WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چند ایده شگفت‌انگیز برای سبد هدیه تبلیغاتی

چند ایده شگفت‌انگیز برای سبد هدیه تبلیغاتی

28/ آذر/1400

همه عاشق سورپرایز شدن و غافلگیر کردن دوستانشان هستند. برندهایی که دوست دارند با غافلگیر کردن مخاطبان خود با هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز پله‌های ترقی را طی کنند؛ کم نیستند. اگر دوست دارید بازار رقابت میان برندهای خلاق را در دست بگیرید، بهتر است با ادامه این مطلب و چند ایده شگفت‌انگیز برای سبد هدیه تبلیغاتی همراه ما باشید.


با انتخاب یک ایده مناسب و کمی خلاقیت می‌توانید خارق‌العاده‌ترین هدیه را به مخاطبان خود اهدا کنید. اما گاهی یافتن یک ایده خلاقانه کمی دشوار است. به همین منظور، شرکت‌های تبلیغاتی با ارائه راهکارها و جدیدترین ایده‌ها برای ارائه هدایای تبلیغاتی در کنار برندها و شرکت‌ها هستند تا راه را برای تبلیغات هرچه بهتر و موفقیت‌آمیزتر آنان هموار نمایند.

یکی از شیوه‌های جذاب ارائه هدایای تبلیغاتی، سبدهای هدیه هستند. با این حال، برای بسیاری از افراد سؤال است که با قرار دادن چه محصول تبلیغاتی درون این سبدهای هدیه می‌توان هدیه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را فراهم کرد. در همین راستا، در ادامه این مطلب به معرفی چند ایده شگفت‌انگیز برای سبد هدیه تبلیغاتی برای شما آماده کرده‌ایم تا قدرت بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی خود را تقویت نمایید.

 

سبد هدایای تبلیغاتی چیست؟


سبد هدیه یا پک هدیه دربرگیرنده اقلام متنوع و خاصی است که به شکلی هنرمندانه درون جعبه‌ای قرار گرفته‌اند و برای ابراز قدردانی و یا گسترش روابط تجاری و سیاسی به افراد گوناگون تقدیم می‌شود. بر برند یا شرکتی متناسب با برنامه‌های خود و عموماً به مناسبت یک رویداد خاص همچون شب یلدا، اقدام به ارائه این پک‌های تبلیغاتی به مخاطبان خود می‌کنند تا به رسم یادبود نشانه‌ای از محبت خود را به افراد نثار کرده باشند.

هدایای تبلیغاتی که درون سبد هدیه قرار می‌گیرند عموماً به نوع رویداد موردنظر بستگی دارد و می‌تواند به صورت پک هدیه مردانه یا سبد هدیه زنانه آماده‌سازی شود. دلیلی وجود ندارد که تمام هدایای درون سبد هدیه از وسایل لوکس باشند. بلکه آراستن صحیح هدایای تبلیغاتی درون جعبه یا سبد و شکل ظاهری سبد هدیه اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

ایده‌های خلاقانه سبد هدیه


نیازی نیست سبدهای هدیه تبلیغاتی را با مجموعه‌ای زیادی از محصولات پر کنید. بلکه با خیال راحت می‌توانید چند هدیه تبلیغاتی دوست‌داشتنی و کاربردی انتخاب کرده و با سفارشی‌سازی آن‌ها را به مخاطبان خود هدیه دهید.

 

شماره 1- شب سینمایی در کنار خانواده


این یک ایده کلاسیک و دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید با قرار دادن یک ظرف پاپ کورن، نوشیدنی، یک بسته چیپس، یک بسته تخمه آفتابگردان یا مغز آجیل، کمی پاستیل و شکلات در کنار یک کد تخفیف یا اشتراک شبکه‌های نمایش خانگی یا یک فلش تبلیغاتی با چندین فیلم جذاب خانوادگی، شبی بی‌نظیر را برای مخاطبان خود بسازید.

شب سینمایی در کنار خانواده

پک جالب شیرینی

 

 

شماره 2- شب بازی مافیا


بازی مافیا این روزها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. شما نیز می‌توانید در کنار این بازی، بر محبوبیت برند خود بی افزایید. اگر قصد تبلیغ یک کافه یا رستوران را دارید این ایده برای شما عالی است. تنها کافی است در سبد هدیه تبلیغاتی خود یک بازی مافیا سفارشی‌سازی شده را به همراه کارت تخفیف نوشیدنی یا یک پیتزا خوشمزه قرار دهید و از مخاطبان خود بخواهید با به همراه آوردن همراهان جدید، شانس مجدد بازی کردن مافیا را کسب کنند یا یک ماگ تبلیغاتی سفارشی را به آن‌ها هدیه دهید.

 

شماره 3- یک پیک‌نیک فراموش‌نشدنی


بهار و تابستان، پاییز و زمستان؛ پیک‌نیک در هر موقع از سال دل‌چسب و دوست‌داشتنی است. با ارائه پک هدیه مناسب پیک‌نیک به مخاطبان خود آن‌ها را شگفت‌زده کنید و همراه آن‌ها در یک روز باورنکردنی باشید. در این سبد هدیه می‌توانید فلاسک تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، زیرانداز و کمی تنقلات قرار دهید.

 

شماره 4- پک سلامتی


اهمیت دادن به سلامتی مخاطبان، از ویژگی‌هایی است که بر محبوبیت یک برند می‌افزاید و آن را برتر از سایر رقیبان قرار می‌دهد. با تهیه یک سبد هدیه تبلیغاتی شامل دماسنج تبلیغاتی، ژل ضدعفونی‌کننده، ست مانیکور تبلیغاتی و دستمال سفارشی پارچه‌ای می‌توانید به تماشای درخشش نام برند خود در میان مخاطبان بنشینید. ماسک‌های صورت نیز از دیگر گزینه‌هایی هستند که این روزها محبوبیت فراوانی را کسب کرده‌اند و می‌توانند زینت‌بخش جعبه‌های هدیه شما شوند.

پک سلامتی

ایده جالب برای پک سلامتی

 

 

شماره 5- کارگاه نویسندگی


سبد هدیه‌ای با یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی پارچه‌ای و یک خودکار شکیل منحصربه‌فرد و زیبا است. در کنار این هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی می‌توانید یک لیوان تبلیغاتی برای سوخت‌رسانی به ذهن خلاق برای نوشتن یک مطلب جذاب را فراهم کنید. ست سررسید تبلیغاتی و چراغ مطالعه نیز از دیگر هدایای شگفت‌انگیز برای قرار گرفتن در این پک هدیه خارق‌العاده هستند.

 

شماره 6- سبد ماجراجویی


چراغ‌قوه تبلیغاتی، ابزار تبلیغاتی، کلاه، تی شرت، کیف بنددار تبلیغاتی و یک فلاسک تبلیغاتی فلزی همگی هدایای تبلیغاتی عالی و منحصربه‌فردی برای قرار دادن در این پک هدیه خاص هستند. مخاطبان می‌توانند با چراغ‌قوه‌های تبلیغاتی به کاوش در دل غارها و مناطق شگفت‌انگیز بروند و با نوشیدن یک جرعه چای از فلاسک با نام برند شما خود را گرم کنند. بدین ترتیب، برند شما همراه یک سفر ماجراجویانه با افراد خواهند بود و لحظات فراموش‌نشدنی را در کنار آن‌ها تجربه خواهند کرد.

سبد ماجراجویی

یک سبد جالب با وسایل جذاب

 

 

شماره 7- پک آرامش و نوازش


همه عاشق یک ماساژ آرامش‌بخش و یک آب‌تنی انرژی‌بخش هستند. سبد هدایای تبلیغاتی با اقلامی همچون لوسیون بدن، شمع، ست مانیکور تبلیغاتی، حوله تبلیغاتی و البته یک فلاسک تبلیغاتی با یک نوشیدنی گوارا، کامل‌کننده این روز دوست‌داشتنی است.

 

شماره 8- مهمانی چای


چای و قهوه از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در میان افراد دنیاست. با فراهم آوردن وسایل نوشیدن این معجزه‌های زندگی، موقعیت برپایی مهمانی چای را آماده‌سازید. لیوان و ماگ تبلیغاتی، لیوان دمنوش تبلیغاتی، زیرلیوانی و کمی چای و قهوه اصیل درون یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی خاطره‌ای به یادماندنی از برند شما را به یادگار می‌گذارد.

 

شماره 9- لذت خوابیدن


خوابیدن تا ظهر و خوردن یک صبحانه دل‌چسب در رختخواب بسیار لذت‌بخش است. یک دمپایی نرم و سفارشی، یک چشم‌بند خواب تبلیغاتی به همراه چراغ خوابی زیبا، خوابیدن را رویایی می‌کند. مطمئن باشید اگر برند شما این رویا را برای مخاطبان خود خلق کند، تا مدت‌ها از خاطر کسی بیرون نخواهد رفت.

 

شماره 10- شب یلدا


شب یلدا و شب‌نشینی آن به همراه اعضای خانواده از زمان‌هایی است که هر ساله منتظر فرارسیدن آن هستیم. لذت ورق زدن کتب نفیس تبلیغاتی همچون رباعیات خیام، خواندن یک فال حافظ، روشن کردن شمع تبلیغاتی برای دور کردن افکار پلید و زشتی‌ها، در کنار عطر گل نرگس درون ست گلدان تبلیغاتی، شب یلدا را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در کنار خانواده تبدیل کرده است.

شب یلدا

جعبه چوبی یلدایی برای هدیه شب یلدا

 

 

شماره 11- ورزشی


پس از مدت‌ها خانه‌نشینی و فرار از تحرک و حضور در جامعه به خاطر شیوع کرونا، اکنون زمان آن رسیده است که کمی به تناسب‌اندام و انجام ورزش‌های محبوب روی آوریم. ساک ورزشی تبلیغاتی با تی شرت و کلاه تبلیغاتی، فلاسک و حوله تبلیغاتی ازجمله وسایلی هستند که این پک بی‌نظیر را تشکیل می‌دهند. یک ایرپاد تبلیغاتی خوب نیز می‌تواند هدیه تبلیغاتی لوکس و خاصی باشد که به مخاطبان خود در این پک ارائه می‌دهید.

 

شماره 12- قرار در آشپزخانه


پیروی از تم وسایل آشپزخانه یک ایده سرگرم‌کننده برای سبد هدیه تبلیغاتی است تا درنهایت یک هدیه خوشمزه به مخاطبان خود هدیه دهید. زیرلیوانی تبلیغاتی، پیش‌بند شیک، چاقوی آشپزخانه حکاکی شده سفارشی به همراه یک تخته برش سفارشی هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیزی هستند که همه برای دریافت آن لحظه‌شماری می‌کنند.

 

شماره 13- تناسب‌اندام


مخاطبان خود را در مسیر رسیدن به تناسب‌اندام ایده آل یاری کنید. ارائه سبد هدیه تبلیغاتی با پوشاک تبلیغاتی ورزشی مانند تاپ، تی شرت و کلاه تبلیغاتی اقدامی دوست‌داشتنی است. اگر بودجه تبلیغاتی بزرگی را برای بازاریابی در نظر گرفته‌اید، می‌توانید سایر اقلام تبلیغاتی همچون تشک یوگا، ایرپاد تبلیغاتی، قدم سنج و ساک دستی را نیز در سبد هدیه خود قرار دهید.

تناسب اندام

وسایل مورد نیاز برای پک تناسب اندام

 

 

شماره 14- شکم پارتی


سبد هدیه با موضوع غذا همیشه جذاب است. با قرار دادن انواع خوراکی‌های لذیذ و وسایل سرو آن‌ها همچون دربازکن، زیرلیوانی، لیوان و ماگ تبلیغاتی، کاتر پیتزا، چاقوی سفارشی در یک پک هدیه جذاب، مخاطبان خود را به یک شب شاد و خوشمزه دعوت کنید. البته هیچ مهمانی بدون صدای آهنگ کامل نمی‌شود. اسپیکر تبلیغاتی از دیگر هدایای تبلیغاتی است که می‌تواند تکمیل‌کننده این سبد، سبد هدیه فراموش‌نشدنی باشد.

 

شماره 15- بزن به دل جاده


یک پک هدیه مناسب سفر جاده‌ای، شیوه‌ای عالی برای جذب مخاطبان و همراه شدن با آن‌ها با سبکی متفاوت است. ماگ سفارشی شیک برای نوشیدن در طول مسیر و زدود‌ن خستگی از تن در کنار سایر هدایای تبلیغاتی مخصوص خودرو همچون آفتاب‌گیر تبلیغاتی و جاکلیدی می‌توانند سفری بی‌نظیر را برای مخاطبان شما خلق کنند.

 

شماره 16- باغ کتاب


قدم زدن در میان یک باغ پر از کتاب و چیدن داستان‌های روح‌بخش و شیرین از درختان افراشته آن، رویای هر طرفدار کتابی است. هدیه دادن یک سبد هدیه که درون آن یک کتاب معروف قرار دارد یا یک فلش مموری تبلیغاتی با تعدادی کتاب صوتی، هدیه‌ای آرامش‌بخش بعد از یک روز کاری خسته‌کننده است. بوک مارک تبلیغاتی، برچسب یادداشت، مداد رنگی، خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت، ست سررسید و یک لیوان بلند برای نوشیدن گواراترین نوشیدنی‌ها در هنگام مطالعه به همراه چراغ مطالعه تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیزی برای دوست داران کتاب است.

باغ کتاب

ایده جالب برای هدیه کردن کتاب

 

 

 

سخن آخر


برای ارائه کردن هدیه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی نیازی است که از هدایای تبلیغاتی گران قیمت استفاده کرد. در نظر گرفتن یک موضوع خلاقانه و چند هدیه تبلیغاتی خوب و کاربردی متناسب با آن، برند شما را متمایز خواهد ساخت. چه سبد هدیه‌ای با محصولات تبلیغاتی گوناگون ارائه کنید؛ چه یک هدیه تبلیغاتی بزرگ و خاص همچون پاوربانک تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه دهید، همگی نظرات مثبت و توجه ویژه مخاطبان را به سوی شما جذب می‌کنند. اکنون زمان آن رسیده است که شما سبد هدیه خود را بردارید.


28/ آذر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف