WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه هدایای تبلیغاتی را می‌توان به عنوان گیفت عروسی استفاده کرد؟

چه هدایای تبلیغاتی را می‌توان به عنوان گیفت عروسی استفاده کرد؟

8/ دی/1400

مراسم ازدواج از جشن‌های شادی است که خوشی‌ها  و اتفاقات آن تا مدت‌ها در خاطر میهمانان باقی می‌ماند. بسیاری از زوجین به عنوان یادگاری در مراسم ازدواج خود به میهمانان هدایایی را به‌رسم یادبود ارائه می‌کنند. بسیاری از زوج‌های جوان به دنبال ایده‌های خوب هستند و همیشه می‌پرسند چه هدایای تبلیغاتی را می‌توان به عنوان گیفت عروسی استفاده کرد؟


در برنامه‌ریزی برای عروسی به موضوعات مختلفی باید فکر کرد، از تصمیم‌گیری در مورد تالار عروسی گرفته تا انتخاب موسیقی موردعلاقه و حتی هدیه جشن عروسی. هدیه دادن در هر زمانی شیرین و خاطره‌انگیز است و تا مدت‌ها همراه دریافت‌کنندگان هدیه باقی می‌ماند. فارغ از اینکه هدیه چیست، دریافت هدیه از هر فردی، نشان‌دهنده میزان علاقه ارائه‌دهنده هدیه به دریافت‌کنندگان است. به همین دلیل، زوج‌های جوان فرصت فراوانی را برای انتخاب بهترین هدیه به عنوان گیفت عروسی صرف می‌کنند. بی‌شک فکر کردن برای انتخاب یک هدیه به‌یادماندنی برای میهمانانی که ساعت‌ها برای حضور در جشن ازدواج شما زمان گذاشته‌اند و هدیه‌ای در شان شما تهیه کرده‌اند، سزاوار گیفت عروسی‌های زیبا و شکیلی نیز هستند.

چه هدایای تبلیغاتی را می‌توان به عنوان گیفت عروسی استفاده کرد؟

شما برای مراسم عروسی خود هدیه‌ای داده‌اید؟

 

 

چه به دنبال هدایای برای جشن عروسی خود باشید و چه به دنبال هدایای جذابی برای میهمانان مراسم مختلف خود، کیف‌های خوشامدگویی یکی از بهترین گیفت های مراسم گوناگون هستند. این نوع گیفت های هدیه را می‌توان به مسئولین میزبانی مراسم تحویل دهید و از آن‌ها بخواهید در زمان خروج میهمانان از مراسم به آن‌ها تقدیم کنند تا کامل‌کننده جشن شیرینی باشد که برای آن‌ها ترتیب داده بودید. اگر شما هم از این ایده خوشتان آمده است، وقت آن رسیده است که درون این کیف‌های هدیه را با هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی پر کنید.

 

کیف خوشامدگویی چیست؟


گیفت ها هدایای هستند که در هنگام ورود یا خروج میهمانان از مراسم مختلف به آن‌ها ارائه می‌شود. مسئولان میزبانی از مراسم به هر میهمان یک گیفت یادگاری را به آن‌ها تقدیم می‌کند تا به شیوه‌ای دل‌نشین به آن‌ها بگوید "از مراسم نهایت لذت را ببرید". اگر گیفت های هدیه را به صورت اختصاصی برای مراسم ازدواج آماده کنید، به آن‌ها گیفت عروسی گفته می‌شود که بهتر است آن‌ها را زودتر از موعد به صورت سفارشی آماده کنید تا از بار استرس مراسم ازدواج خود بکاهید.

یکی از انواع گیفت های خوشامدگویی، کیف یا ساک خوشامدگویی است که در یک ساک دستی سفارشی متناسب با مراسم، هدایای متخلفی ازجمله هدایای تبلیغاتی را همراه با یک جمله به‌یادماندنی یا تصویری برازنده به میهمانان تقدیم می‌شود. شاید با خود بگویید هدایای تبلیغاتی به هیچ عنوان هدایای مناسبی به عنوان گیفت عروسی نیستند. البته منظور ما هم هدایای تبلیغاتی همچون ست مدیریتی و ست سررسید که از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی نزد مدیران هستند، نیست. تنوع فراوان هدایای تبلیغاتی باعث شده است تا حتی محصولات تبلیغاتی جذابی را بتوان به عنوان گیفت عروسی به میهمانان ارائه کرد و آن‌ها را شگفت‌زده نمود.

کیف خوشامدگویی چیست؟

با هدیه جشن خود را برای میهمانان خاطره‌ساز کنید

 

 

چگونه می‌توان کیف خوشامدگویی را استفاده کرد؟


کیف‌های خوشامدگویی از هدایای دل‌نشینی هستند که هم به عنوان گیفت عروسی و هم به عنوان هدیه یادگاری در هر مراسمی به میهمانان خود ارائه کنید. اگر میهمانی شما در یک هتل یا تالار برگزار می‌شود، می‌توانید از دربان بخواهید به هر کدام از میهمانان در هنگام ورود یا خروج، یک کیف خوشامدگویی ارائه کند. به این ترتیب، خیال شما از اینکه تمام میهمانان دست پر میهمانی را ترک کرده‌اند، آسوده می‌شود.

 

از کیف‌های خوشامدگویی می‌توانید در موارد زیر استفاده کنید:

 

هدیه جشن عروسی (گیفت عروسی)


کیف‌های سفارشی که با هدایای دوست‌داشتنی پر شده‌اند، هدیه‌ای زیبا به عنوان گیفت عروسی هستند. چنین هدایایی تا مدت‌ها همراه میهمانان باقی می‌مانند و مراسم ازدواج شما را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در میان آن‌ها تبدیل می‌کند. حتی می‌توانید از هدایای تبلیغاتی خاصی مانند ماگ تبلیغاتی برای پذیرایی از میهمان خود استفاده کنید و از آن‌ها بخواهید پس از صرف نوشیدنی، این لیوان‌های دوست‌داشتنی را به عنوان یادگاری مراسم با خود ببرند.

 

هدیه به میهمانان مراسم


جشن تولد، جشن نامزدی، سالگرد ازدواج و بسیاری از میهمانی‌های شاد دیگر هستند که لحظات روحیه بخشی را برای شما و میهمانان خلق می‌کنند. با آماده‌سازی یک کیف خوشامدگویی سفارشی و ارائه آن به میهمانان می‌توانید لذت حضور در مراسم را چندین برابر کنید.

هدیه به میهمانان مراسم

تمام میهمانان از گرفتن هدیه لذت می‌برند

 

 

کیف خوشامدگویی در هتل‌ها


 بسیاری از زوجین برای گذراندن تعطیلات ازدواج خود یا ماه‌عسل، اقدام به رزرو سوئیت‌های رمانتیک در هتل‌ها می‌کنند. کیف خوشامدگویی هتل‌ها به این دسته از میهمانان، شادی و خاطره‌ای خوش را به همراه دارد و هیجانی وصف‌ناپذیر از اقامت شان را در هتل نوید می‌دهد.

البته برخی از زوجین نیز اقدام به رزرو اتاق‌های هتل برای میهمانان خود می‌کنند تا پیش و پس از جشن عروسی در این اتاق‌ها اقامت داشته باشند. کیف‌های خوشامدگویی که در زمان تحویل اتاق به این دسته از میهمانان هدیه داده می‌شود، هیجان بیشتری را برای شرکت در جشن عروسی به آن‌ها می‌دهد.

کیف‌های خوشامدگویی امروزی بسیار بهتر از هدایای سنتی هستند که قبل‌تر در مراسم به میهمانان ارائه می‌شد. زیرا این نوع کیف‌ها بسیار کاربردی هستند و به میهمانان شما نشان می‌دهد که شما به فکر راحتی آن‌ها در مراسم بوده‌اید.

 

از کجا می‌توان کیف خوشامدگویی یا گیفت عروسی را سفارش داد؟


شما می‌توانید به راحتی کیف‌های خوشامدگویی یا گیفت عروسی سفارشی‌سازی شده خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. تنها کافی است شما یک پارچه بادوام را انتخاب کرده و با چاپ تاریخ عروسی و نام خود و همسرتان بر روی آن، کیف‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده خود را آماده کنید. شما می‌توانید در این زمینه از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های شرکت هدایای تبلیغاتی کمک بگیرید تا در زمان مناسب هدیه‌ای شگفت‌انگیز به میهمانان خود ارائه کنید.

ساک دستی‌های پارچه‌ای با رنگ‌های خنثی و طبیعی جلوه‌ای چشم‌نواز دارند و می‌توان آن‌ها را به صورت آسان و مقرون‌به‌صرفه سفارشی‌سازی کرد. شما می‌توانید با چاپ یک طرح زیبا در قسمت جلویی ساک دستی تبلیغاتی خود، هدیه‌ای شکیل و به‌یادماندنی خلق کنید. ساک دستی‌های رنگی، زیپ‌دار و دو رنگ از مدل‌های جذاب به عنوان گیفت عروسی هستند.

فراموش نکنید چاپ بر روی ساک دستی تبلیغاتی هزینه‌ای را برای شما در بردارد. هرچه تعداد رنگ‌های جوهر چاپی شما افزایش یابد، بر هزینه نهایی شما نیز می‌افزاید. اگر به دنبال ساک دستی تبلیغاتی ارزان قیمت و در عین حال زیبا هستید، می‌توانید با انتخاب یک ساک دستی رنگی باکیفیت و استفاده از یک رنگ جوهر برای چاپ از هزینه‌های خود به شکل قابل‌توجهی بکاهید.

از کجا می‌توان کیف خوشامدگویی یا گیفت عروسی را سفارش داد؟

انتخاب یک سایت خوب برای خرید گیفت بسیار مهم است

 

 

چه هدایای تبلیغاتی را می‌توان درون ساک خوشامدگویی قرار داد؟


طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی وجود دارد. با این حال نمی‌توان هر هدیه‌ای را در هر زمانی به هر فردی ارائه کرد. انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای قرار دادن در کیف خوشامدگویی بسیار مهم است و باید دربرگیرنده هدایای جذاب و کاربردی باشد. اگر دوست دارید کیف خوشامدگویی و گیفت عروسی خود را متمایز و خاص کنید، می‌توانید موارد زیر را در نظر بگیرید.

 

شماره 1- تی شرت تبلیغاتی


تی شرت تبلیغاتی یک هدیه دیوانه کننده است که کولاکی در عروسی شما به پا می‌کند. با چاپ جملات خنده‌دار و جالب یا تصاویر بانمک بر روی این تی شرت ها می‌توانید هدایای بی‌نظیری را به میهمانان خود ارائه کنید.

 

شماره 2- لیوان  شیشه‌ای تبلیغاتی


لذت نوشیدن چای در یک لیوان شیشه‌ای را نمی‌توان با چیز دیگری جایگزین کرد. با ارائه لیوان تبلیغاتی سفارشی به میهمانان خود با هر بار نوشیدن چای، آن‌ها را به یاد مراسم پرشکوه خود بیاندازید و خاطره آن شب فراموش‌نشدنی را در ذهن آن‌ها به تصویر بکشید.

 

شماره 3- شکلات


شکلات شیرین‌کننده شیرین هر مراسمی است. شکلات می‌تواند یک میان وعده بی‌نظیر و خوشمزه باشد که درون یک جعبه پذیرایی شکیل با نام شما به میهمانان ارائه می‌شود. شما می‌توانید هر نوع شکلات فله‌ای را که دوست دارید به صورت عمد سفارش دهید و با قرار دادن آن‌ها درون یک جعبه یا ساک شکیل کوچک، به میهمانان خود هدیه دهید و آن‌ها را غافلگیر نمایید.

 

شماره 4- بادبزن تبلیغاتی


عروسی در فصل تابستان چه در فضای بسته باشد، چه در فضای باز، همیشه با وزش نسیم گرمی همراه است. البته به لطف بادبزن‌های تبلیغاتی سفارشی که به عنوان هدیه خوشامدگویی به میهمانان خود ارائه کرده‌اید، می‌توانید مراسم باشکوه خود را حتی در زیر تابش پرتو دل‌انگیز خورشید نیز به گرمی برپا کنید.

بادبزن تبلیغاتی

از ایده‌های جدید استفاده کنید

 

 

شماره 5- خودکار تبلیغاتی شکیل


شاید با خود بگویید یک خودکار تبلیغاتی چگونه می‌تواند یک یادگاری مناسب به عنوان گیفت عروسی یا هدیه خوشامدگویی باشد. تنها کافی است برای به یاد داشتن این روز بزرگ و میهمانانی که برای شادباش این مراسم حضور پیدا کرده‌اند، دفتری را قرار دهید و از آن‌ها بخواهید با این ست روان‌نویس‌های تبلیغاتی یا خودکارهای شکیلی که برای آن‌ها آماده کرده‌اید، پیام یا جمله‌ای را از زبان خود برای شما به یادگار بنویسند. به این ترتیب، این روز و هدایای تبلیغاتی آن را هر دو تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد.

 

شماره 6- زیرلیوانی تبلیغاتی


بهترین هدایا، کاربردی‌ترین آن‌هاست. زیرلیوانی تبلیغاتی که متناسب با مراسم شما به صورت سفارشی آماده شده است، هدیه‌ای کاربردی است که تا مدت‌ها همراه لحظات زندگی میهمانان شما باقی می‌ماند. انواع گوناگونی از زیرلیوانی‌های تبلیغاتی وجود دارد که برخی از آن‌ها به شیوه‌ای خارق‌العاده‌ای خلاقانه طرحی شده‌اند و دل دریافت‌کننده آن را با خود می‌برند.

 

شماره 7- پاپ سوکت تبلیغاتی


جشن است و موسیقی و عکس‌های یادگاری آن. عکاسی مراسم عروسی نمی‌تواند تمامی لحظات را ثبت کند. به همین خاطر یک پاپ سوکت تبلیغاتی سفارشی می‌تواند ایده عالی به عنوان گیفت عروسی باشد تا میهمانان نیز برای عکس سلفی گرفتن‌های خود از آن استفاده کنند. میهمانان با گرفتن عکس‌های یادگاری بیشتر می‌توانند خاطرات بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند تا در آینده با نگاه به آن‌ها خاطرات خوش آن جشن باشکوه را به یاد آورید.

پاپ سوکت تبلیغاتی

چه کسی از هدیه گرفتن پاپ سوکت لذت نمی‌برد؟

 

 

شماره 8- ست مانیکور تبلیغاتی


بانوان از اصلی‌ترین میهمانان در هر مراسمی هستند؛ به ویژه مراسم عروسی. ست مانیکور تبلیغاتی سفارشی هدیه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است که می‌توانید به عنوان گیفت عروسی یا هدیه خوشامدگویی در سایر رویدادهای شاد خود به آن‌ها ارائه کنید.

 

چرا باید به میهمانان کیف خوشامدگویی و گیفت اهدا کنیم؟


دلایل متعددی برای ارائه کردن کیف خوشامدگوی به میهمانان وجود دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آماده‌سازی هدیه برای تعداد زیادی میهمان در کنار همسرتان سرگرم‌کننده است. هدیه دادن عملی شیرین است؛ به ویژه اگر این کار را با کمک همسرتان انجام دهید و از خلاقیت‌های همدیگر برای طراحی چاپ استفاده کنید، عملی سرگرم‌کننده نیز می‌شود و شاد می‌شوید.

میهمانان عاشق هدیه یادگاری شما می‌شوند. تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد است و بسته به سلیقه خود و میهمانانتان می‌توانید ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کنید. با این حال، فراموش نکنید نمی‌توانید هر وسیله‌ای را به عنوان گیفت عروسی به میهمانان خود اهدا کنید. بهتر است به سراغ گزینه‌های زیبا، کاربردی و محبوب بروید.

قدردانی شما به میهمانان را نشان می‌دهد. آماده شدن برای مراسم عروسی کار آسانی نیست. این موضوع تنها محدود به عروس و داماد نمی‌شود؛ بلکه میهمانان نیز برای آماده شدن تلاش می‌کنند. اهدا کیف‌های خوشامدگویی به میهمانان، نه تنها قدردانی صمیمانه شما را نشان می‌دهد، بلکه بر شادی شما نیز می‌افزاید.

هدیه جذاب است. هر کسی وقتی هدیه دریافت می‌کند، دوست دارد به سرعت در آن را باز کند و از دیدن داخل آن هیجان‌زده شود. علاوه بر این، شما احساس ویژه‌ای را در مهمانان خود پدید می‌آورید.


8/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف