WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
تی شرت تبلیغاتی ارزان قیمت‌ و روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های سفارشی‌سازی آن

تی شرت تبلیغاتی ارزان قیمت‌ و روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های سفارشی‌سازی آن

5/ دی/1400

تی شرت تبلیغاتی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین هدایای تبلیغاتی در ایام سال است که هر برندی به مناسبت‌های مختلف یا حتی ایجاد لباس متحدالشکل برای کارمندان خود اقدام به سفارشی‌سازی آن می‌کند. آیا شرکت شما نیز با روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های سفارشی‌سازی تی شرت تبلیغاتی آشنایی دارد؟


درست که استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی مؤثر و به‌یادماندنی در ذهن مخاطبان شناخته می‌شود و در مدت کوتاهی بودجه مصرفی شما برای این شیوه بازاریابی به شما بازمی‌گردد، با این حال، آشنایی و استفاده از روش‌های صرفه‌جویی در هزینه سفارشی‌سازی تی شرت تبلیغاتی به عنوان یک هدیه جذاب و دوست‌داشتنی، کمک شایان توجهی به ذخیره بودجه تبلیغاتی شما می‌کند.

هیچ‌کس دوست ندارد پولی را که به زحمت به دست می‌آورد، به راحتی از دست بدهد و برای موضوعاتی که می‌توان آن را با حداقل قیمت ممکن انجام داد، صرف کند. چه‌بسا، تی شرت تبلیغاتی که ازجمله پوشاک تبلیغاتی به شمار می‌آید را می‌توان با قیمتی بسیار منصفانه که هماهنگ با بودجه تبلیغاتی شماست، سفارش داد.

اگر مایل هستید در کمپین تبلیغاتی بعدی خود از تی شرت تبلیغاتی سفارشی استفاده کنید، بهتر است با روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های هدایای تبلیغاتی آشنا شوید تا بیشترین سودآوری ممکن را برای برند خود رقم بزنید.

 

شماره 1- سر فرصت و در زمان درست ثبت سفارش کنید


زمان طلا است. قدر فرصت‌ها و زمان‌ها را بدانیم. این موضوع حتی در خصوص سفارش هدایای تبلیغاتی مختلف همچون تی شرت تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی و هر هدیه تبلیغاتی دیگری نیز صادق است. بنابراین اگر می‌دانید که در چند ماه آینده به تی شرت تبلیغاتی سفارشی نیاز خواهید داشت، بهتر است از همین حالا برای آن برنامه‌ریزی کنید و کار را به دقیقه نود نسپارید. به این ترتیب، از پرداخت هزینه‌های اضافی برای سفارش در زمان تحویل محصولات یا هرگونه کمبود غیرمنتظره هدایای تبلیغاتی جلوگیری می‌کنید.

 

شماره 2- تی شرت تبلیغاتی سفید رنگ را انتخاب کنید


تی شرت سفید رنگ در هر زمان و فصلی از سال هم باشد که جذاب است و هرکسی آن را با هر طرح و نقشی هم که باشد، به تن می‌کند. تی شرت های سفید رنگ را به راحتی می‌توان با انواع طرح‌ها و رنگ‌ها تزئین کرد و به یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد تبدیل کرد. علاوه بر این، پیراهن‌های سفید رنگ نسبت به تی شرت های رنگی اغلب قیمت ارزان‌تری دارند و برای بودجه‌های اقتصادی تبلیغات کاملاً مناسب می‌باشند.

تی شرت تبلیغاتی سفید رنگ را انتخاب کنید

رنگ سفید جز پرطرفدارترین رنگ‌ها است

 

 

شماره 3- چاپ تک رنگ؛ روشی ایده آل برای کاهش هزینه تبلیغات


یکی از لذت‌های سفارشی‌سازی تی شرت های تبلیغاتی همچون هر محصول تبلیغاتی دیگری، امکان استفاده از رنگ‌های مختلف برای ایجاد طرحی شگفت‌انگیز و چشم‌نواز است. استفاده از رنگ‌های جوهر مختلف درست است که طرحی به‌یادماندنی خلق می‌کند اما درنهایت هر رنگ جوهر بر هزینه نهایی سفارش شما می‌افزاید. نگران نباشید! با یک رنگ جوهر نیز می‌توان هم از هزینه‌های اضافی تبلیغاتی کاست و هم هدایای تبلیغاتی بی‌نظیری را خلق کرد. تنها کافی است کمی خلاق باشید و از رنگ‌های جذاب و گیرا استفاده کنید. به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های شاد مانند نارنجی، قرمز، آبی روشن و زرد بر روی یک تی شرت مشکی رنگ بسیار خیره‌کننده و زیبا است.

اگر می‌خواهید از هزینه‌های چاپ خود نیز بکاهید بهتر است به سراغ روش چاپ صفحه‌ای بروید. زیرا چاپ تمام صفحه و گلدوزی بر هزینه‌های سفارشی‌سازی شما می‌افزایند.

 

شماره 4- انتخاب یک محل برای چاپ بر روی تی شرت


سفارشی‌سازی تی شرت تبلیغاتی که هم بر روی آن و هم پشت آن طرحی چاپ شده باشد، هزینه‌های اضافی را به تیم بازاریابی شما تحمیل می‌کند. اگر به دنبال یک تی شرت تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و می‌خواهید حدالممکن از هزینه‌های جانبی بکاهید، بهتر است تنها یک طرح مناسب را یک سمت و قسمت تی شرت چاپ کنید.

انتخاب یک محل برای چاپ بر روی تی شرت

کافی است تنها یک قسمت از لباس را حکاکی کنید

 

شماره 5- تی شرت یکسان انتخاب کنید


اگر قصد سفارش تی شرت تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی رایگان را دارید، بهتر است تمام تی شرت را به یک شکل سفارش دهید. انتخاب تی شرت سفارشی مخصوص بانوان و آقایان هزینه‌های بیشتری را به دنبال دارد. بنابراین، با انتخاب یک سایز و سفارش آن به صورت عمده با یک طرح یکسان می‌توانید به صورت محسوسی از هزینه‌های خود کم کنید.

 

شماره 6- به صورت عمده سفارش دهید


خرید کردن به صورت عمده همیشه از هزینه‌های جانبی کم می‌کند. همین موضوع در مورد سفارش تی شرت تبلیغاتی ارزان قیمت نیز صادق است. سفارش عمده هدایای تبلیغاتی نه تنها امکان برخورداری از تخفیف‌های بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی را برای شما به همراه دارد؛ بلکه می‌توانید از هزینه‌های حمل‌ونقل و بسته‌بندی آن‌ها نیز بکاهید.

به صورت عمده سفارش دهید

با سفارش عمده در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید

 

 

شماره 7- مطالعه کامل قوانین سفارشی‌سازی شرکت‌های تبلیغاتی


خواندن خط‌مشی‌ها و قوانین شرکت‌های مختلف کاری حوصله سر بر است و هیچ‌کس دوست ندارد وقت با ارزش خود را صرف چنین چیزهایی کند. اما مطمئن باشید که آگاه شدن از قوانین سفارش هر شرکتی برای سفارش هدایای تبلیغاتی ارزش صرف وقت را دارد. زیرا بدین ترتیب با روش‌های کاهش هزینه‌ها و تخفیفات این شرکت‌ها نیز آشنا شوید.

 

شماره 8- به دنبال تخفیف باشید


بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی در زمان‌های مختلفی از سال اقدام به ارائه روش‌های مختلف برخورداری از تخفیف می‌کنند تا مخاطبان خود را با محصولات و عملکرد عالی خود آشنا سازند. با یافتن زمان مناسب این تخفیف‌ها یا دریافت مشاوره از شرکت‌های هدایای تبلیغاتی در خصوص روش‌های دریافت تخفیف برای سفارشی‌سازی محصولات خود، می‌توانید قیمت نهایی تی شرت های تبلیغاتی خود را کاهش دهید.

به دنبال تخفیف باشید

با گرفتن تخفیف لباس‌های بیشتری سفارش دهید

 

 

شماره 9- تی شرت های سفارشی خود را بفروشید


 تی شرت سفارشی که از جنس مرغوبی تهیه شده باشد و طرح زیبایی بر روی آن چاپ شده باشد، از نظر هر مخاطبی جذاب است و حتی حاضر است برای دریافت آن هزینه کند. شما می‌توانید تی شرت های تبلیغاتی سفارشی خود را در فروشگاه محصولات خود یا هم‌زمان با برگزاری رویدادهای ویژه خود به مخاطبان بفروشید. این ایده به خصوص در مورد برندهای شناخته شده که طرفداران پروپاقرصی دارند، ایده تأثیرگذار و موفقی است. بهتر است سعی کنید از تی شرت تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کنید یا قیمت‌های اقتصادی را پیشنهاد دهید تا افراد تمایل بیشتری برای خرید این هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیز داشته باشند.

 

شماره 10- با شرکت هدایای تبلیغاتی معتبر همکاری کنید


با یک جستجوی کوتاه در اینترنت می‌توانید با فهرست بلند بالایی از شرکت‌های تبلیغاتی آشنا شوید که هرکدام هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فردی را به شما معرفی می‌کنند. برای یافتن بهترین شرکت باید کمی احتیاط کنید و پس از بررسی‌های متعدد و صحبت با سایر متخصصان، معتبرترین شرکت هدایای تبلیغاتی را انتخاب کرده و سفارش تی شرت تبلیغاتی ارزان قیمت خود را به آن‌ها بسپارید.

 

سخن آخر


تی شرت تبلیغاتی ارزان قیمت، تی شرت یقه‌گرد و لباس کار تبلیغاتی ازجمله پوشاک تبلیغاتی محبوب در میان تمام آحاد جامعه است و تأثیر شگفت‌انگیزی بر فروش و بازاریابی برندها دارد. با رعایت نکات مشخصی همچون انتخاب یک رنگ در زمان سفارش عمده هدایای تبلیغاتی می‌توان هزینه‌های جانبی آن کاهش داد و متناسب با بودجه بازاریابی خود بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید این تی شرت های محبوب را به همراه دیگر هدایای تبلیغاتی همچون کلاه تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی نیز به مخاطبان خود ارائه کنید تا جلوه باشکوه‌تری به هدایای تبلیغاتی خود ببخشید.


5/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف