلکه همراه همیشگی آنان برای سالیان طولانی خواهید بود.

 

شماره 12- صنایع دستی تبلیغاتی


پیشینه تاریخی غنی ایران‌زمین، هدایای شگفت‌انگیزی را برای ایرانیان فراهم کرده است. صنایع دستی منحصربه‌فرد و ارزشمندی همچون ترمه، ظروف میناکاری، مس کاری، پارچه‌های قلمکار، ظروف سفالین، گلیم و بسیاری از هدایای نفیس دیگر، از هدایای تبلیغاتی شکیلی هستند که می‌توانند زینت‌بخش سفره شب یلدا باشند. با سفارشی‌سازی این هدایای تبلیغاتی خاص و ارائه آن‌ها به مخاطبان خاص، نام برند خود را جاودانه سازید.

 

تبلیغاتی ماندگار به بلندای شب یلدا


شب یلدا از دیرباز فرصتی ارزشمند برای تبلیغات برندها و شرکت‌ها بوده است تا در روزهای سرد زمستانی با جمع‌های گرم خانوادگی همراه شوند. هدایای تبلیغاتی متنوع متناسب با شب یلدا به خوبی می‌توانند همراه چنین مراسمی باشند و نام ارائه‌دهنده خود را تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها بیاندازند. هدایای تبلیغاتی ویژه شب یلدا همچون کتب نفیس، شمعدان‌های تبلیغاتی و زیرلیوانی‌های تبلیغاتی در تمامی ایام سال همراه مخاطبان خود خواهند بود و تبلیغات شما را ماندگار می‌سازند.

 


23/ آذر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف